Op tijd geleverd

Alles naar wens en zeer snel binnen, binnen 4 dagen thuis!!

Via een simpel te gebruiken website kunnen bestellen en de juiste spullen binnen 4 dagen in huis!!

Lekker snel en vakkundig

Lekker snel en vakkundig en vooral behulpzaam

bestellen , informatie gevraagd en gekregen en keurig op tijd geleverd.

Snelle levering, goede website.

Wel een aanrader alleen ik wacht nog op een stel schroef

De bochten en t-stukken waren snel geleverd zoals was gezegd. Miste alleen een stel schroef daar een mail over terug gestuurd. Netjes e-mail terug gehad. Ik heb helaas nog niks ontvangen.

Alles super!

Die bestellung wird schnell und vollstaendig ausgeliefert. Die preise sind in Odrnung.

Perfekt und schnell

Schnell Abwicklung schnelle Lieferung

Goed product en prima service

Veel problemen met digitaal bestellen. Onduidelijk hoe en wat je moet invullen. Dit moet echt verbeteren. Verder niets dan lof voor de kwaliteit prijs en service aan telefoon en bij afhalen in Rotterdam.

Slecht.

Aan alle 4 de driewegkniestukken was geslepen zodat het strakke ervan af was , en daar baal ik van.

Je krijgt wat je besteld, allen leveren duurde een dag langer dan de bezorger zelf aan had gegeven

Bestelling op tijd en perfect geleverd. Goede maten alles paste

Prima snel en netjes

Prima website en snelle levering

Prijs,kwaliteit is zeer goed.

Soepele levering!

Makkelijk zoeken en vinden op de site. Eenvoudige betaling.

Top firma

Zeer tevreden 😉

was een goede ervaring

het was simpel kijk wat je nodig heb en bestel en wacht op je bestelling hoe simpel kan het zijn ?

Geweldige Service

Online besteld en betaald en snel en keurig op tijd geleverd.

Alles keurig op maat en, in mijn geval, heel dichtbij en dus makkelijk iets ophalen.

Snelle levering en betrouwbaar

Supersnelle en correcte levering en een betrouwbare partner.

Duidelijke site goede service.

2 bestellingen gedaan. 2e bestelling was iets mis gegaan na mail te hebben gestuurd werd dit meteen opgelost. Super service

Kon beter

Bestelling en site duidelijk Alleen het afleveren was wat minder, eerst was de order kwijt toen niet meegenomen Dag erna was de helft binnen en na gebeld te hebben werd het heel vroeg de volgende dag geleverd. Kan natuurlijk eenmalig zijn geweest, maar na gebeld te hebben is er adequaat actie ondernomen en de onderdelen waren zoals verwacht

Bestelling lag netjes klaar op de locatie.

Op tijd gestuurd.

Goede bezorging, op tijd geleverd, en goed materiaal.

Over Steigerbuisklem.nl

Steigerbuisklem.nl is leverancier van een gevarieerd assortiment steigerbuizen, buisklemmen, bijbehorende accessoires en meubelpakketten. Onze buisklemmen zijn TÜV-gecertificeerd en worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen en nog veel meer. De producten van Steigerbuisklem.nl worden aangeboden via onze met grote zorg samengestelde webshop. Dit maakt het mogelijk om op elk gewenst moment ons assortiment te bekijken en de bijbehorende technische gegevens na te gaan. Zo kunt u eenvoudig en snel uw bestelling samenstellen en tevens online uw bestelling plaatsen, controleren en afronden.