Gewoon een snelle service en goede levering.

Altijd een goede service en levering.

Vlotte levering van solide reinigings trolley

Prima product

Snel, envoudig, goede prijzen, vriendlijk

Vijf kleine doekjes in een doos

De bestelde 5 doekjes bevallen wel, maar ik vond de verzendkosten veel te hoog. Het had makkelijk in een enveloppe gestopt kunnen worden. Maar ging nu als pakket via dhl. Moet toch aangepast kunnen worden bij zo weinig. Het werd daardoor onnodig duur.

Snel en volgens omschrijving

Snel geleverd. Product is zoals omschreven.

Super stofzuiger

Snel geleverd machine doet wat ie moet doen!!

Eenvoudig besteld en vlugge levering

Besteld en op juist aangegeven fatum en tijdstip geleverd.

Goede snelle service

Niet best

Mopwagen gekocht met een steel, compleet. De steel paste niet goed op de mop. Contact gezocht met smart cleaning,ik kon een nieuwe mopsteel bestellen en betalen.dus niet netje omruilen. weer een klacht ingediend maar niks meer gehoord. Zo ga je niet met je klanten om.

Aanbeveling waardig!

snel en netjes geleverd

Slecht tot berroerd

Bestellen is simpel. Vervolgens ontvang je een doos met je bestelling. Ik kon mijn ogen niet geloven. Alle bestelde items hebben ze gewoon in een los in een doos gedumpt en snel dichtgeplakt. Ronduit schandalig dat je zo met betaalde spullen van een ander durft om te gaan.

Geachte, We hebben u telefonisch gesproken over de klacht die u had. Tijdens het telefonisch contact was er niet echt een gesprek mogelijk. Met vriendelijke groet, Smart Cleaning Center

super goed en vlot geholpen door prettige en vriendelijke mensen

Zeer professioneel advies gekregen van mensen die weten waar ze het over hebben. Ook zeer geduldig en goede uitleg gekregen.

Snelle levering en goed product

Eerste keer dat ik bij Smart Cleaning Center heb besteld; product kende ik al. Levering was snel en goed. Track en trace mails snel gestuurd en werkte prima.

Niet alles is op voorraad

Niet alle items uit de webshop zijn op voorraad, daar kom je achter nadat je besteld en betaald hebt met een wat langere levensduur als gevolg. Communicatie rondom levering en levering zelf waren prima.

Snel besteld snel ontvangen. Ik was de sets van leifheit of weet ik wat ik allemaal heb geprobeerd zat. Binnen een half jaar elke keer de steel stuk. Deze dweilset ziet er degelijk uit. Had voor de zekerheid vast 2 stelen besteld, dat had echt niet gehoeven. Dit voelt en ziet er heel solide uit. Hier ga ik beslist gemak van hebben

Prima bedrijf!

Kon het product even niet vinden op de site, dus gebeld. Direct geholpen door een zeer vriendelijke man, product gevonden en de volgende dag in huis.

Top geregeld

Prettig contact en snelle levering

Prima, doen wat ze beloven

Snel te plaatsen bestelling en bezorgen indien later netjes doorgegeven.

Snelle en netjes verzorgde levering

Ik heb alles bij elkaar

Ik heb veel spullen nodig voor schoonmaakdiensten en er zijn in een plaats om te vinden.

Prima geregeld

Snel en goed verzorgde bestelling

vlotte levering

een bestelling geplaatst, was zeer snel geleverd. heel tevreden!

prima materiaal miste alleen schroefjes voor de montage

Snelle en goede service en een goede prijs.

Snel geregeld