Goede Service.

Goede service & snelle levering. Degelijk product en voldoet aan verwachting. Aardige mensen.

Een super service

Super service heel attent om mij advies te geven

Levering volgens afspraak

Na bestelling binnen 2 dagen in huis. Keurig met factuur in de doos van de levering. Factuur ook digitaal ontvangen na bevestiging bestelling. Keurig volgsysteem van de bestelling. Daarnaast de goedkoopste!

Duurt lang met leveren

1 juli besteld, krijgt bericht dat het 8 juli pas wordt aangeboden

Snelle levering voordelig en goed product

nieuwe doeken bestel voor mijn mopcar

werd gebeld omdat ik de verkeerde had dat vind ik goed voor de klanten zijn nu past alles anders had ik het terug moeten sturen

Spullen prima

Bestelling ging goed. Spullen besteld ook prima. Bezorging waar dit bedrijf niet veel aan doen drama. DHL is niet het juiste bedrijf zeg maar netjes uitgedrukt. Communicatie dikke prima

Gewoon Top

Duidelijke site en goede service bij helpdesk

Was iets mis gegaan met de levering….kan gebeuren 1 telefoontje en het werd meteen opgelost…super!! Ga hier vaker bestellen

Ruime keuze, hele goede levering

Voor het eerst besteld hier, maar echt snelle levering en ook zeer goed verpakt! Best wel sterke zuren, netjes dopjes afgeplakt en flessen bij elkaar geseald, zodat de kans op lekken minimaal is! Echt super!

Spullen niet binnen

Spullen zijn niet binnen

Goed materiaal

Snelle levering.

Veel te laat geleverd en reageert niet op vragen

De producten zijn prima! Er is echter pas na ruim 5 dagen verstuurd ipv dezelfde dag. Kwam vervolgens na ruim een week aan. Klantenservice geappt, geen respons.

On te vrede

Ik heb iets besteld, en krijg wat anders Sorry Geen ster Friede

geweldige service en snelle levering.

Ik vind de service uitstekend en een snelle levering van produckten. Prima bedrijf!!

Netjes afgeleverd

Aangekocht doormiddel van overmaken. Later overgemaakt. Gelijk op de post gedaan en binnen 2 dagen binnen. Netjes.

geweldig

snelle levering zaterdag besteld dinsdag in huis dat is toppie

perfect

top service

snelle en goede service en bezorging

Snelle verzending, goede producten en prijzen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Blij met de levering van Smart Cleaning Center, de volgende dag werden de spullen keurig verpakt bezorgd!

Uitstekend product

Snelle levering, keurig verpakt en verzonden

Prima, duidelijke website en daardoor makkelijk een bestelling te plaatsen.

UItstekend

De bestellingen die ik gedaan heb zijn van uitstekende kwaliteit en zeer snel bezorgd..bedankt !!

Duidelijke site, prijzen goed en snel geleverd

Huygensweg 9

2952BM Alblasserdam