goede en snelle levering

Ik heb nog nooit problemen gehad met de laatste die ik gekocht heb is nog niet echt getraind ik wil vooral de reeks vervolledigen ik zit nu aan 26 kg competition kettlebel

mocht je ooit vertraging hebben op je bestelling, laat dit dan meteen weten.

Beste, Op maandag 24-08-2020 had ik om 18:26 een kettlebell bij jullie bestelt. Op site stond "voor 17:00 (of 18:00 kan het even niet meer vinden) bestelt, volgende dag in huis." en ik ging er dus vanuit deze op woensdag te ontvangen. Echter had ik op woensdag middag nog steeds niets gehoord of ontvangen en stond de bestelling nog steeds op "wachten op verzending" omdat ik er dus al wel de hele dag op aan het wachten was en ik benieuwd was naar de status van de bestelling heb ik om 16:21 een keer gebeld en nogmaals om 16:27. Ondanks dat er op de site stond dat men voor vragen ma t/m vr tussen 09:00 - 17:00 kon bellen, werd er niet op genomen en ben ik ook niet terug gebeld. Ik weet dat ik natuurlijk vlak voor sluitingstijd bel, maar toch....... Toen op donderdag ochtend (rond 09:00) de bestelling nog steeds op "wachten op verzending stond" had ik besloten het nog een laatste kans te geven en anders de bestelling te annuleren, via het thuiswinkel waarborg mijn geld terug te vragen en de kettlebell elders aan te gaan schaffen. Gedurende de ochtend ben ik toen bezig geweest met dit verder uit te zoeken. Om het nog een (allerlaatste) kans te geven, heb ik om 10:58 voor de laatste keer gebeld en de man aan de de telefoon wist me te vertellen dat ze echt net de deur uit waren gegaan en dat ik zo dadelijk ook een track en trace code zou ontvangen. De status van de bestelling was ook veranderd naar verzonden. Mij vertelt dat er een vertraging zat op alle bestellingen en dat het daarom een paar dagen extra duurde voor dat ze verstuurd konden worden. Zo'n vertraging van een paar dagen is natuurlijk niet zo erg, maar het was wel zo fijn geweest als ik dit ook gewoon tijdig had geweten. Als je dinsdag laat weten dat het product vanwege drukte/vertraging later geleverd word, dan weet ik het en houd ik er rekening mee, nu was ik op donderdag ochtend nog steeds radeloos of het product waarvoor ik al wel betaalt had uberhaubt ooit geleverd zou worden...

Hallo Mark, Inmiddels heb je mij laten weten dat de kettlebell sindsdien al meerdere malen gebruikt is en erg goed bevalt. Fijn om te horen. Vanwege de grote drukte die is ontstaan gedurende het coronavirus is er ook bij mij en net als vele andere webshops, vertraging ontstaan in de leveringen en ik ga er vanuit dat ook jij dat best zult begrijpen. Op de website bij de levertijden en in mijn blog heb ik dit ook aangegeven. Veel bestellingen worden wel snel geleverd, anderen lopen vertragingen op. Heb je nog vragen, neemt dan gerust contact met mij op, ik help je graag. Ik wens je veel succes met trainen. Gr, Barry

Goede service en een super product!

Na het bestellen van een 30kg competitie kettlebell werd ik goed geholpen. Ik kon gemakkelijk een moment vinden waarop ik de kettlebell op kon halen en de locatie was makkelijk te vinden. De kettlebell zelf is van uitmuntende kwaliteit dus een ding is zeker, mijn volgende kettlebells haal ik hier ook.

goede snelle levering, bellen van uitstekende kwaliteit

De kettlebells zijn erg goed en kwamen erg snel. Hartelijk dank. Ik ben zeer tevreden en zal ook mijn volgende bestelling bij jullie plaatsen (Als ik zwaardere kettlebells nodig heb). Die Kettlebells sind sehr gut und kamen sehr schnell. Ich bin sehr zufrieden und werde meine nächste Bestellung auch bei Ihnen machen (Wenn ich mal schwerere Kettlebells brauche).

