Duidelijke offerte vooraf. Eerdere beschadigingen werden vooraf goed vastgelegd. Makkelijk te bereiken locatie (Mestreech).

Blijf alert met wat je huurt

Een bestelwagen gehuurd voor twee weken in Heerlen. Op zich een mooie auto met toch al wat krasjes. Dus deze waren vastgelegd op hun tablet. Bij inlevering toch een discussie over een al bestaande veeg op een achterdeur. Ook toen ik zei dat de veeg al op z’n tablet moest staan bleef de jongeman volvouden dat deze er niet opzat. Ik had de foto van de ”schade” al op mijn huurcontract staan toen ik de auto ophaalde. Vond het wel triest, zeker omdat ik voorzichtig was geweest met die leuke auto en vanbinnen weer gepoetst had alvorens in te leveren. Verder wel top personeel, vriendelijke verhuurders.

Hele fijne ervaring!

Al met al een fijne ervaring, alles goed geregeld en snel afgehandeld....klein puntje: mocht wat beter gepoetst afgeleverd worden.

Super bedankt voor de 10, Bob! Oei, een auto die niet schoon is, is niet de bedoeling, sorry!

Fijne bus met laadklep gehuurd. goed geregeld

Fijne bus met laadklep gehuurd. Fijn dat ik de bus na sluitingstijd kon terug brengen.

Dankjewel voor de 8, Jan!

Snel geregeld

Makkelijk te boeken, vriendelijk geholpen, inleveren kan ook snel met een nachtkluis.

Een 8, dankjewel Jacqueline!

Fijn bedrijf

Duidelijke afspraken. Zeker aan te bevelen

Dankjewel voor de 9, Marlies!

Snelle en vlugge afhandeling.

Snel geholpen met vriendelijk personeel en ik zal er zeker nog eens teruggaan.

Een 9, dankjewel Alex!

Was goed

Dankjewel voor 8, Noud!

goede service voor een eerlijke prijs!

makkelijk geboekt, helde dag besteld maar uiteindelijk maar 5 uur gebruikt. zonder vragen aangepast tarief. vriendelijk personeel en goede auto's TOP HOOR!

Geweldig bedankt voor de 10, Fred!

prima verhuur bedrijf en alles volgens afspraak toppie

voor herhaling vatbaar dus voor de volgende keer auto verhuur Adrem weer

Dankjewel voor de 9, Wil!

Prima autoverhuurbedrijf

Vier dagen auto gehuurd prima prijs èn goede service

Super bedankt voor de 10, Nicole!

Goed onderhouden voertuig, vriendelijk personeel

Goed bedrijf alleen positiev

Dankjewel voor de 8, Jorg!

Vriendelijke spontane mensen

Super ervaring met Adrem. Wanneer ik weer een voertuig nodig heb weet ik jullie te vinden. Bedankt voor de goeie service

Een 10, hartstikke bedankt Pascal!

Perfect geregeld

Snel en goed geregeld Prettig om aken mee te doen Fijn Personeel

Ontzettend bedankt voor de 10, Henri1

geen-bs goed

Goeie afspraken, goeie wagen, geen verrassingen achteraf

Dankjewel voor de 9, Justin!

Fijne service en vriendelijk personeel

Vlug geholpen door vriendelijk personeel, binnen 5 minuten al een busje kunnen huren. Voor herhaling vatbaar.

Een 10, geweldig bedankt Frans!

Prima bus, goed rijgemak ondanks dat ik voornamelijk personenauto's rij. Bij het afhalen vd bus bleek het hele avontuur duurder te zijn dan ik had gedacht toen ik het opzocht op internet. Dat was een kleine tegenvaller.

Dankjewel voor de 8, Nancy! Sorry dat de prijs tegenviel.

Goed geholpen

Snel auto huren en goed advies

Reuze bedankt voor de 10, Torvy!

Heel snel en vriendelijk op weg geholpen.

Een 10, enorm bedankt Ernest!

Zeer goed geholpen

Snelle afhandeling bij het halen en terug brengen van de bus

Super bedankt voor de 10, Jos!

Zeer klantvriendelijke en correcte organisatie

Vriendelijk, snelle afhandeling en prima auto die ik huurde

Dankjewel voor de 9, Peter!

Prima bus

Snel geregeld

Een 10, geweldig bedankt Jos!

Uitstekend advies, voorbereiding, instructie, communicatie, en afrekening, zeer klantvriendelijk!

Online Adrem gevonden, prijsstelling was prima, relatief nieuwe bus besteld van 11 m3, aanwezige schades werden gedetailleerd opgenomen, uitstekende bus, prettige instructie, goede communicatie mondeling en per e-mail, en snelle en uitstekende afhandeling per e-mail. Absoluut voor herhaling vatbaar. Kom graag in toekomst nog eens terug.

Een 10, hartstikke bedankt Ernst-Jan!

vertrouwbaar

als je busje moet huren moet je hier zijn geloof me de medewerkers zijn professioneel

Dankjewel voor de 9, Falah!

Betrouwbare nette auto's, flexibel en klantgericht team

Vanuit onze organisatie boeken we regelmatig verschillende soorten busjes, vrachtwagentjes en personenwagens. Reserveren gaat soepel en er is altijd beschikbaarheid. De auto's zijn schoon en de schade die bij vertrek is wordt op een fijne manier gezamenlijk doorgesproken. De auto wordt zelfs voorgereden voor vertrek. Het personeel is erg vriendelijk, flexibel en denkt mee.

Super bedankt voor de 10, Els!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!