Top zaak met Top producten

Ik heb hier nu de tweede bestelling geplaatst en ben heel tevreden over de kwalitatieve producten. Voor het eerst laat ik mijn baard groeien en daarbij helpen alvast jullie producten me heel goed op weg! Gaande van de Muhle scheermesjes, zeep en kwast, met behulp van scheerolie en alle andere zo zuiver mogelijke producten (hoera voor de product ingrediënten!) ben ik vol vertrouwen om door te zetten. Ik geniet elke avond van mijn persoonlijk Spa moment met de geurende lijn van Dr K Soap Company. Top zaak met Top producten en bovendien te vertrouwen want zelfs vanuit België kan ik kiezen voor Klarna die me toelaat achteraf te betalen. Doe zo verder, ik ben fan - ik hou ervan in alle rust de voorgestelde artikelen met elkaar te kunnen vergelijken en af en wegen wat het beste bij me past.

Alles in beste orde

Snelle verzendig, zorgvuldig ingepakt en een product van kwaliteit.

Snel geregeld

Super snelle afhandeling, en bezorging.

Goede en snel materiaal.

Ik heb een witte baard en snor. Eindelijk een witte wax gevonden voor de snor

Goede snelle service !!

Goede snelle service en wat n mooie producten zijn er geleverd!

Mooie producten.

Snel geleverd en goed verzorgd, echt aanrader.

Prima, snel en goedkoop

Prima shop. Mooie prijzen, lekker snel, keurig verpakt. Zo hoort het. Top.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snelle levering, prijs/ kwaliteit verhouding goed

Duidelijke site, fijn product, scherpe prijs, zorgvuldig verpakt, snel geleverd. Een 10!

Alles hierboven in één zin.

Prima adres voor je scheerspullen

Faire prijs en supersnel geleverd!

Nvt

Zeer te vreden

Werd mooi optijd verzonden blij mee

Degegelijk goede service

Uitstekend!

Was er binnen 1 dag!

Op tijd en netjes verzonden

Grote deels zijn de gekozen producten wel altijd wat er verwacht is. Kopen op internet heeft geen geur en dat is net het moeilijk er aan. Voor trouwe klanten zou er wel eens een gebaar mogen zijn van waardering.

Goede klantenservice

Voor het eerst een aantal producten besteld bij Mannenzaak. Aanvankelijk een verkeerd artikel geleverd maar dit werd snel en correct afgehandeld. Had namelijk de volgende dag al het juiste artikel in huis. Een tevreden klant :)

Erg goede ervaring

Mooie producten, snelle levering

Fantastische producten, snel geleverd dus een absolute aanrader!

Een baard set, extra olie en een potje haar product. Supersnel geleverd, volledig naar verwachting. Zeer netjes verpakt, voelt als luxe! Kortom een absolute aanrader,

Prima, uitstekende service

Niets op aan te merken

Goed geregeld en op tijd geleverd

Nadat er iets mis bleek met mijn bestelling (overigens niet de fout van mannenzaak) werd ik snel en adequaat geholpen.

Snelle levering, top producten!

Mooi assortiment, fijne producten.

Zoals beloofd had ik mijn bestelling de volgende dag!

Perfecte service, er zat een persoonlijk kaartje bij en mijn online vraag werd ook héél snel beantwoordt.

TOP zaak

Mannenzaken.nl ze verdienen 10 sterren, na het verkeerde product te hebben besteld via de Webshop (doordat een foto een vertekend beeld gaf), heeft Mannenzaken.nl razendsnel het juiste product opgestuurd. Levertijd minder dan een dag, TOP geregeld!!! (En ook de foto van het product Acca Kappa Scheerzeep, heeft Mannenzaken.nl in de webshop, direct aangepast)

Snel in huis

Snel in huis. Lekkere geuren... Wel redelijk aan de prijs.