Gewoonweg Top!

Bestelling zou 10 mei geleverd worden. Gevraagd of dit ook op 8 mei geleverd kon worden en jawel hoor binnen 1 dag de bestelling binnen mooi verpakt met gratis tas! Super service!

Positief

Super snelle levering! Helaas artikel retour moeten sturen, maar ging gemakkelijk en kreeg super snel het bedrag weer teruggestort! Ga hier zeker weer bestellen

Vlotte levering/afhandeling

Vlot en makkelijk bestelproces. Helaas viel de kleur van de bestelde schoenen tegen: de kleur was niet gewoon wit zoals in de beschrijving stond, maar ivoor- of roomkleurig. Helaas moesten de schoenen dus meteen retour. Daarom een ster minder. Op de dag van aankomst bij Omoda kreeg ik onmiddellijk een mailtje hierover. Heel fijn dat je ook niet door allerlei hoepels hoeft te springen bij retourneren. Nu op zoek naar spierwitte schoenen.

• Verbeterpunten/tips Omschrijving kleur moet nauwkeuriger

Terug sturen gaat prima

Schoenen waren een maat te groot. Afspraak gemaakt om weer op te laten halen. 3 dagen later netjes me geld terug. Zelfde dag kleinere maar besteld.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Schoenen zijn mooi en passen netjes, opsturen ging minder goed.

Doos waarin schoenen zaten was niet dichtgeplakt en dus open voor iedereen. Er leek geen plakband op gezeten te hebben ook (maar dat is lastig inschatten natuurlijk). Wellicht ligt dit probleem bij de postbezorging maar wanneer je toch vrij dure schoenen koopt dan is dit niet fijn.

• Verbeterpunten/tips Anders verpakken?

Een feestje!

Schoenen uitzoeken is altijd al een feestje, maar bij jullie nog 's extra vanwege de mooie website! Zo overzichtelijk, je vindt snel wat je zoekt: maat, kleur, soort, merk , noem maar op. En een snelle levering, ook heel fijn ;)

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Fijn om online te winkelen bij Omoda en de service zijn prima

• Verbeterpunten/tips Geen

Uitstekend!

Mooi assortiment, makkelijk bestellen, vlotte levering op het moment dat het jou het beste uitkomt!

• Verbeterpunten/tips Geen

Schoenen kopen bij Omoda is een feestje!

Ruim en diep assortiment, veel merken, goede kwaliteit, mooie website, uitstekende service, snelle levering, perfecte bezorg- en retourmogelijkheden. Aanrader!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Perfect van levering tot retour

Levering was supersnel en perfect verzorgd, ook de retourbevestiging was in iets meer dan een week binnen, geld was na 1 werkdag teruggestort, ik ben helemaal blij!

Slecht

Deze mail al vaker beantwoord en jullie blijven hem maar sturen. IK HOOP DAT DIT DE LAATSTE IS.

• Verbeterpunten/tips Niet telkens dezelfde mail blijven sturen als die al beantwoord is , erg irritant

gaat wel

tot twee keer de verkeerde bestelling gekregen. De eerste keer totaal iets anders, de tweede keer de schoenen maar in roze en maat 37. Als je dan een iemand wil spreken, raden ze je aan te appen. Je moet dan allerlei trucen uithalen voordat je het nummer kunt toevoegen zodat de whats app functie werkt. Dan krijg je wel geteld 24 uur later reactie. Wat dus appen niet echt bevordert. Dan vragen ze je vanalles te doen, waar je dan ook nog tijd mee kwijt bent. Daarnaast beloven ze een snelle levering, maar tot vier keer toe nu gehad en in het verleden (dus voor de corona crisis) dat het een dag later aan kwam. Wel fijn dat je kosteloos kunt terugsturen.

• Verbeterpunten/tips goede levering

misleidend

Als je kiest om je schoenen in de winkel te laten leveren en je ziet de dag en tijd klopt dit niet met de werkelijkheid. Ik vond dit erg teleurstellend zeker gezien ik ze nu ipv maandag zaterdag pas kon halen, Had ik dit geweten had ik het anders gedaan. In de winkel wel netjes en vlot geholpen.

• Verbeterpunten/tips geef duidelijke en kloppende informatie

goed alleen maat was klein paste niet

ervaring was goed alleen de maat die ik besteld had paste mij niet. heb deze terug gestuurd en wacht nog op me geld

Niet tevreden over levertijd

26 maart besteld en 27 maart zou het binnen zijn. Het is 31 maart en nog niet binnen. Dus vandaag besteld en morgen in huis is niet waar!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Erg teleurgesteld en slordig!

Mijn bestelling bevatte 2 verschillende sandalen met in het deksel van de schoenendoos een briefje: ‘2 verschillende slippers’ Dan krijgen jullie zo’n stel retour en vervolgens worden ze weer ‘verkocht’ Wat ontzettend SLORDIG!!!! Snap je dat ik enorm TELEURGESTELD ben in jullie organisatie

• Verbeterpunten/tips Retourzendingen controleren

Goede service mijn dochter was ook blij met haar sneakers. En het was ook snel geleverd dus dat was fijn

• Verbeterpunten/tips Niks . Was goed

Slecht

Zending is goed ontvangen maar moest het wegens niet passen vd schoenen meteen weer retour sturen. Na vier dagen maar eens gebeld, vriendelijke man vertelde mij dat het 7-10 dagen kan duren voordat dit verwerkt is en al die tijd mag ik op bijna 160 euro wachten. Dit was eens maar nooit meer. Ik zal dit zeker niemand aanraden

• Verbeterpunten/tips snellere afhandeling retouren

HI Lydia, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent. Vanwege de maatregelen is bijna iedereen genoodzaakt zijn of haar aankopen online te doen. Omdat er daardoor veel retour komt, duurt het wat langer alvorens jouw retour verwerkt kan worden. Excuses daarvoor! Voor een actuele status kun je je retourbewijsje even delen met onze klantenservice. Groetjes, Eveline | Team Omoda

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Goed geregeld met ruilen en retouren!

Goed geregeld, heel snel met bezorgen en het omruilen van het product ook top geregeld

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Goed, duidelijk en goede service.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Heel relaxed mijn bestelling passen met een winkelafspraak

Een aantal paren schoenen online besteld en laten afleveren in vestiging Den Bosch. Daar een winkelafspraak gepland na bericht dat de schoenen in de vestiging waren gearriveerd. De winkelafspraak was super: lekker rustig, super vriendelijk behandeld en alle tijd voor jou als klant. Top!

• Verbeterpunten/tips Lastig om goede maat en breedte te vinden. Online lijkt het te passen, maar de realiteit is meestal anders. Jammer

Hele goeie service

Prettige winkel

Uitstekend en snel geleverd

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Duidelijke foto’s van de collectie. Veel keus en mooie kwaliteit!