Doen wat ze beloven.

Twee keer besteld bij LampenTotaal. De eerste keer lang op de levering moeten wachten door productie problemen bij de levererancier. 2e keer had ik de Lampen met 3 dagen binnen. Bij een van de lampen ontbrak een moertje, deze is snel nagezonden

Zéér goede service en gemakkelijk contact.

Mijn eerste lamp had beschadigingen, met foto gedeclareerd. Meteen een mail retour. In kreeg zeer snel een nieuwe lamp die helemaal ok is. Ben er blij mee.

Perfect service

Prettig contact via de mail. Ruime keus.

top service

Mijn lamp kwam wat later binnen, kreeg keurig een mailtje. Eenmaal binnen was het product top! Ik had er 4 led lampjes bij besteld, helaas was er 1 stuk. gemaild en gelijk reactie dat ze een nieuwe zouden opsturen. Je herkent een goed bedrijf aan de after sales....top!

Perfecte klantenservice!!!

Had een paar keer een probleempje met een besteld product, dit alles buiten de schuld van Lampen Totaal. Maar kan zeggen dat dit door de klantenservice op een voortreffelijke en prettige manier is opgelost. Ook de respons van een antwoord op een klacht via de @mail was binnen een werkdag, veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Lamp Besteld

Omdat ik een bureau lamp had besteld en mijn kleindochter had er al een gekregen dus vroeg ik of ik hem kon annuleren en dat was geen probleem

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Zeer tevreden.

Aardige mensen en goede service.

Kan niet beter

LED Buitenlamp besteld die niet functioneerde zoals dat hoort. LampenTotaal stuurde direct een vervangend exemplaar, zonder kosten en zonder eerst om de niet functionerende lamp terug te vragen. Vijf maanden later begint deze lamp ook kuren te vertonen. Na melding hiervan wordt mijn aankoopbedrag zonder problemen teruggestort en de lamp hoef ik ook niet te retourneren. Wat een goeie service, TOP!

vakkundig en snel

Snelle en vakkundige antwoorden op mijn vragen per e-mails Uiteindelijk prima advies waarbij alternatieven werden aangeboden waaraan ik zelf niet gedacht had. Na lang zoeken op internet bleek ook de prijs het meest gunstig.

Goed, deskundig en prettig advies!

We zijn goed geadviseerd en we hebben lampen gekocht die echt aansluiten bij onze smaak en beleving!

goed advies, goeie tips en nog een leuk gesprek over goeie muziek!

Zat die winkel maar bij mij om de hoek.

Super content

Uitstekende service, snelle verzending

Langs geweest in de showtuin en met de informatie die we daar kregen thuis gaan meten. Via mail een offerte gekregen voor de lampen die we wensten samen met alle nodige toebehoren voor de installatie. Een paar dagen na de bevestiging kregen we alles al aan.

fantastisch!

2 12v staande tuinlampen gekocht; het bevestigingsmateriaal werd netjes meegegeven en toen bleek dat van 1 lamp een schroefje niet los kon, werd deze meteen ingeruild voor een ander exemplaar. Ook werd materiaal om 2 draden te verbinden gratis meegegeven; ongekend goede service !

service goed, kwaliteit matig

Ik heb 2x de Eglo Buitenspot Lepus landelijk besteld. bij levering direct geconstateerd dat 1 lamp beschadigd was, het transparante kunststof was gescheurd. Direct gemaild en snel een antwoord ontvangen dat er kosteloos een nieuwe lamp wordt toegestuurd. De nieuwe lamp net ontvangen en deze vertoont precies de zelfde schade. Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de kwaliteitscontrole van de fabrikant, maar ik adviseer hem of haar om een bril te kopen. Ik snap dat LampenTotaal hier niet zoveel aan kan doen, service is goed, kwaliteit van de lamp zorgt voor 2,5 ster. Inmiddels is alles netjes opgelost door LampenTotaal. Goede service!

Goedemiddag Patrick, Nogmaals hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we via de mail contact gehad en u wederom een nieuwe kunststofplaat onder garantie opgestuurd. Zoals ik van u heb vernomen is deze bij u in goede orde ontvangen. Wij wensen u alsnog veel plezier met de verlichting! Met vriendelijke groet, Rosanne, LampenTotaal

Super klantenservice

Vorige week opgebeld ivm een haperende lamp. Vriendelijke telefoniste. Ze zou een nieuwe lamp bestellen en dat zou wel enkele weken duren daar ze niet op voorraad waren. Uiteindelijk is de lamp binnen een week netjes bezorgd zonder extra kosten en staat onze tuin er weer mooi verlicht bij.

Goede voorlichting en snelle levering

Snel geholpen en veel keuze.

Wij zijn zeer goed geholpen door verkoper Ron van Meel. We hebben heel goed advies gekregen en nam ook genoeg tijd voor ons.Super

Goed advies en beste prijs

Goed advies en beste prijs

Na vijf jaar Inlite lamp omgeruild wegens defect zonder commentaar!

Zonder problemen werd mijn INLITE FLUX Tuin lamp vervangen voor een nieuwe nog voordat INLITE zelf dit goedgekeurd had. LampenTotaal en Ron van Meel, hartelijk bedankt!

Hele leuke winkel met ruim assortiment.

Prima geholpen. Er wordt goed met je meegedacht. Vriendelijk personeel.

Na ons vorige bezoek voor nieuwe GU10 goed advies gehad van 3x50 naar 3x5 dus een besparing van 135w., na plaatsing van de lampen toch maar besloten om ook maar nieuwe inbouw spotjes te plaatsen dus wederom terug naar Opheusden en uitgelegd wat de bedoeling was, Daarna weer goed advies en niet met de duurste naar huis gestuurd. Bij beiden bezoeken werden wij zeer vriendelijk ontvangen door iedereen met een goedemiddag en de verkopers nemen alle tijd voor de klant inclusief een praatje. HELEMAAL TOP !!!

Uitstekende service.

Goed advies. Er wordt ruim de tijd genomen om de klant te helpen.

Top Kwaliteit

Ik had een mooie lamp gezien op de website en heb die besteld. Het was 2 dagen daarna al binnen. Super mooie lamp, duidelijke beschrijving om op te hangen. En een super mooi resultaat.