Goede service en op laatste moment nog aanpassingen.

Ik maak hier al jaren voor gebruikt voor dd tuin en tafels etc. Snelle service en lekker dicht bij

Prima spullen op tijd op kunnen halen zoals afgesproken.

Makkelijk online besteld om op een later tijdstip af te halen.

Snel, compleet en precies op maat.

Kreeg netjes berichtje zodra het klaar lag. Hulp om even naar auto te dragen. Uitstekend.

prima service

prima service. verbterpuntje is levertijd

Steigerbuisklem met klem op 1

Reeds verschillende malen bestellingen geplaatst bij steigerbuisklem vanuit België. Dit maal om mijn camperbouw een aparte look te geven. Prima service en dat moet ook wel gezien ik de bestelling steeds ga ophalen in Rotterdam. Dan wil je niet dat er zaken ontbreken of andere verrassingen zijn. Nog geen negatieve ervaringen gehad.

Goed en degelijk product

Goede kwaliteit en snel op te halen

geweldig ,snelle levering

vlotte afwerking en nog snel ook!!!

Zeer snelle levering en goede producten

Gezien het feit dat ik zelf in de installatie brance zit, deed ik bij jullie wel nieuwe ervaringen op.

Ontbrekend onderdeel van bestelling had ik per omgaande in huis.

Mooie prijs en snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

In Corona tijd toch op maat en snel geleverd!

Tijdens bestelling had ik zelf een foutje gemaakt, werd kosteloos aangepast door de mensen van stijgerbuisklem.nl. Ik maak meubels met stijgerbuis onderdelen. Is leuk en met deze leverancier top!

Bestellen en snel geleverd krijgen, top in orde

Goed en snel, alleen de laatste bestelling kon ik niet via ideal betalen daar kwam ik op een gekke site terecht, toen heb ik maar gewacht op de aanmaning en dat lukte wel. voor de rest top in orde.

Correct

prima; ook het telefonische advies en de prijs ook redelijk

heel goed

Makkelijk bestellen vlug geleverd

Superservice

erg goed, goed geholpen en verdere ondersteuning snel gekregen

eerst gebeld voor tips. die kreeg ik toen snel en duidelijk. daarna bij ze gekocht lag klaar zoals afgesproken en was iets vergeten te bestellen hebben ze ook nog voor me geregeld.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Prima ervaring

afspraak is afspraak

Bestelling en afspraak nagekomen, op tijd en goed verpakt.

Al aantal keren spullen besteld altijd prima verlopen alleen de laatste keer heeft de Bezorger mijn huis niet kunnen vinden. Misschien moet hij zijn navigatie updaten?

Goed en correct.

Mijn bestelling kwam op de afgesproken dag , compleet en goed verpakt. Goede kwaliteit en service.

Uitstekend op maar geleverd!

Makkelijk te bestellen, alles was perfect op maat! En een snelle levering

snel besteld snel geleverd

je kunt snel bestellen, snel afrekenen en het word snel geleverd! netjes verpakt.

Goede prijs en prima kwaliteit!

Producten en handeling zoals je mag verwachten.

Besteld, betaald en snel in huis in stevige verpakking. Producten voldoen aan de verwachting. Redelijke prijs. Zoals het kan en hoort. Ik kan niet bedenken wat je nog meer kan vragen.

Er misten een paar onderdelen van mijn bestelling. Een mail gestuurd en de volgende dag voor 12:00 u. werd het bezorgd.

Over Steigerbuisklem.nl

Steigerbuisklem.nl is leverancier van een gevarieerd assortiment steigerbuizen, buisklemmen, bijbehorende accessoires en meubelpakketten. Onze buisklemmen zijn TÜV-gecertificeerd en worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen en nog veel meer. De producten van Steigerbuisklem.nl worden aangeboden via onze met grote zorg samengestelde webshop. Dit maakt het mogelijk om op elk gewenst moment ons assortiment te bekijken en de bijbehorende technische gegevens na te gaan. Zo kunt u eenvoudig en snel uw bestelling samenstellen en tevens online uw bestelling plaatsen, controleren en afronden.