De ene dag besteld, de volgende dag bij het door mij gekozen punt afgeleverd.

• Verbeterpunten/tips Niets

Schoenen met vlekken

Ik had witte schoenen besteld, maar die zijn duidelijk al gedragen. Er zaten heel veel vlekken en gebruikssporen op.

Nooit ontvangen

Had sneakers besteld en betaald, de bestelling was volgens de website geleverd maar nooit gekregen. Paar dagen later was opeens het betaalde bedrag weer teruggestort. Blijkbaar toch niet op voorraad? Wel raar en teleurstellend omdat ik hier niet over geinformeer was.

• Verbeterpunten/tips Geen schoene online zetten die je niet kan leveren

Mooie kwaliteit en betrouwbaar!

Ook snelle afhandeling bv bij retour van een artikel wat niet naar wens is. Ik kan Omoda zeker aanbevelen!

• Verbeterpunten/tips Geen verbeterpunten te bedenken.

Heel goed!!

Snelle bezorging. Alles snel verwerkt!!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Kwaliteit en service op 1!

Alleen maar lof voor de prachtige collecties en prettige medewerkers

• Verbeterpunten/tips Weer in Tilburg vestigen ;-)

Lekker snel

Perfect verpakt, snelle levering. Blij!!

zeer goed

ik ontvang wat ik bestel en de afgesproken levertijd is zeer goe

Erg goed!!!!!

Snelle levering.

super snelle levering

• Verbeterpunten/tips niet

Altijd blij

Ik koop graag bij Omoda. Zowel via de heldere site als in de winkel. En dan vooral in Middelharnis. Bijzonder vriendelijk en kundig personeel. Al loop ik 20 keer binnen en koop niks, de 21e keer word ik weer enthousiast ontvangen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Overzichtelijke site en snelle levering

Leuke merken en een overzichtelijke site. De levering is netjes en snel en daarbij krijg je ook nog een een leuke tas bij je bestellling kado.

Toezenden en retourneren top

Schoenen werden snel en op tijd geleverd. Toen ik besloot om ze niet te houden, is het retourneren via de site een fluitje van een cent. DHL komt spullen thuis ophalen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Super service bij online bestelling snelle levering en retour ook goed afgehandeld, echt een aanrader en veel keuze in schoenen

• Verbeterpunten/tips Niks is al top

Top zelfde dag bezorgd

geweldig zelfde dag bezorgd op tijd nog voor Verjaardag Aanrader Top

Beste webshop!

Fijne website, makkelijk te bestellen en supersnelle levering!!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Snelle service, veel mogelijkheden voor bezorging, veel keuze en goede kwaliteit

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Super! Snelle levering en goede service!

2 paar schoenen besteld om te passen, een paar gehouden. Andere paar thuis laten ophalen met DHL. Gemakkelijk te regelen via de Omoda website. Erg klantvriendelijk!

• Verbeterpunten/tips Geen

Prima site, overzichtelijk, alles aanwezig

Makkelijke site waarop vele manieren te zoeken is. Winkel is ook mooi ingericht, vriendelijk geholpen, verkoopsters denken mee met de klant. Ruim assortiment voor elk wat wils.

Super vriendelijke service

Altijd snel antwoord Behulpzaam En super vriendelijk! Ik bestel al jaren mijn schoenen bij Omoda Zij doen ook niet moeilijk als je meerdere besteld en verschillende maten. Kortom top bedrijf!

• Verbeterpunten/tips Het is wel fijn dat je je e-mail bijv kan achterlaten in de app zodat je bericht krijgt als je lievelings schoenen er weer zijn in de maat die je wilt.

Niet geleverd...

Pakje retour teruggestuurd naar afzender wegens onvolledig/onjuist adres ... Nooit gekregen dus :(

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Goedemiddag Shauny, dankjewel voor het delen van jouw review. Wat vervelend dat je nog steeds op je bestelling zit te wachten. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad. Het pakket zal zo snel mogelijk weer opgestuurd worden. Je wordt daarvan via mail verder op de hoogte gebracht. Voor nu wens ik je een fijne dag verder en hoop ik dat je snel goed nieuws krijgt en het pakket in ontvangst kunt nemen. Groetjes, Renée | team Omoda

Heerlijke site!

De keuze is groot, gebruiksvriendelijk, goede prijs en supersnelle levering. Echt heel goed!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Super stoere en fijne sneakers!

Leuke kleur, lekker stoer en vooral gemakkelijk met klittenband Pasvorm ook prima en vallen op maat tot wat ruimer

Uitstekend.

Zeer snelle verzending.

Fantastische winkel

Laatst de winkel in Bergen op Zoom bezocht. Een hele nette winkel met een ruim assortiment aan schoenen en voorraad. De medewerkster die mij hielp was erg geduldig en dacht ook mee welke schoenen het beste paste en gaf goed advies.

• Verbeterpunten/tips Er zijn helaas geen kinderschoenen in deze winkel wat een gemis is in de stad.