Prachtige producten

De competition kettlebells zijn van prachtige professionele kwaliteit. De vorm en kleur is mooi en het verwerfwerk is van hoge kwaliteit. He gewicht is gelijkmatig verdeeld en het gat aan de onderkant voorkomt rammelen door losgeraakte delen. Kortom, een aanrader!!

snelle correcte levering - mooi materiaal

De levering is vlot verlopen na bestelling - goed te volgen. Mooi materiaal.

Top kwaliteit kettlebell. Goede communicatie.

Bij de bestelling kreeg ik eerst een mail dat de betaling gelukt was, een dag ofzo nadien kreeg ik een mail met "in afwachting van uw betaling.....". Na contact bleek alles gewoon in orde te zijn. De verzending was correct in deze drukke tijden.

Super goed :)

Duidelijk en makkelijk te volgen!

Makkelijk, down to earth, persoonlijk

Ik had een specifieke vraag over een aankoop die ik had gedaan en die werd goed, snel en vriendelijk beantwoord.

Fast, fair price, good

The only place where I could find kettlebells to a decent price. I ordered in the evening and the next morning I had them in front of my door.

Goed verhaal!

Na veel gezien in websites over kettlebell terecht gekomen bij Kettlebellwebstore.nl en Kettlebell Rotterdam Acadamy. Een goed gesprek gehad met Barry en nu ga ik aan de slag: sport kettlebell. Jan Kalkman

Pawel

As usual. Good heavy stuff

goede kwaliteit

Kennis van zaken, goeie producten en eerlijk advies

Snelle levering :)

Snelle levering.

Ik ben erg goed geholpen door de medewerker van Kettlebellwebstore, ik kreeg snel en duidelijk antwoord op vragen die ik had. erg prettig

The real deal

Als je zoekt naar kwaliteit en professioneel advies dan ben je bij de Kettlebell webstore aan het juiste adres. Wil je ook in no time leren hoe je het beste kunt trainen met kettlebells, kijk dan ook meteen op de site van de Rotterdam Kettlebell Academy en neem een proefles of volg een (online) workshop. Dan haal je nóg meer uit je kettlebells.

KettlebellWebstore zit kwalitatief goed in elkaar

Duidelijke en overzichtelijke Webstore. Kettlebell is van goede kwaliteit en de omschrijving was duidelijk. Bezorging is probleemloos verlopen.

Een hele overzichtelijke wrbstore

De klantenservice is makkelijk te bereiken en zijn transparant.

Goed geregeld

Ik heb mijn bestelling opgehaald en dit was uitstekend geregeld. Ook met de huidige regels! Altijd top!

Het duurde even, maar het was het wachten meer dan waard.

De voorraad is al maanden lang beperkt (corona). Eindelijk heb ik een aantal competitie kettlebells weten te bemachtigen. Netjes verpakt thuisbezorgd. Erg mooie kleuren. Ik heb geen andere webshop kunnen vinden die deze holle versie verkoopt. Een must have aangezien je dan geen rammelend deeltje in je kettlebell krijgt.

Perfecte levering en uitstekende kettlebells!!

Zeer tevreden van de kettlebells. Goede kwaliteit! Ik zou zeker opnieuw bestellen wanneer ik er nog nodig heb.

Prima geregeld

Gewoon zoals je verwacht. Prima.

Best Competition Kettlebells I ever had

i love your kettlebells! the slightly roughened handle gives you great handling even without chalk. the kettlebels are also very well made. especially with long sets you can tell the difference between your hollow core kettlebells and the closed ones. I bought 2x 16kg and 2x 24kg and 1x 8kg. As soon as the 20 and 22 kg are available again I will buy them and replace my old competition bells with yours. the delivery was also quick and without complications. a big praise to you. Greetings from Germany, Rene

Sehr schnelle Lieferung

Die Lieferung war super schnell und unkompliziert. Aus Erfahrungen von anderen Nutzer weiß ich dass die Qualität der kettlebells sehr gut ist. Meiner hat Leider einen auffälligen Schönheitsfehler. Ich bin mir sicher, dass der Kundenservice eine Lösung für mich findet. Falls nicht, werde ich meine Bewertung ergänzen.

Kaufempfehlung

Ich habe während der Corona-Krise vier Competition Kettlebells bestellt. Die Lieferung wurde sicher verpackt durch Hermes (Deutschland) zugestellt. Aufgrund des Bestellaufkommens dauerte der Versand zwei Tage länger als angegeben aber darauf wird im Blog hingewiesen und ist derzeit auch nachvollziehbar. Momentan kann man froh sein wenn man überhaupt gute Kettlebells bekommt. Die Qualität der Competition Kettlebells ist meiner Meinung nach sehr gut. Wer auf der suche nach guten Kettlebells und einen verlässlichen Internetshop ist kann hier nichts falsch machen.

Easy to order and pick up

Easy to order and pick up

Kettlebells zijn goed geprijsd.

Mij is 2 x een T-shirt beloofd die ik nooit heb gekregen. Verder prima service!

Top, ben heel erg tevreden

Duidelijke website, heel betrouwbaar en geweldige goede service

Weinig op voorraad en slecht verpakt

Lichte schade bij levering maar goed opgelost door verkoper!

Hallo Jos, Wat fijn dat de kettlebell snel geleverd is, wat jammer dat je mij een lage review geeft. Ook jij begrijpt vast dat door het coronavirus er ook bij mij veel snel is uitverkocht en dat het even duurt tot dat er weer voorraad is. Het klopt dat de gietijzer kettlebells met één doos zijn verpakt in vergelijk met de poedercoating en competitions kettlebells. Als je mij eerst had laten weten dat de kettlebell beschadigd is aangekomen had ik je meteen een gepaste oplossing kunnen sturen. Alsnog heb ik dit reeds per e-mail aan jou gestuurd. Heb je nog vragen, neemt dan gerust contact met mij op, ik help je graag. Ik wens je veel succes met trainen. Gr, Barry

Menorcalaan 5 3059 XK Rotterdam

+31-(0)10-7670051

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.