UItstekend

Zelden zo'n snelle reacties op e-mails ontvangen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde kasten. De prijs is goed maar (als een echte Nederlander): kan altijd beter :). Levering was ook correct. Instructie voor het in elkaar zetten van de kasten was goed, je zet hem in 30-45 minuten in elkaar. Al met al dus een perfecte ervaring, kan PedroShop van harte aan bevelen. En deze kasten ook.

Geweldige service/communicatie

Van het bestellen op de website tot de levering alles vlot verlopen. Snelle reactie bij vragen en de levering van dossierkast (2 verdiepingen met smalle draaitrap) werd in slechts 10 minuten gedaan! Zeer tevreden.

Mooie degelijke kast

Nette afhandeling, en snelle levering.

Afspraken gemaakt en men houdt zich eraan

Op de juiste momenten wordt men op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Leveren op afgesproken tijdstip en op de juiste plek, prima!

duidelijke communicatie, snelle service, correcte levering

snelle en correcte levering

Larissa is top ! meedenkend en actief op zoek gegaan naar oplossingen dank u !

Goede attente service

Elk telefoontje, elke vraag werd heel vriendelijk direct en zorgvuldig beantwoord.

Great experience

Very nice shops with good customer service.

Grote tevredenheid

Het hele proces van offerte opvragen, uiteindelijke bestelling plaatsen en leveren op een eerste verdiep verliep uitstekend. Ook met de kwaliteit van de aksten zijn we uitermate tevreden. Een heel klein minpuntje was wel het gegeven dat we pas één dag voor de uiteindelijke levering de bevestiging van die datum kregen, terwijl we hier overigens ook zelf naar hadden moeten informeren.

Perfect!!!

Perfect!!!

Prachtige Bisley archiefkast

Een kleine hapering in de levering, die iets werd uitgesteld. Hierover gebeld en dit werd netjes opgelost. Toen vol verwachting naar de levering uitgekeken. Met een mooie Bisley-vrachtwagen werd mijn kastje bezorgd. Het was degelijk ingepakt, maar ook makkelijk uit te pakken. Een mooie uitvoering/kwaliteit A3 ladenkastje. Ik ben er heel blij mee.

op tijd geleverd , zoals afgesproken

zeer positief.

Alles volgens afspraken verlopen en keurig op tijd geleverd door Van Sterkenburg, niets als lof.

Absoluut top

Archiefkastenspecialist kon de bestelling het snelste leveren en tegen de meest gunstige prijs. Prima garantieregeling, prima service. De kasten werden netjes op tijd bezorgd.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Goede bezorging, prima product

Product prima - bezorging waardeloos

Product is prima, aflevering daar in tegen is waardeloos. Best triest dat een chauffeur buiten kantooruren een paar bureaukastje in de hal flikkert en dat ze bij bestelling al niet eens kunnen regelen dat de producten met de lift naar boven gebracht worden.

Goedemiddag Jacco, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden over het geleverde product. Vervelend dat u zo'n ervaring heeft opgedaan met de levering. Standaard leveren wij op begane grond achter de eerste deur, ook bieden wij de optie levering met lift dit kunt u aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Zoals op de website aangegeven betreft dit een prijs op aanvraag. Over deze extra kosten is een mail contact geweest met 1 van de collega's dit betreft kosten die 1 op 1 aan ons doorberekend worden. Wanneer er geen akkoord wordt gegeven op de kosten, zal de order geleverd worden op de begane grond achter de eerste deur. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

Prima kwaliteit, snelle klantenservice

Prima kwaliteit voorheen redelijke prijs. Alleen de levering ging niet zoals gepland. In eerste instantie werd de kast niet op de dag van levering gebracht. Ik heb daar echt op zitten wachten. De volgende dag wel geleverd. Keurige service van jullie. Kast kon met pallet niet in de lift. Vervoerder heeft deze beneden laten staan. Ik had daarmee €20.00 euro voor betaald! Voor mij als ondernemer niet zo fijn. Ik wil graag tevreden klanten. Dus moest ik voor dezelfde dag mensen inhuren om de kast naar boven te krijgen. Buiten de extra tijd die ik nu kwijt was, kost mij dat veel geld. Misschien een suggestie om een bedrijf in te huren die de kasten bij jullie besteld uitpakt en op de goede plaats zet.

mooi produkt,snelle levering en goede communicatie

******

Mijn bestelling nog niet ontvangen

Jammer u beloofde 3 tot 5 werkdagen. Zit nog te wachten?

Goedemiddag Frans, Hartelijk bedankt voor uw review. Eerder deze week is er een contact moment geweest over de levering van deze order. Helaas hebben wij moeten constateren dat er iets mis is gegaan tijdens de levering. Normaliter leveren wij binnen de aangegeven dagen. Zojuist hebben wij een melding gekregen dat de order ondertussen geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.

prima product en volgens afspraak geleverd

zie hierboven (onnodige vraag)

Contact met Pedroshop per E mail en telefoon zeer helder en vriendelijk. Vervoerder zeer behulpzaam en goed!

Perfect geregeld

Had een afleveradres aangegeven maar bleek naderhand dat dat niet mogelijk was. Zonder problemen kunnen wisselen naar een ander adres en op juiste moment bezorgd.

Goede en snelle service !

Aangenaam contact - goede en snelle service en gekregen wat we nodig hadden

Zoals het moet,goed.

Vlotte levering.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Kast perfect afgeleverd ! Snelle en goede service.