Supersnelle service en een fijne overzichtelijke website

Groot assortiment en snel geleverd.

Mühle scheermes beschermer werd al een paar uur na bestelling verzonden. De beschermkapjes zijn compact en effectief om je scheermes in de toilettas te beschermen.

helemaal toppie

prima aflevering doen wat gezegd word

helemaal tevreden

Fijn dat ik bij Mannenzaak mijn scheerzeep en kwasten kon bestellen. Ben reeds enige tijd tevreden met de kwaliteit van de scheerzeep.

Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering.

Vlotte aflevering. Duidelijk site.

Zie boven.

Snelle en goede service!!!

Duidelijke omschrijving producten en snelle levering

Bij alle producten staan duidelijke omschrijvingen. En de bestelling wordt binnen een dag geleverd.

Altijd goede service

Ik bestel regelmatig bij mannenzaak. Ruime keuze, goede producten, snelle levering en goede klantenservice. Eén keer had ik een probleem met een flesje parfum dat slechts half opgevuld was - alles werd snel en goed afgehandeld!

Bestelling niet aangekomen, maar gratis opnieuw verzonden.

Mijn bestelling zou afgeleverd zijn volgens Post.nl, maar in werkelijkheid nooit ontvangen. Contact opgenomen met manna zaak en na een onderzoek vanuit hen, besloten om de bestelling opnieuw te sturen. Zeer goede service en ook snelle en klantvriendelijke mailwisseling. Aanrader!

Goede prijs en snelle service...

...en daarnaast een ruime keus en overzichtelijke site

Veel keus en snelle bezorging

Keurig verpakt, snel verzonden.

Compleet assortiment met veel keuzes.

Goed en uitgebreid assortiment met veel keuzes. Goed geprijsd in vergelijking met andere aanbieders. En meestal zeer snelle levering.

Prima zaak. Geen poeha. Gewoon afspraak nakomen.

Snelle levering en alles goed verpakt. Ook de site is oké. Geen poeha , maar eenvoudig en zakelijk.

Niets op aan te merken

Reageren- en handelen het netjes en vlot af. Ben nu benieuwd of de bestede tijd een korting opleverd?

Snelle bezorging

Mijn cadeau werd door de jarige met veel genoegen ontvangen. Mannenzaak is een uitstekend gekozen naam voor producten van kwaliteit voor….”mannen” Ik zal zeker weer bestellen bij deze zaak.

snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs

Gewoon betrouwbaar! Goede producten!

Ik voel me nergens toe verplicht. Toch voor mannenzaak gekozen.

snel als de wind

en mooi in de verpakking !

Snelle levering, goed product

Voor het eerst besteld bij “Mannenzaak.nl”, snelle levering. De producten waren goed van kwaliteit met een zeer scherpe prijs. Bedankt Mannen.

Compleet

Snelle bezorging en het product is top!

Super tevreden!

Ontzettend snelle levering van mijn bestelling, in mijn geval zelfs op een zondag ingepakt en verstuurd! Hele goede kwaliteit producten in het assortiment. Ik twijfelde over welke haarstyling het beste bij mijn haartype zou passen en doordat er een video bij de Matte Pomade stond, kon ik beter een afweging maken. Heb zeker de juiste keuze gemaakt, beste haarstyling product dat ik ooit heb gekocht!

Waardeloos

Ik heb hier een haarkleur middel online gekocht, De verpakking was volledig in het italiaans er zat geen vertaling bij, dus ik wist niet hoe de gebruiksaanwijzing in elkaar zat.

Uitgebreid assortiment en snelle service

Ik had vrij snel gevonden wat ik zocht en de dag erna had ik het al in huis.

Lelystraat 25 A

3364 AH Sliedrecht