Goede service en vriendelijk bedankje.

Oriënteren, bestellen, betalen, ontvangen. Dit alles via een overzichtelijke site en met een vriendelijk bedankbriefje bij de levering. Netjes!

Helemaal top!

Goed geprijsd, snelle levering, keurig ingepakt met persoonlijke kaart toegevoegd!

Goede communicatie, snelle levering

Ik bestelde in de avond. Volgende dag werd mijn bestelling al geleverd. Via de mail werd ik een aantal keer op de hoogte gehouden over de status. Top dus.

Alles perfect gelopen: levering tot product top.

Mooi overzichtelijke site. Levering perfect op tijd, verpakking product ok. Producten van perfecte kwaliteit.

Super zeer tevreden

Goede en snelle service zal de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen Top.

Alles vlot gegaan

Mooie site met top producten, hiervoor kom ik zeker terug. Bestelling en snelle levering goed verlopen. Top, doe zo voort

Top product, snelle levering

Goed product, nieuwe ervaring

Prima ervaring !

Voor de eerste keer besteld bij Mannenzaak.nl. Gehele transactie (bestellen, afhandeling en levering) is naar volle tevredenheid verlopen. Zelfs nog een geschreven bedankkaartje erbij. Prima ervaring!

Snelle verzending en netjes verpakt

De scheerolie ijs een genot om mee te scheren. Werkt veel beter dan schuim of gel. Mijn bestelling werd snel verzonden en was erg netjes, met een persoonlijke touch, verpakt.

Goed!

Website heb ik als user friendly ervaren. Snel heleverd, een aanrader!

Meestal keurig geleverd alleen was er dop van de fles kapot

Gekregen wat ik heb besteld.

Levering iets langer dan verwacht maar alles geleverd in keurige verpakking. Pakket ziet er erg leuk uit.

Super goed

Snelle levering met een persoonlijke boodschap.

Netjes geleverd als verwacht

Zeer goed.

Efficient and effective.

Ordered a hair product that I could get from the UK easily and was no problem from Maannenzaak. Good service and will be using them again in the future.

Mooi verpakt en met een handgeschreven kaartje erbij!

Snelle levering en heel goede producten

Vrijdag avond besteld en reeds zaterdag namiddag geleverd in stevige verpakking en een een kaartje om me veel plezier te wensen met mijn aangekochte producten. Ik de producten meteen gebruikt en was zeer tevreden, mijn haar had er al lang niet meer zo goed uitgezien.

Supersnelle bezorging en goede producten

Supersnelle bezorging en goede producten

De enigste zaak waar ik me spullen bestel

Deze mensen snappen wat een zaak runnen inhoudt super overzichtelijk top adviezen en super snel bezorgd en de hand geschreven kaartjes is net dat beetje extra aandacht voor mij als klant waar ik vrolijk van word

Ietwat teleurstellend

Ongetwijfeld aardige mensen, maar een stevig minpunt is dat een artikel dat ik bestelde niet voorradig was. dit werd niet verteld op de site, waardoor je allemaal zinloze transacties krijgt ... Advies: alles valt en staat met een up-to-date site

Persoonlijk

Bij de bestelling een persoonlijke kaartje ontvangen. Goede producten

Niet de volgende werkdag geleverd zoals geadverteerd

Verder prima

Alles netjes en tijdig afgeleverd, producten zijn ook fijn!

Mannenzaak staat garant voor kwaliteitsproducten én topservice

Mannenzaak slaagt erin om een ruim aanbod aan kwaliteitsproducten aan te bieden tegen een scherpe prijs. Mijn pakket werd door de pakjesbezorger verkeerd afgeleverd waarop Mannenzaak mij zonder problemen nieuwe producten toestuurde. Mannenzaak staat niet alleen garant voor kwaliteitsproducten maar ook voor een topservice!