Super vriendelijk en mooie producten

Fantastisch!!

Het ging niet helemaal goed met de kerstbestelling door derden. Kan gebeuren. Focus en miscommunicatie tussen DistelRoos en mij tijdens de drukke kerstperiode kwam er nog bij. Zo zal je altijd zien. Prima. Zijn ergere dingen. En toen stond daar op 24-12 een man voor de deur die een deel van de kerstcadeautjes vanuit Purmerend naar uden kwam brengen. 1,5 uur heen en 1,5 uur terug!! Hoe fantastisch is dat!?

Super leuke webshop !!!

Mooi assortiment, erg vriendelijk geholpen en een snelle en nette verzending !!

Goed!

Het bestellen was erg makkelijk en ik kreeg het snel binnen. Ik ben er heel blij mee!

Ik kreeg netjes een mail dat de producten niet op voorraad waren maar aan het eind van de week verwacht werden. Bij de zending zat een persoonlijk berichtje. Erg leuk!

Mooie producten en snelle levering.

Snelle levering en wat attent dat er een handgeschreven boodschap op de pakbon stond. Het enige wat ik gemist heb is een bevestigingsmail van mijn bestelling.

Zeer goede service

Mijn bestelling was niet voldoende op voorraad waardoor ik werd gebeld met een zeer vriendelijke oplossing. Zeer goede service en snelle levering!

Persoonlijk en behulpzaam

Fijn contact en snelle levering!

Top service!

Ondanks dat mijn bestelde artikelen niet voorradig waren (en dus een langere levertijd hadden) hebben ze deze binnen 2 dagen kunnen bezorgen! Super communicatie per mail.

Uitstekend en snel

Mooi verpakt en snel verzonden

Goede informatie

Goede en snelle service

Ook nog eens op verzoek prachtig ingepakt

Fast delivery to Germany

Nice gift wrapping, fast delivery to Germany at moderate costs.

Bestelling heel snel ontvangen en erg mooi ingepakt!

Mijn bestelling heb ik snel ontvangen en het was erg mooi ingepakt als cadeautje.

Leuke spulletjes en de snelheid van bezorgen was top! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Aanrader om te bestellen bij deze site :)

Superservice!

Ik wilde een karaf bestellen als cadeau, maar die was niet op voorraad. ‘Langere levertijd’ stond vermeld op de website. Bij het opvragen van de exacte levertijd gaf ik aan dat het een cadeau was wat ik eigenlijk een paar dagen later al in huis moest hebben. Ze reageerden direct in de chat, namen contact op met de leverancier, hebben die middag de karaf daar nog opgehaald en gelijk aan mij verstuurd. De volgende dag was mijn cadeau in huis. Geweldige goede en snelle service echt!

Alles is naar wens verlopen.

Ik ben heel tevreden!

Netjes ingepakt en de bestelling snel ontvangen.

Uitstekende ervaring

Ondanks dat de kleuren van het artikel niet voorradig was, na afstemming mooie vervangende artikelen ontvangen. Zo had ik het cadeautje toch nog op tijd!

Kan niet beter en ontzettend attent!

1e keer besteld, heerlijke geurzakjes en zeep. Snel geleverd, goed verpakt en… een persoonlijk handgeschreven berichtje. Als extra een cadeautje erbij! Dat maakt een mens blij! Zo attent! Een feestje om uit te pakken met die heerlijke geuren!

Snelle levering zeer vriendelijk en kreeg er nog een extra cadeautje bij!!

Super leuke website en goede service!!

Vriendelijke service

Even een belletje omdat ik wat vragen had. Mijn vragen zijn naar tevredenheid opgelost en bestelling door mij geplaatst. Andere dag had ik mijn bestelling in huis. Super bedankt voor de snelle service.

heel vlotte en correcte service

super