Goed geholpen en snelle service

Telefonisch contact verliep prima. Snel begrip voor onze wens. Perfecte oplossing geboden.

Vriendelijk, correct en snel.

Top.

Top geholpen door jullie

supersnel en goed!

Wij hebben meteen de volgende dag al de bestelling ontvangen, en gelijk kunnen installeren. Werkt eenvoudig, prima en de bundel licht is supersterk! Contact met Lampentotaal is heel professioneel en klantvriendelijk. Dank, ik ben er heel blij mee!

Scherpe prijzen, snelle reactie op vragen, vlotte verzending, super dienstverlening!

Op vrijdag stuurde ik een mailtje met een paar vragen, meteen kreeg ik antwoord. Maandag daarop bestelde ik de armaturen en vrijdags werden ze netjes geleverd. Prima service!

Waarom nog uit huis winkelen als je beter service krijgt online

Zeer correcte afhandeling van de bestelling in het midden van een Corona pandemie. Snelle reactie op online bevraging. zeer correcte retour beleid.

Zeer klantvriendelijk, hier kun je met een gerust hart bestellen.

Wij zijn niet zo van de recensies schrijven maar maken voor Lampentotaal een uitzondering. In de zomer nieuwe buitenverlichting gekocht bij Lampentotaal. In de lampentuin uitgebreid geïnformeerd over de producten. Het was die dag extreem warm en we werden getrakteerd op een flesje koud water. (Zeer attent) De medewerker dacht met ons mee en kwam met goede adviezen. Levering van de spullen soepel en volgens verwachting. Na iets meer dan 4 maanden gaat er een LED-lamp stuk. Contact opgenomen met Lampentotaal met de vraag of ze coulant willen zijn met de kosten omdat de lamp maar kort gebrand heeft. Al snel de reactie ontvangen dat deze onder garantie, zonder kosten, zou worden toegestuurd. Direct na het vervangen van deze lamp gaat er een 2e LED-lamp stuk. Ook deze wordt onder garantie en zonder kosten toegezonden. Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf waar je met een gerust hart kunt kopen. Ze doen hier echt hun best voor je. Een voorbeeld voor vele anderen. Chapeau!

Goede, snelle hulp en bestelling dezelfde dag verzonden!

Telefonisch contact gehad over een bestelling in de webwinkel waarvan een onderdeel een lange levertijd had. Er kwam direct een goede alternatieve oplossing op tafel met het aanbod de bestelling verder per email aan te nemen en af te handelen. En 3 dagen later kreeg ik alle spullen netjes thuis bezorgd (terwijl ik eerst tegen 14 dagen levertijd aan zat te kijken)!

Ron weet waar hij over praat

Ik belde op wat de voor of nadelen waren mbt van 12 volt of 230 volt Tuinverlichting. Ron kon het goed uitleggen en had zeker kennissen van zakken. Hij stuurde een mail met zijn geadviseerde artikelen. Gelijk akkoord gegeven en de volgende dag in huis. TOP!

Goed geadviseerd!

Had een vraag over een lamp en de fitting die erbij hoorde. Werd heel vriendelijk geholpen. Tevreden.

Hoezo slechte levertijd? 30 December 2020 besteld. Kreeg een mailtje met de levertijd 4 januari 2021. Keurig met de jaarwisseling in aantocht. 's Morgens op 31 december een mailtje in mijn mailbox met de mededeling dat het op 31 december geleverd werd tussen 13.05-14.05 uur. Stipt op tijd. Mijn complimenten! Ga zo door!

Onbetrouwbaar bedrijf

Hier zou ik niet kopen. Heb bureaulamp besteld, toen niets over verlengde levertijd op website, vervolgens e-mail bevestiging met levertijd van 1-7 dagen. Paar dagen later blijkt levertijd op 9 december februari 2021 te zijn en op de website staat nu 30 december. Zeer kwalijk en geen enkele vorm van excuses of genoegdoening.

Goedemiddag Jan, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels ook contact gehad via de mail en wil hierbij nogmaals mijn excuses aanbieden. Via de mail heb ik ook een alternatief aangeboden maar deze is helaas niet beschikbaar tot half maart. Wellicht kunt u alsnog een alternatief vinden op onze website. Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal Rosanne

Topservice

Ik was een klein onderdeel vergeten en dat werd kosteloos toegestuurd. Bovendien was alles snel in huis. Aanrader!

Tevreden klant

Bedankt voor de snelle levering van het perfekte produkt. We zijn een tevreden klant.

Geweldig producten en topservice!

De lampen zijn prachtig. En ook nog een stuk voordeliger dan in andere winkels. Topservice ook! Had me na de bestelling geplaatst te hebben bedacht en wilde toch een andere kleur. Dat werd voor me geregeld. Heb direct de gewenste lampen ontvangen!

Heel blij mee

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de lampen niet naar wens zijn. Helaas, kan ik niks terug vinden in ons systeem onder uw naam of e-mailadres. Kunt u mij wellicht uw ordernummer doorgeven en foto's erbij sturen? Dit kan naar [email protected] Ik hoor graag van u zodat we dit voor u kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal

We zijn fantastisch geholpen door Ron bij het opstellen van het plan voor de tuinverlichting.

In de winkel heeft Ron onze wensen vertaald in een praktisch tuinverlichtingsplan. De benodigde apparatuur konden we direct meenemen met de afspraak eerst installeren en checken of de levering passend is en werkt en daarna betalen. Hartelijk dank voor de hulp en het vertrouwen.

Vriendelijk deskundig en groot assortiment

De producten zijn goed en netjes uitgestald .werden super geholpen de website is ook zeer handig en uitgebreid

Zeer goede en snelle service. Een aanrader voor iedereen!

Top bedrijf

Een bewegingsmelder besteld, het product is zeer snel geleverd. De afdekkapjes ontbraken, even een telefoontje naar Lampen Totaal en even daarna een mail bericht dat de afdekkapjes worden nagestuurd. Service staat hoog in het vaandel bij Lampen Totaal. Top bedrijf en goede en snelle communicatie

Zeer klantvriendelijk

Mijn ervaring is dat er alles aan wordt gedaan om de klant te helpen. Wanneer een belofte (over een bestelling) niet kan worden nagekomen wordt dat direct gecommuniseerd met de klant.

Super service en snelle reactie

Heel snel een reactie gekregen om toch nog een extra lamp te kunnen bestellen tegen de prijs die we eerder betaald hadden

Super service en kwaliteit!

Steeds snelle reactie Duidelijk en helder Kwalitatieve producten & verzending Eerlijke dienst naverkoop zonder veel gedoe.

Geweldige service

Kapotte lampjes omgeruild, alles netjes afgehandeld

Sneller dan verwacht

Ik kende lampentotaal niet. Met naar een specifiek model lamp te zoeken bij hen terecht gekomen. Op zondag besteld en op woensdag stond de koerier voor de deur. Dit tegen een voordelige prijs voor de armaturen. Ik ben zeer tevreden.