Goede service, niks is te veel moeite.

Ruim 7 maanden een auto gehuurd, ivm aanschaf nieuw wagen. Ze doen niet moeilijk als de huur auto verlengd moest worden. Ook geen moeilijk vragen over de factuur, die kon gewoon op rekening. Top! Ga zo door.

Dat noem ik nou " service " De zo goed als nieuwe auto voor een extreem laag bedrag huren. En wanneer blijkt, bij het terugbrengen de volgende dag, dat ik de sleutel van mijn eigen auto vergeten ben, kan ik zonder problemen de huurauto weer mee naar huis nemen om de sleutel alsnog te halen. Dat ik daardoor ver over de afgesproken tijd de auto terugbreng vormt geen enkel probleem. Veel dank en graag tot een volgende keer.

Gewoon goed

Gewoon goede en snelle service

Goedkoop, keurige bus gehuurd

Ik heb goedkoop kunnen verhuizen. Enigste minpunt us dat huren vanaf 8 uur staat vermeld en men oas om 9 uur open gaat. Voor de rest alles correct afgehandeld.

Voor herhaling vat baar!!

Duidelijk helder en mooi materiaal!

Snel geregeld, goede Nieuwe grote bus.

Snel geregeld, goede Nieuwe grote bus. En goede service!

Te duur vinden wij

Bij de huur van een bestel auto zijn de bijkomende kosten voor verzekering erg hoog en er is geen km vrijstelling. Bij snelweg ritten lijkt het wel of de auto terug geregeld is op 120 km/u

Zonder poespas snel soepel en voordelig een auto gehuurd

Zonder poespas snel soepel en voordelig een auto gehuurd

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding

Altijd erg tevreden!

Niet de beste ervaring

Verhuurder kwam te laat opdagen. Verteld werd dat we de bus tot 5 uur konden huren, ter compensatie. Vervolgens klopte van de factuur niets. - diesel in rekening gebracht terwijl we vóór terugbrengst nog de tank hadden volgetankt. - 260 km werd in rekening gebracht terwijl we van Sittard naar montfort en terug hadden gereden. Krappe 50 km. - er werd ons een volledige dag in rekening gebracht, terwijl ik 5 over 12 de bus al had teruggebracht. Jammer! Normaliter ben ik over jullie service tevreden.

alles verliep volgens afspraak

De voorbereiding kon digitaal, dat is prettig. De auto stond klaar volgens afspraak en de medewerker gaf voldoende uitleg over de staat en bediening. Terugstorting van de borg binnen enkele werkdagen. Kortom, een fijn bedrijf om een bestelauto bij te huren.

Geweldige service!

Het gehele proces vanaf het indienen van de huuraanvraag tot het ophalen en uiteindelijk inleveren van de personenbus ging uitermate soepel. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat mee denkt en zeer klantvriendelijk is. Zeker een aanrader en wij zullen zeker nog vaker gebruik maken van deze service.

Vriendelijke medewerkers, prima bus.

Uitstekende en snelle communicatie, de gehuurde bus was prima, medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Altijd snel geholpen

Bij adrem wordt je altijd snel vriendelijk En op tijd geholpen busje nodig zelfde dag Geen probleem .

alles zeer goed geregeld en en kundig personeel

Van t afhalen van de bus tot en met het afleveren en het opmaken van de eindafrekening, geef ik jullie een dikke 10!!!!

Dankjewel voor de 9, Ton!

Goedkoop huren

Auto werd brandschoon afgeleverd

Super bedankt voor de 10, Willem!

het enigste nadeel is de website. De informatie klopt niet. Bv openingstijd op de website is 8 uur maar in werkelijkheid is het 9 uur. Dus kon een half uur wachten. Verder moet de website echt op de schop. Vele delen werken niet. Je kan bv niet je huurtarief berekenen ed.

Dankjewel voor de 9, Michael! Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe website, bedankt voor je input!

Strak goed geregeld !

Top geregeld !

Hartstikke bedankt voor de 10, Lucien!

Prima service. Fijne auto (nieuw, nog geen 5000km gereden). Vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Borg snel terug. En de fiets kon een paar dagen blijven staan. Net als vorige keer. Heel fijn!

Een 10, ontzettend bedankt Vincent!

Goede prijs, mooie auto, vriendelijke service

Bestelbusje gehuurd, alles was helemaal in orde. Vriendelijk geholpen, goede prijs.

Hartstikke bedankt voor de 10, Eli!

Goede attente service, fijne bus

Klokslag 9.00 u werden we geholpen, 9.10 u reden we weg. Dleutel terugbrengen na 18.00 u geen probleem

Een 10, super bedankt Erik!

uitstekend geregeld

dit was niet de eerste keer, dat ik hier een verhuisbus heb gehuurd. prima bus met laadklep achter, uitstekende afhandeling. goede huurprijs.

Geweldig bedankt voor de 10, Wi-jo!

Was zeer goed.

Mijn ervaring met de mensen daar was zeer respect vol.

Dankjewel voor de 8, Yilmaz!

Zeer goede service.

Hartstikke bedankt voor de 10, Sjef!

Top geregeld

Online kunnen reserveren en per mail erna bevestiging en extra info ontvangen met tijdstippen. Bij aankomst stond busje klaar en was alles snel geregeld en bij terugkomst ook zeer snel en duidelijk en resterende bedrag van betaalde borg ook snel terug op de rekening.

Een 10, super bedankt Michael!