Hoe ontzettend leuk, een persoonlijk berichtje in mijn bestelling

Je pakketje uitpakken is natuurlijk al erg leuk, maar een zelf geschreven persoonlijk berichtje erbij van de verkoper is natuurlijk bijzonder. Zo voel je je als klant speciaal, geen groot log bedrijf. Maar nog een zelfgeschreven tekstje, fijn die tijd en moeite. Groot gebaar!

Goede persoonlijke service

Ik heb laatst een plaid besteld. Blijkbaar was er wat vertraging met de verzending, maar kreeg een hele mail om mij daarover te informeren. Helaas zag ik dit pas later, de mail was in mijn spambox beland, maar even goed vond ik dit heel netjes. Bij de verzending zelf zat een kaartje om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop. Waar maak je dat mee tegenwoordig? Ik vond het erg attent en kan dit zeer waarderen! Dit laat zien dat er nog bedrijven zijn die de klant wel op nummer 1 hebben staan.

Fijne producten, snelle levering en een leuk cadeautje bij de bestelling.

Ik had een aantal producten besteld die niet op voorraad waren. Ondanks dat had ik mijn bestelling supersnel in huis. Hulde!

heel goed verpakt

snel binnen en super goed verpakt, hoewel mijn bestelling niet breekbaar was.

Correcte en duidelijke communicatie

Zeer duidelijke communicatie over de status van mijn bestelling. Absoluut geen onaangename verrassingen. Helder en correct, hier word ik blij van!

snelle levering & mooi ingepakt

Geleverd zoals vermeld en het was als cadeau besteld (gratis service) dus ook mooi ingepakt!

Zo hoort het!

Snel en prettig contact via mail, snelle verzending en product in goede orde en mooi ingepakt ontvangen... top!

Blij met snelle levering en persoonlijke update over datum van levering.

leuke webshop vol met mooie spulletjes !!

Het is een leuke en overzichtelijke webshop vol met mooie spulletjes voor een goede prijs !! Vriendelijke hulp en snelle verzending :-)

Klantvriendelijk staat hoog in het vaandel.

Persoonlijke benadering via de mail en komen de afspraken altijd na. Prima om aankopen te doen. De goederen worden stevig verpakt verzonden. Alles komt in goede staat aan. Prachtig servies ben er heel blij mee.

Pluspunten

Prachtig servies, goed verpakt tijdens de verzending!

Pluspunten

Geen. Is geheel volgens wens. Vooral persoonlijk kaartje is erg leuk

Pluspunten

Snelle levering. Updates via de mail.

Pluspunten

Persoonlijk, snelle service, goede prijs. Wat wil je nog meer.

Wellicht wat mileuvriendelijker verpakkingsmateriaal?

Pluspunten

Mooi assortiment, leuk geprijsd!

Veel verzendkosten..

Pluspunten

Goed op de hoogte gehouden over levertijd

Pluspunten

Blij met m’n servies! Supergoed persoonlijk advies gekregen en alles keurig en heel zorgvuldig verpakt verzonden. Aanrader dit bedrijf!

Pluspunten

Goede communicatie Erg klantvriendelijk

Pluspunten

Snel geleverd , en goede service en het product wordt geleverd met een persoonlijk geschreven berichtje . Ben heel tevreden , bedankt ga zo door

Pluspunten

Snelle levering, pakketje leuk ingepakt. Vanaf het afrekenen winkelwagen tot aan de levering wordt je per mail goed op de hoogte gehouden. Webshop met leuke artikelen.

Geen

Pluspunten

Snelle, vriendelijke communicatie.

Pluspunten

klantvriendelijk, bij vragen over de kleur van het servies, werd er een foto opgestuurd die duidelijk de kleur aangaf.

Pluspunten

Vriendelijk en snelle levering

Pluspunten

Alles top geregeld

Pluspunten

Hele fijne persoonlijke service! Prachtige spullen van hoogwaardige kwaliteit.