Op tijd geleverd en goed verpakt.

De producten waren goed verpakt en zijn op tijd geleverd. keuze genoeg en leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

Snelle levering Geeft je respect

Doet wat je beloofd

Snelle levering!

Uitmuntend

Mijn bestelling keurig op tijd, de volgende dag geleverd, uitstekend product, professioneel verpakt en,,,,,,, met, ''a personal touch" middels 'n kaartje, door mijn ontvangen als een cadeau. Team mannenzaak verstaan hun vak, Chapeau!!!

Perfect!

Perfecte afhandeling en een persoonlijk boodschapje bijgevoegd bij bestellen im de vorm van een kaartje.

Alles verliep gladjes

Vanaf bestelmoment tot de bezorging verliep allles goed

Positief

De goede ouderwetse producten van goede kwaliteit en simpel besteld en ghuis bezorgd.

Uitstekende service!

Goede prijs, en uitstekende service. Volgende dag zoals afgesproken in huis.

Prima webwinkel

Product(deo) snel ontvangen, deo nog niet echt kunnen testen. Maar eerste indrukken zijn zeer positief. Een hand geschreven kaart met een bedankje draagt zeker bij, bij een persoonlijke touch.

Heel klant vriendelijk en ruim optijd

Het pakket met het handgeschreven briefje vond ik leuk om te ontvangen. Geeft het net een wat persoonlijkere aanpak. Had gorilla slick besteld en werkt prima. Bezorging kwam snel binnen en goed verpakt

Snelle en correcte service

De service van Mannenzaak is prima. Snel verzonden en was heel blij met de ruime keuze aan toch wel specialistische artikelen. Toch zijn het de producten die een beetje teleurstellen, b.v. de talkpoeder van Pinaud is beslist prima, maar helaas is de bus voorzien van een deksel met zulke grote gaten, dat je al snel een handvol met talkpoeder hebt i.p.v. een beetje.

Gewoon goed!

Netjes handgeschreven kaartje erbij is een leuke toevoeging.

top service

savonds om 19u besteld, volgende dag om 13u geleverd. Supersnel. En de persoonlijke approach via het kaartje is onevenaarbaar in deze tijden. way to go! alleen al voor jullie zou ik mijn baard laten staan! :) proficiat !!

Snel binnen

Jullie hadden niet ons adres op het pakket alleen juiste naam toen adres van het verzamelpunt. Werd bijna terug gestuurd naar jullie kwam er op tijd achter en na tonen van betaalbewijs kreeg ik het mee.

Besteld en volgende dag in huis. En het persoonlijke kaartje erbij, helemaal top.

Goede snelle service.

Snelle service, goede producten.

Zeer tevreden van de producten en van de vlotte service.

Goede snelle service, handgeschreven briefje bij het pakketje maakt het persoonlijk. Y'all got a new customer!.

Kwalitatief goed product met snelle levering!

Het product ziet er erg goed uit en is zeer netjes verpakt. De levering was snel. Helaas was het duidelijk dat het van mannenzaak af kwam. Het is(29 mei) een cadeau voor mijn vriend en moest er snel bij zijn om te zorgen dat hij het niet zou zien. Dat is niet gelukt. Gelukkig weet hij nog niet exact wat het is. Qua gerbuikswijze kan ik nog niks over zeggen totdat hij is uitgepakt en we hem voor het eerst hebben geprobeerd!

Prima producten

Prima service ! Vlotte levering

Producten zijn goed, zoals beschreven op de site. Bezorging was prima, enige opmerking is dat de verzorging langer duurde dan op de site aangegeven, maar in de tijden van COVID lag dat mogelijk niet aan mannenzaak maar andere omstandigheden.

Prettige site met goede voorlichting

Als herintreder in het nat scheren veel informatie via de website verkregen. Snelle levering voor alleszins schappelijke prijzen!

Goede snelle service

Binnen 1 dag in huis met een handgeschreven briefje, erg leuk, attent en goede producten.

Fijn Product en snelle levering.

Top producten met snelle levering.

Onlangs een bestelling geplaatst voor de producten van Suavecito. Ze zijn niet overal verkrijgbaar, dus ik was erg blij dat Mannenzaak.nl ze wel verkocht. Top producten (maar dat wist ik al). De levering was snel en het was allemaal keurig ingepakt. Super!