Snel correct en volledig

Vragen die ik voor bestellen had werden heel snel beantwoord. Voorraad werd netjes gecheckt omdat ik graag snel een kast wilde. Kast binnen de gestelde termijn geleverd.

correcte en vlotte afhandeling. Levering perfect naar wens!

Goede info, perfecte afhandeling en goede service bij levering! Producten volledig naar wens!

Na de aankoop is de klant niet meer van belang het gels is binnen.

De bestelling en levering van een aantal legborden voor een archief kast ging zoals men verwacht echter had ik de verkeerde legborden aangekocht. Nu twee weken verder en twee maal per mail gevraagd hoe dit opgelost kan worden kom ik er achter dat men geen interesse heeft nazorg te leveren, erg jammer.

Goedemorgen Ed, Allereerst hartelijk bedankt voor uw review. Naar aanleiding van deze review hebben wij contact gehad op de mail, de eerder verstuurde mails hebben wij namelijk door de grootte van de bijlages helaas niet ontvangen waardoor wij ook niet eerder hebben kunnen reageren. Dit hebben wij op de mail ook besproken en wij hebben hierin naar een oplossing gezocht. Zoals u later in ons mail contact aangaf is er uiteindelijk goed gereageerd en meegedacht. Het misverstand kwam door mails die niet ontvangen werden door de Pedroshop. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop B.V.

Goed meegedacht en geholpen.

Hadden op zeer korte termijn een archiefkast nodig. Deze is na onze uitleg uitermate snel geleverd! Kast beantwoord ook helemaal aan de verwachtingen.

Zonde

Op voorhand had ik enkele vragen en deze werden prima behandeld. Ik kreeg snel reactie en duidelijke uitleg. De levering gebeurde ook volgens de afspraken. Er bleek echter 2 serjeuze deuken aan de kast te zijn. Hier heb ik voor gebeld en gemaild maar kreeg als enige reactie dat jullie de transport firma gecontacteerd hebben. Dit is reeds een week geleden en ik zou hier graag nog iets over vernemen.

Hallo Petra, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben na ontvangst van de melding direct contact gehad met onze leverancier. Omdat er niet duidelijk te zeggen was waardoor de schade was ontstaan en de kast ook al uit de verpakking was gehaald, hebben zij dit eerst intern moeten bespreken alvorens zij met een voorstel konden komen. Naar aanleiding van het voorstel hebben wij u een oplossing geboden en wij hopen dan ook dat u met deze afhandeling als nog tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop B.V.

top

Snelle levering. Perfect product, precies zoals verwacht

onvolledig

de stop voor de schuifdeuren ontbrak in de levering. Zelf opgelost, maar wel teleurstellend.

Goedemorgen Marianne, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat er een onderdeel ontbrak! Wij hebben even in ons systeem nagekeken maar hebben hier helaas van u geen melding over ontvangen. Wij hadden dit graag met de leverancier voor u opgelost en het ontbrekende onderdeel naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop B.V.

nog niks ontvangen

2 december 2020 bestelling gedaan, zou 12 december bezorgd worden. Nadien week 3, datum en tijd afgesproken. Niks gekomen. Na telefonisch contact en e-mail zou het nu week 4 worden. Contact verloopt verder prima met Pedroshop, jammer dat ze niet geheel op de hoogte worden gehouden van levering van derden dus. Ik wacht af.

Goedemorgen mevrouw van Vught, Hartelijk dank voor uw review. Helaas heeft onze leverancier, waarvan de fabriek gevestigd is in Engeland, begin van dit jaar problemen gehad met de leveringen, als gevolg van de Brexit. Hierdoor zijn de levertijden opgelopen en was het niet mogelijk om een goede indicatie van de levertijd af te geven omdat er nog veel onduidelijkheid was over wanneer de zendingen vanuit Engeland verstuurd konden worden. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop B.V.

Top geholpen

Een verkoopster die meer deed dan mijn ervaring bij andere bedrijven. Zij ging gelijk actief na of er nog voorraad was bij de fabriek. Kwam met positief bericht, dus gelijk besteld. Ook de levertijd was hierdoor binnen 1 week. Zal jullie aanbevelen.

Super service, goed geholpen met mijn vragen en goed advies. Snelle levering. Top product.

Top ladenkastje

Perfect verpakt, snel verzonden. Prima kwalitatief kastje voor een redelijke prijs.

Levering werd conform de afspraken gedaan.

UItstekend

Zelden zo'n snelle reacties op e-mails ontvangen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde kasten. De prijs is goed maar (als een echte Nederlander): kan altijd beter :). Levering was ook correct. Instructie voor het in elkaar zetten van de kasten was goed, je zet hem in 30-45 minuten in elkaar. Al met al dus een perfecte ervaring, kan PedroShop van harte aan bevelen. En deze kasten ook.

Geweldige service/communicatie

Van het bestellen op de website tot de levering alles vlot verlopen. Snelle reactie bij vragen en de levering van dossierkast (2 verdiepingen met smalle draaitrap) werd in slechts 10 minuten gedaan! Zeer tevreden.

Mooie degelijke kast

Nette afhandeling, en snelle levering.

Afspraken gemaakt en men houdt zich eraan

Op de juiste momenten wordt men op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Leveren op afgesproken tijdstip en op de juiste plek, prima!

top

duidelijke communicatie, snelle service, correcte levering

snelle en correcte levering

Larissa is top ! meedenkend en actief op zoek gegaan naar oplossingen dank u !

Goede attente service

Elk telefoontje, elke vraag werd heel vriendelijk direct en zorgvuldig beantwoord.

Great experience

Very nice shops with good customer service.

Grote tevredenheid

Het hele proces van offerte opvragen, uiteindelijke bestelling plaatsen en leveren op een eerste verdiep verliep uitstekend. Ook met de kwaliteit van de aksten zijn we uitermate tevreden. Een heel klein minpuntje was wel het gegeven dat we pas één dag voor de uiteindelijke levering de bevestiging van die datum kregen, terwijl we hier overigens ook zelf naar hadden moeten informeren.

Perfect!!!

Perfect!!!

Prachtige Bisley archiefkast

Een kleine hapering in de levering, die iets werd uitgesteld. Hierover gebeld en dit werd netjes opgelost. Toen vol verwachting naar de levering uitgekeken. Met een mooie Bisley-vrachtwagen werd mijn kastje bezorgd. Het was degelijk ingepakt, maar ook makkelijk uit te pakken. Een mooie uitvoering/kwaliteit A3 ladenkastje. Ik ben er heel blij mee.

op tijd geleverd , zoals afgesproken

Elsterstraatweg 31 A

3922 GD Elst (utrecht)

(0318) 47 27 07

Over Archiefkastspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.