Filters

9

Prachtige Bisley archiefkast

Een kleine hapering in de levering, die iets werd uitgesteld. Hierover gebeld en dit werd netjes opgelost. Toen vol verwachting naar de levering uitgekeken. Met een mooie Bisley-vrachtwagen werd mijn kastje bezorgd. Het was degelijk ingepakt, maar ook makkelijk uit te pakken. Een mooie uitvoering/kwaliteit A3 ladenkastje. Ik ben er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

op tijd geleverd , zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer positief.

Alles volgens afspraken verlopen en keurig op tijd geleverd door Van Sterkenburg, niets als lof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Absoluut top

Archiefkastenspecialist kon de bestelling het snelste leveren en tegen de meest gunstige prijs. Prima garantieregeling, prima service. De kasten werden netjes op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kwaliteit prijs verhouding

Goede bezorging, prima product

  • Aanbevelen? Ja
5

Product prima - bezorging waardeloos

Product is prima, aflevering daar in tegen is waardeloos. Best triest dat een chauffeur buiten kantooruren een paar bureaukastje in de hal flikkert en dat ze bij bestelling al niet eens kunnen regelen dat de producten met de lift naar boven gebracht worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Jacco, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden over het geleverde product. Vervelend dat u zo'n ervaring heeft opgedaan met de levering. Standaard leveren wij op begane grond achter de eerste deur, ook bieden wij de optie levering met lift dit kunt u aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Zoals op de website aangegeven betreft dit een prijs op aanvraag. Over deze extra kosten is een mail contact geweest met 1 van de collega's dit betreft kosten die 1 op 1 aan ons doorberekend worden. Wanneer er geen akkoord wordt gegeven op de kosten, zal de order geleverd worden op de begane grond achter de eerste deur. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

10

Prima kwaliteit, snelle klantenservice

Prima kwaliteit voorheen redelijke prijs. Alleen de levering ging niet zoals gepland. In eerste instantie werd de kast niet op de dag van levering gebracht. Ik heb daar echt op zitten wachten. De volgende dag wel geleverd. Keurige service van jullie. Kast kon met pallet niet in de lift. Vervoerder heeft deze beneden laten staan. Ik had daarmee €20.00 euro voor betaald! Voor mij als ondernemer niet zo fijn. Ik wil graag tevreden klanten. Dus moest ik voor dezelfde dag mensen inhuren om de kast naar boven te krijgen. Buiten de extra tijd die ik nu kwijt was, kost mij dat veel geld. Misschien een suggestie om een bedrijf in te huren die de kasten bij jullie besteld uitpakt en op de goede plaats zet.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooi produkt,snelle levering en goede communicatie

******

  • Aanbevelen? Ja
4

Mijn bestelling nog niet ontvangen

Jammer u beloofde 3 tot 5 werkdagen. Zit nog te wachten?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Frans, Hartelijk bedankt voor uw review. Eerder deze week is er een contact moment geweest over de levering van deze order. Helaas hebben wij moeten constateren dat er iets mis is gegaan tijdens de levering. Normaliter leveren wij binnen de aangegeven dagen. Zojuist hebben wij een melding gekregen dat de order ondertussen geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.

10

prima product en volgens afspraak geleverd

zie hierboven (onnodige vraag)

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Contact met Pedroshop per E mail en telefoon zeer helder en vriendelijk. Vervoerder zeer behulpzaam en goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect geregeld

Had een afleveradres aangegeven maar bleek naderhand dat dat niet mogelijk was. Zonder problemen kunnen wisselen naar een ander adres en op juiste moment bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service !

Aangenaam contact - goede en snelle service en gekregen wat we nodig hadden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het moet,goed.

Vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Kast perfect afgeleverd ! Snelle en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel netjes

alle bestuursleden vonden het een prachtige kast

  • Aanbevelen? Ja
10

tijdstip en datum van aflevering klopte. artikel werd binnen neergezet en uitgepakt igv schade.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

veel keuze, kwalitatief goede poppen en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede ervaring met dit bedrijf

goede afspraken en goede service zeer te vrede

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte bezorg service

Op de website kan een voorkeursleverdatum aangegeven worden. Hieraan wordt geen gehoor aangegeven. Bij order bevestiging wordt zonder meer andere datum opgegeven. Vervoerder is niet toegerust om zware kasten te lossen. Transport vanaf (achter) de vrachtwagen tot uiteindelijk plaats in voor de koper. Ook niet vooraf bespreekbaar.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw order erbij gepakt en gekeken wat er met uw order is gebeurd. U heeft inderdaad een gewenste leverdatum opgegeven van 14-9-2020. Wij hebben u per mail op de hoogte gebracht dat er eerder geleverd kon worden dan op de gewenste leverdatum. Naast onze geautomatiseerde mail heeft één van onze medewerkers u ook nog persoonlijk een mail gestuurd dat er op 10 september geleverd ging worden. Wij hebben geen reactie van uw kant vernomen, dat dit niet akkoord was. U heeft gekozen voor een standaard levering begane grond achter de eerste deur. Onze medewerker heeft in haar mail aangegeven dat er geleverd kan worden tot aan de eerste drempel ivm de omvang en het gewicht van de brandwerende kast. Mocht de doorgang ruim genoeg zijn en zonder drempel dan wordt de kast binnen gezet. Wanneer een inhuizing op locatie gewenst is, dan bieden wij onze klanten de mogelijkheid dit tijdens het bestelproces aan te geven. De procedure is dat wij dan in overleg gaan met onze logistieke dienstverlener en bespreken de mogelijkheden en komen vervolgens met een voorstel bij u terug. Intern hebben wij overleg gehad nav uw review. Wij gaan kijken hoe we meer accent kunnen leggen op de logistieke mogelijkheden/keuzes in het bestelproces. Nogmaals dank voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

10

de kast is goed aan gekomen en ik ben erg blij er mee.

Er is heel veel ruimte in de kast om de dingen op te bergen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Dit is mijn vierde, en daarmee laatste kast, voor mijn documentatie.

In ieder van de laatjes komt er een hoeveelheid documenten. Ieder laatje heeft een eigen code. De codes staan voor onderwerpen. Er is een toegankelijk systeem ontstaan. Wil ik mij verdiepen in en onderwerp dan open ik betreffend laatje en haal de betreffende documenten tevoorschijn. N raadpleging en selectie gaat één en ander weer in laatje en laatje gaat in kast. Het is overzichtelijk op deze manier. Er zakt niks weg. De laatjes laten zich goed hanteren. De aflevering geschiedt door zelfde bedrijf. Keurig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering en tijdige communicatie

Archiefkast snel geleverd. Gewenste kleur niet snel leverbaar en kreeg snel een Goedalternatief aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en flexibel

goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prijs-kwaliteit zeer goed!

Mooie modern ogende kast, zeer degelijk materiaal. Prijs-kwaliteit zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd