De bestelling ging prima, alleen de credits konden niet afgetrokken worden

Wat ik al zei de bestelling ging prima, bezorging wat minder. Maar dat komt waarschijnlijk door de Corona. Alleen de credits, die kunnen met de telefoon niet afgetrokken worden. Dus nu staan m’n credits nog. En dat vind ik echt een minpunt

• Verbeterpunten/tips Zie bovenstaande

Super netjes verpakt en met de whatapp ook prima en netjes geholpen .

Super netjes verpakt en snelle levering .

Super snelle levering!

Super snelle levering!

• Verbeterpunten/tips niks

Goede service, perfect!

Goede ervaringmet Omoda, snelle service en snelle levering met mails wannwer het geleverd wordt. Ben blij met mn sneakers!

Altijd geweldig

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Niet de goede maat dan retour zonder papierwerk

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Enorme collectie en snelle thuis bezorging. Keurig verpakt met fijne tas!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ik vind omdat online en in de winkel fantastisch

snel en overzichtelijk

Schoenmaat te groot, dan eenvoudig retour sturen en andere maat bestellen. Zal hier vaker bestellen!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Laarzen mooi op tijd en bij retourzending aan de deur weer opgehaald de volgende dag. Geen gedoe met invullen van formulieren. Zal zeker de volgende keer weer hier bestellen 🙂

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Zeer snelle en goede levering en service

Zeer positief. Alles wordt zeer snel geregeld.

SUPER !!!!

's morgens betseld, 's avonds al thuis geleverd.... en dan ook nog eens geweldig zittende laarzen! TOP!

Prima webshop!

Veel keuze in verschillende merken. Duidelijke afbeeldingen. Veel korting. Goede service in nabestellen, indien mijn maat niet beschikbaar meer is. Snel bezorgd.

Zéér goede service!

Hele snelle levering en goede service!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Snelle levering van schoenen met een slechte kealiteit van de zool.

De schoenen die ik heb gekocht vertoonden na een wandeling van 1 uur al zichtbare slijtage bij hak en punt op de zool. Na overleg via whatsapp zijn de schoenen terug gestuurd.

• Verbeterpunten/tips Inkoop van betere kwaliteit schoenen. Misschien iets duurder, maar dan ook niet de terugstuur aktie niet nodig en het teleurgestelde gevoel die je als klant overhoudt.

snel, uitermate goed geholpen door servicemedewerker na een foutje van mijn kant!

Als boven

Prima pro-actief!

Mijn verzoek om in een filiaal te kunnen passen en vergelijken werd als een bestelling opgevat, en de volgende dag was het geregeld!

• Verbeterpunten/tips Geen

Keurig , snel en netjes geleverd

• Verbeterpunten/tips Geen

Snel geleverd en handige retour zending

Snelle levering Retour thuis op laten halen erg handig en zeker extra service

Snelle en goede levering

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Duidelijke site, jammer genoeg niet up to date..

Was erg blij dat ik paul green laarsjes vond in mijn maat. Besteld en betaald, levering zou vrijdag zijn. Krijg ik vrijdags n mail dat de laarsjes niet leverbaar zijn. Erg raar, maar dus duidelijk een site die niet up to date is.. Nu afwachten tot het geld terug gestort wordt. Hopelijk duurt dat niet te lang want heb tenslotte betaald voor iets dat ik niet heb gekregen. Is toch n bedrag van 125€..

• Verbeterpunten/tips Website updaten

Goed!

Fijne website met snelle levering.

Voorraadbeheer niet op orde

Heb schoenen besteld waar nog maar 1 paar van was. Blijkbaar was er niets meer want het werd dezelfde dag nog geannuleerd. Had wel een dag later mijn geld terig dus dat was prima.

• Verbeterpunten/tips Beter voorraad beheer

Prachtige winkel, met het leukste team!

Hele mooie schoenen en een topservice!

• Verbeterpunten/tips Geeen☺️☺️

Snelle levering en kwaliteit

Na bestelling goede terugkoppeling en prima op de hoogte gehouden.