Slechte levering

Gek genoeg tot 2 keer toe bestelling, welke bezorgd zou moeten worden door DHL, vertraging en zelfs volgens DHL retour gestuurd naar Omoda. Als dit 1 keer gebeurd, kan. Maar de tweede keer precies hetzelfde wat aan de hand is? Erg vreemd zodat hek lijkt alsof Omoda de levering aan DHL niet goed organiseerd. Omoda is de verzender dus moet dit goed organiseren en we hebben in de tussentijd wel pakketjes geleverd gekregen van DHL. Kortom zeer dubieus

Grote teleurstelling

Defect product, willen niet omruilen maar geld teruf, ik heb daar niks aan. Op eigen kosten tetour sturen reageren op mail pas na 7 tot 10 dagen. En dan ook nog nieuwe moeten bestellen en verzendkosten betalen en niet eens een sorry. Erg jammer dat zodra ze groter worden vergeten wat service is.

• Verbeterpunten/tips Service en omruilgarantie

Goed mailcontact

Professioneel en klantvriendelijk

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Veel keus, mooie merken en snel geleverd.

Overzichtelijke website met veel keus ook in de grotere maten(herenschoenen). Snel en netjes geleverd.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Anita, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat er genoeg keus is voor jouw wensen :). Liefs, Claudia | Team Omoda

Super makkelijk leuke schoenen kopen

Hele leuke collectie aan schoenen. Een goede service. Alleen maar positieve ervaringen!!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Sabine, Bedankt voor je leuke review. Hier worden we blij van! Groetjes, Claudia | Team Omoda

Het probleem met de bezorging van DHL werd snel en correct opgelost.

• Verbeterpunten/tips Geen

Hi Elles, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het correct is opgelost! :) Liefs, Claudia | Team Omoda

Goede, ruime collectie. Zeer snelle levering en eenvoudig retourneren indien noodzakelijk. Makkelijke manier van zoeken op de site

• Verbeterpunten/tips Dat producten langer in een favorietenlijst blijven staan

Snelle levering en perfecte pasvorm.

• Verbeterpunten/tips Geen

Hi Marga, Bedankt voor je berichtje. Wat fijn om te horen dat de levering snel was gegaan. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Claudia | Team Omoda

Snel geleverd, goed verzorgd

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

In de avond besteld en dag erna in de voormiddag al in huis. Mooi product en fijn verpakt

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Mark! Bedankt voor het achterlaten van jouw positieve review. Ik ben blij om te horen dat je het artikel op tijd hebt ontvangen en dat deze helemaal naar wens is. Mooie dag gewenst! Groetjes, Liesmijn | Team Omoda

TOP

Mooie en zeer duidelijke site. Snelle levering. Prima verpakking.

Mooi & makkelijk

Zo makkelijk om de mooie schoenen / kleding te kiezen en de bestellen. Top!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Top ,blij met mijn aankoop .

Helemaal top en blij met mijn aankoop.

• Verbeterpunten/tips Geen,helemaal blij met mijn aankoop.

Goedemiddag! Bedankt voor je leuke feedback. Ik wens je veel plezier van je aankoop😄. Liefs, Claudia | Team Omoda

Super fijne service!

Snelle levering. Als iets niet goed is komen ze het ophalen (geen gedoe) geen onzin met retour ticket uitprinten. Geld ook weer snel terug gestort. Kort om fijn om te shoppen bij Omoda

• Verbeterpunten/tips Geen tips

Hi Mo, Bedankt voor je mooie feedback. Fijn om te horen dat bij ons shoppen makkelijk is :). Fijn weekend! Groetjes, Claudia | Team Omoda

Super snelle levering. S’ middags besteld en de dag erna al in huis

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Mariska, Wat fijn om te horen dat jouw bestelling snel geleverd is. Ik hoop dat alles naar wens is!😊 Groetjes, Claudia | Team Omoda

Geweldige levering, binnen 1 dag!

Ik ben blij met mijn "Van Bommels". In het echt zijn ze nog mooier afgewerkt als op de foto. Bovendien zitten en lopen ze erg prettig.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Martine, Bedankt voor je mooie feedback. Super fijn om te horen dat je schoenen in het echt nog mooier zijn. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop!😊 Groetjes, Claudia | Team Omoda

Knap hoor binnen een dag geleverd

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Robert, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Goed om te horen dat jouw pakketje op tijd is geleverd. Daar doen wij elke dag ons best voor! 😊 Mooie avond gewenst! Groetjes, Liesmijn | Team Omoda

Omoda Vlissingen is een fijne winkel geworden.

Sinds een jaar of twee is het weer prettig om bij Omoda Vlissingen te komen. Er werken fijne mensen, je wordt goed geholpen en als je niet slaagt ga je toch met een fijn gevoel de deur uit. Mede dankzij het personeel.

• Verbeterpunten/tips Blijf inzetten op vriendelijkheid en service!

Hi Nathalie, Super leuk om te lezen dat het shoppen nu weer fijn is. Dat horen we graag. Bedankt voor het delen! Groetjes, Renée | Omoda

gewoon goed

besteld, en de volgende dag in huis. dus Suoer

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Erna, Leuk dat je dit met ons deelt. Bedankt voor jouw vijf sterren. Groetjes, Renée | Omoda

Het online shoppen is duidelijk en snel

Ik heb donderdag schoenen besteld. Er werd aangegeven dat het diezelfde avond bezorgd zou worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen

• Verbeterpunten/tips Duidelijker communiceren qua levertijd

Goedemiddag Anita, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt gedaan! Helaas lijkt er iets niet goed te gaan wanneer je de bestelling donderdag al hebt geplaatst en tot nu toe nog steeds niks hebt ontvangen.. Heb je al contact met onze klantenservice opgenomen? Je kan ons bellen op 0111-410044. We helpen je vanuit daar dan graag verder! Groetjes, Liesmijn | Team Omoda