Super goed

Snelle service..goed product.

Precies wat je verwacht

Ik heb al vaker bij deze webstore gekocht. Goede kettlebells. Jammer dat niet alle kettlebells op voorraad waren.

Overzichtelijke shop met snelle en duidelijke leveringstermijn

Na veel zoeken naar een Kettlebell (dankzij Corona is véél uitverkocht) eerder toevallig op de website gestoten. Is Google. Overzichtelijke keuze van verschillende gewichten en kwaliteit van kettlebells en vooral nog niet helemaal uitverkocht! Ik heb nu de zelfde kettlebell die ik gebruik in mijn CrossFit box, dus kan thuis perfect verder trainen/skills oefenen. Ik heb deze site zelf opgeslagen en zal enkel hier mijn volgende aankoop doen wanneer ik opnieuw een Kettlebell nodig heb omdat zowel de service als de kwaliteit van de materialen meer dan prima is!

Goede kettlebells, maar er is wel verschil

Ik bestel mijn gietijzeren kettlebells altijd hier. Mooie afwerking. Met name de goede afmetingen van het handvat en de gladde afwerking op de handvatten vind ik belangrijk. Toch heb ik de laatste keer enig verschil ontdekt. De afwerking is minder glad. De afmeting en afwerking van de 24 kg die ik laatst heb besteld is nagenoeg hetzelfde met de 24kg die ik al had. De 20 kg kettlebell heeft echter een veel dikker handvat dan mijn 20 kg die ik de vorige keer heb besteld en is wat ruwer in de afwerking. Het handvat is ook niet mooi rond. Het verschil merk je bij de doubles. Niet onoverkomelijk maar toch. Als ik een kettlebell bijbestel verwacht ik dat ik hetzelfde krijg als de vorige keer. Voor de rest snelle levering.

Snelle levering, heel blij met de kettlebells!

Kettlebells voldoen helemaal aan de verwachtingen, zien er goed uit. Levering was helemaal top en gewoon snel binnen. Aanrader!

Top kwaliteit voor goede prijs, inclusief een goede service.

2 kettlebells besteld tijdens corona tijd, ondanks dat een mooie set binnen vrij korte termijn. Ik had een vraag over een van de producten en hier werd erg goed en snel op gereageerd. Producten en verzending zijn van goede kwaliteit, verpakkingsmateriaal heeft er voor gezorgd dat de kettlebells zonder schade aan zijn gekomen. Een super klein verbeterpunt; verwachte bezorgtijd updaten op de website, door de grote vraag tijdens corona duurt dit nu iets langer dan wat op de website is aangegeven.

Voor mij de enige winkel voor kettlebells

Kettlebellwebstore heeft een ruime keuze in soorten en bovendien ook in gewichten daarbovenop ook nog goede prijzen. Rommel zoals plastic kettlebells met cement vulling verkoopt Barry niet. Ook kan je Barry prima benaderen bij problemen. Zo had ik een probleem met een scheur in het handvat van een olympische kettlebell. Barry geeft ondanks dat de kettlebell niet bij hem vandaan kwam goed advies, top service gewoon!

Kort,bondig, helder

Helemaal fan geraakt van de kettlebell en vervolgens bij jullie website uitgekomen. Alles duidelijk uitgelegd en stap nu na meer dan 6 maanden over van de klassieke gietijzeren naar de competitie kettlebell op basis van de heldere filmpjes barry op de site. Alle voordelen zoals benoemd kan ik beamen na enkele trainingen thuis. Ga de komende tijd met 2x16 trainen en dit hopelijk over wat maandjes uitbreiden naar 2 x 20.. maar eerst even sparen. Bedankt kettlebell webstore.

Het product dat ik besteld had was ik aanvankelijk niet tevreden over, maar Barry kwam met een goed oplossing dat resulteerde in een tevreden resultaat van mijn kant. Zal zeker nog eens bestellen bij hem.

Super product en advies!!

Super kwaliteit en advies op maat!!

Levering conform toezegging

Bestelling kon vanwege gebrek aan voorraad later worden gedaan, levering verliep daarna conform toezegging. Het bestelde T-shirt was niet op voorraad en er lijkt geen nalevering te zijn. Het is maar een T-shirt, maar valt toch tegen.

Communicatie goed, helder.

Na telefonisch contact de volgende dag bestelling geplaatst. Deze kwam enkele dagen later dan gepland, maar verder prima!

Welwillend en meedenkend in een oplossing

Het pakketpunt waar de bell geleverd zou worden hing failliet. Postnl servicedesk was alles behalve meedenkend. De kettlebel webstore wilde graag helpen (was uiteindelijk niet nodig). Verder was ik geadviseerd over personal training, en Zeer tevreden over het product

Fijnste competition kettlebells

altijd goed voor elkaar!

Snelle afhandeling

Door de corona crisis liet de levering wat op zich wachten, maar eenmaal op voorraad had ik mijn nieuwe kettlebells binnen de week :)

Na een week nog niet ontvangen

Op donderdag voor 14:00 besteld (direct betaald) is de volgende dag in huis, volgens de website. Echter pas de volgende dag het track&trace nummer ontvangen, zou er maandag zijn. Nu op woensdag nogsteeds niets ontvangen (dat is een postnl probleem en niet een fout van de webshop). Maar volgende dag in huis klopt in ieder geval niet!

Ik betreur het net als jou dat de bestelling nog niet is afgeleverd. Ik heb veel zelf in de hand, als webwinkel, behalve de aflevering, daar ben ik afhankelijk van derden en in dit geval is dat PostNL. Vanwege de grote drukte die is ontstaan gedurende het coronavirus is er ook bij mij en net als vele andere webshops, vertraging ontstaan in de leveringen en ik ga er vanuit dat ook jij dat best zult begrijpen. In mijn blog heb ik dit ook aangegeven. Veel bestellingen worden wel snel geleverd, anderen lopen vertragingen op. Ik ga er vanuit dat PostNL de bestelling zo snel mogelijk komt afleveren. Heb je nog vragen, neemt dan gerust contact met mij op, ik help je graag.

uitstekend

Armbeschermers besteld, een beetje ongerust toen er verder niks gebeurde, ik dacht alweer een pakje kwijt bij de post. Maar na een mailtje heel snel geleverd. Daarvoor mijn dank. En de beschermers zijn ook uitstekend ;) !

Ik ben een tevreden klant.

Bijna perfecte levering ;-). Mensen doen echt hun best.

Snelle bestelling en levering

De website is overzichtelijk en er is voldoende keuze. Helaas is de run op de kettlebells erg groot en je moet nu iets langer wachten op de bestelling. Voor de rest prima service.

De prijs is goed! Deze kettlebells behoren tot de beste op de Nederlandse markt. Een melding krijgen als kettlebells weer binnen zijn zou wel handig zijn.

Iedereen is waarschijnlijk thuis aan het sporten geslagen dus het aanbod was wat beperkter. De site is wel heel duidelijk en biedt hulp bij het maken van je keuze wat betreft het gewicht en type kettlebell. Website is helder, levering zoals beloofd snel. Positieve ervaring dus, ik zou hier zeker nogmaals bestellen.

Menorcalaan 5

3059 XK Rotterdam

+31-(0)10-7670051

Over KettlebellWebstore.nl

KettlebellWebstore.nl is de online kettlebell winkel van Nederland, België en Duitsland en levert alleen topkwaliteit kettlebells in de meest gangbare gewichten. KettlebellWebstore.nl voorziet iedereen van de juiste kettlebell. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan kettlebells, van zeer licht tot echt heel zwaar en hierbij kun je kiezen uit verschillende materialen bij het kopen van een kettlebell. Ook diverse kettlebell accessoires als kettlebell polsbeschermers of wrist guards zijn in onze kettlebell shop verkrijgbaar. We hebben een uitstekende service, zorgen voor een snelle levering en doen niet moeilijk over retouren. Daarom koop je een kettlebell in onze kettlebell shop.