Warme welkom

Ik had al wat langer niks meer besteld bij mannenzaak.nl en na deze bestelling kreeg ik een persoonlijk briefje bij de bestelling.

Heerlijke weldadige scheercreme

Heerlijk product en vlotte bezorging

Mooi product jammer dat voor 23 uur besteld volgend dag geleverd niet word gehaald

Mooi product scheert goed jammer van de mindere bezorging

Goeie prijzen, levering is snel en attent

Zoals bovengenoemd. Mooi assortiment ook maar gezien de merken niet heel bekend zijn zou het goed zijn om samples toe te voegen aan een levering.

Fijne producten, vriendelijk en snel hulp, leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Bij eerste bestelling kreeg ik er een gratis kam bij.

Niets op aan te merken

Snel bezorgd, item was exact zoals op site stond. Prima!

Supersnelle service

Ik plaatste mijn eerste bestelling bij mannenzaak.nl en de volgende dag had ik mijn scheerzeep al binnen. Prima verpakking en met een handgeschreven kaartje erbij. Hartstikke leuk! Ook hebben ze een breed assortiment met o.a. Feather scheermesjes die ik over het algemeen lastig te vinden vind. Ik heb mijn go to scheer- en verzorgingsshop gevonden! Alleen mis ik nog de mesjes van Astra

Snelle en goede levering

Aanrader

Super ervaring. Alles afgehandeld zoals verwacht. Zat zelfs een leuk handgeschreven briefje bij.

Alles perfect zoals verwacht. Zelfs een persoonlijk kaartje bij de bestelling geplaatst!

Prima service !

Ik had een pakketje besteld met express levering. Deze is niet op tijd gekomen. Maar zonder er om te vragen zijn de verzendkosten gecrediteerd.

Correcte en snelle levering

Snelle, accurate levering, goed verpakt

De levering was snel en precies wat ik besteld heb. Makkelijk dat zoveel scheerbenodigdheden op één plek te krijgen is. En ik vond de prijs redelijk.

Goed product en snelle lervereing

Niks op aan te merken

Overzichtelijk goed assortiment snel besteld

Snelle nette bezorging leuk persoonlijke benadering ondanks online Veelzijdig assortiment

Als altijd; fantastisch!!!

Iedere keer weer blij met m’n bestelling en de service. Brede keuze, goede adviezen en snelle levering.

Goeie producten en snelle levering

Enorm veel keuze en snelle levering!

Zeer snelle levering

prima product

Gewoon prima

Gewoon prima

Snelle levering, een persoonlijk bericht en een goed product. Lekker doorgaan zo!

Supermooi assortiment, snelle levering en leuke communicatie!

Mooie producten en top service

Alles perfect gegaan en zelfs bijna een persoonlijke shop ervaring, respect!

Doen wat ze beloven

Geen bijzonderheden, gewoon goed bezorgd

Niets negatiefs op aan te merken echt super fijn!