Goed geregeld lekker duidelijk

Fijne duidelijke communicatie en een behulpzame bezorger kortom helemaal goed.

uitstekend

snelle vlotte service, goede kwaliteit/prijs verhouding, goede begeleiding

Super snelle levering van onze kasten.

De levertijd hebben ze een heel eind naar voren kunnen halen. Hier zijn we heel blij mee. De kasten staan heel mooi.

Niet helemaal tevreden

Bestelling van de kast gaat vrij vlot. Wachten op een offerte voor het bezorgen van de kast duurt veel te lang, waardoor de kast ook niet binnen beloofde termijn geleverd kan worden. Ik heb een mankement aan de kast geconstateerd. Als ik bel wordt mij geadviseerd foto's te sturen. dit heb ik gedaan maar tot op heden geen reactie gehad. Jammer dat dit niet vlot wordt opgepakt.

uitstekend

alle medewerking, vlotte reacties en afhandeling

Prettige communicatie snelle levering

Aanrader

Klantvriendelijk

De kasten werden snel en op de plaats geleverd. Overleg over over het tijdstip van levering was erg klantvriendelijk. Afspraken werden nagekomen. De kasten staan onbeschadigd op de goede plaats.

Mooie kwaliteit en Snel geleverd

2 Mooie kasten besteld, netjes en snel geleverd tegen een scherpe prijs

Snel en volgens afspraak

Snelle reactie op vragen, goede opvolging en levering.

Goede communicatie, producten zoals verwacht

Prettige ervaring

Goede Service en Snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Prettig, meedenken en op tijd

Bestelling liep voorspoedig, alleen bleek dat het wel 8 weken kon duren voor levering. Werd gebeld met de mededeling dat wel een andere kleur beschikbaar was. Aangegeven dat dat niet kon, kreeg als antwoord dat ik zsm gebeld werd als er een order zou vervallen. Dat gebeurde en vervolgens was e.a. binnen een paar dagen geregeld. Professioneel en snel. Top.

We zijn niet content omdat 1 ladenblok kapot werd geleverd . Scheef getrokken ?

We kregen een ladeblok helemaal krom getrokken en beschadigd. We namen foto's. deze werd zo geleverd en we bemerkten dit pas bij de verhuis. Jammer Niet content

Beste Mieke, Bedankt voor het plaatsen van een review! Wanneer een klacht bij ons binnenkomt dan wordt deze verwerkt in een ticket. In dit ticket kunnen we dan altijd terugzien wat de klacht is, eventuele foto's en nog belangrijker hoe het opgelost is. Helaas kan ik niks terugvinden in ons ticketsysteem over een kapot ladeblok. Ook zijn er geen foto's te vinden. Ben dus heel benieuwd waar u dit naar toe heeft gemaild. Na ontvangst van de review heb ik u gebeld echter geen contact. Vervolgens heb ik u een mail gestuurd met de vraag alsnog de foto's te mailen. Ook hierop heb ik geen reactie mogen ontvangen. Mocht u onze reactie op deze review lezen, dan vernemen we graag alsnog een reactie van uw kant. U kunt uw reactie en foto's mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

bijna perfect

We moesten er even langer op wachten ,maar dat werd netjes gecommuniceerd . Ook toen bleek dat bij aflevering 2 pakketen waren beschadigd, werd dit netjes geregeld. We hebben ervaren dat er dus wel degelijk klantenservice medewerkers gelijk werk maken van hun belofte. Verder helemaal blij met de kasten, precies wat we zochten.

Onredelijk

We zijn niet te spreken over het feit dat we een bijkomende factuur van 72,60 euro ontvangen hebben voor een extra poging tot levering. Op 3 januari hebben we de bestelling voor een archiefkast geplaatst, dan hebben we gewacht tot 10 februari voor levering. De dag ervoor liet ik weten dat ik die dag door werkomstandigheden niet zou thuis zijn. De dag zelf belt de chauffeur om te zeggen dat hij aan mijn deur staat, waarop ik hem vertelde dat ik het had doorgegeven aan jullie. Eerlijk gezegd zullen we in de toekomst gaan voor een bedrijf zoals bol of coolblue die op een klantgerichte en redelijke manier omgaat met leveringen.

Beste Frederiek Vandebuerie, Dank voor het plaatsen van de review. Door het ontvangen van reviews kunnen wij onze bedrijfsprocessen steeds verder optimaliseren. Wij hebben het verloop van uw bestelling nagekeken met de daaraan verbonden communicatie tussen u en onze medewerkers. Op 3 januari is er inderdaad contact geweest voor levering op 10 februari. Dit is ook aan uw bevestigd. Op 9 februari is er inderdaad een wijziging doorgegeven, echter pas om 19:34 's avonds. Op dit tijdstip zijn alle vrachtwagens al geladen en onderweg om de producten de volgende dag op tijd uit te leveren. Dit is ook door onze medewerker met u besproken en per mail bevestigd. Vervolgens is er een akkoord gegeven voor het maken van een nieuwe leverafspraak met de daaraan verbonden transportkosten. Ons advies is om bijtijds eventuele verhinderingen tijdens kantooruren telefonisch door te geven. De dag voor levering gaat er rond 9:15 uur een mail uit naar alle klanten die de volgende dag een levering krijgen. In overleg met ons magazijn kunnen we dan kijken of we nog een wijziging kunnen doorvoeren. In veel gevallen lukt het dan nog wel om een aanpassing te doen. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Snelle en vriendelijke service

Zeer behulpzame klantendienst! Alles is snel en correct afgewerkt.

Absolute aanrader !

Ik kende Pedroshop.nl niet maar was dringend op zoek naar archiefkasten. De informatie, de vriendelijkheid, de correctheid en de levertijd van dit bedrijf is 100 %, ze zijn gewoon 10 sterren waard. Bedankt Larissa !

goed, doch de afwerking was niet optimaal.

De service was uitstekend bij de verkoop. 2 of 3 dagen na de levering heb ik gebeld met uw bedrijf met de mededeling dat de extra legbord toch niet nodig was. Ik zou daarover worden terug gebeld, doch daarna was het geheel stil vanaf uw zijde. Door de drukte van de verhuizing heb ik niet eerder kunnen reageren. Ik hoop dat u ons nog terug belt hoe we deze kwestie gaan oplossen. Telefonisch bereikbaar op nummer 0348-471228 of 06-52244602. Met vriendelijke groet.

zeer netjes en correct

Ook keurig netjes door de chauffeur afgeleverd

Goed, afspraak is afspraak

Bestelling, telefonische beantwoording en afhandeling waren prima.

een uitstekende ervaring met pedroschop

enkel het bestellen liep niet zo vlot, doch dit achter de rug verliep alles vlekkeloos, zeer goede service va de transportman... hier wil ik zeker nogmaals bestellen

Goed passend procent

Prima, zakelijk en helder.

Prima, alleen de vraag wat het tijdstip van de levering zou zijn, kon men niet beantwoorden. Na veel aandringen de afspraak dat ik een uur voor levering zou worden gebeld. dat werkte prima.

snel antwoord op mijn vragen.

Over Archiefkastspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.