snelle levering en zeer goede producten. Ook een leuke persoonlijke kaart erbij, dus echt top

Zeer te vrede

Ik vind het fijn scheren

Fijne producten en super snel geleverd.

Nadat ik duidelijke informatie vond op de website, heb ik de eerste bestelling gedaan die vrij snel geleverd werd. Na gebruik meteen enthousiast, eindelijk producten die wel goed werken bij mij . Op naar de volgende bestelling!

De stoere, vlotte en persoonlijke winkel

Geweldig leuk assortiment, vlotte verzending, persoonlijke behandeling, kortom de perfecte mannenzaak!!

Geweldige spullen voor een goede prijs

Ik vond het geel bijzonder dat er een handgeschreven kaartje bij zat met een persoonlijke bedank erop. Kon dit wel waarderen. Zal zeker vaker gaan bestellen

Heel snel geleverd en duidelijke communicatie

Mijn bestelling kwam zeer snel binnen, fijn hoe ik tussentijds op de hoogte werd gehouden en leuk persoonlijk briefje in de doos.

Snelle bezorging en kwaliteits producten.

Prima zaak

Fijne website, goede producten, snelle levering en bovenal vriendelijk (persoonlijke boodschap bij geleverde producten)

Goed tot zeer goed

Zeer prettig webwinkel!! Had iets besteld, maar het bleek later dat ik nooit een goede maat hebt geselecteerd. Direct een mail erachteraan gestuurd en ze hebben het keurig opgelost en het bedrag stond een dag later weer op mijn rekening. Dat was echt goed, en daar kunnen veel webwinkel een voorbeeld aan nemen. Absoluut een aanrader.

Prima geregeld.

Mijn bestelling was niet op voorraad, toen het wel leverbaar was kreeg ik een mail en was het vlot binnen.

Fijn bezorgd en een heel leuk persoonlijk kaartje erbij!

Supermooi verpakt en netjes afgeleverd!

Snelle en verzorgde levering

Snel! Goeie producten

Voorheen had ik rooie plekken en geïrriteerde huid onder me baard waardoor heletijd laat had van een jeuken de baard en die zijn naar 3 keer gebruiken weg! Ben zeer tevreden en kan verzekeren dat als weer wat nodig heb ik weer hier ga bestellen

Prima en snelle levering

Zoals altijd prima en snelle levering!

goed, snel en vriendelijk

Product ( merkur 34G ) was snel uit voorraad te leveren. Aardig persoonlijk kaartje erbij ook nog.

Ruim assortiment, snelle levering.

Ruim assortiment, snelle levering.

Snelle levering en persoonlijk bericht

Mijn bestelling is snel geleverd, goede communicatie over status bestelling en levering. Dank voor het kaartje met persoonlijk bericht!

Top ervaring

Snel levertijd, héél lief briefje erbij, goede producten die als op het website staat. Uitstekend!

Producten en levering prima

Zij doen inderdaad wat ze zeggen en alles is op tijd en correct geleverd

Zeer tevreden, uitstekende zaak.

Niets op aan te merken.

Zeer tevreden van het aanbod én de support!

Vriendelijk, duidelijk en leuke productjes steeds op tijd geleverd.

Helemaal goed

Prima website, snelle levering, goede communicatie en een persoonlijk bericht. Helemaal goed dus.

prettige website