Schoenen waren beschadigd.

De schoenen kwamen beschadigd aan. Erg vervelend. Verder vind ik wel dat jullie een goed retour beleid hebben en een vriendelijke klantenservice.

Breed assortiment, leuke aanbiedingen en snelle levering.

In de sale hele leuke schoenen gezien. Deze direct bestelt en op de aangegeven bezorgdag netjes in de avond geleverd. De schoenen waren goed verpakt. Geen contact gehad met de klantenservice, daar kan ik niet over oordelen. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Online bestelling perfect verlopen!

Bestelling perfect gelopen, snelle levering, netjes verpakt. Geen problemen.

Alles gewoon top!

Betreft: online aankoop, bestelling en (uit) levering Website; (assortiment, aanbiedingen, prijzen en werking) dik in orde. Bestelling en afrekening; eenvoudig, correct en goed verlopen Levering; heb bij bestelling aflevering in Omoda winkel opgegeven en vlot en goed verlopen. Netjes en correct geholpen door winkelmedewerkster. Goede en juiste informatie gekregen. Bevestiging en communicatie; correct, op tijd en professioneel goed. Snelheid: voortvarendje.gulinck Kortom: ik ben zeer tevreden en beveel Omoda online zeker aan

mijn bestelling vlot afgehandeld

de afhandeling van mijn bestelling verliep vlot tot het moment dat DHL het pakket in handen kreeg. via track and trace werd verteld dat de zending op zaterdag 3 augustus tussen 11.00 en 15.00 bezorgd zou worden hetgeen niet gebeurde waardoor een hele dag "verloren"ging.

Snel besteld en geleverd!

Levering op de dag van bestellen is top!

alles verloopt gladjes

veel keus duidelijke website makkelijke website, alles is duidelijk aangegeven prima logistiek kortom.. uitstekend

Snelle levering fijne retour service

Slippers helaas veel te smal wel een mooi modellen kleur!

Fijne webshop

Fijne webshop, retour supersnel verwerkt. 5 sterren als jullie gebruik zouden maken van Afterpay ipv Klarna.

Duidelijke website, mooie spullen, snelle en professionele afhandeling! Vooral zo doorgaan!

Goede snelle service

Prima, maar communicatie over voorraad kan beter.

Ik heb een bestelling gedaan, waarvan 'ineens' een paar schoenen is geannuleerd. Zonder enige communicatie! Hoewel, het bestelproces helder en gemakkelijk te doorlopen is, vind ik het wel slecht dat er zomaar een deel van de bestelling niet wordt verstuurd. Ik heb er alle begrip voor als er iets niet (meer) voorradig is, maar ik zou het op prijs stellen om daarvan op de hoogte gesteld te worden. Dat is nu niet gebeurd en dat is een groot verbeterpunt.

Niet klantvriendelijk in Gouda, meerdere keren ervaren

Om jullie een rit te besparen en ik toch voor een boodschap in Gouda moest zijn, liet ik de schoenen in Gouda afleveren. Ik had gezien tijdens het bestellen dat ze vrijdags daar zouden zijn. Ik stond dus om een uur of 10 in de winkel maar de schoenen waren er nog niet. Vervolgens vroeg ik mijn zwager om een uur of 11 (is chauffeur voor omoda) of hij al in Gouda was, hij stond net voor de deur, fijn dacht ik! Ik zag mijn bestelde schoenen in de rekken staan die mijn zwager de winkel in bracht en vroeg de verkoopster of ik ze mocht passen....maar nee, ze had het erg druk (3 verkoopsters en 2 klanten!!!) en zei dat ik later maar terug moest komen. Vervolgens mocht ik toen ik voor de derde keer kwam, mijn betaalde! paar schoenen niet meenemen omdat ik 2 paar had besteld en het ene paar volgens haar niet geleverd zou zijn. En het meest belachelijk is dat ze een klacht hebben ingediend over de chauffeur die mij juist hielp! Morgen maar weer voor de vierde keer langs!! En ik voel me daar geen gewenste klant!!

Mooie en overzichtelijke webshop, nu het vervoer nog...

Collectie is duidelijk vindbaar in de webshop, transport, bezorging is ronduit traag en niet betrouwbaar, wacht nu al 4 dagen op Reef heren slippers zonder bericht, retour kan alleen via het DHL punt in Harskamp, iets wat ook niet fijn is, zou gewoon met de post, of opgehaald thuis of via het post loket in de plaatselijke supermarkt moeten kunnen, geeft veel rompslomp, ik hoop dat het snel iets makkelijker en sneller kan ..

Ruime keus , snelle levering

Het is een optie!

Ik wilde eens de proef op de som nemen met schoenen bestellen! Alles keurig verzorgd en goed op tijd afgeleverd. Maar ik ga liever naar de winkel kun je passen en ben je in een keer klaar ! Iedere schoen is niet hetzelfde en er zit wel eens verschil van maat. In de winkel kun je gelijk veranderen maar nu is het terug sturen voor een andere maat. Maar voor vele zal het een oplossing zijn. Ik sluit niet uit dat ik zo nog eens bestel want de service is goed! En dat is ook wat waard.

Grandioos

Niets op aan te merken.

Prima klantenservice, leuk aanbod grote maten

Assortiment grote maten breidt zich steeds uit, ga zo door!

Simpel, duidelijk, goede betalingsopties, snelle levering

Het bestellen, verzenden en retourneren is echt zo makkelijk! Geen ingewikkelde retour formulieren, alles via de mail.

Nellymuys@hotmail.com

Goede vriendelijke bediening top,in Roosendaal

Supersnelle levering!

Makkelijk te bestellen, betalen en vervolgens snel in huis. Top!

super levering, goede kwaliteit en duidelijk.

Goede kwaliteit, betrouwbaar, fijne mogelijkheden om terug te sturen. Kortom: altijd super tevreden

Prima website en bezorging

Helaas passen de laarsjes niet , en dan vind ik het onhandig dat er geen geprinte retourbon bij zit. Moet nu ergens gaan printen en anders had ik de laarsjes direct retour kunnen sturen

Alles perfect verlopen

Goede ervaring...

Netjes geholpen, snel geleverd...

Over OMODA