Binnen de 5 dagen in huis was een leugen.

zit nog te wachten

Beste Edward, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Echter begrijpen wij uw reactie niet helemaal. Het klopt inderdaad dat wij producten in ons assortiment hebben die binnen 3 tot 7 werkdagen geleverd kunnen worden. Echter het product wat u besteld heeft kent een levertijd van 5 - 6 weken. Hetgeen ook duidelijk bij het artikel vermeldt staat. Bij het invoeren van de bestelling kunt u een gewenste leverdatum aangeven, die 5 - 6 weken later is dan de besteldatum. In uw geval was de eerst volgende leverdatum 09-07-2021. Wij hebben geleverd op 11-6-2021. Dit is ruim 3 weken eerder dan in eerste instantie mogelijk was. Wellicht heeft u verschillende producten bekeken waarbij er ook artikelen waren met een levertijd van 3 - 7 werkdagen. Hierdoor zou er wellicht verwarring kunnen zijn ontstaan over de levertijd. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

geweldig

geweldig

Snelle levering, mooi interieur stuk

Je wilt dat een kast niet alleen functioneel is maar ook prima in het kantoorinterieur past. Dat is uitstekend gelukt.

Prima service, communiceren goed, goede prijs/kwaliteit

Omdat onze archiefkast op een lastige plek gebracht moest worden vereiste dat afstemming. dat liep allemaal op rolletjes, ze komen hun afspraken goed na.

degelijke kasten aan een scherpe prijs en zeer snel geleverd.

Mooie geleverde archiefkasten

Makkelijk te bestellen, snelle reactie's en prima levertijd. Goed product.

Mooie archiefkast , voldoet volledig aan verwachting

Prima service , na lange levertijd toch een mooie oplossing geboden. Er werd goed meegedacht en ik ben zeer tevreden over de geleverde service. Op de foto kan de kleur wit moeilijk weergegeven worden, maar is gebroken wit. Mooi kastje en erg fijn dat dossierkast optimaal benut kan worden doordat bovenkant van kast ook hangmappen kan bergen.

Snelle en goede levering

Mijn ervaring met deze webwinkel was uitmuntend. Mijn vraag over de levering vooraf werd snel beantwoord. De kasten werden volgens afspraak geleverd en waren goed verpakt. De kasten zijn zoals verwacht.

Prima levering en prima product

Zeer degelijke kasten en snel geleverd

De klantendienst is heel vriendelijk, antwoord duidelijk op de gestelde vragen. De kasten zijn degelijk. De levering is heel goed verlopen.

Alles perfect ok

Perfecte levering

Prima opvolging van bestellingen en goede kwaliteit

Transportfirma heeft alles buiten moeten laten omdat hij enkel een transpallet bij zich had en daar geen 1 trede kan mee opgeraken.

Prima product, op tijd en volgens afspraak geleverd

Prima product, op tijd en volgens afspraak geleverd

Goede keuze

Overzichtelijke keuzemogelijkheden, snelle levering en service

Goede service, goed product

Als particulier, 1 ladekast gekocht. Klantenservice vtv gebeld of afhalen in showroom mogelijk was. Zij hadden het product niet in de showroom, maar mij werd de mogelijkheid geboden om het bij de leverancier af te halen. Vlot en snel geregeld. Product zelf, is degelijk en zoals omschreven. Dik tevreden.

heel tevreden

Erg tevreden over de vlotte levering en kwaliteit van de kasten. Prijs/kwaliteit dik in orde. Het enige jammere is dat bij de roldeurkast de deuren net iets te smal zijn. Bij een geloten kast is er links en rechts een opening. Eén latje meer aan weerszijden zou dit opgelost hebben.

snelle levering en heel goed verpakt

De kast werd helemaal volgens afspraak bezorgd en door de bezorger behandeld alsof het voor hem zelf was, dus goed. De kast zelf staat nog in de verpakking te wachten tot hij geplaatst kan worden, maar dit duurt nog enkele weken.

Levertijd werd niet nagekomen.

Drie dagen te laat!

Beste mevrouw E. Broers, Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Om onze bedrijfsprocessen zoveel mogelijk te optimaliseren zijn wij blij met elke review die geplaatst wordt. Wij hebben het gehele proces van uw order bekeken en zijn tot de volgende conclusie gekomen. Door de extreme drukte gelden voor sommige producten een langere levertijd. Dit is ook netjes door onze medewerkers gecommuniceerd. Vervolgens is er een nieuwe leverdatum met u afgesproken. Hier hebben we ook een akkoord op gehad. Het door uw bestelde artikel is vervolgens met één van de bekende pakketbezorgers verstuurd. Echter door de enorme drukt bij de pakketbezorgdiensten kan er enige vertraging ontstaan. Dit is dus helaas ook bij uw order gebeurd. Helaas hebben wij hier geen invloed. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

De archiefkast is een prima product

Uitstekende kwaliteit. Levering duurde wel lang en er was geen benaderende tijdsaanduiding qua leveringsmoment.

Beste heer Carrevoet, Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over de kwaliteit van ons product :-)! Hierbij een tip voor een eventuele volgende bestelling. In het bestelproces kunt u in het veld "opmerkingen" aangeven dat u bijvoorbeeld een half uur voor levering gebeld wordt door de chauffeur. Ook kunnen wij op de dag van levering een tijdsblok bij de vervoerder opvragen, zodat u niet de hele dag thuis moet blijven wachten. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Goede prijs, goede communicatie

Goed op de hoogte gehouden van de statis van mijn bestelling. Netjes afgeleverd volgens afspraak

Goede chat service en correcte levering.

Via chat goede info over voorraad en levertijd. Daarna besteld en levering zoals afgesproken.

snelle en goede afhandeling van de bestelling

top

Snel correct en volledig

Vragen die ik voor bestellen had werden heel snel beantwoord. Voorraad werd netjes gecheckt omdat ik graag snel een kast wilde. Kast binnen de gestelde termijn geleverd.

Elsterstraatweg 31 3922 GD Elst (utrecht)

(0318) 47 27 07

Over Archiefkastspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.