Scheer-schuim aftershave

Proraso heeft / laat ‘n heerlijke frisse geur achter en is echt ‘n aanrader “eucalyptus “

Pakket nog niet ontvangen

Ik kreeg van PostNL bericht dat ik het pakket kon ophalen bij het PostNL punt aan de Edisonstraat. De medewerker van dit punt kon het pakket echter niet vinden

supersnelle service

supersnelle service

Goede kwast

Goed advies gehad en zeer ruim assortiment

Levering van de besteldespullen is snel en belangrijker correct. En de website is makkelijk in gebruik.

Prima product

Zoals verwacht en zeer snel bezorgd.

Goed product.

Aan de scheerkwast mankeert, tot nu toe, niets. De verzending mag wat sneller. Vandaar 1 ster minder

Probleem netjes opgelost

Na het niet ontvangen van de bestelling is het keurig opgelost.

Top service.

Op mijn mails werd direct gereageerd met een plezierige vriendelijkheid en voortreffelijke service. Koop zeker weer bij Mannenzaak.

Altijd goed

Prima service.. producten zijn goed en worden snel geleverd!

Goed product

Snelle leveringen en zeer goede produkten

Geweldige samples en aflevering, maar geen parfumnaam op de flesjes – wel superservice!

Ik heb meerdere samples gekocht, maar kwam er helaas te laat achter dat de parfumnaam niet op de flesjes staat. In mijn enthousiasme had ik dit over het hoofd gezien. Ik heb Mannenzaak.nl een e-mail gestuurd met de suggestie om de parfumnaam ook op de flesjes te zetten. Tot mijn verrassing hebben ze als reactie op mijn teleurstelling alle testflesjes opnieuw en gratis naar mij opgestuurd. Dat noem ik nou superservice!

Snelle en goede service.

Goede site met duidelijke informatie over de producten. Producten voldoen ook aan de verwachtingen. Top!

tevreden over mijn aankoop

Snelle service. Mooi product de "Feather safety razor WS-D2S"

Alles perfect geleverd

Goede producten en snel geleverd

Top bedrijf!

Zeer tevreden, snelle levering en een fijne klantenservice. Ik bestel al jaren met veel plezier bij Mannenzaak!

Baard Olie en Baard Shampoo

Lime Fresh Baard olie en shampoo besteld en snel geleverd. Heerlijk fris en verfrissend.

echte leuke aanrader

leuke aparte produkten met goede kwaliteit en snelle verzending ga zo door !!!!!!

mooi op tijd

snelle levering,klopt altijd

Prachtige winkel, mooie spullen

Mooi assortiment, goede prijs, uitstekende klantenservice, goed verpakt en snel in huis.

Een woord geweldig !!!

Mijn ervaring uit mijn werkzame leven, waar ik dagelijks met consumenten te maken had ,stonden een paar punten boven aan mijn lijstje. 1 De klant is koning ( daar moet ik van bestaan) 2 Luister naar je consument. 3 Los ten alle tijden problemen op . 4 Geef een eerlijk advies en durf nee te verkopen . 5 Zeggen wat je doet en doen wat je zeg !!! Mijn ervaring was geweldig, in een tijd van haast en geen tijd voor een ander. Spoedig antwoordt en de volgende dag het product in huis . MANNENZAAK MET HOOFDLETTERS .

Snel. Makkelijk, positief

Prima, website

Top (web-) winkel

Het valt vaak niet mee een goede ‘winkel’ te vinden voor je dagelijkse essentials. Mannenzaak is zoveel meer dan een ‘winkel’, naast een behoorlijk scala aan producten van toonaangevende merken kan je er terecht voor maatwerk, advies en ook de meer betaalbare producten. Voor ieder wat wils dus. Levering is snel en netjes zoals je mag verwachten van een serieus bedrijf met feeling voor wat leeft. En ook niet geheel onbelangrijk wanneer producten uitverkocht zijn worden ze alweer snel beschikbaar gemaakt!

Lelystraat 25 A

3364 AH Sliedrecht