Pech met buitenlamp.

Eén van mijn led-buitenlampen doofde spontaan ongeveer een jaar na aankoop. Kan gebeuren. Zonder gezeur werd me een nieuwe toegezonden zonder kosten. Voorbeeldig!

Bellen voor vraag over verkoop van artikel van lampen kap omdat deze kapot was gevallen Dan deze gratis gekregen en geen verzendkosten hoeven te betalen Super service

Makkelijk bestellen, snel een bevestiging. Je word op de hoogte gehouden omtrent de levering en wanneer eventueel je het product kan ophalen. Alles zeer duidelijk. Ga zo door.

Geweldige service

Keurig te woord gestaan via de telefoon. Ik had wat problemen aan mijn stroomnet en daardoor een sensor kapot gegaan. Was puur de vraag hoe ik kon testen welk product er kapot was maar meteen meneer wat zonde dat het kapot is sturen direct een nieuwe! Echt geweldig dit noemen ze nog een service die je niet veel meer ziet in Nederland! Ondernemen zoals het hoort

Perfecte service

Zeer goede ervaring via mail met de verkoper, uiterst vriendelijk en correct qua prijs , manier van leveren en het tijdstip van levering. Uiterst positieve ervaring. Kan deze firma aan iedereen warm aanbevelen .Professioneel.

Uitstekend advies bij aankoop van buitenlampen. Een adres waar we graag weer terugkomen.

Beste service en site van Nederland

Deze mensen denken met je mee. Ze sturen je bestelling niet klakkeloos op maar vragen zich zelf eerst af of je als klant het goede hebt besteld. Top site Top mensen Top prijzen

er bestaat echt een overtreffende trap, Topservice gekregen

Zondagavond een mail gestuurd over een adviesvraag. Maandagochtend al een antwoord, met niet alleen een advies maar ook de oplossing. Als topservice de oplossing per post mogen ontvangen, en dat als service en niet als verkoop. Echt super.

Super service en snelle levering

Absoluut aanrader voor het bestellen van u lampen. Super service en zeer snelle leveringen.

Zeer snelle en correcte levering

Vrijdagmiddag 5/2 een connector besteld, had ik 6/2 al voor 14.00u in huis! Klasse. Dank aan Lampentotaal en de heer Ron van Meel in het bijzonder.

Goed advies, meedenken en niet te beroerd om dingen uit te zoeken en levering tegen goede prijzen.

Nu twee keer tot een bestelling gekomen door de vriendelijke en kundige hulp om wensen, smaak en mogelijkheden samen te brengen. Een voorbeeld voor anderen als het gaat om klant behandeling. Daarnaast een uitgebreid assortiment tegen goede prijzen.

Super snelle service

Een telefoontje en het wordt geregeld. De volgende dag al in huis!

Een goed en duidelijk advies

Prima service , en een snelle afhandeling .

Prima begeleiding bij het aankoopproces van tuinverlichting

Men denkt goed mee als je aangeeft wat je plannen zijn met betrekking tot de aankoop van Garden Lights tuinverlichting en adviseert daarin betrokken. Men was heel goed, zowel telefonisch als per e-mail, bereikbaar. Na het bestellen kon uit voorraad geleverd worden. Kortom, een aan te bevelen bedrijf.

Uitstekend geholpen en goede tips en adviezen.

Voor de tuin 12V verlichting uitgezocht. Kreeg snel reactie per mail en daarna nog telefonisch alles doorgesproken. Kreeg goede tips en adviezen en er werd goed meegedacht naar oplossingen. Alles werd vervolgens ook snel geleverd.

Goed geholpen en snelle service

Telefonisch contact verliep prima. Snel begrip voor onze wens. Perfecte oplossing geboden.

Vriendelijk, correct en snel.

Top.

Top geholpen door jullie

supersnel en goed!

Wij hebben meteen de volgende dag al de bestelling ontvangen, en gelijk kunnen installeren. Werkt eenvoudig, prima en de bundel licht is supersterk! Contact met Lampentotaal is heel professioneel en klantvriendelijk. Dank, ik ben er heel blij mee!

Scherpe prijzen, snelle reactie op vragen, vlotte verzending, super dienstverlening!

Op vrijdag stuurde ik een mailtje met een paar vragen, meteen kreeg ik antwoord. Maandag daarop bestelde ik de armaturen en vrijdags werden ze netjes geleverd. Prima service!

Waarom nog uit huis winkelen als je beter service krijgt online

Zeer correcte afhandeling van de bestelling in het midden van een Corona pandemie. Snelle reactie op online bevraging. zeer correcte retour beleid.

Zeer klantvriendelijk, hier kun je met een gerust hart bestellen.

Wij zijn niet zo van de recensies schrijven maar maken voor Lampentotaal een uitzondering. In de zomer nieuwe buitenverlichting gekocht bij Lampentotaal. In de lampentuin uitgebreid geïnformeerd over de producten. Het was die dag extreem warm en we werden getrakteerd op een flesje koud water. (Zeer attent) De medewerker dacht met ons mee en kwam met goede adviezen. Levering van de spullen soepel en volgens verwachting. Na iets meer dan 4 maanden gaat er een LED-lamp stuk. Contact opgenomen met Lampentotaal met de vraag of ze coulant willen zijn met de kosten omdat de lamp maar kort gebrand heeft. Al snel de reactie ontvangen dat deze onder garantie, zonder kosten, zou worden toegestuurd. Direct na het vervangen van deze lamp gaat er een 2e LED-lamp stuk. Ook deze wordt onder garantie en zonder kosten toegezonden. Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf waar je met een gerust hart kunt kopen. Ze doen hier echt hun best voor je. Een voorbeeld voor vele anderen. Chapeau!

Goede, snelle hulp en bestelling dezelfde dag verzonden!

Telefonisch contact gehad over een bestelling in de webwinkel waarvan een onderdeel een lange levertijd had. Er kwam direct een goede alternatieve oplossing op tafel met het aanbod de bestelling verder per email aan te nemen en af te handelen. En 3 dagen later kreeg ik alle spullen netjes thuis bezorgd (terwijl ik eerst tegen 14 dagen levertijd aan zat te kijken)!

Ron weet waar hij over praat

Ik belde op wat de voor of nadelen waren mbt van 12 volt of 230 volt Tuinverlichting. Ron kon het goed uitleggen en had zeker kennissen van zakken. Hij stuurde een mail met zijn geadviseerde artikelen. Gelijk akkoord gegeven en de volgende dag in huis. TOP!

Goed geadviseerd!

Had een vraag over een lamp en de fitting die erbij hoorde. Werd heel vriendelijk geholpen. Tevreden.