snelle reactie en als altijd netjes afgeleverd

snelle reactie en als altijd netjes afgeleverd

Voldoet aan verwachting

Klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Kastjes voldoen aan verwachting, levering keurig

Goede service en snelle levering

nvt

Snelle en correcte bezorging

Snelle levering & goed ingepakt. Vooralsnog voldoet de archiefkast heel goed.

Correct en op tijd

De aangegeven levertijd werd gerespecteerd. De kastjes waren prima ingepakt en onbeschadigd aangekomen. Ook op een perfect gladde vloer toch handig voor de stabiliteit dat er verstelbare voetjes onder staan.

perfecte levering en afhandeling

Ik had een bestelling 2 keer geplaatst en betaald. Alles is mooi teruggestort.

Keurig volgens afspraak afgeleverd

Prima kasten, zeer goed verpakt en prima op de plek geplaatst bij aflevering op de afgesproken dag.

Alle kasten zijn op tijd afgeleverd in goede staat. Fijne behulpzame chauffeur.

betrouwbaar en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf, komt afspraken na en levert volgens afspraak.

Snelle levering, goede service, uitstekende prijs

Op zoek naar een roldeurkas kwamen wij uit bij Archiefkastspecialist.nl, zij bleken als een van de weinige de kast ook naar de 1e verdieping te bezorgen. Met één week werd de kast geleverd en ook tot in ons kantoor op de eerste verdieping bezorgd.

Alles ging goed

De bestelling is goed verlopen met tussendoor goed overleg en de bezorging was sneller dan ik verwachtte. Mijn dank. Ik heb wel niemand gezien, behalve de bezorger die ik even heb gesproken.

snelle levering en goede service

Degelijke dossierkast (PDC-130) aangeschaft. Werd bij bezorging keurig in het kantoor afgeleverd, een deur en een drempel verder dan het protocol aangeeft. Wel was er wat onduidelijkheid over de bezorging door de leverancier. De bezorging was in een frame gezet voor de hele dag, en ik moest er achteraan bellen om een meer precies bezorgmoment te weten te komen. Het is goed gekomen. Alles zag er uit zoals de website aangegeven heeft. Zeer tevreden.

snelle correcte levering, prima materiaal

snelle correcte levering, prima materiaal

Top roldeurkast en goede communicatie

De roldeurkast die ik heb besteld is geheel naar wens. Vanaf het begin duidelijke communicatie over wanneer de kast geleverd zou worden en ze hebben hem netjes op de juiste kamer geleverd!

Top top! Snel en degelijk geleverd! Thanks

Uitstekende ondersteuning

Larissa van Archiefkastspecialist.nl / Pedroshop.nl heeft uitstekende ondersteuning gegeven bij onze zoektocht naar een archiefkast.. Door haar snelle, duidelijke en vriendelijke manier van communiceren via mail en telefoon en door haar snelle en nuttige antwoorden hebben we een goede keuze kunnen maken. Levering is redelijk vlot verlopen (ondanks voorbehouden die gemaakt moesten worden) en ook aflevering en montage ter plaatse is keurig verlopen. Wij kunnen dit bedrijf en hun producten dan ook van harte aanraden.

Super goede service

Hartstikke aardige mensen. service was top!

op een later moment geef ik dit door

Goedemorgen, De kasten staan nog ingepakt. dus ik kan op dit moment nog geen oordeel geven. Het telefonisch contact voor de bestelling en de aflevering is top Vriendelijke groet, Nelda

Vlotte service - Goed product

Dit was de tweede keer dat we via deze webshop een aankoop deden en opnieuw was service vlot en het product zoals beschreven op de site. Heel tevreden.

Ik had een nieuw kantoor nodig en dit was eigenlijk zo geregeld bij pedroshop. Ik had van alles nodig, alles (op één ladekast na) keurig en snel geleverd. Levertijden waren duidelijk en ik ben goed geholpen in mijn keuzes. Bij twijfel bij de keuze van een bureau werden er nog echte foto's gemaakt door de medewerker (Larissa), zodat ik definitief mijn keuze kon maken. Top service. Ga zo door.

Verliep goed en ik ben blij met mijn ledenkastje

Bestelling werd snel opgevolgd. Kast was goed verpakt (tegen beschadiging en werd snel geleverd.

snelle levering, mooi product

Eerste keer besteld, snel geleverd, mooi kwaliteit product. Prima!

Super webshop!

Zeker aan te bevelen! Roldeurkast gekocht en heel tevreden, het wordt allemaal goed opgevolgd via mail. De vrachtwagenchauffeur heeft alles netjes met een glimlach geleverd.

Goede levering

Goede en nette levering

Over Archiefkastspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.