Goede service
Je word heel goed geholpen en ze helpen je graag als je vragen hebt
Beveelt aan
5 October 2026
Mohamed
Hoensbroek
Laden reviews...
902 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 8.856 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,2
Review overzicht
De feedback is over het algemeen zeer positief, met nadruk op vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, gemakkelijke reservering en betrouwbare service. Klanten waarderen redelijke prijzen en de snelle teruggave van de borg. Enkele opmerkingen noemen kleine verbeterpunten, maar de beleving blijft hoogwaardig en betrouwbaar.
Je word heel goed geholpen en ze helpen je graag als je vragen hebt
Beveelt aan
5 October 2026
Mohamed
Hoensbroek
Zeer goed
Beveelt aan
5 October 2026
Cor
Heerlen
fijn geholpen als was goed
Beveelt aan
5 October 2026
Richard
Sittard
Contact was er prettig. Snelle reactie. Busje van goede kwaliteit, duidelijke afspraken.
Beveelt aan
5 October 2026
Isabelle
Maastricht
Zeer te vreden snelle afhandeling
Beveelt aan
5 October 2026
Rachid
Lanaken
Vriendelijk, behulpzaam , goede prijzen.
Beveelt aan
5 October 2026
Panagiota
Sint Odilienberg
Snelle goede afhandeling. Goed vervoer. Prijs ok!
Beveelt aan
5 October 2026
Maria
Hoensbroek
Fijne service uitstekend mensen
Beveelt aan
5 October 2026
Odaïr
Maastricht
(Verhuis) Auto deed alles wat ervan verwacht wordt. Maar hij had wel een aantal defecten. Lamp kapot en van alles los… een andere auto was er niet dus we hadden weinig keus…. Maar prima mee kunnen verhuizen!
Beveelt aan
5 October 2026
Rene
Beek
Blijvende klant
Beveelt aan
5 October 2026
E
HEERLEN
De auto reed super en was zuinig in brandstof
Beveelt aan
5 October 2026
Jennifer
Brunssum
Zeker een aanrader, kort voor de dag had ik nog een bus nodig en alles was snel in kannen en kruiken. Vriendelijke medewerkers aan de balie, ga nog eens zeker Adrem benaderen mocht ik willen huren!
Beveelt aan
5 October 2026
Mirwais
Bemelen
Prima service; goeie auto
Beveelt aan
5 October 2026
Hans
Swalmen
Het is iedere keer weer top georganiseerd, van het afhalen tot het terugbrengen, ennuiteindelijk klopt ook de factuur !!
Beveelt aan
2 October 2026
Bernd
Klimmen
Van afhalen tot terugbrengen en een kloppende factuur, zo hoort het Bernd! Ontzettend bedankt voor de 10!
My paid deposit included 30 km of mileage. The actual mileage was 26 km. Instead of receiving a refund for the 4 km I did not use, I received an invoice charging me for the full 26 km, without taking the 30 km already prepaid into account. The Maastricht Adrem team did not respond to my complaint. As a result, I ended up paying for 56 km instead of the actual 26 km.
Beveelt niet aan
2 October 2026
Sergei
Maastricht
Dear Sergei, we are sorry to read that the invoicing around the prepaid kilometres did not go as it should have, and that your message went unanswered. Our apologies for how this has worked out for you. I checked your invoice. Only 26 km is invoiced, not more, so the 4 km is refunded to you.
Alles lekker snel geregeld conform afspraak en prima auto mee gekregen.
Beveelt aan
2 October 2026
Marco
Vleuten
Fijn dat alles snel en volgens afspraak geregeld was en dat de auto bevallen is Marco. Hartstikke bedankt voor de 10!
In de avond de dag voor ik een busje zocht, voor het afvoeren van een oude bank, een reservering aangevraagd voor busje om 09:00 uur die dag. Kreeg al rond 08:30 uur de bevestiging dat het akkoord was. Busje opgehaald en bank afgevoerd. Alles ging supersnel en personeel is heel vriendelijke en behulpzaam!
Beveelt aan
29 September 2026
Laurens
Brunssum
Mooi dat je 's avonds nog even kon aanvragen en de bank de volgende ochtend al weg was Laurens! Ontzettend bedankt voor de 10!
Regelmatig gehuurd. Snelle en goede service en betaalbaar. Geen gedoe. Geen lange wachttijd.
