Goed en netjes geleverd

Keurige en stevige archiefkast

De archiefkast is vrij handzaam om de trap op te tillen, voor een thuiswerker niet onbelangrijk. De kast was degelijk verpakt, het stond op een soort houten bodem/geraamte. Tijdens het tillen is het belangrijk de houten bodem er eerst af te halen, bij ons viel die er namelijk af met een gat in de trap als resultaat ! De kast zelf heeft een supergemakelijk systeem om planken op verschillende hoogtes te monteren, geen losse haakjes maar vaste nokjes. Een slot met degelijke handgreep

Alles prima verlopen.

Bestelling correct afgehandeld. Bezorging conform afspraak. Geen negatieve punten.

Precies wat ik wilde

Ik ben erg blij met de archiefkast. Mijn contact met Pedroshop was erg goed en de bezorgdienst was heel professioneel en vriendelijk. Dit is mijn tweede kast van Pedro hop en als in een derde nodig zou hebben, zou ik Pedro shop nogmaals kiezen.

Gewoon goed!

De spullen waren zeer goed verpakt en netjes afgeleverd. Voldoen ook aan verwachting qua kwaliteit.

Werd bij mijn bestelling heel goed geholpen jullie medewerkster Denise in de chat. Hoewel ik eerder aangaf geen gehoor te hebben gekregen op de leverdatum die me beloofd was en afweek van wat op de bon stond bleken jullie mails in mijn spam te zitten .... De bestelling werd correct uitgevoerd en bij deze mijn excuses voor de verwarring hieromtrent. Jullie bedrijf is zeker aan te bevelen ! MVG Jasna

Vriendelijk en professioneel

goede communicatie

levering gebeurde sneller dan eerst gepland

Besteld en ca. 10 d later gelverd!

Ik ben alweer zeer tevreden

een roldeurkast besteld, zeer accuraat in de communicatie over levering, en snel en goed geleverd. Ook de prijs is aantrekkelijk, aanrader.

Top.

top, geleverd volgens bestelling, goed verpakt en optijd geleverd

goede communicatie vanaf offerte tot levering

Prima en netjes, zoals het zou moeten zijn

Leuke kasten

Net geen 1200 Euro voor drie roldeurkasten van een meter. Verschillende prijzen voor hetzelfde artikel via de browser op mijn telefoon en die op mijn PC. Kasten kwamen inderdaad met vier inleg planken, maar ZONDER inlegbare bodemplaat. Mijn vier andere roldeurkasten (twee verschillende merken) hebben die wel. Mappen en andere spullen op de bodem kun je dus niet naar buiten schuiven, maar moeten over de geleidingsrand van de deuren tillen. Bezorgings moment/ dag kiezen blijft een issue wat ik al wist uit eerdere reviews. Mijn kasten werden geleverd voor de door mij gekozen dag. Mijn vrouw kon gelukkig vrij nemen. Lastig voor particulieren. Bezorgservice was keurig, zelf aangeleverde plakviltjes voor onderzijde werden zonder klagen toegevoegd. Gekozen voor afgemonteerd op locatie. Zou hier weer kopen.

goed geholpen, behulpzaam en vriendelijk

Mooie tekeningladenkast. Goede kwaliteit. Lades uitneembaar. Snel en vakkundig gereageerd op mijn vragen. Goede afspraak betreffende aflever dag en tijdstip (ik werd een uur van tevoren gebeld door de transporteur)

Verbeterpunt: er kon niet worden aangegeven hoe laat levering ongeveer zou plaatsvinden en geen telefoontje kort voor de levering. Verder goed verlopen en goede kwaliteit!

Iets tragere levering maar perfecte kwaliteit

De levering is later verwerkt/verstuurd als wat beloofd werd op de website maar het geleverde artikel is van uitstekende kwaliteit en goed verpakt.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

prima service

Binnen de 5 dagen in huis was een leugen.

zit nog te wachten

Beste Edward, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Echter begrijpen wij uw reactie niet helemaal. Het klopt inderdaad dat wij producten in ons assortiment hebben die binnen 3 tot 7 werkdagen geleverd kunnen worden. Echter het product wat u besteld heeft kent een levertijd van 5 - 6 weken. Hetgeen ook duidelijk bij het artikel vermeldt staat. Bij het invoeren van de bestelling kunt u een gewenste leverdatum aangeven, die 5 - 6 weken later is dan de besteldatum. In uw geval was de eerst volgende leverdatum 09-07-2021. Wij hebben geleverd op 11-6-2021. Dit is ruim 3 weken eerder dan in eerste instantie mogelijk was. Wellicht heeft u verschillende producten bekeken waarbij er ook artikelen waren met een levertijd van 3 - 7 werkdagen. Hierdoor zou er wellicht verwarring kunnen zijn ontstaan over de levertijd. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

geweldig

geweldig

Snelle levering, mooi interieur stuk

Je wilt dat een kast niet alleen functioneel is maar ook prima in het kantoorinterieur past. Dat is uitstekend gelukt.

Prima service, communiceren goed, goede prijs/kwaliteit

Omdat onze archiefkast op een lastige plek gebracht moest worden vereiste dat afstemming. dat liep allemaal op rolletjes, ze komen hun afspraken goed na.

degelijke kasten aan een scherpe prijs en zeer snel geleverd.

Mooie geleverde archiefkasten

Makkelijk te bestellen, snelle reactie's en prima levertijd. Goed product.

Over Archiefkastspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.