duidelijke uitleg, geen rare dingen achteraf.
I am very pleased with the rental, very nice cars, I will gladly come back if I need a bigger car
Ik vond het jammer dat ik met een creditcard moest betalen waardoor de door mij uitgekozen auto niet kon worden afgeleverd. Uitleg was helder en er zijn toch meer mogelijkheden dan slechts de creditcard. Een mooie uitdaging om als organisatie met de klant mee te denken. Service is prima en zeker richting derden is AdRem aan te bevelen. Met vriendelijke groet, Theo.
Mooi afgehandeld, vriendelijke medewerkers.
Bedankt voor het mooie cijfer!!
Goed service en nett medewerkers
Wow, bedankt voor de 10 Rachid!!
Goede service en kwaliteit en aardige medewerkers.
Geweldig bedankt voor de 10 Yvonne!
Eerst gekozen voor een bus maar daatna toch gekozen voor auto. Goed geholpen, eerlijk advies. Super mooie auto. Top prijs kwaliteit. Nogmaals erg vriendelijk personeel in Sittard!!
Goed te horen Kim! Bedankt voor de 10!!
Snel op weg door vooraf aan te leveren documenten en betaling borg super geregeld
Top! Bedankt voor de 10!!
Snelle en goede afhandeling. Busjes zijn prima te besturen en zien er goed uit.
Super bedankt voor de 10 Frank!
Correct en vriendelijk afgehandeld. Was een kwartier te laat, daar werd niet moeilijk over gedaan.
Bedankt voor de 10 Roger!
Een bakwagen gehuuurd voor het weekend bij Adrem. Deze zondagavond op het terrein geparkeerd en de sleutels in het kluisje gegooid. Daarna constateerde ik dat ik mijn dita zonnebril nog in de bakwagen had laten liggen. Maandagochtend bij opening van Adrem aan de telefoon gehangen om deze bril terug te krikgen, ik zou later teruggebeld worden. Na een aantal nog niks gehoord te hebben van Adrem zelf nog maar eens contact opgenomen. Nou de bril was nooit gevonden (ik zag em zelf liggen op het dashboard na de sleutels in de kluis gegooid te hebben!!!!) Maargoed, dat krijg je als je een stel tieners het minimum loon betaald. Met andere woorden: WAARDELOZE ONEERLIJKE ORGANISATIE!!!!!
Onze positieve ervaring is gebaseerd op de afgelopen jaren waarin wij steeds voor Adrem kozen.
Bedankt Paul en graag tot de volgende keer!
Allles was prettig en snel geregeld. Prima service.
Super Juul! Bedankt voor de 10!!
Top 5
Wow! Bedankt Thomas!
Verhuiswagen gehuurd voor een halve zaterdag. Medewerkers staan je vriendelijk te woord en leggen netjes uit hoe alles werkt. Voertuig word samen nagelopen op bestaande schade en gebreken, zodat er geen misverstanden zijn. Tevens word alles direct digitaal verwerkt, dat versoepeld het gehele proces en geeft een professionele uitstraling.
Bedankt voor de mooie review Martijn!
Altijd goede ervaringen met Adrem. Denken goed mee in oplossingen.
Dankjewel Suzanne voor de mooie review en de 10!
De ontvangst is heel vrolijk en behulpzaam. Alles is direct geregeld en als ik zeg dat ik.het bijtanken wel veel vind, bekijken ze de kilometerstand en passen ze her tankbeurt aan. Ben heel tevreden over manier van behandelen en de afhandeling. Super!!
Top Heleen! Bedankt voor de 10!
Goede uitleg en vriendelijk personeel
En zo hoort het ook! Bedankt voor de 10 Patricia!
Goeie service, goeie bus, fijn contact!
Geweldig bedankt voor de 10 Mirjam!
Bij het afrekenen ging het mis met de kilometers maar ze hebben dit super netjes afgehandeld. Zeker aan te raden. Nette spullen en goede service.
Bedankt voor de review en het mooie cijfer Lobke!
Altijd goede service.
Enorm bedankt voor de 10 Chantal!
Goed
Bedankt Jaap!
Communicatie is goed
Goed te horen Wilfred! Bedankt voor de 10!
Nette vrachtwagen met lift. Alles kunnen doen. Eerder kunnen inleveren. Verder goede afhandeling. Is voor herhaling vatbaar.
Super! Bedankt voor de 10 Kevin!
Website is heel makkelijk om auto te reserveren. Snelle communicatie gericht op efficiency en gebruiksgemak voor zowel klant als bedrijf. Geen problemen met de auto die wel duidelijk sporen van gebruik heeft maar daardoor wordt niet met een vergrootglas naar de auto gekeken bij retourneren; niet dat daar aanleiding toe was. Factuur is duidelijk en gespecificeerd. Hele proces is gericht op efficiency en snelheid waarbij toch aandacht blijft voor de individuele klant. Prima!
Wow.... Bedankt voor deze mooie review en het prachtige cijfer 10 Harrie!
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours