Snelle reactie klantenservice ;)

Bedankt.

5 star service

Good price, fast delivery.

Goed kijken

Voor 22:00 besteld morgen in huis is voor sommige producten niet van toepassing. Zo kreeg ik een bestelling pas na vier werkdagen omdat één product niet beschikbaar was. De verwachte levertijd zou daarom misschien nadrukkelijker in beeld moeten komen. Niettemin kreeg ik een correcte uitleg van de klantendienst.

Opgelost!

Ik had een probleempje met mijn pakketje. Maar de situatie is weer netjes en klantvriendelijk opgelost.

Snel, efficiënt en goede kwaliteit

fijne zaak met prima producten

fijne website en prima levering.

Prima ervaring

Ruime keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd en keurig verpakt. Hier zal ik zeker vaker bestellen.

fijne winkel en goede verzorging

Blij dat ik mannenzaak.nl heb gevonden. De scheerspullen zijn goed afgeleverd. Zal zeker hier meer gaan bestellen

uitstekend

snelle levering, kwast mooi verpakt in kokertje. Kwast, ondanks geen dassenhaar voelt geweldig aan. de kwast is prachtig mooi rond gesneden. melanie

Duidelijke website en correcte snelle levering

Helemaal goed

Helemaal goed.. Fijne, duidelijke site met mooie producten. Goede service en snelle verzending.

Product voldoet zoals het beschreven is. Dus prima. Ik had de zeep met koord besteld.

prima, maar hou op met bedelen

Prima product, werkt zoals het hoort. Mannenzaak heeft het goed opgestuurd. Daarnaast is het verschrikkelijk irritant dat OVERAL waar je tegenwoordig iets besteld, ze gaan lopen bedelen om beoordelingen. Overal en telkens weer. Als mensen een oordeel hebben, delen ze die wel; dat hebben we toch wel gemerkt de afgelopen jaren...

Goed, snelle klantenservice.

Er was een probleempje, maar na het contact met de klantenservice heb ik het pakket de volgende dag ontvangen.

Leuke producten, snelle klantenservice

Hele leuke producten voor mannen. Snelle klantenservice en snelle levering.

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product.

HET GAAT GOED LEKKER GLAD

IK ZOU GEWOON BLIJVEN ZO ALS JULY ZIJN MAAR WAT IK WEL ZOU DOE IS ZORGEN DAT IK GENOEG VOOR RAAD VAN SCHEER MESJES VAN DIVERSE MESSEN ZODAT JE DE KLANT BIJ JOU BLIJF

Alles netjes en vlot, volgens afspraak geregeld

Alles netjes en vlot, volgens afspraak geregeld

Gunstig geprijsd en snel geleverd

De bestelde goederen waren gunstig geprijsd en werden netjes en snel geleverd

Lang gewacht

Super blij met de producten, alleen heb ik er 4 werkdagen op moeten wachten. Wat niet zo heel erg is, maar wel in tegenstrijd met ‘vandaag besteld morgen in huis’

Binnen 24 uur geleverd.

Goed en snel

Dag te laat geleverd

Helaas te laat vertrokken uit het magazijn.

Prima bedrijf en veel producten

Veel producten en snelle levering

Optijd geleverd en goed materiaal

Ben er content van