Super content

Uitstekende service, snelle verzending

Langs geweest in de showtuin en met de informatie die we daar kregen thuis gaan meten. Via mail een offerte gekregen voor de lampen die we wensten samen met alle nodige toebehoren voor de installatie. Een paar dagen na de bevestiging kregen we alles al aan.

fantastisch!

2 12v staande tuinlampen gekocht; het bevestigingsmateriaal werd netjes meegegeven en toen bleek dat van 1 lamp een schroefje niet los kon, werd deze meteen ingeruild voor een ander exemplaar. Ook werd materiaal om 2 draden te verbinden gratis meegegeven; ongekend goede service !

service goed, kwaliteit matig

Ik heb 2x de Eglo Buitenspot Lepus landelijk besteld. bij levering direct geconstateerd dat 1 lamp beschadigd was, het transparante kunststof was gescheurd. Direct gemaild en snel een antwoord ontvangen dat er kosteloos een nieuwe lamp wordt toegestuurd. De nieuwe lamp net ontvangen en deze vertoont precies de zelfde schade. Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de kwaliteitscontrole van de fabrikant, maar ik adviseer hem of haar om een bril te kopen. Ik snap dat LampenTotaal hier niet zoveel aan kan doen, service is goed, kwaliteit van de lamp zorgt voor 2,5 ster. Inmiddels is alles netjes opgelost door LampenTotaal. Goede service!

Goedemiddag Patrick, Nogmaals hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we via de mail contact gehad en u wederom een nieuwe kunststofplaat onder garantie opgestuurd. Zoals ik van u heb vernomen is deze bij u in goede orde ontvangen. Wij wensen u alsnog veel plezier met de verlichting! Met vriendelijke groet, Rosanne, LampenTotaal

Super klantenservice

Vorige week opgebeld ivm een haperende lamp. Vriendelijke telefoniste. Ze zou een nieuwe lamp bestellen en dat zou wel enkele weken duren daar ze niet op voorraad waren. Uiteindelijk is de lamp binnen een week netjes bezorgd zonder extra kosten en staat onze tuin er weer mooi verlicht bij.

Goede voorlichting en snelle levering

Snel geholpen en veel keuze.

Wij zijn zeer goed geholpen door verkoper Ron van Meel. We hebben heel goed advies gekregen en nam ook genoeg tijd voor ons.Super

Goed advies en beste prijs

Goed advies en beste prijs

Na vijf jaar Inlite lamp omgeruild wegens defect zonder commentaar!

Zonder problemen werd mijn INLITE FLUX Tuin lamp vervangen voor een nieuwe nog voordat INLITE zelf dit goedgekeurd had. LampenTotaal en Ron van Meel, hartelijk bedankt!

Hele leuke winkel met ruim assortiment.

Prima geholpen. Er wordt goed met je meegedacht. Vriendelijk personeel.

Na ons vorige bezoek voor nieuwe GU10 goed advies gehad van 3x50 naar 3x5 dus een besparing van 135w., na plaatsing van de lampen toch maar besloten om ook maar nieuwe inbouw spotjes te plaatsen dus wederom terug naar Opheusden en uitgelegd wat de bedoeling was, Daarna weer goed advies en niet met de duurste naar huis gestuurd. Bij beiden bezoeken werden wij zeer vriendelijk ontvangen door iedereen met een goedemiddag en de verkopers nemen alle tijd voor de klant inclusief een praatje. HELEMAAL TOP !!!

Uitstekende service.

Goed advies. Er wordt ruim de tijd genomen om de klant te helpen.

Top Kwaliteit

Ik had een mooie lamp gezien op de website en heb die besteld. Het was 2 dagen daarna al binnen. Super mooie lamp, duidelijke beschrijving om op te hangen. En een super mooi resultaat.

Geweldige service.

Wij hadden 2 lampen besteld en deze bleken niet identiek te zijn (wel van de buitenkant, niet van binnen). Zonder probleem werd er een nieuwe lamp gestuurd. Na ontvangst konden we de juiste lamp houden en de ander retourneren, op basis van goed vertrouwen. Fijn dat dat nog kan in deze tijd. Bedankt Rosanne en collega's!

Top bedrijf, goede service

Groot assortiment lampen, goed advies gekregen en snelle levering. Ga zo door!

Ik bestelde 2 buitenlampen van het merk O'Daddy. 1 daarvan werkte niet goed. Mijn vraag hierover werd direct goed opgepakt. Het probleem was niet te herstellen. Zonder problemen kreeg ik een nieuwe lamp toegestuurd. Wat een goede service.

Matige kwaliteit KS De Vecht buitenlampen

De levering door LampenTotaal was snel en correct. De kwaliteit van de door hen geleverde KS lampen is echter minder goed. Zo aan de buitenkant zien ze er mooi en stevig uit, maar de lampen zijn lastig in elkaar te zetten en zitten gammel in elkaar. Met name de manier waarop de raampjes geplaatst moeten worden is bijzonder lastig. Dit komt door het gekozen systeem en de niet goed geplaatste punten waarop de afstandhouders geschroefd dienen te worden. Hierdoor zijn de zeer dunne rampjes lastig vast te zetten. Ook is er een mogelijkheid dat bij het plaatsen van de glazen "kap" op de muursteun er een schroef IN de holle steun kan terugvallen. Deze is er dan niet meer uit te krijgen. Mij is het uiteindelijk toch gelukt door met heel veel geduld een magneet te gebruiken. Zeer frustrerend. Je mag voor een lamp van €90 meer kwaliteit en stevigheid verwachten.

Goede service en snelle levering

Na mijn bestelling is alles snel en correct geleverd, ook de communicatie verloopt goed. Keurig op de hoogte gehouden waar en wanneer de levering was en dit is ook zo uitgevoerd! Kortom aanrader

fijne mensen en veel materialen op voorraad

Prima hulp word er geboden en meegedacht. wel missen we vaak de referentie op de factuur wat het voor ons erg moeilijk maakt om deze te kunnen boeken op het juiste project. verder zou het een enorme verbetering als wij als bedrijf zijnde zelf kunnen bestellen i.p.v. altijd een medewerker te moeten benaderen.

3 tuinlampen besteld, prima communicatie mbt levering. De volgende dag al in huis.

Top verkoper

Denkt mee , adviseert en snapt het

Prima advies en service

Diverse malen mailcontact gehad. Heb via mail mijn bestellingen gedaan en kreeg pas een factuur nadat ik het bestelde ontvangen had. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Afterpay zou een aanbeveling voor hen kunnen zijn.

Superfijne service!

Voor onze verbouwing hadden we SLV Kalu spots gekocht. Op de een of andere manier leek het onmogelijk om er online goede en bijpassende LED-lampen voor te vinden. Via internet kwamen we terecht bij LampenTotaal. Superfijn geholpen aan de telefoon waarna we besloten erheen te rijden vanuit Amsterdam. Ook in de winkel ontvingen we weer een supergoede service en kregen we uitgebreide toelichting over de LEDlamp die hopelijk wel zou passen (en dat ook deed!) De lampen waren ook al voor ons klaargezet (meer dan 10 stuks). Heel fijn en blij dat we nu eindelijk de lampen hebben! Topservice! Wij gaan blij naar huis.

Perfect !

Uitgebreide collectie, vriendelijk personeel