Top product en goede service

Ik kocht de hollow competition kettlebells, fijne kettlebells om mee te trainen.

Produkt sehr gut, Versand nervig

Um beim Einstieg mit Kettlebells nicht immer das Training wegen blauer Unterarme pausieren zu müssen, bis die Technik mal richtig sitzt, habe ich mir Kettleguards bestellt. Die Lieferung innerhalb Deutschlands wurde von Hermes übernommen. Als ich die Benachrichtigung bekam, dass meine Anschrift nicht auffindbar sei, befürchtete ich, dass die Sendung dann wohl zurück ginge. Da eine Klärung über die angegebenen Kontaktmöglichkeiten nicht funktionierte. Leider kann KettlebellWebstore wohl keinen Einfluss auf den Versandpartner hinter der Grenze nehmen. Erstaunlicherweise kamen sie dann doch einige Tage später an. Direkt ausgepackt und ausprobiert... und ich bin vollauf zufrieden. Auch wenn mir die längere Standard Variante lieber gewesen wäre.

Thank you very much for your review. I regret the low rating, because this complaint is not known to me and has not been reported to me. As a webshop, I am in control of a lot of things, except for the delivery, because I depend on third parties and in this case that is PostNL. And 99% of the time it always works. Sorry it didn't go as smoothly for you. The kettleguard is the best and most widely used wristguard in the world. The website indicates that it is the compact version, you may have overlooked this. Good luck with training. Regards, Barry

Goede prijs kwaliteit goede service.

Kettlebells zijn van goede kwaliteit.

Topkwaliteit voor een zeer goede prijs

Aanschaf van 4 competitie kettlebells ging erg vlot. Nadat ik mij had aangemeld voor de nieuwsbrief kreeg ik bericht dat mijn gewenste gewichten weer beschikbaar waren. Duidelijke communicatie over email. Afspraken over afhalen waren vlot gemaakt en afhalen ging voorspoedig. De competitie kettlebells zijn erg goed verpakt. Dit beschermt voornamelijk de verf gezien een stalen bal praktisch onverwoestbaar is. Je kunt ook zeggen dat de omgeving beschermd is tegen de kettlebell. De kettlebells zelf zijn vrij van defecten wat duid op gebruik van hoge kwaliteit gietmallen. De handvatten zijn blank staal met licht visueel reliëf van het fabricageproces. Ze voelen echter wel glad aan, een noodzaak voor (intensief) gebruik. Een korte schuurbeurt met wat schuurpapier maakte ze voor mij perfect, maar dat is een persoonlijke keuze en zeker niet noodzakelijk voor deze kettlebells. Conclusie: erg goede kettlebells voor een goede prijs, geleverd met topservice.

Top kwaliteit en service

Zeer goede service, goed bereikbaar voor vragen of info, alles wordt mooi verpakt afgeleverd en top kwaliteit!

Duidelijke communicatie

Vanwege Corona kon de winkel niet gelijk leveren. Dit werd duidelijk gecommuniceerd.

Snel service

Na bestelling kon ik het ophalen.

Snelle levering en goed product tegen een scherpe prijs

Zeer tevreden met m'n eerste kettlebell en de service van KettlebellWebstore.nl

Onlangs een 16kg poedercoated kettlebell gekocht bij KettlebellWebstore.nl om te beginnen met kettlebell-training en zeer tevreden over m'n aankoop. De kettlebell voldoet aan de verwachtingen naar aanleiding van de omschrijving op de website en houdt fijn vast. De verzending was vlot (en conform het schema op de website) en de kettlebell was prima verpakt. Ook de diverse video's met uitleg over de verschillende typen kettlebells en technieken worden zeer gewaardeerd. Aanbevolen dus, en mocht ik in de toekomst andere kettlebells nodig hebben dan kom ik zeker terug!

Erg tevreden!

Kettlebells zijn van goede kwaliteit. Erg tevreden mee.

Goede prijs kwaliteit goede service

Ik heb een competition kettlebell gekocht die snel geleverd is en vragen via de mail waren snel en netjes beantwoord, kort om ik ga hier meer bestellen.

Very pleased. Every was as advertised. Easy and lost of info.

Have wanted to buy a heavier competition kettlebell for sometime. However due to Covid and the supply this was an issue. Also wanted to help purchase from a local provider. As far as Kettlebell Webstore: Info from the site was excellent Price was competitive Choice was clear FYI my purchase as the 24KG competition kettlebell Would buy again from Kettlebell Webstore

Boven verwachting

Via YouTube kon in een video bekijken wat de verschillen zijn tussen de typen kettlebells en daardoor een afgewogen keuze maken welke kettlebells voor mij het meest geschikt zouden zijn. Top! Duim omhoog. Ik heb op basis van de video 2 kettlebells besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de order, iets dat ik erg op prijs stelde. Fijn dat ik kon kiezen tussen bezorgen op een adres, of bij een afhaalpunt ophalen. Pakketten waren goed ingepakt, met een verrassing in elke doos. Helaas pas ik niet in maat S en XS, maar ik waardeer het gebaar. Mijn personal trainster was blij met jullie relatiegeschenk. ;-) De kettlebells voldoen volledig aan mijn verwachtingen.

Ausgezeichnet

Einfacher Bestell-Vorgang, schnelle Lieferung, klasse Ware

Aanrader

Goede communicatie, snelle verzending, goed verpakt... kortom, een top 1e ervaring

Snel geleverd, kwaliteit

Ik heb al eerder iets besteld hier, ik wist toen dat dit product niet op voorraad was. Er werd toen goed gecommuniceerd wanneer het geleverd zou worden. Dus nu met volle vertrouwen opnieuw besteld. Volgende werkdag geleverd, helemaal top! Ook de producten zijn goed van kwaliteit.

Hallo

geht leider nur auf Deutsch. War mit meiner Bestellung sehr zufrieden, bis auf das Gratis-Shirt, was leider nicht mitgeliefert wurde. Schade aber sonst war alles OK.

Overzichtelijke webshop

Mooie producten en snelle levering. Goed assortiment met niet al te veel keuze wat het kiezen juist makkelijker maakt! Zeker aan te bevelen!

top

afspraak netjes nagekomen

Positief, kwaliteitsmateriaal en snelle levering

Positief

Keurige afhandeling van de bestelling

Snelle reactie op vragen over bestelling of kettlebells in het algemeen. Zeer klantvriendelijk.

Ik vind de KB erg leuk! Goede service!

Als je de KB uitrust met een handvat van 35 mm, zou het onderdeel perfect zijn ;-)

Correcte Prijs met een correcte service

Reeds 16 en 20kg gekocht via deze site. 24 kg koop ik zeker via deze site.

Als ik toe ben aan een zwaarder gewicht, koop ik opnieuw bij kettlebellwebstore.nl

Zeer tevreden met de kettelbell (competition 20 kg). Mooi dat het in stappen van 2kg opgebouwd kan worden i.p.v. de 4kg die je vaak ziet.

Altijd goed

De beste kettlebells met uitstekende service, wat wil je nog meer?

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.