Alles prima

Duidelijke site en goede levering. Wel hoge verzendkosten voor bestelling van 70 cm lange buizen.

snel en compleet

op zondag besteld en dinsdag al klaar

Goede levering

Leuke internetsite en makkelijk bestellen

alles klopt

Bestelling duidelijk. Afhalen snel en correct.

Alles klopt.

prima service, snel en klantgericht.

Snelle service, netjes verpakt..

snelle service

Prima producten, uitstekende service. Goede prijs/kwaliteit en perfecte informatieverstrekking. Service uit het boekje. Enige reden dat ik 9 uit 10 geef is omdat ik zelf heb opgehaald dus aflevering kan ik niet beoordelen. Ik kom hier zeker terug.

Duidelijke website en nette prijzen

Mijn product was zeer snel binnen en groot pluspunt dat je materialen op maat kan laten zagen. Ik ben heel tevreden en kom hier zeker terug.

Top (en nog vriendelijk ook)

Eenvoudig te bestellen, af te rekenen en op te halen. Goed verpakt goed materiaal hulpvaardig vriendelijke medewerkster.

Goed geregeld👍

Goed bedrijf,maatwerk en klantgericht

Toegankelijke webwinkel,creatief , kwaliteit

Goed materiaal en goede service

Het bestellen ging erg vlot en de levering is net zo snel. Ik heb ervoor gekozen om de bestelling op te halen omdat ik in de buurt woon van de winkel. Ik werd netjes gebeld dat mijn bestelling de volgende dag na 1300u opgehaald kon worden. Ik heb toen nog gevraagd of de buis die ik o.a. besteld had op maat gezaagd kon worden. Dit was geen probleem en de extra kosten van €0,65 per zaagsneede vond ik acceptabel. Scheelde mij weer zeker een half uur zagen met een handzaag. Ik ga voor mijn volgende project hier zeker weer bestellen.

Duidelijk. Helder. Snel

Prima ervaring. Prima service. Geen opmerkingen

Alles snel en prima in orde geleverd.

Alles snel en prima, zoals besteld, netjes en in orde geleverd.

Er is maar een punt dat kan worden aangepast en dat is directe levering ipv de dag erna, maar dat is nauwelijks van belang. Het gaat nu vriendelijk en goed en alles staat uiterlijk de dag na bestelling klaar.

Snelle en goede service

Snelle en goede service, even gebeld ook voor wat duidelijkheid over producten.

Het bestelde werd keurig op tijd geleverd en voldeed precies aan de verwachting.

Ruime keuze en prima service.

Snelle levering.

Niets op aan te merken

Eenvoudig en snel bestellen

Het artikel was duidelijk beschreven op de site, makkelijk en snel te bestellen en in huis.

Prima, alles naar wens.

Prima, alles naar wens.

prima, geen opmerkingen... precies geleverd zoals ik had besteld

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen, levering mooi op tijd en product precies zoals ik had besteld in de juiste maten. Kortom: uitstekende service

Kranebittenbaan 22 3045 AW Rotterdam

Over Steigerbuisklem.nl

Steigerbuisklem.nl is leverancier van een gevarieerd assortiment steigerbuizen, buisklemmen, bijbehorende accessoires en meubelpakketten. Onze buisklemmen zijn TÜV-gecertificeerd en worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen en nog veel meer. De producten van Steigerbuisklem.nl worden aangeboden via onze met grote zorg samengestelde webshop. Dit maakt het mogelijk om op elk gewenst moment ons assortiment te bekijken en de bijbehorende technische gegevens na te gaan. Zo kunt u eenvoudig en snel uw bestelling samenstellen en tevens online uw bestelling plaatsen, controleren en afronden.