Als het goed is mag het ook worden gezegd!

Handige webpagina, een heel leuke korting en alles op tijd geleverd zoals bedoelt. Heel goed!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Dankjewel, Walter! Fijn om deze vijf sterren review van jou te ontvangen. Groetjes, Renée | Team Omoda

contact klantenservice onvoldoende

Mijn schoenen kwamen ruim een week later dan de bedoeling was. Dit kwam door een fout van DHL. Heb hierover gebeld naar de klantenservice, die als oplossing , had geld terug te storten :( of anders ongeveer 5 dgn wachten. Heb voor het laatste gekozen. Na 5 dgn weer contact opgenomen om te vragen waar mijn schoenen bleven en die mevr. ad lijn deed wat geirriteerd (tel. van 7 mrt 10.24u) omdat ik hier iets over zei. Resultaat: ze verbrak de verbinding. Ik heb al veel schoenen bij Omoda gekocht naar volle tevredenheid, maar dit contact doet wel enigszins afbreuk ad service.

• Verbeterpunten/tips klant informeren over status bestelde

Hi Ine, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed dat je dit met mij deelt. Dat is zeker niet de bedoeling. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan zie ik graag een reactie terug op dit bericht. Groetjes, Renée | Team Omoda

Verkeerde maat besteld, komen ze retour halen...juiste maat besteld en binnen paar dagen binnen! Top service!!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Peter, Dankjewel voor het delen van jouw review! Fijn te lezen dat de bestelling soepel verliep en je alsnog de juiste maat in huis hebt. Ik wens je er veel plezier mee. Groetjes, Renée | Team Omoda

Gemakkelijk zoeken en snelle levering

Door de filters kun je snel zoeken naar wat je wilt. De inspiratiepagina's zijn ook handig als je juist niet weet wat je zoekt. Het aanbod is ruim waardoor je veel keuze hebt.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

HI Angela, Leuk te horen dat je goed ben geslaagd. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Groetjes, Renée | Team Omoda

Uitstekend bedrijf

Voor 95% krijg je wat je besteld en valt het niet tegen

• Verbeterpunten/tips Geen

Hi Wil, Leuk dat je een review hebt gedeeld. Wij gaan aan die 5% werken! Groetjes, Renée | Team Omoda

Altijd snelle levering en goede maten

Product was precies zoals omschreven .

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Anja, Leuk dat je bij ons hebt besteld en je deze review met ons deelt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop. Groetjes, Renée | Team Omoda

Handige site en snelle levering

Goede site. Handige filteren. Snell bezorging en keuze van bezorg moment.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Anette, Bedankt voor jouw 10! Hier zijn wij heel blij mee en doen we elke dag ons best voor. Mooie dag gewenst vandaag. Groetjes, Liesmijn | Team Omoda

Super snelle levering

‘s morgens bestellen en ‘s avonds al in huis, hoe snel kan het gaan! Goede service!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Nel, Leuk dat je dit met ons deelt. Bedankt voor jouw vijf sterren en cijfer 10! Veel plezier met je aankoop! Liefs, Renée | Team Omoda

Geweldig door snelle afwikkeling en achteraf betalen. Namiddag besteld en volgende dag in huis. Dat is wat wij willen.

• Verbeterpunten/tips geen

Leuk te horen dat je zo tevreden bent, Bregje. Bedankt voor jouw review en de vijf sterren! Groetjes, Renée | Omoda

Goed geholpen.

Al jaren klant. En nooit een tegenvaller gehad.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Super leuk te horen, Gwendolyn! Dankjewel voor jouw dikke tien. Tot de volgende keer weer. Groetjes, Renée | Omoda

Teleurstelling

Jas online besteld die in de winkel niet meer op voorraad was maar helaas kreeg ik na een dag een mail dat de jas toch niet meer op voorraad was online

• Verbeterpunten/tips Betere beheersing van de voorraad

Hi Miriam, Bedankt voor het delen van jouw review. Sorry, dat de jas toch uitverkocht was. Ik hoop dat je volgende aankoop weer helemaal naar wens zal verlopen. Groetjes, Renée | Omoda

Mooie collectie

Mooie uitgebreide collectie met fijn zittende merken. Niet altijd is een schoen aan de voet gefotografeerd als totaal llastje. Dat mis ik nog

