Veelzijdig

Ruime keuze aan scheersets, zowel qua design/materiaal als het samenstellen van een set (3- of 4-delig, soort scheermesje, etc.). Ik heb hier makkelijk een vaderdagcadeau kunnen vinden!

Goed spul en zeer goed verpakt.

Vlot en makkelijk.

Geweldig!!

Mijn haar wordt grijs en daardoor wat slapper. Van de meeste wat of gel wordt je haar snel vet. Deze poeder is een uitkomst! Wordt niet vet en haar goed in model te houden!!

Fijne mannen winkel

Heel fijn zo'n winkel met een ruime keus aan producten voor mannen en dan ook nog snel geleverd.

Gewoon goed

One stop shopping als het om scheren gaat. Klein verbeter puntje zou kunnen zijn om verschillende mesjes in een probeer pakket aan te bieden, maar anders dan dat gewoon goed, snel en een attent kaartje bij de bestelling.

Goed en snel

Niets op aan te merken. De bestelling werd snel en zonder klachten geleverd.

Goed!

Veel keus!

Veel keus en een hele snelle levering

Ik zocht een scheerset, een luxe en die hebben ze er volop. Goede omschrijving van de producten en een hele snelle levering zo voor de vaderdag nog.

Echt heel goed

Maken beloftes maar komen ze ook na.

Geweldige club

Voor het eerst iets besteld bij mannenzaak.nl. Eerst een vraag gesteld via de website. Binnen een paar uur een, juist, antwoord gekregen via de mail. Snel verzonden en goed verpakt. Zeker een aanrader.

Top..

Ruim assortiment, snel verzonden

Ruim assortiment en snel verzonden

Snelle levering goed verpakt

Bijzonder luchtje voor mijn man bij De mannenzaak beschikbaar, top.

Helemaal goed

Er was een foutje gemaakt met de verzendmethode, allemaal netjes opgelost!

Precies wat je van een webwinkel verwacht. Duidelijke website, schappelijke prijzen en nette afhandeling. De bestelling werd snel, keurig verpakt geleverd.

Een hele goede ervaring met mannenzaak.nl

Zat op bestelling te wachten even een mailtje er uit gedaan en gelijk antwoord en het was zo voor elkaar. Dus hele goede service

Black Ambar

I give it to my boyfriend and the smell is fabulous. He love it. The beard stay soft and smooth I love it so much too.

Snel en gemakkelijk

Vlotte levering

Goedemorgen duidelijk site en snelle afhandeling van je bestelling

Mooi assortiment...

Mooi assortiment, snel verzonden. Helemaal goed!

Latere levering dan gemeld

Op de website stond op verschillende plekken 1 dag levertijd. Helaas 2 dagen later ontvangen, omdat er schijnbaar ergens een langere levertijd te hebben gestaan. Zelfs na het toevoegen van het product heb ik de melding "binnen 1 dag" zien blijven staan. Beetje verwarrend dus, dat er op 2 verschillende plekken staat wanneer de verwachtingstijd is. Helaas had het haast en ben daarom ontevreden dat ik het te laat ontvangen heb.

Jammer alleen dat er werkelijk een megadoos om mijn mini potje pommade zat, maar verder prima

Krijg snel antwoord sls ik iets niet begrijpt daar hou ik van

Snel geleverd en prima product