Nu 2 keer schoenen besteld. Schoenen zijn prima. Levering ging prima.

• Verbeterpunten/tips Website loopt af en toe vast, als je van schoenen verwissel.

Mijn hele bestelling is top geregeld!

In de ochtend besteld en in de avond de bestelling al ontvangen

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Vlug bezorgd en alles is naar wens verlopen

• Verbeterpunten/tips Niks naar beleving

Helemaal top, altijd goed

al verschillende keren besteld, mooi op tijd, ook wel eens iets teruggestuurd, ook dit gaat goed!!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Omoda doet het gewoon, prima site en een zeer uitgebreide collectie.

Veel keus, prima prijzen, heel veel artikelen en snelle levering.

Perfect!!

Online schoenen gekocht, helaas niet de goede maat. Maat groter besteld en in winkel gepast. Fijn en eenvoudig! Dank jullie wel Omoda!

Snelle service!

Ook in deze tijd is de bestelling op de afgesproken tijd geleverd.

niet goed

Heb bestelling ontvangen , geen factuur erbij, geen formulieren om iets retour te zenden. Schoenen passen niet dus komen retour maar hoe!!! graag zsm bericht

Top!!

Goede service snelle levering!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Klasse!

Kwalitatief goed verpakt en snel bezorgd!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Mooie webshop met een hele snelle levering!

Altijd al fan geweest van Omoda, goede service en snelle leveringen! Waar andere winkels vanwege Corona vaak te maken hebben met langere levertijden, weet Omoda de bestelling alsnog de volgende dag af te leveren! Super!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ik ervaar de bestellingen bij Omoda als zeer prettig. Goede service en super snel!!

Snel en keurig verpakt

De schoenen waren snel ontvangen en keurig verpakt. Netjes in de doos met beschermend papier, heb dat bij andere wel anders meegemaakt. Tevens een handige en leuke omoda tas bijgesloten. Top service, zal ik zeker vaker bestellen.

Koopvriendelijk en service gericht

Eind februari had ik mooie zwarte sandalen van Unisa, model Santa, gekocht. Leuk, alvast voor de zomer. Kort na deze aankoop ben ik gevallen en heb daarbij mijn Kuitbeen gebroken, waarbij ook mijn enkel dubbel geklapt is. De breuk is goed genezen, maar de enkel zal naar alle waarschijnlijkheid niet meer mooi slank gaan worden. De smalle enkelbandjes van deze sandaal zullen dan waarschijnlijk niet meer passen, waardoor ik deze sandalen deze zomer niet zou kunnen dragen. Zonde..... Ik heb contact opgenomen met OMODA en ik mocht de sandalen, mede omdat dit nog net binnen de 100 dagen termijn was retourneren. De sandalen heb ik nog de volgende dag retour gestuurd en e.a. was super snel geregeld...TOP !!! Ga zo door.....

Goede modieuze schoenen

Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren schoenen besteld. 1x niet naar tevredenheid, maar verder prima!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Fijne winkel met veel uitzoek

Altijd wordt ik goed geholpen en er is genoeg keus voor iedereen.

• Verbeterpunten/tips Jammer dat het leuke vaste personeel in mijn winkel weg is.

Duidelijke en snelle site

Positief

• Verbeterpunten/tips Geen

Snel en correcte levering en afhandeling

Bestelling wordt altijd snel geleverd. Bij retourzending ook snelle verwerking. Top!

Topwinkel

Snelle levering! Doet wat ze beloven. PRIMA

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Snel in huis, aantrekkelijk geprijsd, prima kwaliteit.

Nike sneakers besteld. Volgende dag al in huis. Al ervaring met dit model. 20% kortingsactie. Tijdvak bezorging kon aangegeven worden. Alles naar wens verlopen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Normaal is maat 43 bij bijna alle schoenen goed passend. Deze schoenen moet ik door het stevige leer goed inlopen zodat ik er een hele tijd plezier aan mag beleven.

• Verbeterpunten/tips geen

Top schoenen!

Mijn gekozen schoenen worden geleverd in een record tempo!! Echt top!!!!

• Verbeterpunten/tips App werkt niet goed om te bestellen. Je moet naar de website gaan.

Goed product, snelle levering

Aanrader...

• Verbeterpunten/tips Geen 1.

Perfect!

Heel goed! Duidelijke site overzichtelijk, groot assortiment Fijn hier iets te kopen. Perfect en klant vriendelijk.

Mooie schoenen ruime keus

Moods is echt “mijn” winkel om schoenen te kopen. Liever in de fysieke winkel dan online. Maar nu met het corona virus ben ik bang voor de drukte die er steeds meer komt in de stad, en dan is online de verleiding om daar te kopen.