Net busje, vriendelijke mensen.

Net busje, vriendelijke mensen.

Een dikke duim!

Om zeker te weten dat mijn lading in de bestelauto zou passen, is de laadbak binnenmaats nagemeten. Omdat naderhand toch twijfels rezen over de maatvoering is een grotere bestelbus tegen de kleine prijs beschikbaar gesteld. Super!

Een 10, dankjewel José!

Zonder probleem een auto kunnen huren. Alles goed geregeld. Fijn behandeld. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor de 9, WH Caelen!

Vriendelijk en kompetente medewerkers

Ookal huur ik slechts 1 tot 4 keer per jaar een auto zo wordt ik alsnog behandeld als een vaste klant d.w.z. alsof ik iedere maand een auto zou huren. Men kent mij, spreekt mij met mijn Naam aan en geeft mij een gevoel van menselijke warmte. Uitleg is altijd goed en eventuele Problemen worden tot wederzijdse tevredenheid snel opgelost. Een dikke dank aan alle medewerkers van Adrem Maastricht.

Graag gedaan, dankjewel voor de 10, Michael!

was zeer tevreden met de afwerking van mijn factuur

was zeer tevreden

Een 8, dankjewel Theo!

Het ging wel.

Niet vol afgedankt,vies achter in de bak, waarschijnlijk bouwpuin mee gereden,uitgeveegd maar verder niet schoongemaakt.Mijn spullen zaten aan de onderkant vol met stof. Voor het niet afgetankt heb ik een compensatie gekregen.

Bedankt voor je beoordeling John! Sorry dat de bus niet vol was en niet schoon. Dat gaat helaas wel ens mis...

Praktisch, efficiënt en “goedkoop”.

Een 10, dankjewel Tiemen!

Makkelijke autoverhuurder

Mooie nieuwe auto gehuurd, goede informatie gekregen, borg stond snel weer op mijn rekening!

Dankjewel voor de 10, Martine!

ik voel me belazerd door dit bedrijf

Ik huur een auto om 14.30 en breng deze terug om 17.45 ik kreeg 161 euro terug van mijn 250 euro borg. Ik heb dit gemeld maar r=geen antwoord tot heden.

Beste Siong So, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons geen voldoende kunt geven. Ik heb de factuur naar jouw mailadres gestuurd. Als je daar nog vragen over hebt, hoor ik het graag!

Fijne bedrijf, transparante prijzen

Ik heb voor 1 dag een kleine bestelbusje gehuurd om te verhuizen. De auto was binnen schoon en werkte prima. Huren bij Adrem is altijd makkelijk en de medewerkers zijn vriendelijk. Grootste pluspunt voor mij is dat hun website heel overzichtelijk is. De soorten voertuigen die ze aanbieden en wat dat kost wordt transparant gepresenteerd zo dat je efficiënt een keuze kan maken zonder meer uit te geven dan moet. Volgende keer huur ik alweer bij Adrem.

Dankjewel voor de 10 en je uitgebreide review!

Prima geregeld. Mijn vraag werd goed gehoord en er werd goed op ingespeeld

Omdat ik erg laat met mijn vraag kwam dacht ik dat ik niet geholpen kon worden. Maar er werd een oplossing gevonden en kon ik toch een wagen huren, Zeer tot tevredenheid. Ook het financiële gedeelte werd snel en goed afgehandeld.

Een 10, hartelijk bedankt!

prima autoverhuur

Snel en persoonlijke service

Dankjewel voor de 10, Marieke!

Goed materiaal,goede service behulpzaam personeel goede prijs!

Een 10, dankjewel Roland!

zeer prettige, snelle service en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

- zeer vriendelijke medewerkers die niet over kleinigheden vallen; - snelle service omdat men snel op gemailde vragen reageert en ook nog ongevraagd goed adviseert; - super handig dat je contract via internet kunt voorbereiden; - en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding (zeg maar: de goedkoopste)

Dankjewel voor de 10, Edward!

100% tevreden

100% tevreden

Een 10, bedankt Gerard!

Zeer goede service , ik kon op de zelfde dag een busjes huren voor een schappelijke prijs. Mijn voorschot werd ook al snel teruggestort Bedankt

Dankjewel voor de 9, Fatima!

Perfect geregeld

Alles was super geregeld, helder en goede uitleg. Dacht dat dit iets was voor mn studenten maar dit is gewoon super professioneel

Een 10, dankjewel Thieu!

zeer goed geholpen door alle medewerkers

afhandeling zeer goed had een storing bij terug komst gemeld en zouden er werk van maken ze hadden een luisterend oor volgende keer zeker weer bij Adrem TOP

Dankjewel voor de 8, Hans!

Altijd weer

Woon sinds 8 jaar in de regio en ben sinds jaren klant. Makkelijk en snel, ook kortdag een auto of busje huren alleen met adrem. Niet helemaal de goedkoopste, maar volgens mij wel de beste service en klantenvriendelijkheid.

Een 10, dankjewel Henning!

vriendelijke, snelle en adequate dienstverlening

zie die ene regel

Dankjewel voor de 10, Henriette!

Prima service, adequate afhandeling, scherpe prijs.

Een 8, dankjewel John!

Goede service... prima auto ... keurige prijs!

Bij het reserveren van de auto heeft de medewerker er voor gezorgd dat ik toch de juiste auto kon huren ondanks dat hij eigenlijk niet beschikbaar was. Dat vind ik hele goede service! Als ik in Maastricht nog eens een auto moet huren zal ik dat zeker weer bij Adrem doen.

Dankjewel voor de 10, Ingrid!

eerste tegenvallende ervaring

Busje gereserveerd. Half negen in de ochtend van de huur 3 gemiste oproepen. Gebeld maar men kreeg geen contact met de vestiging en als er iets was zouden ze me het laten weten. Wij naar de vestiging. Geen bus ,Uitgevallen. Ik had niets gehoord. Men kon niet inspreken was de reden. Voicemail werkt gewoon. In Maastricht, 22 km stond een kleiner busje klaar. Maar net. Moest werk naar een expo brengen en als ik geen vervoer had zou ik echt schade hebben. Op communicatie kunnen ze nog veel leren. Uiteindelijk is alles goed afgelopen en afgehandeld. Maar echt een aandachtspunt want als er een gereserveerd is, hebben mensen die die dag nodig en zullen ze een evenredig alternatief achter de hand moeten hebben

Bedankt voor je beoordeling Petra! Helaas gaat bij het reserveren soms iets mis, of een klant levert een bus niet op tijd in. En dan zijn we vlak nadat wij open zijn telefonisch slecht bereikbaar. Sorry voor de slechte communicatie!

Snel en betrouwbaar

Niets op aan te merken

Bedankt voor de 8!

Was een prima ervaring met Adrem!

Goed geholpen, nette bus!

Bedankt voor de 10!