Goede en snelle service !

Aangenaam contact - goede en snelle service en gekregen wat we nodig hadden

Zoals het moet,goed.

Vlotte levering.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Kast perfect afgeleverd ! Snelle en goede service.

Heel netjes

alle bestuursleden vonden het een prachtige kast

tijdstip en datum van aflevering klopte. artikel werd binnen neergezet en uitgepakt igv schade.

zie boven

veel keuze, kwalitatief goede poppen en snelle service.

zeer goede ervaring met dit bedrijf

goede afspraken en goede service zeer te vrede

Slechte bezorg service

Op de website kan een voorkeursleverdatum aangegeven worden. Hieraan wordt geen gehoor aangegeven. Bij order bevestiging wordt zonder meer andere datum opgegeven. Vervoerder is niet toegerust om zware kasten te lossen. Transport vanaf (achter) de vrachtwagen tot uiteindelijk plaats in voor de koper. Ook niet vooraf bespreekbaar.

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw order erbij gepakt en gekeken wat er met uw order is gebeurd. U heeft inderdaad een gewenste leverdatum opgegeven van 14-9-2020. Wij hebben u per mail op de hoogte gebracht dat er eerder geleverd kon worden dan op de gewenste leverdatum. Naast onze geautomatiseerde mail heeft één van onze medewerkers u ook nog persoonlijk een mail gestuurd dat er op 10 september geleverd ging worden. Wij hebben geen reactie van uw kant vernomen, dat dit niet akkoord was. U heeft gekozen voor een standaard levering begane grond achter de eerste deur. Onze medewerker heeft in haar mail aangegeven dat er geleverd kan worden tot aan de eerste drempel ivm de omvang en het gewicht van de brandwerende kast. Mocht de doorgang ruim genoeg zijn en zonder drempel dan wordt de kast binnen gezet. Wanneer een inhuizing op locatie gewenst is, dan bieden wij onze klanten de mogelijkheid dit tijdens het bestelproces aan te geven. De procedure is dat wij dan in overleg gaan met onze logistieke dienstverlener en bespreken de mogelijkheden en komen vervolgens met een voorstel bij u terug. Intern hebben wij overleg gehad nav uw review. Wij gaan kijken hoe we meer accent kunnen leggen op de logistieke mogelijkheden/keuzes in het bestelproces. Nogmaals dank voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

de kast is goed aan gekomen en ik ben erg blij er mee.

Er is heel veel ruimte in de kast om de dingen op te bergen.

Dit is mijn vierde, en daarmee laatste kast, voor mijn documentatie.

In ieder van de laatjes komt er een hoeveelheid documenten. Ieder laatje heeft een eigen code. De codes staan voor onderwerpen. Er is een toegankelijk systeem ontstaan. Wil ik mij verdiepen in en onderwerp dan open ik betreffend laatje en haal de betreffende documenten tevoorschijn. N raadpleging en selectie gaat één en ander weer in laatje en laatje gaat in kast. Het is overzichtelijk op deze manier. Er zakt niks weg. De laatjes laten zich goed hanteren. De aflevering geschiedt door zelfde bedrijf. Keurig en vriendelijk.

Snelle levering en tijdige communicatie

Archiefkast snel geleverd. Gewenste kleur niet snel leverbaar en kreeg snel een Goedalternatief aangeboden

goed en flexibel

goede service

Prijs-kwaliteit zeer goed!

Mooie modern ogende kast, zeer degelijk materiaal. Prijs-kwaliteit zeer goed.

Snel en correct

Fijne ervaring: snelle levering!

Top, snel, en goede communicatie

Prettig bedankwoord op de site na je bestelling. Dat doet toch wat voor de klant. Top. Een goede communicatie over de levering. Want: Op de site geef je wel aan wanneer je het product wil ontvangen, maar de leverancier bepaald uiteindelijk wanneer de route jou kant op is gepland. Maar je wordt gebeld. Erg netjes over de levering die bv een dag later uitvalt. Ik bestelde witte Archiefkasten. Erg mooi.

snelle goede levering

De levering was snel en correct, er was echter een probleem met het slot van de archief kast. Hier over gebeld en dit werd meteen opgepakt door de leverancier en de kast wordt gewisseld.

Komen afspraken na. Bedankt

Geweldig.

Ik ben blij deze winkel te kennen. Vriendelijk en verschrikkelijk behulpzaam en gedienstig. Proficiat.

Vlekkeloos

De kasten werden bevestigd voor levering op 30-7 (langere levertijd dan op de website aangegeven, maar werden toch op 24-07 al geleverd.

zeer goede service

Zeer goede communicatie

prima afgeleverd

prima afgeleverd

Uitstekend.

Prettige communicatie. Onberispelijke uitvoering.

eens maar nooit meer

Tijdens het bestelproces bleek de levertermijn ongeveer 15 dagen te zijn. Hierop de bestelling vergund. Later bleek die levertijd niet gehaald te kunnen worden (corona excuus) Daarna nog twee keer uitgesteld en uiteindelijk pas na 2 maanden geleverd. Dit (corona excuus) had in bestel proces duidelijk moeten zijn . Heb je als klant nog een keus. Nu is betaling binnen en mag je afwachten. Een eens maar nooit weer ervaring

Beste Fred, Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw order erbij gepakt en gekeken hoe dit proces is verlopen. De levertijd zoals bij het product vermeldt klopt. Het is namelijk een voorraad product welke normaliter binnen 7-10 werkdagen geleverd kan worden. Bij het plaatsen van uw bestelling was er geen voorraad. Echter de nieuwe aanvoer zou binnen enkele dagen binnen komen, zodat er toch nog op tijd geleverd zou kunnen worden. Helaas krijgen wij op dat moment het bericht van onze fabrikant uit Engeland dat alles een maand (dus ook de fabriek) door corona dicht gaat. De gehele productie inclusief transport wordt stil gelegd. De nieuwe levertijden worden onder voorbehoud gecommuniceerd. In uw geval week 24. Het is uiteindelijk week 25 geworden. Er kan altijd iets misgaan van het plaatsen van de order tot de uiteindelijke levering. Echter wij hebben geen invloed op overheidsbeslissingen. In deze situatie is de fabriek gesloten met alle gevolgen van dien. Gelukkig hebben de meeste fabrikanten de voorraden weer op het juiste niveau en kan er weer geleverd worden volgens levertijden zoals bij het product vermeldt. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Zeer vlotte en correcte samenwerking

Vlotte samenwerking, correcte opvolging.

Uitstekend !

Snelle levering. Goed telefonisch contact.