Snelle levering met een persoonlijke tintje

Snelle levering met een bedankbriefje gepersonaliseerd. Echt geweldig.

Prima zaak!!

Nvt

Super! Ook een heel leuk, handgeschreven bericht erbij gekregen wat het heel persoonlijk maakt.

Snelle levering, goed verpakt, fantastische producten.

Uiteindelijk kwam het goed.

De website ziet er prime uit en de bestelling verliep vlot tot aan de betaling. De betaling wilde in beginsel niet lukken en de bestelling werd geannuleerd. Na een mail over de betaling werd e.e.a. snel en professioneel opgelost. De bestelling werd prompt geleverd. Ik ben ondanks de eerste hapering zeer tevreden Mannenzaak.nl.

Top Service weer

Scheerkwast en zeep gekocht, weer goed afgeleverd!

Goeie producten, mooie prijs en snel geleverd!

Zorgvuldig

Helaas was de bezorging 4 dagen later dan aangekondigd via mail. Verder prima

Kwaliteits producten

Prima kwaliteit producten, in mijn geval rockwell safety Razor. Verpakt met oog voor het milieu. Luxe track and trace. Informatie over welke producten geschikt zijn voor het scheren van het hoofd zou een mooie toevoeging zijn. Ook zie ik een eigen huismerk helemaal voor mij. Bedankt mannenzaak.nl

Zeer goede en snelle service . Gisteren besteld en vandaag in huis. correcte producten en goed verpakt. Een aanrader Voor wie online veilig en snel Een aankoop wilt doen Top!

Goed product, snelle levering

2 dagen nadat ik de aankoop had gemaakt kwam het product aan en het werkte uitstekend

Zeer snelle levering

Overzichtelijke site! En snelle levering!

Snelle verzorgde levering.

Snelle verzorgde levering van het bestelde. Ook precies zoals aangegeven vooraf

Niet van toe passing.

Heb mijn bestelling snel tot goede orde ontvangen.

Dit was pas mijn eerste keer dat ik iets op Mannenzaak bestelde.

Heb scheerzeep besteld. Ik kreeg wat ik had besteld, en op tijd zoals beloofd. Het rook lekker, maar ik heb het nog niet gebruikt.

Netjes op tijd geleverd

Netjes verpakt met een handgeschreven kaartje erbij, dat maakt het bijna een kado

Goede producten maar niet gekregen wat ik heb besteld

Ik had 2 tubes scheercrême aangeklikt en ontving 2 potten van dezelfde kwaliteit. Daar doe ik het wel mee, maar zijn onhandig om mee op reis te nemen.

Blog gevonden op de site, met een duidelijk verhaal. Producten besteld die er beschreven stonden. Werkt perfect.

Wederom fijne producten, snelle levering met handgeschreven notitie!

Mannenzaak is mijn absolute favoriete online winkel om verzorgingsproducten te kopen.

Toffe mannen shop!!!!

Echt een leuke shop voor mannen. Duidelijk omschrijvingen voor de producten en snelle levering. Erg tevreden.

Gewoon niet verder aandringen Bestelling was er razend snel

Levering conform afspraak. Goede producten en een leuke persoonlijke noot erbij.

Altijd goed

Bestel altijd de zeep erg goed. Ruikt super zeer tevreden.