Ausgezeichnet

Einfacher Bestell-Vorgang, schnelle Lieferung, klasse Ware

Aanrader

Goede communicatie, snelle verzending, goed verpakt... kortom, een top 1e ervaring

Snel geleverd, kwaliteit

Ik heb al eerder iets besteld hier, ik wist toen dat dit product niet op voorraad was. Er werd toen goed gecommuniceerd wanneer het geleverd zou worden. Dus nu met volle vertrouwen opnieuw besteld. Volgende werkdag geleverd, helemaal top! Ook de producten zijn goed van kwaliteit.

Hallo

geht leider nur auf Deutsch. War mit meiner Bestellung sehr zufrieden, bis auf das Gratis-Shirt, was leider nicht mitgeliefert wurde. Schade aber sonst war alles OK.

Overzichtelijke webshop

Mooie producten en snelle levering. Goed assortiment met niet al te veel keuze wat het kiezen juist makkelijker maakt! Zeker aan te bevelen!

afspraak netjes nagekomen

Positief, kwaliteitsmateriaal en snelle levering

Positief

Keurige afhandeling van de bestelling

Snelle reactie op vragen over bestelling of kettlebells in het algemeen. Zeer klantvriendelijk.

Ik vind de KB erg leuk! Goede service!

Als je de KB uitrust met een handvat van 35 mm, zou het onderdeel perfect zijn ;-)

Correcte Prijs met een correcte service

Reeds 16 en 20kg gekocht via deze site. 24 kg koop ik zeker via deze site.

Als ik toe ben aan een zwaarder gewicht, koop ik opnieuw bij kettlebellwebstore.nl

Zeer tevreden met de kettelbell (competition 20 kg). Mooi dat het in stappen van 2kg opgebouwd kan worden i.p.v. de 4kg die je vaak ziet.

Altijd goed

De beste kettlebells met uitstekende service, wat wil je nog meer?

Super Kettlebell in überzeugender Qualität

Der erste Eindruck und erste Trainings mit den Kettlebell waren wirklich super. Der Schwerpunkt der Kettlebell ist besonders in Über-Kopf-Positionen oder im Rack super und angenehmer als meine leichteren Kugeln mit Hohlraum. Ich freue mich auf die Langzeiterfahrungen und werde gerne wieder bestellen.

Thank you for your review and we are very sorry that you give us such a low score. Because we have communicated throughout the website that due to the high demand, we are limited in the number of shipments per day. Therefore your order will be sent later then we normally do. We do our best to ship all orders as quickly as possible. Best regards, Barry

Uitstekend Vakmanschap en Topservice

Naast zijn webstore is Barry ook een fantastische toegewijde Kettlebell Trainer met veel ervaring en de juiste kennis van zaken. Kortom een aanrader voor een ieder die met de KB’s aan de slag wil. Sportieve groet, Michel Buket KB Fan

Goede kettlebells

Goede kettlebells, al meerdere malen hier besteld.

kettlebell nog beter dan verwacht (poedercoating) snelle levering, vloeibaar magnesium zeer efficiënt en effectief - handen glijden niet weg. Ik raad aan om te winkelen bij Kettlebellstore.nl

Super communicatie!

Door corona was er vanuit post nl een uitstel met levering. Kettlebell webstore onderhield een goede communicatie met mij als klant. En ik ben zeer tevreden over alles! Kettlebell was goed verpakt en het is een top bell!

Blij met de kettlebell!

Kettlebell was lange tijd niet op voorraad, mogelijk vanwege corona? Ik heb gemaild wanneer de kettlebell weer aanwezig was, en ik kreeg toen meteen een mail met veel info. Direct besteld en heel blij mee!

As expected!

Quality and delivery as expected!

Awesome kettlebell

But delivery was a bit slow

tevreden klant.

Producten van hoge kwaliteit.

Best tevreden

Tevreden met beschikbare kettlebell en snelle levering. Kettlebell 8kg poedercoat ziet er goed uit en in stevige dubbele doos. Jammer dat het T-shirt er niet bij zat (net als de vorige keer)

Precies wat ik zocht!

Soms lijkt iets onmogelijk te vinden, maar na wat online zoeken vond ik hier de wristguards die ik nodig had. Na bestelling snel in huis, en geen verrassingen. Super fijn!

Prima Service

Duidelijk overzichtelijk site

Ik ben nieuw in de kettlebell wereld en vond de informatie en film over welke geschikt zou zijn erg fijn. Ik heb een 12 poeder coated gietijzer gekocht en wil en 8 kg competite kettlebell als ze in voorraad weer zijn. Het is handig dat het zichtbaar is op de site of zij op voorraad zijn.

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.