Goeie producten, mooie prijs en snel geleverd!

Zorgvuldig

Helaas was de bezorging 4 dagen later dan aangekondigd via mail. Verder prima

Kwaliteits producten

Prima kwaliteit producten, in mijn geval rockwell safety Razor. Verpakt met oog voor het milieu. Luxe track and trace. Informatie over welke producten geschikt zijn voor het scheren van het hoofd zou een mooie toevoeging zijn. Ook zie ik een eigen huismerk helemaal voor mij. Bedankt mannenzaak.nl

Zeer goede en snelle service . Gisteren besteld en vandaag in huis. correcte producten en goed verpakt. Een aanrader Voor wie online veilig en snel Een aankoop wilt doen Top!

Goed product, snelle levering

2 dagen nadat ik de aankoop had gemaakt kwam het product aan en het werkte uitstekend

Zeer snelle levering

Overzichtelijke site! En snelle levering!

Snelle verzorgde levering.

Snelle verzorgde levering van het bestelde. Ook precies zoals aangegeven vooraf

Niet van toe passing.

Heb mijn bestelling snel tot goede orde ontvangen.

Dit was pas mijn eerste keer dat ik iets op Mannenzaak bestelde.

Heb scheerzeep besteld. Ik kreeg wat ik had besteld, en op tijd zoals beloofd. Het rook lekker, maar ik heb het nog niet gebruikt.

Netjes op tijd geleverd

Netjes verpakt met een handgeschreven kaartje erbij, dat maakt het bijna een kado

Goede producten maar niet gekregen wat ik heb besteld

Ik had 2 tubes scheercrême aangeklikt en ontving 2 potten van dezelfde kwaliteit. Daar doe ik het wel mee, maar zijn onhandig om mee op reis te nemen.

Blog gevonden op de site, met een duidelijk verhaal. Producten besteld die er beschreven stonden. Werkt perfect.

Wederom fijne producten, snelle levering met handgeschreven notitie!

Mannenzaak is mijn absolute favoriete online winkel om verzorgingsproducten te kopen.

Toffe mannen shop!!!!

Echt een leuke shop voor mannen. Duidelijk omschrijvingen voor de producten en snelle levering. Erg tevreden.

Gewoon niet verder aandringen Bestelling was er razend snel

Levering conform afspraak. Goede producten en een leuke persoonlijke noot erbij.

Altijd goed

Bestel altijd de zeep erg goed. Ruikt super zeer tevreden.

Kwaliteit en snelle persoonlijk service

Giede communicatie, snelle service,persoonlijk attentie in verpakking Goede kwaliteit

Super snel geleverd en netjes verpakt, top!

Goede kwaliteit en snel bezorgd.

Ik had een Muhle scheermes gekocht. Hoe heb ik ooit zonder kunnen scheren.

Verzending was goed, product zeker niet verkeerd

scheren is met dit spul geeft veel minder irritatie als dat ik met alle andere crèmes hiervoor had.

Snelle en goede service

Zeer tevreden om de snelle levering

Persoonlijk kaartje bij de bestelling maakte het een fijne ervaring, bezorging was ook zeer spoedig. Dus helemaal tevreden

Alles was goed.

Gemak tegen een goede prijs en snel in huis.

Keurig verpakt en op tijd geleverd met leuk persoonlijke boodschap!

Eerste bestelling bij mijn Mannenzaak.nl na zoektocht naar shampoo voor mannen. Producten van Hanz de Fuko besteld en nu gaan ervaren. Groot assortiment met specifieke mannen verzorzingsmerken en meer. Leuke, informatieve site en ditto nieuwsbrief.