Goede service, goed produkt.

Snelle en goede service goed produkt.

Vriendelijk en behulpzaam

Goedemorgen ervaring mee. Vriendelijk en goed geholpen.

Prima verzorgt

goede kwaliteit en snel geleverd

Hele goede producten en in record tempo in huis. Altijd weer!

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website, snelle levering

Goede en snelle levering

Een goede en snelle levering. De producten waren goed te verwerken.

verfrissend

Ik ben erg vriendelijk en vakkundige geholpen en de verzending was snel. Een echte aanrader met vriendelijke groeten Dick Teunis

Betrouwbare levering

Besteld en geleverd volgens afspraak. Prima product dus zeer tevreden.

Bijna perfect!

Er ging helaas iets mis met de levering, maar één mailtje, na sluitingstijd, was voldoende om de volgende ochtend, voor 08.00u, bericht te ontvangen met de mededeling dat e.e.a. per omgaande opgelost zou worden. Binnen 48 uur had ik de juiste spullen, inclusief excuses, binnen! Prima service!

Bijna uitstekend!

Bijna uitstekend!

Uitstekend!

Er ging iets mis met de levering. Eén mailtje, na sluitingstijd, was voldoende om de volgende ochtend, voor 08.00u, bericht te ontvangen met de mededeling dat e.e.a. per omgaande opgelost zou worden. Binnen 48 uur had ik de juiste spullen, inclusief excuses, binnen! Prima service!

Goed spul

Makkelijke verwerking en meteen goed dicht

echt snel

top bedrijf fijn product en snel geleverd

goed spul en snel geleverd

ben al jaren klant. Gewoon een goed bedrijf met goede materialen en een goede service

Niet het verwachtte resultaat

We hebben Liquid Rubber gebruikt voor de afdichting van onze vijver. Bijna 2000 euro aan Liquid Rubber later moeten we besluiten dat het product niet doet wat men zegt. 6 lagen werden aangebracht om de 2 mm dikte te verkrijgen en alle regels van de kunst werden wel degelijk gevolgd. Een jaar later zijn er blazen ontstaan tussen de verschillende lagen. Bij het leegtrekken van de vijver om deze te herstellen kwamen er alleen maar blazen bij. Een herstelling met nieuwe emmers Liquid Rubber is op hetzelfde resultaat uitgedraaid. Nu zijn we genoodzaakt om opnieuw geld uit te geven aan andere producten in een poging om alles in orde te krijgen.

Geachte heer Stijnen, Beste Roel, Hartelijk dank voor de reactie. Wij vinden het erg jammer dat je ervaring met Liquid Rubber niet is bevallen. Wij hebben geprobeerd, zowel telefonisch als via e-mail, op afstand de juiste support te geven. Mocht u nog verdere vragen hebben, stuur ons dan een e-mail en wij zullen deze beantwoorden. Met vriendelijke groet, Team Liquid Rubber

Dé oplossing

Perfect spul. Eenvoudig aan te brengen in twee lagen en daarna is het helemaal dicht. Met de regen van de afgelopen dagen heeft het zich ruimschoots bewezen.

Prima prijs kwaliteit

Snelle levering en prima prijs kwaliteit

snelle service, goed product.

snelle service, goed product.

ongelooflijk goed product

mijn ervaring met het product is fantastisch , het is zoals het beschreven is en makkelijk aan te brengen , heb dit aangebracht op de uiteinden van de veranda en aansluiting er van , aansluiting aan de muur perfect waterdicht m.a.w. alles is waterdicht geworden , nu kan ik alles verder afwerken , nogmaals bedankt mvg jp