• Verbeterpunten/tips Meer schoenen fotograferen aan de voet

Hi Wilma, Bedankt voor het delen van jouw review en complimenten. Goed dat je ons een tip meegeeft. We nemen het mee en hopen dat je het snel terug gaat zien! Fijn weekend. Groetjes, Renée | Team Omoda

Duidelijke informatie, snelle levering

Laarsjes waren helemaal naar verwachting en de levering met leverinformatie verliep vlot. Ik ben zelf geen fan van DHL, maar dat verliep deze keer wel goed!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Monique, Bedankt voor het delen van jouw review. Goed te horen dat de levering goed en vlot is verlopen. Ik hoop dat je veel plezier van je nieuwe laarsjes hebt. Fijn weekend! Groetjes, Renée | Team Omoda

Vrindelijk

Goed kwaliteit,vrindelijk,je word altijd geholpen

• Verbeterpunten/tips ..

Hi Gulden, wat fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt. Daar doen we het voor! :) Groetjes, Claudia | Team Omoda

Goede service!

Ik had eerst schoenen besteld die zaten niet goed, ik kon direct andere bestellen, en de volgende dag nam de postbode mijn pakket mee, met de nieuwe aankoop! wat een snelle service!

• Verbeterpunten/tips n.v.t.

Hoi Danielle, wij krijgen altijd een lach op ons gezicht van dit soort tevreden en blije berichten. Dankjewel voor het delen! Groetjes, Kristel | Team Omoda

leuke schoenen

Supersnel bij mij thuis.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hoi Bouke, wat fijn dat je je bestelling zo snel hebt ontvangen. Daar werken we dan ook keihard voor om iedereen blij te maken. Groetjes, Kristel | Team Omoda

Mooie schoenen, helaas te smal.

Zeer snelle levering, vriendelijke klantenservice, daarbij leuke tas. Makkelijk retourneren.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Liesbeth, Bedankt voor het delen van jouw review. Blij te horen dat je de tas leuk vind! Veel plezier ermee en tot de volgende keer. Groetjes, Renée | Omoda

Keurig volgens afspraak

Ik heb schoenen besteld en deze zijn keurig volgens afspraak bezorgd

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Astrid, Bedankt voor jouw 10 !! Wij zijn heel erg blij om te horen dat alles volgens de afspraak is verlopen. We doen altijd enorm ons best hiervoor. Mooie dag gewenst! Groetjes, Liesmijn | Team Omoda

Makkelijke webshop en snelle service

Het is altijd makkelijk om items te vinden en te bestellen via de site. Ik kon de bestelling de volgende dag al bij het pick up adres ophalen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Brechje, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Liesmijn | Team Omoda

Goede ervaring!

Product is zoals weergegeven! En snelle verzending! Topervaring!

• Verbeterpunten/tips Geen verbetering nodig

Super bedankt voor het delen van jouw dikke tien review! Groetjes, Renée | Team Omoda

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Anneke, Dankjewel voor het delen van jouw review! Groetjes, Renée | Team Omoda

Zeer klantvriendelijk.

Het lukte niet om de online kortingscode in te vullen. Ze hebben me toen daarbij goed geholpen en gecompenseerd.

• Verbeterpunten/tips Bestellen via website gaat niet echt soepel.

Hi José, Blij dat we je konden helpen en we er samen uit zijn gekomen. Leuk dat je dit met een review met ons deelt! Ik hoop dat je aankoop naar wens is. Groetjes. Renée | Team Omoda

Supersnelle levering, uitstekende verpakking

Zie bovenstaande.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hi Anne, thanks voor de positive vibes! Van blije klanten worden wij ook blij. Groetjes, Kristel | Team Omoda

Goede allover ervaring

Heel snelle levering

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hoi Marian, leuk dat je je positieve ervaring met Omoda wilt delen. We vinden dat altijd erg leuk om van onze klanten te lezen. Groetjes, Kristel | Team Omoda

Snel bezorgd ,fijne site, mooie artikelen.

Schoenen besteld krijg ik bericht dat ze verkleurd zijn en een korting krijg erg attent en niet afwachten op de klant.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Hoi Maryfrancis, super fijn om te leen dat je tevreden bent over de manier waarop we met klanten communiceren en dingen afhandelen. Feedback vinden we altijd fijn zeker als deze opbouwend en positief is. Groetjes, Kristel | Team Omoda