Snelle levering.

Producten voldoen aan de verwachtingen

Zeer fijn

Snelle levering, goed assortiment en fijne ervaring. Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Binnen 24 uur geleverd

Goed product en binnen 24 uur geleverd

Keurig

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling, is keurig hersteld.

Goede producten snel bezorgd

Mooie producten die niet standaard overal verkrijgbaar zijn. Website gaf duidelijke beschrijvingen van de producten. Bezorging was snel en volgens afspraak.

Snel en goede producten geleverd

Welriekende aflevering.

Naar alle tevredenheid.

Overzichtelijk, eenvoudig en snel

hebben Proraso baardbalsem in drukflesje, zeer fijn voor oude trillende handen ipv een schroefdop!!

Scherpe prijs, goede service. Zeer tevreden.

Product om 22:30 besteld en zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Product was bij Mannenzaak tevens het best geprijsd.

Goede kwaliteit en snel

Zoals het staat krijg je het ook!

Top service!

Dag na bestellen al in huis Super netjes verpakt Top.

Besteld en ontvangen binnen normale levertijd

Snellere verzending. Een duidelijke pagina, een groot pluspunt.

Zeer goede kwaliteit producten. Ik raad aan.

Goed product, Goede service en snelle levering

Alle aspecten uitstekend

Keurig ingepakt en snel verzonden

Gegeven als verjaardagskado ik zelf vind het lekker ruiken voor de rest geen ervaring ik heb nog geen baard

Echt levensredders!

Top producten en zoals beloofd ook echt op tijd geleverd. Mannenzaak is een aanrader voor iedere modebewuste man! Scherpe prijzen en genoeg keuze. De producten van Gorilla zijn mijn favoriet!

Website doet anders vermoeden dan de werkelijke afhandeling

De website ziet er mooi en verzorgd uit. Er staat veel info over de bezorgtijden, alleen werd dit bij mijn bestelling niet waargemaakt. Bij mijn bestelling stond 1- 5 werkdagen. Dan mag je verwachten dat dit ook uitgevoerd wordt. Zéker als bij het product staat "op voorraad". Een email hierover gestuurd, krijg je ook netjes antwoord op maar werd gezegd " moet nog binnenkomen in ons magazijn ". Hier heb ik ? tekens bij. Hoezo binnen komen in ons magazijn? Het is toch op voorraad. Hier gaat het denk ik mis, het zou beter zijn om hier vantevoren duidelijkheid over te geven. Ik had mijn bestelling op zondag gedaan voor 20:00 uur, en werd bezorgd de week erna op dinsdag. Het was ook nog eens een cadeau die ik op donderdag nu niet op tijd kon geven omdat ik mijn eigen adres had opgegeven en ik voor een paar dgn na donderdag niet thuis zou zijn. Gelukkig kon ik het adres laten wijzigen op het adres van de jarige. De 1-5 werkdagen kon niet worden gehaald omdat er werd gezegd dat de leverancier het niet op tijd bij hun magazijn kon leveren. Ook dit vond ik raar. Al met al was het product goed geleverd met een mooie verpakking, (mag ook wel voor dat bedrag) maar een extra attentie of b.v. een waardebon voor het geschiedde zou ik wel op z'n plaats hebben gevonden. Als men naar het bovenstaande verhaal hun klanten serieus nemen en wat gaan doen met de suggesties beveel ik deze webshop wel aan.

Moest even wachten maar goed gecommuniceerd

Alles goed gekomen zoals hierboven vermeld.

Alles top geregeld

Hele fijne service, goede producten. Ik bestel hier weer

Prima product, snelle levering.

Goed, snel, degelijk product

Snel

Snelle levering. Mooie producten

Geen opmerkingen.

Gunstig geprijsd en snelle levering.

Mooie producten, goede prijs en snelle levering.

Mooie producten, goede prijs en snelle levering.

Lelystraat 25 3364 AH Sliedrecht