Shampoo baard

Als je bij Mannenzaak een probleem hebt.. wordt de koe gelijk bij de horens gepakt.. complimenten voor de adequate oplossing.. kan ze alleen maar aanbevelen.

Een mannen zaak

Alles voor de mannelijke huid om deze tiptop te houden. Genoeg te kiezen uit kwaliteits producten.

Goede webshop,snelle levering

Prima producten snelle service

Goede site , mooie info betreden jullie artikelen, gewoon GOED!!!!

Goede producten voor een lage prijs.

Goede producten voor een lage prijs en super snel in huis.

Goed aanbod en snelle levering

Breed assortiment met kwaliteitsproducten.

Netjes verpakt en snelle levering.

Tevreden klant.

Prima sevice

Plezierig

Duidelijke website en mogelijkheid van bestellen.

Levering

Ik bestel normaal bij een andere partij, maar product was daar niet op voorraad dus zodoende bij mannenzaak terecht gekomen. Op de site wordt veel geadverteerd met vandaag besteld morgen in huis, ook bij de FAQ wordt vermeld dat producten binnen een dag in huis zijn, niet dat er verschillende levertijden kunnen zijn. Bij het desbetreffende product stond ook vermeld dat het op voorraad was en op deze productpagina stond bovenin ook weer de opvallende banner ‘vandaag besteld, morgen in huis’. Bij het product stond dan klein vermeld dat de levering 1-5 werkdagen was in plaats van morgen in huis. Dus verschillende signalen op eenzelfde pagina over wanneer het product nu in huis is. Verzending heeft uiteindelijk een week geduurd, maar producten zijn binnen. Ik heb hier puur besteld omdat het bij de gebruikelijke winkel uitverkocht was en bij mannenzaak overal wordt aangegeven ‘morgen in huis’, maar achteraf had ik dus best kunnen wachten en bij mijn gebruikelijke winkel kunnen bestellen. Jammer, bovenal verwarrend en ook zeker een tikkeltje misleidend.

no nonense

Digitaal correcte afhandeling. Vlotte service in prettig Nederlands

Exelent

Good product and good website

De producten zijn gewoon goed en goede prijs kwaliteit verhouding:)

Had een product besteld die wat langer nodig had om te verzenden. Gelukkig konden de overige bestelde producten vast vooruit opgestuurd worden.

Goede producten

Gode producten en top leveringen

Gewoon heel goed

heb producten in goede condities heel snel ontvangen. Stel de zorgvuldigheid en accuratesse zeer op prijs

Een overzichtelijke site met goede beschrijvingen en snelle levering. Dus top.

Goede snelle levering

Eerste keer dat ik bij mannenzaak besteld heb. Ben zeer tevreden over de service.

Deo uit Italie

Fijne geuren en niet te opdringer.

Klein misverstandje. Prima opgelost.

Te laat, maar attent

De spullen waren ye laat verstuurd door voorraad problemen. Hier moet ik wel zelf achteraan om informatie over te krijgen. Uiteindelijk wel proactief korting op mijn volgende bestelling gekregen, anders een onvoldoende.

Keurig verpakt netjes op tijd geleverd

Goed en snel

Shampoo besteld, zeer snel bezorgd.

Geen problemen ondervonden

Snel geleverd Niet beschadigd