Top!!!

Zeer tevreden klant..

Uitstekend goede service en de borg is vrij snel terug gestort.

Goede ervaring(en) opgedaan.

Fijn dat er op een dag gebruik kan worden gemaakt van een bestelbus. Je betaalt voor het gebruik en niet voor het bezit van zo’n auto.

Snel, makkelijk en netjes

Was goed en snel geholpen. Bus deed zijn werk ook goed dus al met al tevreden. Had misschien een iets luxere bus kunnen zijn maar verder was er niks op aan te merken.

Top service, volgende keer weer,

Een grote bak gehuurd voor mijn verhuizing. Makkelijk online geregeld en betaald, ophalen op de dag is heel eenvoudig en personeel hartstikke vriendelijk. Inleveren is zo gepiept en m'n geld stond gauw weer op de rekening. Volgende keer maak ik graag weer gebruik van de diensten van Adrem!

Goed service

De meeste autoverhuurbedrijf geven ze 100 km gratis maar bij jullie niet.

Prima geregeld en georganiseerd

Vanaf het reserveren tot en met het terugbrengen van de gehuurde bestelbus is alles prima gegaan, met duidelijke uitleg. De borg is vrij snel terug gestort. Een compliment

prettigge samenwerking

zeer correct

Snel, efficiënt, makkelijk

Alles super online te regelen en bij vragen per mail krijg je per ommegaande antwoord. Prima!

gewoon goed

makkelijk en snel boeken, helde en transparante service

Goede snelle en vriendelijke service

We hadden een auto gehuurd om 8 uur in de ochtend maar de auto bleek nog niet terug te zijn. Zij belde de persoon en die was er binnen een half uur en boden de medewerkers gelijk een tegemoetkoming aan. Daar waren we heel blij mee! Top service en de auto reed ook superfijn!

Een 9, dankjewel Raphael!

Gied

Dankjewel voor de 8, Archie!

Het ging zoals het al jaren gaat...Nette Bus, correcte afhandeling!

Zoals in een zin beschreven. Net wagenpark, correcte afhandeling Een tevreden klant!

Super bedankt voor de 10 George! Fijn dat je al zo lang klant bent!

Super service, lekker snel en hartstikke vriendelijk ondanks de grote drukte

Hartstikke bedankt voor de 10, Ingrid!

Prima service, zeer tevreden!

Het huren van de auto ging makkelijk en snel online. Het ophalen en inleveren verliep ook lekker vlot. Alles staat duidelijk in het huurcontract, de auto was in perfecte staat. Vriendelijke mensen, dus helemaal blij!

Een 10, ontzettend bedankt Patrick!

Uitstekend geholpen bij het huren van onze verhuisbus!

Geweldig bedankt voor de 10, Hans!

Goed geholpen en een goede auto meegekregen.

Ook de terugbetaling van het restantbedrag werd vlot geregeld.

Een 9, dankjewel Bauke!

Snel een bus geregeld!

Personeel denkt goed mee naar de beste oplossing. Zeer tevreden en eenvoudig geregeld!

Hartstikke bedankt voor de 10, Remco!

super coulant en vriendelijk verhuurbedrijf

Heb een grote bus gehuurd en had hen 2 dagen nodig met een dag ertussen. Het was geen punt om de bus dan 3 dagen te houden. Heb helaas een spiegel stuk gereden en ook dit was super snel en correct afgehandeld. De volgende bus komt zeker weer van Adrem

Dankjewel voor de 9, René! Van harte welkom om weer te huren!

Perfecte service

Zeer goede service en kwalitatief goede voertuigen.

Een 10, super bedankt Raymond!

Altijd op tijd geholpen

Snelle boeking via de site. Daarna bevestiging van mijn boeking Vriendelijke medewerkers

Ontzettend bedankt voor de 10, Chantal!

Top quality customer experience with Adrem

Great customer service, with very friendly and supportive staff. I will be a repeat customer at Adrem. Very highly recommended.

A 10, many thanks Andrew! And thanks for your recommandation!

Zeer goed, zoals gewoonlijk

Heel makkelijk te reserveren, auto zelf gloednieuw en ook heel goede en snelle afhandeling bij inleveren.

Geweldig bedankt voor de 10, John!

Very good service

Excellent car and very good and professional service.

Thank you very much for the 9, Amina!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!