Zoals altijd: perfecte en snelle levering!

Steeds enorm tevreden van mannenzaak.nl. Heel mooi aanbod met stuk voor stuk kwaliteitsproducten. De levering is altijd supersnel en leuk dat ze er een handgeschreven kaartje bij steken :) Ik koop al m'n producten hier :)

Prima verzorgd

Alles volgens afspraak.

Goede serves

Goede serves snel bezorgd en producten voldoen aan verwachtingen

Geweldige producten en persoonlijke service!

Geweldige producten en persoonlijke service!

Snelle levering van een mooi product.

Snelle levering van een mooi product.

Toppers!!

Top product, Top service, Top Mannenzaak!!

Prima levering

Helemaal goed

Lekker snel geleverd

Overzichtelijke site en groot aanbod

Bestellen ging makkelijk, snel geleverd en het met de hand geschreven kaartje erbij maakte het helemaal af

Nooit problemen mee gehad

Altijd een geweldige service gehad en een snelle levertijd. Ook is het handgeschreven kaartje wat je bij iedere bestelling krijgt een leuke touch wat de bestelling net wat persoonlijker maakt.

Leuke producten, snel geleverd, goede communicatie

Voor het eerst wat geinige producten besteld bij Mannenzaak.nl. Assortiment is breed, top! De levering was meteen de dag daarop en van het gehele bestelproces werd je netjes op de hoogte gehouden.

Geweldige levering en service!

Deze week voor de derde keer bestel bij Mannenzaak.nl . Ook deze keer was de levering op tijd geleverd en zat er een handgeschreven kaartje bij. Kan ik als klant erg waarderen. Mijn volgende bestelling zal zeker weten weer bij Mannenzaak zijn. Echte aanrader.

Super snelle levering. Mooi product. Goed verpakt met leuk persoonlijk kaartje erbij!

Mooie producten snel geleverd

Altijd goed overzicht van alle producten; snelle verzending met een persoonlijke groet!

Snelle service inclusief persoonlijk berichtje en ook nog scherpe prijzen!

Snelle service inclusief persoonlijk berichtje en ook nog scherpe prijzen!

Goede klantenservice en ze verkopen mijn favoriete producten

Mijn favo wax gevonden bij mannenzaak.nl Pakketje was eventjes "kwijt", maar dankzij de behulpzame klantenservice snel weer gevonden. Het pakketje lag bij mijn buren. Ik bestel snel weer bij Mannenzaak.nl

Snelle levering, goed verzorgd.

Uitstekende levering

Het gebruik van de site was heel makkelijk en overzichtelijk. Bestel moment en locatie kon gekozen worden. Levering was op tijd met een persoonlijke "touch".

Persoonlijk

Scherpe prijzen en een handgeschreven briefje in de doos. Leuk!

Snel geleverd, goed verpakt. En het hand geschreven kaartje maakt het heel persoonlijk. Echt top!

Goede levering

Goede levering

Erg goede producten, maar wel aan de prijzige kant.

Goede producten en snel geleverd. Ik vind de producten wel duurde geprijsd dan bij andere webwinkels.

snelle en goede service

top producten met goede en snelle service

Vriendelijk en snelle levertijd

Vriendelijke communicatie en snelle levering, mooi product. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat.

Snel, goed en netjes afgeleverd

Goeie selectie van spullen voor een nette prijs, communicatie is goed en alles correct en volledig afgeleverd. Goed gevoel over