Auto en Autoverhuur prima

Auto was prima en telefonische contacten en contacten met de verhuurder waren klantvriendelijk en prima

Bedankt voor je beoordeling Ton! Ik snap dat je geen voldoende wilt geven. Wij hebben de jongen met het petje een draai om zijn oren gegeven ;-) Hopelijk toch tot een volgende keer!

Alles naar wens verlopen.

Prettig en zonder problemen.

Altijd uitstekende service

Al meerdere jaren hier en daar bestelbusje gehuurd en altijd perfecte en snelle service.

Uitstekend geholpen

Afspraak gemaakt,alles correct en snel afgehandeld,vriendelijk,kortom goeie service.

Prettige kennismaking met AdRem

Informeel gesprek met verhuurder Tijd van terugbrengen wordt soepel toegepast gebruik auto goed uitgelegd Financieel correct afgehandeld

Zeer goede en nette service

Een bakwagen gehuurd, en deze was zeer net. Service was super, ondanks een klein foutje wat men heel netjes opgelost heeft!

Simpel en snel geboekt en ingeleverd.

Goede ervaring.

Goede service, snel gereserveerd, flexibel, vriendelijk. Tot de volgende keer.

goed!!!

Snelle service ,vriendelijk ,aanrader

Geweldige service!

Voor een weekend een auto gehuurd bij Ad Rem. De auto was gloednieuw, de service was uiterst vriendelijk en professioneel.

Ik vond het een aangename ervaring on het busje te huren

De regeling op voorhand met het reserveren van er bus is super verlopen. De regeling van het huren zelf en het afhandelen ben ik zeer te spreken over. Ik zal daarom zeker terug keren bij en volgende keer huren, dit zal niet lang duren. De volgende plannen zijn al weer in de maak.

Ik zal nooit meer twijfelen om ergens anders een fijne auto te huren

Een 10, dankjewel Freddy!

Laagdrempelig

Een busje huren zonder veel gedoe

Dankjewel voor de 8, Linsey!

Goede service, vriendelijke mensen

Een 10, dankjewel Wendy!

Snel en makkelijk

Goed service en bent snel op weg.

Een 10, dankjewel Quintin!

Goed als altijd!

Snelle service en prima auto zoals altijd.

Bedankt voor de 9, Bob!

Uitstekende service op elk gebied. Alles is duidelijk en eenvoudig te regelen via de website. Reageren snel via mail. Duidelijke offerte. Auto stond klaar op het afgesproken tijdstip. Geen discussies bij inleveren. Alles is duidelijk volgens afspraak. Aanbevelingswaardig!!

Goede service, klantvriendelijk, en goeie prijzen

Een 10, dankjewel Rick!

Goede en snelle service voor een goede prijs

Ik heb altijd vrij last-minute een busje kunnen huren, wat heel fijn is als je iets morgen al wilt gaan ophalen. Ze zijn altijd vriendelijk en de prijs is helemaal prima. Nog geen enkele keer een slechte ervaring gehad met Adrem. Ik raad het iedereen aan om daar een auto/ bus te huren!

Dankjewel voor de 10 en je mooie advies, Anne!

super !!!!!

De medewerkers van Adrem werken en denken klantgericht, zoeken naar oplossingen als je een auto iets langer wil huren. De huurauto's zijn schoon en technisch perfect in orde.

Een 9, dankjewel Ruud! Wat betreft het meedenken: graag gedaan!

alles OK

OK

Dankjewel voor de 10, Paul!

Snel, handig, goede service, maar laat je goed informeren.

Het was fijn dat alles snel online geregeld kon worden. Het ophalen van de bus ging daardoor snel en leek allemaal duidelijk. Echter heb ik nooit een specificatie ontvangen wat ik nu heb moeten betalen. Ik had gereserveerd voor 2 dagen en kreeg een mail met wat het zou kosten met x-aantal kilometers. Uiteindelijk hebben we de bus maar 1 dag nodig gehad en heb meer betaald dan in de mail voor 2 dagen stond.

Een 8, dankjewel Daisy! Ik zal je factuur opzoeken en naar je mailen. Als je daarna nog vragen hebt, horen wij het graag!

Perfect!,netjes en snel geregeld

Snel en makkelijk geregeld, goede service...een aanrader

Dankjewel voor de 10, en het aanraden Ronny!

Goede service voor een lage prijs

Een 10, dankjewel Ruben!