Snel, makkelijk en goed

Makkelijke site, dus makkelijk bestellen, goede betaalmogelijkheden, snel ontvangen en makkelijk retourneren. Verbeter punt......kan ik even niet bedenken.

Bezorg service

DHL is geen fijne bezorg service

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Snelle aflevering en altijd mooie schoenen en goede kwaliteit

Slecht

Iets besteld van de site en betaald en dan een bericht krijgen product is niet meer leverbaar terwijl het nog steeds op de site staat

• Verbeterpunten/tips Lees bovenstaande

Werkelijk niets op aan te merken

Alles ging naar wens. Kan niet beter

• Verbeterpunten/tips Geen

Uitstekende service snel en vakkundig geleverd

De bestelling werd snel en vakkundig uitgevoerd. Super!

• Verbeterpunten/tips Geen

Top, mooi product, snelle levering, goede prijs.

Op andere site naar schoenen gezocht. Die hadden ze echter niet in mijn maat en kleur. Type schoen gegoogeld en kwam bij Omoda terecht. Die hadden wat ik wilde en nog eens €10 goedkoper ook. Vrijdagavond net voor 21u besteld, volgende dag tussen de middag keurig ingepakt bezorgd. Top!

Alles klopte

Voor de eerste keer schoenen besteld en inderdaad de volgende dag binnen.helemaal top

• Verbeterpunten/tips Niks

Ruime collectie, makkelijk te bestellen, snelle levering!

Slecht

Ik had schoenen besteld en toen ik ze binnen kreeg waren het 2 verschillende modellen. En dan zou je zeggen van de schoen moet van allebei nog een schoen zijn maar die is nergens te vinden dus de schoen die ik wilde is er niet meer en ook nog eens uitverkocht dus vind dit ze teleurstellend!!

• Verbeterpunten/tips Kijken voor dat de schoenen de doos in gaan

Matig

Leuke schoenen uitgezocht. Op jullie website stond dat jullie aanraden om een halve maat groter te bestellen. Dus met black friday de schoenen besteld in een halve maat groter dan dat ik normaal bestel. Schoenen op maandag ontvangen en wat blijkt; veel te groot.. niet handig dus. Gelukkig hadden jullie op maandag ook nog korting dus schoenen weer opnieuw besteld in een halve maar kleiner. Hoop gedoe..

• Verbeterpunten/tips Geef juiste maat door

Stond dat schoenen op voorraad waren, pas na betalen een mailtje gekregen dat ze uitverkocht waren.

Vooral teleurgesteld door het feit dat ik de schoenen eerst wel kon bestellen en daarna pas te horen kreeg ‘oh toch niet’.

• Verbeterpunten/tips Assortiment beter bij houden, site updaten.

Bestellen prima, bezorgen is een ramp!

Omoda heeft gekozen voor DHL als pakketbezorger. Mijn ruime (negatieve) ervaring is dat DHL het niet zo nauw neemt met bezorgtijden en de bezorglocaties. De laatste bestelling is weer een mooi voorbeeld van het feit dat DHL de klant in de kou laat staan. Ik had gekozen voor een bepaald afhaalpunt. Om 12.15 uur kreeg ik bericht dat pakket op een totaal andere locatie was bezorgd. Blijkt dat die locatie vanaf 12.00 uur is gesloten en ook zondag niet open is! Dit vraagt vervolgens veel creativiteit van mij als klant om na het weekend in het bezit te komen van het pakket. Heb daar dus een paar uur vrij voor moeten nemen! Omoda, dit kan toch niet de bedoeling zijn! Bestellen bij jullie doe ik dus niet meer zolang jullie via DHL bezorgen!

• Verbeterpunten/tips Andere bezorger contracteren

Teleurstellend

De bezorger van DHL heeft niet aangebeld, maar foutief (zo begrijp ik van de helpdesk van DHL) de bezorging op "bezorgd" gezet. Hierdoor kon ik niet kiezen om het nogmaals te laten afleveren thuis en kon ik ook niet zelf het afleverpunt selecteren. Ik had de gekochte pumps heel graag aan mijn vriendin cadeau gedaan voor Sinterklaas, maar dat is nu niet gelukt. De schoenen zullen worden teruggestuurd, zoals afgesproken met de Omoda helpdesk. Ik begrijp dat Omoda hier niet veel aan kan doen, maar de overall ervaring met Omoda was op deze manier geen positieve.

• Verbeterpunten/tips Betere afspraken met DHL

slecht

2 paar schoenen besteld op "black Friday" met 20 % korting . Een dag later een mail gehad dat de nubikk niet leverbaar was !! Dan is het wel vreemd dat ik vervolgens wel dezelfde nubikk kan bestellen maar dan voor de normale prijs van 179,95. Met andere woorden : dat klopt niet !

• Verbeterpunten/tips zie klacht

Prima, snelle bezorging.

Prima, snelle bezorging. Mooie chique laars. Keurig afgewerkt. Mooi leder.

Omoda heeft het !

Fijne service , Retour is snel verwerkt en je betaald wat je houdt Grote collectie kortom super ,ben blij met Omoda!!

prima ik ben tevreden.

Ik ben tevreden. De mails en het ophalen in de winkel gingen zoals het beschreven staat. Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel. En mijn laarsjes zitten super.

Geweldige online shop

Ik winkel inmiddels al vele jaren bij Omoda Geweldig aanbod van merken Snelle levering en goede service Ik ben zeer tevreden over Omoda en winkel hier graag

• Verbeterpunten/tips Zo doorgaan

Matig

Ik heb bij mijn eerste bestelling de schoenen een maat te klein besteld (advies was om een maat kleiner te bestellen). Ze waren dus helaas te klein. Toen heb ik dezelfde merk een maat groter besteld. Toen hebben jullie een verkeerde paar gestuurd. Ze leken er wel op maar het was een andere hak enz. Nu heb ik de bestelling weer terug moeten sturen en opnieuw willen doen. Nu is maat 40 er niet meer. Daar val ik wel van!

• Verbeterpunten/tips Goed kijken bij verpakken

Schoenen ineens niet meer leverbaar

Een paar uur nadat ik de laarzen besteld had kreeg ik een mail dat ze niet meer leverbaar waren.

• Verbeterpunten/tips Beter op orde hebben van de voorraad

Goede prijs, makkelijk bestellen, goede levering

De laarzen die ik wilde waren bij Omoda het goedkoopst. Het bestelproces is heel eenvoudig en de levering was prima op het gewenste tijdstip.

Goed.

Betrouwbaar..op de afgesproken data leveren.Met zorg opdracht uitgevoerd en correct.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Overzichtelijke site, goede consistente productfotografie. Omoda maakt waar wat ze beloven. Kortom voldoet aan mijn eisen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Helaas niet geschikt voor smalle voeten

Supergave laarsjes, maar ondanks de veters zijn ze niet strak genoeg te maken voor smalle voeten. Ideaal voor brede voeten dus ;)

• Verbeterpunten/tips Ook fabriceren voor smallere voeten