Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Prettig gesprek gehad met de medewerker, heeft kennis van zaken. Goed advies gekregen en als vaste klant ook een korting gehad op de artikelen.

goed advies en prima prijs/kwaliteit verhouding

In de winkel geweest voor advies over buitenverlichting. Er wordt goed meegedacht en geadviseerd zodat we met de juiste verlichting naar huis gingen. Volgende dag nog een lamp bijbesteld, deze werd de volgende dag al geleverd. Top

Zeer aantebevelen.

Correcte levering , doch bij het openen van de verpakking bleek het deksel gebroken . Een telefoontje en binnen voorop gestelde termijn een nieuwe gekregen. Ze doen wat ze zeggen en dat is zeer belangrijk. zeker aan te bevelen.

Goede raad snelle levering

Zowel per mail als telefonisch snel en goed geholpen vandaag besteld morgen in huis.gaat er wat niet goed geen probleem wordt snel opgelost top

Zelfs telefonisch goed geholpen

Snel en vakkundig geholpen.

Als zeer prettig aan de telefoon. En een goed advies.

Niets online bestellen!

Mijn lamp moet retour omdat deze te klein is om over de wandcontactdoos te plaatsen. Retourkosten komen voor mijn eigen rekening, het is 2019 mensen. Dit kan echt niet! 2 dagen later keurig opgelost mbt de retourkosten!

Snelle levering. Bij gebreken, snelle reactie en alles binnen 24 uur geregeld

Hele goede service, snelle levering en scherpe prijzen

Ik heb een aantal keer tuinverlichting besteld. Dit werd compleet en snel geleverd tegen een scherpe prijs. Ik bleek dat ik zelf nog een klein onderdeel was vergeten te bestellen. Deze werd zonder meerkosten direct aan mij verstuurd. Grote pluim voor deze super goede service.

Prima !!!

Twee plafonnières besteld met bewegingsmelder. Een van de twee bleef aan en uit gaan. Na telefoontje is meteen een nieuwe gestuurd. Supergoede en snelle service👍🏻

Zeer goed advies, en hulp bij bestelling.

Telefonisch goed advies, en goede service in het begeleiden naar de bestelling. Bestelling is correct en snel afgeleverd. Producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Snelle bezorging en uitstekende service.

Lampen besteld voor de Veranda, echter binnen een paar weken waren er een paar stuk gegaan. Goede deal gesloten met lampentotaal. Blije klant is er een die terug komt Gr. Barrie

Prima service!!

Prima service en snelle verzending!

Prima geholpen.

Ze doen wat ze zeggen .

Goede service, behulpdzaam, vriendelijk, snelle reactie op mail.

Ik was op zoek naar lampen voor de oprit waarover een auto heen moet kunnen rijden. Gebeld met lampentotaal en vriendelijk te woord gestaan. Had hierbij niet het gevoel dat er verkocht moest worden, maar dat er meegedacht werd over het hoe wel zou kunnen en waarom. Een offerte ontvangen inzake de bestelde producten. En daarna nog een aantal malen contact gehad over de exacte manier van aansluiten van de spullen, waarna ik overgegaan ben om de bestelling door te voeren. Netjes verpakt thuis gekregen. Goede ervaring, scherp geprijsd en een betrouwbare zaak!

Slordig

5 lampjes besteld, maar 3 waren bij aankomst verbogen! Dit was waarschijnlijk zo bij het inpakken en had dus door de firma gecontroleerd moeten worden!

Perfecte service en zeer vriendelijk geholpen

Ik had een setje besteld plus extra lampen van GardenLights. Snel geleverd en in perfecte staat aangekomen. Bij het bestellen had ik al wat twijfels of mijn pakket compleet zou zijn in de zin van aansluitpunten want dat is lastig te achterhalen. Bleek dus inderdaad niet compleet. Op zich geen probleem, want doe gewoon een nabestelling. Echter via de site zouden er dan bestelkosten bijkomen. Belletje gepleegd en opgelost! Hun (en nu ook mijn) advies: bel bij het samenstellen van je pakket al, dan kunnen ze je uitstekend helpen en ben je in 1 keer klaar! En heb je achteraf nog steeds vragen: bel weer!

Prima winkel en goede service.

Vriendelijk mensen, weten waar ze het over hebben en weten van aanpakken.

Vriendelijk ,duidelijk en correect.

Duidelijke uitleg. Correct aangesproken.

Pluspunten

Fantastische service - omdat 2 van ±10 produkten niet in stock waren hebben ze de bestelde producten in stock onmiddellijk opgestuurd en de 2 andere later ... zonder extra kost - na 1.5 jaar zat ik met 2 defekt transfo's. Onmiddellijk werden me 2 nieuwe opgestuurd (nog voor ik de defecte transfo's had geretourneerd) ... zeer tevreden uiteraard

Pluspunten

We hadden een probleem, maar dit is prima opgelost.

Vooral zo door gaan met deze goede service.

Pluspunten

“LampenTotaal” heeft niet alleen op internet maar ook in de winkel een geweldige sortering waaruit we onze keuze hebben gedaan. We zijn daar goed geïnformeerd en geholpen voor de tuinverlichting. Later werd een connector extra telefonisch besteld en deze was gratis snel de volgende ochtend bezorgd door PostNL. “LampenTotaal” is door zijn deskundig advies en snelheid van leveren nu onze favoriet geworden. Ruud van Dijk

Als op de website bij de tuinlampen gelijk alle soorten kabels, stekkers, trafo's en sensoren vermeld staan dan wordt het zoeken wat eenvoudiger.

Pluspunten

Goed telefonisch advies en snelle levering

Dorpsstraat 2 4043 KK Opheusden

0488 750930