Goede prijs en snelle service...

...en daarnaast een ruime keus en overzichtelijke site

Veel keus en snelle bezorging

Keurig verpakt, snel verzonden.

Compleet assortiment met veel keuzes.

Goed en uitgebreid assortiment met veel keuzes. Goed geprijsd in vergelijking met andere aanbieders. En meestal zeer snelle levering.

Prima zaak. Geen poeha. Gewoon afspraak nakomen.

Snelle levering en alles goed verpakt. Ook de site is oké. Geen poeha , maar eenvoudig en zakelijk.

Niets op aan te merken

Reageren- en handelen het netjes en vlot af. Ben nu benieuwd of de bestede tijd een korting opleverd?

Snelle bezorging

Mijn cadeau werd door de jarige met veel genoegen ontvangen. Mannenzaak is een uitstekend gekozen naam voor producten van kwaliteit voor….”mannen” Ik zal zeker weer bestellen bij deze zaak.

snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs

Gewoon betrouwbaar! Goede producten!

Ik voel me nergens toe verplicht. Toch voor mannenzaak gekozen.

snel als de wind

en mooi in de verpakking !

Snelle levering, goed product

Voor het eerst besteld bij “Mannenzaak.nl”, snelle levering. De producten waren goed van kwaliteit met een zeer scherpe prijs. Bedankt Mannen.

Compleet

Snelle bezorging en het product is top!

Super tevreden!

Ontzettend snelle levering van mijn bestelling, in mijn geval zelfs op een zondag ingepakt en verstuurd! Hele goede kwaliteit producten in het assortiment. Ik twijfelde over welke haarstyling het beste bij mijn haartype zou passen en doordat er een video bij de Matte Pomade stond, kon ik beter een afweging maken. Heb zeker de juiste keuze gemaakt, beste haarstyling product dat ik ooit heb gekocht!

Waardeloos

Ik heb hier een haarkleur middel online gekocht, De verpakking was volledig in het italiaans er zat geen vertaling bij, dus ik wist niet hoe de gebruiksaanwijzing in elkaar zat.

Uitgebreid assortiment en snelle service

Ik had vrij snel gevonden wat ik zocht en de dag erna had ik het al in huis.

Verwen shop

Heerlijke producten tegen redelijke prijzen

Snelle, correcte service

Het bestelde setje baardverzorgingsartikelen is snel geleverd. Prima!

Ik had een acca kappa besteld voor een goede prijs en werd de volgende dag geleverd…

Alles zoals beloofd

Product zoals beloofd volgende dag geleverd.

Fijne producten en snelle levering

Mijn man is erg tevreden over de producten

Uitstekende scheerkwasten. Veel keuze. Prima advies.

Ik was op zoek naar een silvertip scheerkwast ter vervanging van mijn 20 jaar oude dassenhaar kwast die bij iedere scheerbeurt steeds meer haar verloor. Goed advies gekregen. Mooie kwast met goed passende standaard aangeschaft.

Vanaf de bestelling tot en met de bezorging ging alles volgens afspraak. Heel nette en stevige verpakking, die gemakkelijk geopend kon worden. Het artikel is onbeschadigd ontvangen. Prima service van PostNL! Dank u wel en tot de volgende bestelling!

Na de bestelling geplaatst te hebben zijn de spullen snel geleverd. Het hele bestelproces is vlot doorlopen.

Snelle toezending van de bestelling.

Shampoo baard

Als je bij Mannenzaak een probleem hebt.. wordt de koe gelijk bij de horens gepakt.. complimenten voor de adequate oplossing.. kan ze alleen maar aanbevelen.

Bedrijfsgegevens

Lelystraat 25 A

3364 AH Sliedrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.