Top geregeld

Top zo als het opgelost is dat ik het toch nog op tijd heb gekregen . Heel veel dank Groet Nico Full Trading B.V.

Probleem lamp super opgelost!

Problemen met de sensor van de lamp. Na een mail te hebben gestuurd. De volgende dag direct antwoord dat er een nieuwe word opgestuurd. Super opgelost!

Kan niet beter

Ondanks een fout van mij zelf met installeren,toch gratis opgelost.fantastisch.

Fantastische service

Twee solar Cheyenne lampen van Luxform zijn na de winter gestopt met werken. Twee maanden na afloop van de officiële garantie termijn contact opgenomen met Lampentotaal. Ik werd keurig te woord gestaan en direct en adequaat geholpen. In eerste instantie stuurde Luxform me twee nieuwe batterijen op, maar die bleken voor een nieuwe model met vervangbare batterijen. Nadat ik dat heb aangegeven bij Lampentotaal, werden direct twee hele nieuwe lampen door Luxform opgestuurd.

Vriendelijk en met een eerlijke voorlichting,

Goede hulp bij het maken van de juiste keuze

Bij cijfers boven de 10 vraag ik mij altijd af in hoeverre dit realistisch is, omdat er eigenlijk niets is wat een bedrijf zou kunnen verbeteren. Ondanks mijn mening daarover kan ik niet om dit hoge cijfer heen aangezien ik alle persoonlijke hulp heb mogen ontvangen wat ik nodig had bij het maken van de juiste keuze. Ik ben vanaf mijn eerste telefoontje in contact gebracht met iemand die gespecialiseerd is op het gebied van het merk Garden Light. Deze medewerker heeft mij van alle informatie kunnen voorzien, vragen beantwoord en twijfels die ik nog had kunnen wegnemen. Meerdere keren via mail contact gehad en een plattegrond kunnen toesturen van mijn tuin om een advies op maat te kunnen ontvangen. Ondanks dat er een termijn is gesteld voor het retour sturen van de producten, is hier een uitzondering voor gemaakt i.v.m. de tijd die ik nodig heb voor de verbouwing van de tuin. Na een advies op maat heb ik de producten besteld en goed verpakt in ontvangst mogen nemen. Ik kan niets anders zeggen dan een top service en goed persoonlijk advies waarin je alle vrijheid wordt geboden om de keuze te maken die voor jou het beste is.

Wat een goede service!

Enige tijd geleden een product gekocht dat ging helaas kapot, binnen een paar dagen was alles geregeld en had ik een nieuwe.Super blij met deze goede service!!

Geweldig. Verwachtingen overtroffen

Deel van het binnenwerk van een lamp was kapot gegaan. Contact opgenomen en direct een geheel nieuwe lamp opgestuurd gekregen. Super netjes!

Top!!

Bij vragen meteen antwoord en snel. Heb een kapotte lamp in de doos en krijg een nieuwe toegestuurd.

Uitstekende service!

Nadat bleek dat een gardenlight sensor na meer dan een jaar niet meer goed functioneerde, twijfelde LampenTotaal geen moment en heeft kostenloos een nieuwe sensor opgestuurd. Uitstekende service!

Pech met buitenlamp.

Eén van mijn led-buitenlampen doofde spontaan ongeveer een jaar na aankoop. Kan gebeuren. Zonder gezeur werd me een nieuwe toegezonden zonder kosten. Voorbeeldig!

Bellen voor vraag over verkoop van artikel van lampen kap omdat deze kapot was gevallen Dan deze gratis gekregen en geen verzendkosten hoeven te betalen Super service

Makkelijk bestellen, snel een bevestiging. Je word op de hoogte gehouden omtrent de levering en wanneer eventueel je het product kan ophalen. Alles zeer duidelijk. Ga zo door.

Geweldige service

Keurig te woord gestaan via de telefoon. Ik had wat problemen aan mijn stroomnet en daardoor een sensor kapot gegaan. Was puur de vraag hoe ik kon testen welk product er kapot was maar meteen meneer wat zonde dat het kapot is sturen direct een nieuwe! Echt geweldig dit noemen ze nog een service die je niet veel meer ziet in Nederland! Ondernemen zoals het hoort

Perfecte service

Zeer goede ervaring via mail met de verkoper, uiterst vriendelijk en correct qua prijs , manier van leveren en het tijdstip van levering. Uiterst positieve ervaring. Kan deze firma aan iedereen warm aanbevelen .Professioneel.

Uitstekend advies bij aankoop van buitenlampen. Een adres waar we graag weer terugkomen.

Beste service en site van Nederland

Deze mensen denken met je mee. Ze sturen je bestelling niet klakkeloos op maar vragen zich zelf eerst af of je als klant het goede hebt besteld. Top site Top mensen Top prijzen

er bestaat echt een overtreffende trap, Topservice gekregen

Zondagavond een mail gestuurd over een adviesvraag. Maandagochtend al een antwoord, met niet alleen een advies maar ook de oplossing. Als topservice de oplossing per post mogen ontvangen, en dat als service en niet als verkoop. Echt super.

Super service en snelle levering

Absoluut aanrader voor het bestellen van u lampen. Super service en zeer snelle leveringen.

Zeer snelle en correcte levering

Vrijdagmiddag 5/2 een connector besteld, had ik 6/2 al voor 14.00u in huis! Klasse. Dank aan Lampentotaal en de heer Ron van Meel in het bijzonder.

Goed advies, meedenken en niet te beroerd om dingen uit te zoeken en levering tegen goede prijzen.

Nu twee keer tot een bestelling gekomen door de vriendelijke en kundige hulp om wensen, smaak en mogelijkheden samen te brengen. Een voorbeeld voor anderen als het gaat om klant behandeling. Daarnaast een uitgebreid assortiment tegen goede prijzen.

Super snelle service

Een telefoontje en het wordt geregeld. De volgende dag al in huis!

Een goed en duidelijk advies

Prima service , en een snelle afhandeling .

Prima begeleiding bij het aankoopproces van tuinverlichting

Men denkt goed mee als je aangeeft wat je plannen zijn met betrekking tot de aankoop van Garden Lights tuinverlichting en adviseert daarin betrokken. Men was heel goed, zowel telefonisch als per e-mail, bereikbaar. Na het bestellen kon uit voorraad geleverd worden. Kortom, een aan te bevelen bedrijf.

Uitstekend geholpen en goede tips en adviezen.

Voor de tuin 12V verlichting uitgezocht. Kreeg snel reactie per mail en daarna nog telefonisch alles doorgesproken. Kreeg goede tips en adviezen en er werd goed meegedacht naar oplossingen. Alles werd vervolgens ook snel geleverd.