Snelle correcte leveringp

Precies wat ik nodig had.

Dit is precies wat ik wilde hebben dus product voldoet prima.

Goede persoonlijke service

Bestelling makkelijk voor te bereiden, de levering snel en compleet.

ruim assortiment, vlotte levering en goede service

Makkelijk gevonden wat ik nodig had, klantenservice kon na overleg 2 aparte bestellingen combineren zodat geen extra vrachtkosten in rekening gebracht werden. Sommige maten staan niet op website, niet mogelijk om te zoeken op artikelnummer. Verder prima producten en service

Snelle levering, buizen op de mm nauwkeurig gesneden/gezaagd.

Snel en prima prijs 👍

Ik zal m’n volgende bestelling weer bij steigerbuisklem plaatsen.

Snel en goedkoop

Vandaag besteld morgen in huis, klopt als een bu(i)s

Geweldig,

na foutje snelle aanpassing en binnen 1 dag bezorgd, in een woord geweldig

fantastisch !!

nvt

correct snel goed goedkoop

Op tijd geleverd

Alles naar wens en zeer snel binnen, binnen 4 dagen thuis!!

Via een simpel te gebruiken website kunnen bestellen en de juiste spullen binnen 4 dagen in huis!!

Lekker snel en vakkundig

Lekker snel en vakkundig en vooral behulpzaam

bestellen , informatie gevraagd en gekregen en keurig op tijd geleverd.

Snelle levering, goede website.

Wel een aanrader alleen ik wacht nog op een stel schroef

De bochten en t-stukken waren snel geleverd zoals was gezegd. Miste alleen een stel schroef daar een mail over terug gestuurd. Netjes e-mail terug gehad. Ik heb helaas nog niks ontvangen.

Alles super!

Die bestellung wird schnell und vollstaendig ausgeliefert. Die preise sind in Odrnung.

Perfekt und schnell

Schnell Abwicklung schnelle Lieferung

Goed product en prima service

Veel problemen met digitaal bestellen. Onduidelijk hoe en wat je moet invullen. Dit moet echt verbeteren. Verder niets dan lof voor de kwaliteit prijs en service aan telefoon en bij afhalen in Rotterdam.

Slecht.

Aan alle 4 de driewegkniestukken was geslepen zodat het strakke ervan af was , en daar baal ik van.

Je krijgt wat je besteld, allen leveren duurde een dag langer dan de bezorger zelf aan had gegeven

Bestelling op tijd en perfect geleverd. Goede maten alles paste

Prima snel en netjes

Prima website en snelle levering

Prijs,kwaliteit is zeer goed.

Over Steigerbuisklem.nl

Steigerbuisklem.nl is leverancier van een gevarieerd assortiment steigerbuizen, buisklemmen, bijbehorende accessoires en meubelpakketten. Onze buisklemmen zijn TÜV-gecertificeerd en worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen en nog veel meer. De producten van Steigerbuisklem.nl worden aangeboden via onze met grote zorg samengestelde webshop. Dit maakt het mogelijk om op elk gewenst moment ons assortiment te bekijken en de bijbehorende technische gegevens na te gaan. Zo kunt u eenvoudig en snel uw bestelling samenstellen en tevens online uw bestelling plaatsen, controleren en afronden.