Snel en makkelijk een bestelbus huren.

Snel online geregeld. Volgende keer ook hier een bestelbus huren.

prima om snel en makkelijk een busje te huren

snelle afhandeling. goede check van eventuele schade voor vertrek. auto was schoon en prettige service.

2e keer maar nooit meer!

Geen representatieve bus.....meer beschadigingen dan dat ik sproeten op mijn gezicht heb. Na starten voertuig melding lege band rechts achter. Beheerder had netjes aangeboden om band op te pompen maar had natuurlijk al gecontroleerd moeten zijn. Na 3 bochten nieuwe meldingen remblokken laten nakijken en fout airbag rechts.....meteen naar werkplaats. Dat was ff schrikken....terug naar Adrem.....geen gelijkwaardig voertuig meer dus ben maar akkoord moeten gaan met korting.

Bedankt voor je beoordeling Roger. Je had blijkbaar niet de beste bus mee. Sorry dat er geen alternatief was!

Huurauto is goed

Toen ik hem huurde stonden de lampen nog aan, dacht dat hoord zo, zie je wel vaker bij nieuwe auto’s, alleen de maandag erop was de accu leeg, a.n.w.b wegenwacht gebeld, die constateerde een slechte accu, na het opstarten heb ik geen problemen meer gehad

Super bedankt voor de 10, Anita!

Voorspelbaar, betrouwbaar, goede service

10/10 punten voor Adrem. Ik heb deze zomer 4x van adrem mogen huren en het was altijd een makkelijke, plasante en relaxte interactie. Top service.

Een 10, hartstikke bedankt Gabriela!

fijn geregeld allemaal

fijn bedrijf goede service

Geweldig bedankt voor de 10, Renier!

Goede en snelle reservering gemaakt

Op donderdag 29 september gebeld of er voor vrijdag 30 september 2022 een kleine bestelbus gehuurd kon worden. En dat kon. Snel en goed geholpen. Prima.

Een 9, dankjewel Ger!

Super zoals altijd

Goede communicatie fijn dat we de bus nog een dag extra konden huren.

Ontzettend bedankt voor de 10, Fiona!

Is oké

Alles was goed en vlug geregeld.

Dankjewel voor de 9, Jan!

Goede bussen

Bus gehuurd goed bevallen . Zeker weer doen

Een 7, dankjewel!

plezierige, snelle service zowel bij halen als terugbrengen

Alles loopt soepel bij Adrem, het personeel is vriendelijk en efficient en de auto stond op tijd klaar. Ook het weer inleveren en de afrekening verliepen prima. Het was fijn dat ik mijn fiets droog en veilig binnen kon stallen. Klein minpuntje: de auto was niet goed schoongemaakt van binnen: de matten hadden even gezogen mogen worden en er zat een handafdruk binnen op de voorruit, vrijwel in mijn gezichtsveld. Maar verder: als ik weer een huurauto nodig heb, ga ik terug naar Adrem.

Een 8, dankjewel Maarten! Goede verbeterpunten!

super

Ze hebben me goed geholpen met mijn probleem

Dankjewel voor de 7, Frans!

Gewoon prima

Super bedankt voor de 10, Marcel!

Snel geholpen.voorbanden bus zat nog maar weinig profiel op.volgende keer bus beter controleren.rechter knipoerlicht defect omdat er 4 tot 5 cm water in stond eaardoor rechterknipoerlicht in buitenspiegel niet werkte. Huurprijs iets aan de hoge kant.voor de rest prima in orde

Dankjewel voor de 7, Leon! Het wordt tijd om deze bus even goed na te kijken.

Goed bedrijf. Vriendelijke service.

Dankjewel voor de 8, Marie-Ange!

snel en super

mooie bus profecioneel

Hartstikke bedankt voor de 10!

Fijn contact op de dag van verhuur,daar het een beetje uitliep maakte ik me een klein beetje zorgen maar dat was nergens voor nodig dankzij de nette service. Als ik weer een busje moet huren ergens voor zal dit zeker weer bij jullie zijn.

Ontzettend bedankt voor de 10, Hub!

Alles is goed verlopen

Vriendelijk personeel en het busje was in goede staat.

Geweldig bedankt voor de 10, Jeffrey!

Ik huur vaker bij adrem en nooit problemen, komen hun afspraken altijd na

Een 10, hartstikke bedankt Alexandro!

Auto gehuurd in Heerlen, alles was goed en snel geregeld. Tank was niet helemaal vol toen wij de auto ophaalde, even bijgetankd, kwitantie laten zien bij afleveren en het werd meteen geregeld. Top service. Wij zullen, in de toekomst, ook gebruik maken van deze autoverhuur bedrijf

Super bedankt voor de 10, Will!

Dubbel gevoel.

Service is op het eerste gezicht goed. Maar bij nader inzien is het toch een beetje schimmig. Ik had denk ik bij het inleveren 5l te weinig in de tank zitten (mijn fout). As Rem zet op de rekening 15l a €2,09 excl btw. Dus en teveel brandstof in rekening gebracht, tegen een te hoog tarief, waar OOK nog een btw over gerekend wordt. Heel erg zonde.

Ik snap je dubbel gevoel. Dit gaan we uiteraard recht zetten, want hier heben we duidelijk een foutje gemaakt. Sorry!

Op 2 minpunten na heel goed.

De gehuurde auto voldeed aan bijna alle verwachtingen, aan de revieuws die ik van te voren heb doorgelezen, en niet alleen de Adrem Autoverhuur revieuws. 2 puntjes hebben echter wel degelijk jullie aandacht nodig, Punt 1 moest jullie medewerker bij het afleveren van de auto wijzen op een lakbeschadiging aan de bestuurdersdeur, had hij geen foto van gemaakt, werd nu gemaakt. Punt 2 Autosleutel werd mij hierna in hand gedrukt en een prettige reis gewenst. Er volgde geen uitleg over de auto, ik rijd namelijk nog in jullie ogen in een "RETRO" Auto nog alles handbediend. Gelukkig heeft mijn vriend me geholpen, anders had ik auto nog niet eens gestart gekregen. Storend vond ik dat 2 van jullie medewerkers buiten een sigaret aan het roken waren op nog geen 20 meter afstand van mij, maar geen aanstalten maken om te komen helpen, vind ik persoonlijk slechte service.

Dankjewel voor de review José! Tof dat je ons toch nog een 8 geeft. Een beetje meer uitleg was inderdaad wel beter geweest, sorry!

super

Goede en snelle afhandeling

Geweldig bedankt vor de 10, Tim!

handig

gelukkig een busje kunnen huren ivm opruimen spullen.

Dankjewel voor de 7!

Professioneel, ongecompliceerd, klantvriendelijk

Had een auto met laadklep nodig op do, vr, zo en ma. Had gehuurd van do. tot ma. Toen ik de auto ging afhalen sprak ik aan, dat ik de auto op zaterdag eigenlijk niet nodig had en of ik dit misschien een volgende keer anders kan doen. Antwoord: "dat kan nu ook al: gewoon de auto vrijdagavond terugbrengen en zaterdagavond tussen 16:30 en 17:00 weer oppikken. Dan hoef je de zaterdag niet te betalen" toppie!

Een 10, super bedankt Rob!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!