Super Kettlebell in überzeugender Qualität

Der erste Eindruck und erste Trainings mit den Kettlebell waren wirklich super. Der Schwerpunkt der Kettlebell ist besonders in Über-Kopf-Positionen oder im Rack super und angenehmer als meine leichteren Kugeln mit Hohlraum. Ich freue mich auf die Langzeiterfahrungen und werde gerne wieder bestellen.

Thank you for your review and we are very sorry that you give us such a low score. Because we have communicated throughout the website that due to the high demand, we are limited in the number of shipments per day. Therefore your order will be sent later then we normally do. We do our best to ship all orders as quickly as possible. Best regards, Barry

Uitstekend Vakmanschap en Topservice

Naast zijn webstore is Barry ook een fantastische toegewijde Kettlebell Trainer met veel ervaring en de juiste kennis van zaken. Kortom een aanrader voor een ieder die met de KB’s aan de slag wil. Sportieve groet, Michel Buket KB Fan

Goede kettlebells

Goede kettlebells, al meerdere malen hier besteld.

kettlebell nog beter dan verwacht (poedercoating) snelle levering, vloeibaar magnesium zeer efficiënt en effectief - handen glijden niet weg. Ik raad aan om te winkelen bij Kettlebellstore.nl

Super communicatie!

Door corona was er vanuit post nl een uitstel met levering. Kettlebell webstore onderhield een goede communicatie met mij als klant. En ik ben zeer tevreden over alles! Kettlebell was goed verpakt en het is een top bell!

Blij met de kettlebell!

Kettlebell was lange tijd niet op voorraad, mogelijk vanwege corona? Ik heb gemaild wanneer de kettlebell weer aanwezig was, en ik kreeg toen meteen een mail met veel info. Direct besteld en heel blij mee!

As expected!

Quality and delivery as expected!

Awesome kettlebell

But delivery was a bit slow

tevreden klant.

Producten van hoge kwaliteit.

Best tevreden

Tevreden met beschikbare kettlebell en snelle levering. Kettlebell 8kg poedercoat ziet er goed uit en in stevige dubbele doos. Jammer dat het T-shirt er niet bij zat (net als de vorige keer)

Precies wat ik zocht!

Soms lijkt iets onmogelijk te vinden, maar na wat online zoeken vond ik hier de wristguards die ik nodig had. Na bestelling snel in huis, en geen verrassingen. Super fijn!

Prima Service

Duidelijk overzichtelijk site

Ik ben nieuw in de kettlebell wereld en vond de informatie en film over welke geschikt zou zijn erg fijn. Ik heb een 12 poeder coated gietijzer gekocht en wil en 8 kg competite kettlebell als ze in voorraad weer zijn. Het is handig dat het zichtbaar is op de site of zij op voorraad zijn.

Snel en uitstekend!

De kettlebell werd snel verzonden. Verpakt in een rechthoekige doos zodat deze niet gaat rollen en beschadigd raakt tijdens transport (eerder ervaring mee gehad bij een andere leverancier). Sneller en voordeliger dan concurrenten met eenzelfde kwaliteit, aanrader!

Top shop met pro spullen en goede service!

Al meerdere malen kettlebells gekocht. Altijd van top kwaliteit, netjes en stevig verpakt en nog nooit geen issues gehad. Een dikke aanrader dus!

perfect

Ordered two 22kg Competition Kettlebells - they weigh exactly 22kg! Very good handle with a lot of space for the hands, so it‘s easy to find the perfect grip. Fast delivery, too.

Geweldig product

Top 20 kg poedercoating KB, snelle verzending

Na omstandigheden goed.

Heb maar 1 puntje van kritiek. Ivm corona en sneeuw en ijs ging de levering langzaam. Kettlerbel was binnen maar durende nog iets langer dan een week dat ze het verzonden naar mijn adres. Ze hadden even moeten communiceren wanneer het verzonden zou worden, kreeg een standaard mail maar geen concrete datum of aanduiding. Na paar keer mailen kreeg ik pas een antwoord, alleen dat was vrij bot en kortaf. Kwam er op neer moet niet zeuren. telefonisch waren ze niet berijkbaar datvis wel een dingetje. Maar levering is wel gedaan alleen even op de hoogte houden van hoe en wat zou beter zijn dan u product is binnen en wordt spoedig geleverd. Maar was alles normaal geweest geloof ik wel dat ze snel kunnen leveren. Zie dit als een stress moment van ze hie ze handelden en reageren.

Hartelijk dank voor jouw geschreven recensie. Ook jij zult begrijpen dat ik in deze tijden keuzes moet maken. Of de hele dag telefoontjes beantwoorden of zo snel mogelijk de kettlebells versturen. Ik heb gekozen voor het laatste. Per mail en op de website is iedereen geinformeerd over de grote hoeveelheid bestellingen en dat daardoor vertraging is ontstaan. Nu snap ik dat iedereen graag met de kettlebells van KettlebellWebstore.nl wil trainen en als nog gaat bellen, daarom is de communicatie kort en bondig en zeker niet bot of gestressed. Het heeft niets te maken dat ik niet telefonisch bereikbaar wil zijn, maar dat er zo achter de schermen meer tijd is om orders te verwerken. Ik wens je veel plezier tijdens de training met de ontvangen kettlebells en heb je vragen over het trainen met kettlebells, dan help ik je graag. Met vriendelijke groet, Barry (KettlebellWebstore.nl)

Super tevreden met de kettlebells

Alle kettlebells waren online uitverkocht, maar fijn dat ik me kon aanmelden en op de hoogte werd gebracht toen er een nieuwe partij binnen was gekomen. Duidelijke informatievoorziening en top kettlebells!

Perfect Service

Everything went more than fine. Thank you!

Correcte afhandeling ondanks de corona perikelen!

Bij deze Barry!

Hartelijk dank voor jouw geschreven recensie, Ik wens je veel plezier tijdens de training met de ontvangen kettlebells en heb je vragen over het trainen met kettlebells, dan help ik je graag. Met vriendelijke groet, Barry (KettlebellWebstore.nl)

top kettlebells, snelle levering

Wederom supergoede kettlebell met snelle levering

goede klantenservice

Je wordt persoonlijk benaderd wanneer als er weer voorraad is, iets wat nu nergens meer gebeurd wegens corona. Toen ik aangaf dat ik KB niet fijn vond (bleek dat ik een oude model had ontvangen), werd mij een nieuw model toegestuurd om zo uit te testen of de andere beter beviel. Dit was inderdaad zo. Hierdoor de oude teruggestuurd en de nieuwe behouden. Kortom goede service, .

Prima product en prima service

Al vaker besteld bij Kettlebellwebstore, zowel powder coat als competition. Zoals altijd zeer tevreden over het product, de levering en de service. Mijn “go-to-website” voor kettlebells in Nederland✅

Fantastisch product! Superkwaliteit! Dezelfde week ontvangen.

Zeer, zeer tevreden met mijn bestelling. Jammer dat alle voorraad zo snel verkocht is. Zou dat iets te maken hebben met de kwaliteit?

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.