goede cursus

Ik heb de online basistraining besteld. Duidelijk, goed te volgen. Waar voor je geld.

Top !

Zeer betrouwbare website , met goede service !

goede service!

naar aanleiding van een klacht heeft de kettlebellwebstore gelijk contact met mij opgenomen. mijn klacht werd serieus genomen en vervolgens naar volle tevredenheid verholpen. dus 5 sterren voor de service!

Hallo Bas, Wat jammer dat het product jouw niet past en wat jammer dat je mij dat niet eerst laat weten. Ik stuur je even een nieuw setje op, want misschien heb je een "niet goed" exemplaar ontvangen... ik heb namelijk nog nooit klachten ontvangen over dit product. En mocht het echt niet goed passen om jouw polsen, dan krijg je uiteraard jouw geld terug. Gr, Barry

Duidelijk, leerzaam, fijn

De website vind ik prettig, duidelijk, de cursus die ik heb besteld is erg leerzaam, interessant en fijn om naar te luisteren. Bedankt!

helemaal top

super kwaliteit nette levering

Duidelijk snel en goed

Alles goed en vlot verlopen

Mooi product en snelle levering

Competition kettlebell gekocht, na de uitleg op de website te hebben bekeken. Product zat goed verpakt en ziet er perfect uit. Ben blij met de geadviseerde keuze die ik heb gemaakt.

Sehr gute Einkaufserlebnis

Ich habe beim KettlebellWebstore einige Kettlebells bestellt. Leider konnte ich einige nicht in der Menge bestellten, die ich ursprünglich haben wollte (es gab eine 50% Aktion für einige Kettlebells). Auf Grund der ursprünglichen Menge wollte ich die Kettlebells zunächst selbst abholen. Barry hatte sich dazu sehr schnell zurück gemeldet. Da die Versandkosten der bestellten Kettlebells am Ende nur ca. 20€ über den Fahrtkosten lag, habe ich sie dann mit Versand bestellt. Bereits zwei Tage nach der Bestellung wurden die Kettlebells geliefert. Jede Kettlebell war einzeln in einem Karton mit Styropor verpackt. Die Kettlebells sind sehr gut verarbeitet und fühlen sich sehr hochwertig an. Ich freue mich auf die nächste BEstellung.

Fijne eigenaar, goede producten

Kettlebell besteld, goede kwaliteit producten en fijn contact gehad over het ophalen ervan. Zou er zeker weer kopen

Excellent

De vernieuwde competition kettlebells zijn heerlijk om mee te werken. De iets aangepaste vorm en balans van de gewichten is een stuk beter dan branded kettlebells uit dezelfde prijsklasse. Aanrader!

Goede, duidelijke en snelle reacties en service.

Ik had een vraag omtrent betalen, werd binnen de kortste keren goed opgepakt en opgelost. Bestelling de volgende dag ook al in huis.

Prima kettlebells voor een juiste prijs

Snel geleverd, duidelijke website met nog meer informatie over de kettlebels dan alleen het verkopen hiervan. Mijn volgende aankoop van een kettlebell zal zeker hier zijn.

Top product

Product is zoals verwacht, shipping en verpakking boven verwacht. Elke kettlebell was individueel verpakt in een piepschuim mal die vervolgens in een perfect passende doos zat. Niet verwacht. Als ik ooit ga uitbreiden dan worden ze zeker hier besteld.

Prima kettlebells voor een juiste prijs

Snel geleverd, duidelijke website met nog meer informatie dan alleen het verkopen van kettlebells. Mijn volgende aankoop van een kettlebell zal zeker hier zijn.

Goede, duidelijke en snelle reacties en service.

Kettlebell besteld , geheel volgens de bestelling. Perfect verpakt en geleverd. Als ga in de toekomst zeker meer bestellen.

Professionele bells

Naar mijn mening de enige leverancier in NL die professionele Kettlebell levert. Keurig verpakt thuis bezorgd.

Goede goederen voor een nette prijs

De kettlebells waren eenvoudig te bestellen, je kunt er een goede uitleg vinden welke je nodig hebt

De kwaliteit van de Kettlebell is geweldig

Helemaal niets te klagen

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.