Beveelt aan
28 September 2026
Raoul
Susteren
Fijn dat je steeds weer snel en zonder gedoe geholpen wordt Raoul. Enorm bedankt voor de 10!
Ik huur vaker een bus bij Adrem. Reserveren gaat makkelijk en de tarieven zijn concurrerend. Er is altijd wel wat schade aan de bus die ik mee krijg, maar gelukkig nog nooit gedoe gehad bij terug inleveren. Dat heb ik (op vakantie) wel anders meegemaakt. Verhuurders proberen dezelfde schade bij iedere verhuur in rekening te brengen. De bus had deze keer een lampje kapot in de richtingaanwijzer en kentekenverlichting. Dat was niet gemeld (en had eenvoudig verholpen kunnen worden voor de verhuur). Parkeren bij de vestiging Heerlen is wel een punt van aandacht! Er is (te) weinig plek en de buren van Adrem zijn niet heel subtiel als je per ongeluk parkeert op een van de plaatsen die blijkbaar van hen zijn.
Beveelt aan
28 September 2026
Jos
Schaesberg
Fijn te lezen dat het reserveren en inleveren steeds zonder gedoe verloopt Jos! We nemen de verlichting en het parkeren in Heerlen mee, bedankt voor de review en het mooie cijfer!
Bus geleend alles netjes verlopen zoals het hoort. Top Mannen! Volgende keer zou ik zeker weer een bus huren bij Adrem Maastricht.
Beveelt aan
28 September 2026
Mike
Maastricht
Fijn dat het huren van de bus helemaal soepel verliep Mike, graag tot de volgende keer in Maastricht! Bedankt voor de review en het mooie cijfer!
De bus reed fantastisch en was van alle gemakken voorzien. Het huurcontract en het contact rond het afspreken waren prima. Het afleveren was een beetje beetje hobbelig maar is uiteindelijk goed gekomen.
Beveelt aan
28 September 2026
Miep
Roermond
Wat fijn om te lezen dat de bus fantastisch reed en van alle gemakken voorzien was Miep! Bedankt voor de review en het mooie cijfer, en jammer dat het afleveren wat hobbelig ging.
Prima service vriendelijk
Beveelt aan
28 September 2026
Michel
Maastricht
Fijn om te lezen dat je de service prima en vriendelijk vond Michel. Hartstikke bedankt voor de 10!
Dat schuurt, begrijp ik, want een 5 zou de 10 niet mogelijk moeten maken. Maar het drukt het beste het gevoel uit. Desk, meedenken, admi: beter dan ooit eerder in mijn leven. (71 en ervaren Huurder...) Maar de Bus eenmaal mee: Controlelampen branden, bandenspanning gevaarlijk laag alle 4 de banden, ergerlijke lamp reserve-accu-storing, binnenruit voor baggervet, dus slecht zicht tegenliggers, rammel achterin waardoor achterpassagiers gek werden, beschadigingen buiten zo erg dat je hem niet meer mee zou moeten mogen geven, voorruit vervangen linkerafdekstrip niet meer aangebracht en lijmrestanten glas en dak. Bah. Ergerlijk en volmaakt onnodig. Weken tevoren besteld. Jammer!
Beveelt aan
28 September 2026
George
Leidschendam
Beste George, wat fijn om te lezen dat de desk, het meedenken en de administratie zo goed bevielen. Dat de bus er vervolgens zo bij stond, met brandende controlelampen en te lage bandenspanning, had niet mogen gebeuren: onze oprechte excuses daarvoor.
de mensen die er werken zijn heel vriendelijk behulpzaam en respectvol net als de eerste keer heel netjes geholpen zeer tevreden
Beveelt aan
28 September 2026
Kelly
heerlen
Wat leuk om te lezen dat je ook de tweede keer weer netjes en vriendelijk geholpen bent in Heerlen! Bedankt voor de review en het mooie cijfer Kelly!
Huur al jaren mijn verhuisbus bij Adrem! Altijd goed
Beveelt aan
28 September 2026
christian
Maastricht
Al jaren je verhuisbus bij ons, daar zijn we blij mee Christian! Bedankt voor het mooie cijfer!
Wij maken dat je wegkomt!
Heerderweg 33
6224LA Maastricht
Branch
Automotive
Specializations
Accessoires, Onderdelen
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.