snel en goed

Bestelling was snel binnen en product was van goede kwaliteit.

Kordaat

Snelle levering, en correct. Uiterst behulpzame en beleefde medewerkers. Zo doen er alles aan om levering goed te laten verlopen!

goed bereikbaar, alleen afspraken nakomen is niet vanzelfsprekend

Wanneer er belooft wordt de volgende dag te leveren en je wordt dezelfde dag gebeld dat het product niet voorradig is, maar wel de volgende week geleverd wordt. Dus niet, 2 november besteld en pas 15 november geleverd wordt. 2e week zelf maar gebeld, zou teruggebeld worden, gebeurt niet, maar wel de volgende dag geleverd. Jullie zouden beter eerlijk geweest zijn, dan hadden we het ergens anders kunnen bestellen, we zaten echt te wachten op die stofzuiger

zie boven

Snelle correcte levering

Goed assortiment en goede prijs

Supersnelle service en kwaliteit

Twee vegers besteld. De volgende dag al geleverd, prima kwaliteit

Netjes geleverd

goed advies, lekker snel en vriendlijke gezelligheid.

gewoon top voor schoon

Netjes geregeld allemaal en nette prijzen.

Super geholpen, zowel telefonisch als via de makkelijke website. en ook nog is hele snelle service! afhalen of verzenden.

Prima service en snelle levering.

Kwaliteitsproducten. Goede service en snelle levering. Al jaren tevreden klant.

Professionele schoonmaakartikelen

Super goede glasreiniger !!professionele kwaliteit, voor streeploos schoonmaken van spiegels -ramen en gladde oppervlakte !! Snel schoon en zo gefixt! Blij met dit adres . Besteld en volgende dag thuis !!!

Top producten en snelle levering

Duidelijke website met product omschrijving en scherpe prijzen. Telefonisch goed berijkbaar en correct advies voor aankoop. Ben super tevreden!

prima materiaal en webshop

goedemorgen, de producten zijn heel aangekomen daar is niks mis mee maar de verpakking waar het materiaal in vervoerd is was behoorlijk ingezakt en aan elkaar geplakt door de pakketdienst! de dozen zijn veel te licht voor zwaarder materiaal. verder is alles prma geregeld. succes

Super tevreden.

Ik werd gebeld omdat ik iets niet goed door gemsild had. Vond im heel fijn!,

Geweldig, ik werd gebeld i.v.m. de kleur van de steel en de trekkers die ik besteld had. Of het wel klopte. Heel attent dit. Super.

klantgericht!

Goede en duidelijke service. professionele materialen en middelen, uitgebreide keuze. Snelle en vriendelijke levering.

Top, ik had een vraag en de mail werd erg snel beantwoord

Top, Ik had een vraag en de mail werd erg snel beantwoord. Na het plaatsen van de order kreeg ik heel snel bericht dat deze was ingepakt en aangemeld voor verzending. De volgende dag keurig verpakt ontvangen.

goed geholpen

top service !!!!

snelle service

Snelle reactie na bestelling

Goed.

Product goed ontvangen. Reactief klantenservice

Fijn dat ze wecoline doekjes verkopen! Beste glas doeken! Kan ik weer even vooruit

Top service en zeer klantvriendelijk!

Ik had wat vragen n.a.v. een product op de webshop. Ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Enorm geholpen met het advies en zijn hier enorm blij mee. Dit is zoals ik altijd geholpen zou willen worden bij elk bedrijf. Tevens is de levering zeer prettig verlopen. Zeker aan te raden om met dit bedrijf zaken te doen! Netjes, vriendelijk, service gericht en snelle levering.

Huygensweg 9

2952BM Alblasserdam