Prima ervaring

Prima ervaring!

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf: snel antwoord op de reservering, snelle terugbetaling van de borg en erg vriendelijk personeel

Geweldige service

Ik huur nu al een tijdje bij adrem en de service is in één woord geweldig . Mocht ik wederom een bestelbus willen huren. Dan is de keuze Voor mij de keuze snel gemaakt :-) Tot wederziens !

Goed verzorgd en snelle afhandeling

Goed verzorgd en snelle afhandeling

Klantvriendelijk personeel en uitstekende service en afhandeling

Alles is gewoon goed

Top geregeld

Schoon busje tot elk gewenste tijdstip in te leveren. Erg fijne ervaring!

Excellent service

High efficiency, excellent service

Many thanks for the 10, Yawen!

Alles goed geregeld qua busje huur

Ondanks corona-crisis was alles goed en veilig geregeld. Na het karwei te hebben geklaard was er weer een snelle afhandeling van controle van auto en terugstorting van de borg.

Dankjewel voor de 8, Harry!

Redelijk

Bij het inleveren van de bus, twee uur te vroeg, was niet alleen niemand aanwezig maar ook niemand telefonisch te bereiken; ben 20 min in de wacht gezet en eenmaal de verbinding verbroken omdat ik te lang is de wacht stond. Jammer goede service verder.

Dankjewel voor je beoordeling Luud. Jammer dat je ons geen voldoende wilt geven. Sorry dat we niet bereikbaar waren!

Fijne service

Makkelijk en prijsgunstig een bus huren, fijne vriendelijke service. Erg duidelijke voorwaarden.

Hartstikke bedankt voor de 10!

Zoals voorheen, huren zonder zorgen

Zoals altijd tevreden; reserveren, zonder rompslomp. Vriendelijke service en een prima bus

Een 9, dankjewel Charles!

Dankjewel voor de 9, Roy!

Uitstekend geholpen!

Fijne bus om je verhuizing mee te doen.

Super bedankt voor de 10, Joost!

Snelle afhandeling,fijne service

Een 10, hartstikke bedankt Manon!

Vriendelijk en goede service

Snelle en correcte online reservering, nieuwe bestelbus mee gekregen. alles was keurig verzorgd, met een woord TOP.

Geweldig bedankt voor de 10, Arthur!

helder en duidelijk

correcte en snelle afhandeling

Dankjewel voor de 8, Rob!

alles 100% OK

Busje gehuurd voor een kleine verhuizing. Alles was van a tot z in orde.

Een 10, super bedankt Olaf!

Goede bus, wel een beetje onhandig geregeld

De gehuurde bus voldeed aan alle wensen en was in goede staat. Het logistieke proces rondom ophalen en inleveren ben ik minder enthousiast over. Ophalen is vanaf 08:00 uur. Ongeveer 10 mensen kwamen een bus ophalen en konden 1 voor 1 worden geholpen. Dat betekende redelijk lang wachten voor de rest. De bus diende terug te zijn om 16:30. Dit vind ik behoorlijk vroeg om helemaal klaar te zijn met een verhuizing. Toch een paar keer op en neer gereden en nog naar het stort, dan is het al snel later. Na 17:00 uur wordt blijkbaar het hek gesloten en kom je niet meer bij je eigen auto en kun je de bus niet meer terugbrengen en moet je een extra dag betalen. Vrij onhandig dus gezien verhuizingen kunnen uitlopen. Te meer omdat veel verhuurbedrijven met een sleutelkluis werken waar je ook in de loop van de avond kunt inleveren. Zelf had ik niet op de tijd gelet, ik werd gebeld dat ik te laat was, en of ik direct wilde komen om de bus in te leveren. Ze zouden proberen nog open te blijven. Ze waren gelukkig nog open, dit is wel fijn. Dus op zich prima service, alleen niet optimaal geregeld wat mij betreft. De verhuurtijden staan ook op hun website, dus ik mag niet klagen wat dat betreft alleen ik denk dat het beter bij deze tijd past om tijden te hanteren die flexibeler zijn.

Dankjewel voor je voldoende beoordeling Daniel! Het klopt dat een zaterdag van 8:00 - 16:30 soms te weinig tijd is. Je kunt de bus ook van vrijdagmiddag 16:30 tot zaterdag 16:30 huren, dan heb je iets meer tijd.

Super handig dat er zoiets is

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en goed geholpen. Alles was netjes verzorgd. En niet duur. Goede prijs kwaliteitverhouding. Een echte aanrader, zal zeer zeker weer dat een busje huren.

Hartstikke bedankt voor de 10, Samantha!

Dit is de 2de keer bij Adrem, en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Goede,vriendelijke, duidelijke en nette service. Echt een aanrader

Een 10, super bedankt Maria!

Goed busje en goede service

We hadden het busje nodig om ongeveer 100 bierkratten te vervoeren. Dit paste in een keer, prima bus

Geweldig bedankt voor de 10, Mats!

Alles verliep prima

Hartstikke bedankt voor de 10, Bouzian!

Super tevreden

Professioneel,meedenkend & vriendelijk personeel,correcte afhandeling. Een aanrader,zal zeker indien nodig opnieuw bij Adrem huren.

Een 10, super bedankt!

prettige mensen, goede service, nette prijs

Ook goede schone auto gekregen

Hartstikke bedankt voor de 10!

punt van aandacht mogelijk 1 uur eerder openen om 8 uur

Dankjewel voor de 8, Chris! Goed punt eerder openen, maar dat kost wel extra personeel dus extra huur...