Kamil

I am happy, product is so cool , smell, quality for high level ? I come back for more !

Duidelijke productomschrijving en top service!

Vaker besteld bij mannenzaak.nl. De producten zijn altijd snel in huis en voldoen aan de omschrijving die op de site te vinden is.

Ik heb nog nooit zo goede scheerkwast gehad.

Mooie standaard voor mijn kwast.

Mooie standaard voor mijn kwast

The whole process was quick and easy!!

Love the product I got, ordering was easy and had no issues. Delivery was fast and my order was delivered intact and well packaged. I will definitely shop here again.

overzicht, presentatie, handling en persoonlijk bericht analoog.... perfect!

zie de zin boven... niets toe te voegen

product prima, prima verpakt en bezorging keurig snel en probleemloos

product prima, prima verpakt en bezorging keurig snel en probleemloos

Mijn go-to webshop!

Hele fijne webshop met alle verzorgingsproducten die ik nodig heb. Goede, verzorgde en snelle bezorging. Leuk is het persoonlijke berichtje die je altijd bij elke bestelling krijgt!

Snel en persoonlijk

Goede webshop Met snelle levering. Persoonlijk kaartje. Leuk!

Pefect

Vond het handgeschreven kaartje zeer bijzonder!

Heel persoonlijk

Bestelling snel geleverd en deze firma neemt de moeite om een handgeschreven dank je wel briefje erbij te doen. Voegt niets kwa waarde toe, maar is wel leuk

Top kwaliteit!

Breed assortiment, snelle service, netjes verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Zeker een aanrader!

Snelle en goede service!

Mijn bestelling was goed verpakt, snel verzonden en er zat een handgeschreven kaart bij om het helemaal compleet te maken. Topbedrijf!

Prima service leuk kaartje!

Zie zin hierboven.

Overzichtelijke website, goede informatie en levering binnen 2 dagen

De keuze en de bestelling van een Muhle scheerkwast was zo gebeurd. Zeer vlotte levering.

Kwaliteit, snelle levering.

Supersnel geleverd, prima kwaliteit. Aardig briefje erbij. Het pakketje was bedoeld als cadeautje en dat was het ook echt!

Mooi assortiment, goeie prijzen en een superservice

Verrassend goede service

Was niet zo van spul in mijn baard, maar ben nú helemaal om dankzij Mannenzaak. Heb twee setjes van Reuzel gekocht en bevalt goed. Snelle levering en goede uitleg op de site van wat je mag verwachten.

Prachtige scheerset! En snel gestuurd.

Prachtige scheerset en snelle toezending.

Snel besteld. Snel geleverd. Helemaal top!

Mooi op tijd

Mooi verpakt! Kaartje siert de verpakking om te ontvangen!

Mooi en stevig verpakt! Attent kaartje siert de verpakking. Snelle en correcte ontvangst.

Helemaal goed!

Een heerlijk product dat snel geleverd werd

Supersnelle levering en mooi product

De volgende dag al in huis. Mooie cadeauverpakking.

Leuke organisatie, mooi assortiment.

Mooie producten verkocht door - volgens mij - aardige en attente mensen.