Uitstekende sortering en prima prijzen..het pakket was de dag erop al binnen

Geen levering

Gisteren besteld bij mannenzaak, producten waren op voorraad, voor elf uur besteld de volgende dag in huis, dus niet!!! Telefonisch niet bereikbaar, mail gestuurd, geen antwoord, slechte zaak, geen aanrader

volgens afspraak geleverd

Prima ervaring ! volgende bestelling doe ik graag weer bij jullie.

Wat ik zeker fijn vind is dat er besteld kan worden zonder dat je een account moet aanmaken. Een dikke plus! Heb een scheermes besteld. 's middags besteld en de volgende dag al in huis. Goede omschrijving van het gekozen product maar er is ook veel keus in producten. Overiigens, niet de geijkte merken maar goede alternatieven Ook is de prijs/ kwaliteit verhouding heel goed. Kortom, een tevreden klant

perfect!

Snelle levering!!

Snel en gunstige prijs

Zeer tevreden, het product was binnen een paar dagen hier en voldoet volkomen aan mijn verwachting

Geweldig en snelle levering

Lekker bezig

Gewoon prima producten, snel geleverd

geweldig

had verkeerd product gekregen ( scheerborstel paste niet in houder), klantendienst beantwoordde me direct nog, stelde juiste houder voor en voegde retourticket al bij om de andere terug te sturen ( een pluim voor Arjen). Super !! Los daarvan is de scheerzeep die ik sinds vorig jaar gebruik (Taylor of Old Bond Street) een van de beste die ik ooit had. Perfect voor de old fashioned scheerder (zeep, water, mesje)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Is goed

Sober maar correct

Goede duidelijke website met voldoende uitleg. Veel producten, snelle verzending. Items zaten los in iets te grote doos, no frills or thrills en geen testers of monstertjes. Jammer had voor een relatief flink bedrag gekocht en een beetje extra had me leuk geleken. Zal daarom niet direct hier weer kopen.

Erg klantvriendelijk en goede producten

Door een storing was de betaling niet doorgekomen en de bestelling automatisch geannuleerd. Nadat de betaling wel was doorgekomen en kort contact met klantenservice werd alles meteen op de post gedaan. Verder erg goede producten.

Wat een snelheid en wat een top product

Snel geleverd en prima product

Top.

Snelle en goede service met mooie producten.

Voldoet aan de verwachting

Zoals al beschreven voldoet de bestelling en het geleverde product volledig aan de verwachting. Ook de levertijd was goed. Tot de volgende bestelling

Topzaak

Ik heb mijn bestelling de volgende dag binnen gekregen en de producten doen wat ze beloven.

Mooi op tijd bezorgd ,bestelling geplaatst volgende dag al aanwezig,ga mijn volgende bestelling er weer plaatsen ook vanwege het assortiment

Perfecte service

Het bedrijf maakt zijn beloften waar

Bestelling 35770 niet geleverd terwijl trac en trace aangeeft van wel.

Mijn bestelling no 35770 van 20-05-23 EJBMC03 TURLE zou volgens trac en trace op 24-05-23 geleverd zijn maar is niet niet ontvangen. Heeft u hiervoor 'n verklaring. mvg Huub Olzheim Gelein 46 6419DD Heerlen.

Supersnel geleverd, goed op de hoogte gehouden prima spullen.

Zeer snelle levering

Goed spul

Goed geregeld

Op hemelvaartsdag een bestelling gedaan en tot mijn verassing de volgende dag al alles binnen! Goede omschrijvingen op de website.

Correcte levering van goede scheerkwast

De fraai verpakte scheerkwast werd volgens toezegging door PostNL afgeleverd. Een enorme verbetering vergeleken met mijn vorige scheerkwast.

Vooralsnog niet goed

Op donderdag bestelling geplaatst. Het is nu dinsdag en ik heb nog geen bevestiging van de verzending, laat staan dat ik de bestelling heb ontvangen. Naar aanleiding hiervan een mail verzonden, daarop nog geen reactie gehad.