ik ben al jaren klant en ben erg tevreden

ik koop vaak de producten pacinos en baardolies. ik ben erg tevreden over de producten en service van mannenzaak. het enige wat ik nog niet goed vind is dat er nog te weinig korting codes worden gegeven aan vaste klanten die vaak bestellen.

Uitstekende service van begin tot eind

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Tot op de minuut nauwkeurig qua communicatie betreft bezorging. Top!

Goede ervaring

Fijne mannenzepen, ruiken kekker fris ook de gezichtverzorgingsprudukten zijn zeer goed

Kreeg een leuk persoonlijk kaart bij me bestelling, haal meestal mijn haar product hier. Zou mooi zijn als ze ook Bulldog verzorging producten verkopen dan heb 1 plek waar ik al mijn spullen koop :))))

Great

Fast delivery, all items were in the package. All good!

Zeer snelle en vriendelijke service

Steeds correcte informatie op de website, de levering loopt telkens zeer vlot en ondanks het online shoppen is, steekt er telkens een persoonlijk geschreven dankkaartje bij; attent!

Alles dat je als man nodig hebt!

Prima webshop en erg leuk dat ze er een persoonlijk kaartje bij doen! Zo voel je je als klant echt gewaardeerd!

Uitstekend assortiment en een snelle vriendelijke service!

Ik bestel al een tijdje mijn baardproducten via mannentaal.nl en ik ben zeer tevreden over zowel het assortiment als de snelle en (persoonlijke) service. Het handgeschreven kaartje is een leuk detail waarmee het op een simpele manier toch persoonlijk is.

Topspullen, goede site

Snel geleverd, veel keuze

Helemaal goed!

Snel, accuraat en attent

Supergoede ervaring

Mijn bestelling de volgende dag keurig rn correct in huis. Daar kan ik op bouwen. Top!

Inspirerend

Vond het altijd wel wat hebben, nat scheren met een safety razor, scheerkwast, scheercreme. Het heeft meer allure dan een gewoon scheermessen of elektrisch scheerapparaat. Op de site ook de nodige info gevonden hoe een safety razor te gebruiken en wat basis technieken. Grote keuze, mooie producten.

Producten met een hoge kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd.

Leuke hulpvaardige webwinkel!

Goeie spullen, snel geleverd en veel persoonlijke aandacht. Goed bezig daar!

Klantvriendelijke vlotte bediening

Vlotte service, snelle reactie vriendelijk benadering van de klant

Goede persoonlijke service

Geen commentaar

Veel keuze, snelle levering en pretti en vriendelijk contact.g conta

Zeer prettig! Goede producten en snelle levering. Prettig contact met de klant. Super!

Super, goede service, goede producten

Super, goede service, goede producten

Snelle levering en een zit een persoonlijk bedankje in een vorm van een kaartje. :)

Stuk heerlijke mannenzeep besteld en volgende dag in huis met persoonlijk kaartje erbij. Super snelle service.

Na bestelling snel afgeleverd.

Goede, snelle, persoonlijke service

Bestelling was de volgende dag netjes geleverd. Er zat zelfs een persoonlijk geschreven kaartje bij met een bedankje!

Gewoon goed en professioneel georganiseerd!

Gewoon goed en professioneel georganiseerd!

Snelle reactie op mijn vraag

Ik wist niet goed of ik het juiste product had. Netjes en snel antwoord gekregen. Daarna ook een snelle verzending.