Zeer amateuristische / negatieve ervaring

Ik bestel op Kerstdag een staande lamp die volgens de site op voorraad is én volgens de service-tekst de eerstvolgende dag zal worden verstuurd. Donderdag : geen input.... Vrijdag: geen input... maandag bel ik : "Oh , maar wij waren gesloten met de Kerstdagen" > duh, zet zoiets dan op de webshop he!! - "Ik heb zonet gecheckt, uw bestelling gaat er snel uit hoor" waarop ik plots intussen vandaag bemerk dat het geld werd teruggestort, zonder melding of toelichting. Was het product niet op stock? Waarom werd ik hierover niet geïnformeerd (tijdens tel gesprek)? Waarom krijg ik geen info over alternatieven of andere levertiming?

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn inderdaad met de kerstdagen gesloten. Dit staat ook vermeld op onze website. https://www.lampentotaal.nl/openingstijden-en-contact Normaliter worden producten van het merk Steinhauer altijd binnen 2-3 werkdagen geleverd. Helaas, was alleen dit artikel niet meer leverbaar en hierdoor heeft mijn collega gelijk uw order geannuleerd. Uiteraard is dit niet de bedoeling geweest en hadden wij u eerder van op de hoogte moeten brengen. Mijn excuses hiervoor. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal Rosanne

Geweldige service

Gisteren contact gehad met de klantenservice. Ik heb namelijk na 1 jaar een lamp die gaat roesten vanwege vocht. Ik heb er hier meerdere van maar bij 1 is dit het geval. Omdat er nog garantie op zit heb ik vandaag al een nieuwe mogen ontvangen. Wat een geweldige service en wat is het snel en goed opgelost. Hartelijk dank hiervoor.

Lampen nodig? Dan niet verder kijken dan LampenTotaal.nl!

Normaal geef ik eigenlijk nooit recensies over een gedane bestelling bij een webshop maar voor LampenTotaal.nl maak ik graag een uitzondering. Continu erg goed over de bestelling op de hoogte gehouden (één lamp zou namelijk wegens niet meer op voorraad iets later geleverd worden op ons nieuwe adres). Bij telefonisch contact of de adreswijziging voor deze ene lamp wel goed zou gaan erg vriendelijk te woord gestaan en deze wijziging is ook goed doorgekomen. Telefonisch contact over een kapot lampje werd ook erg goed opgelost en er werd direct een nieuw lampje geleverd. Ook achteraf geen, herhaalde, mail of je a.u.b. een recensie wilt schrijven maar de recensie gewoon dubbel en dwars verdienen door hun goede service! Mijn volgende zoektocht naar nieuwe lampen zal dan ook zeker beginnen bij LampenTotaal.nl

Deskundig geholpen

Groot assortiment

Klantgerichtheid in optima forma!

Wat Wim uit Huizen op 19-11-2019 over LampenTotaal schreef, herken ik volledig. Wat moet ik er verder nog aan toevoegen?! Onze complimenten.

Wat een topbedrijf!!!!! Eenvoorbeeld hoe het kan.

Ik heb nu al een paar jaar ervaring met dit bedrijf. Elke keer maken zij het weer waar dat ook online winkelen gepaard kan gaan met persoonlijk, flexibel en klantgericht contact. Een in 2017 aangeschafte trafo heeft het begeven en na een belletje (heerlijk toch dat je direct, zonder bandje of keuzelijstjes, met een kundige en vriendelijke medewerker contact krijgt) wordt meteen het probleem kundige geanalyseerd en opgelost. (Ron, nogmaals complimenten en bedankt) Een voorbeeld hoe je als bedrijf met je klanten kan omgaan. Top, ga zo door.

Wat een topbedrijf!! Een voorbeeld hoe het kan.

Ik heb nu al een paar jaar ervaring met dit bedrijf. Elke keer maken zij het weer waar dat ook online winkelen gepaard kan gaan met persoonlijk, flexibel en klantgericht contact. Een in 2017 aangeschafte trafo had het begeven en na een belletje (heerlijk toch dat je direct, zonder bandje of keuzelijstjes, met een kundig medewerker contact krijgt) wordt direct het probleem kundig geanalyseerd en opgelost. (Ron, nogmaals bedankt) Een voorbeeld hoe je als bedrijf met je klanten kan omgaan. Top, ga zo door.

Wat een topbedrijf!! Een voorbeeld hoe het kan.

Heel blij met mijn aankoop!! Degelijk materiaal, snelle levering en super goede service!!

Prettige en deskundige hulp, ruime keuze.

Prettige en deskundige hulp, ruime keuze. Snelle bezorging.

Producten verkopen die ze niet hebben

Meerder lampen besteld en betaald. Blijkt dat de lampen geheel niet te verkrijgen zijn. Erg onvriendelijke medewerkster aan de telefoon en denken niet mee!

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen altijd zo goed mogelijk up-to-date te blijven met onze website. Echter, blijven wij afhankelijk van de leverancier en proberen u hiervan dan zo goed mogelijk op te hoogte brengen. Telefonisch heb ik u ook aangegeven dat wij zeker willen meedenken met een alternatief. Tevens, is het ook niet mijn bedoeling geweest om onvriendelijk over te komen. Mijn excuses hiervoor! Inmiddels hebben wij de order geannuleerd en het bedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, Rosanne Team LampenTotaal

Vlotte en fijne afhandeling met medewerkers, zowel telefonisch als via de mail.

Ik heb zowel telefonisch als via de mail vlotte en aardig contact gehad met medewerkers. Bezorging was ondanks een leveringsprobleem vanuit leverancier toch voor het eind van de week keurig bezorgd. Dit werd ook met mij netjes gecommuniceerd.

Zeer tevreden.

Vanaf bestelling tot levering, van communicatie (kort uitstel van levering) tot verpakking, van kwaliteit lantaarns (Italiaans) tot prijsverhouding, ook vanuit België aan te raden.

Goede service en fijne communicatie

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van tuinverlichting: snelle verzending van de spullen, goed advies aan de telefoon en een snelle reactie op vragen per e-mail. Heel prettig!

goede prijs voor mooie tuinverlichting

update Gardenlights gekocht. ze denken mee met de benodigdheden.

gewoon goed.

goed geholpen.

Heel erg goed

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

goed geholpen met mijn vraag tegen een scherpe prijs

mijn vraag is duidelijk en snel beantwoord en de geleverde spullen voldeden aan mijn wensen. alles was makkelijk te installeren

Snelle en bijzonder correcte service en levering.

Snelle en bijzonder correcte service en leveringen. Graag tot een volgende keer.w

Helemaal top

Ik kan geen verbeterpunten opnoemen!

elke keer opnieuw uitstekende service

zie bovenstaande zin.