Een grote bakwagen gehuurd voor de verhuizing. Prima Service, Goedkoop, voor herhaling vatbaar.

Voldoet aan verwachtingen

Het voldoet aan mijn verwachten, geen gedoe… maar de prijzen zijn te hoog. Volgende keer ga ik op zoek naar een andere leverancier met betere tarieven

Het ophalen was een minuten handeling, zo ook het inleveren. Ook de financiële afwikkeling was een vlotte procedure.

geweldige service !!!

vriendelijk personeel, goede uitleg en uitstekende service!!

Als het nodig is, neem ik opnieuw contact met u op.

Alles is zoals geadverteerd. Ik had het dringend nodig, ze reageerden snel, perfecte communicatie. Heel redelijke prijzen.

Snel betrouwbaar prijs/kwaliteit

Goede service, zeer tevreden.

Professionele service, uitstekende auto

Alle diensten, vanaf 1e contact (offerte) tot met het ophalen en terugbrengen in Heerlen zijn perfect. Duidelijk en snel! De auto was met volle tank en schoon. Kan Adrem alleen maar aanbevelen en zal volgende auto weer hier huren.

Wij hadden voor een dagdeel (avond) het kleinste busje gehuurd. We haalde het busje om half 5 op en waren om 16:55 op locatie om de spullen op te halen. Echter bleek op dat moment dat we 10cm in lengte te kort kwamen. Snel naar Adrem gebeld gezien ze om 17:00 dicht gingen. Klantenservice gaf aan dat het niet meer mogelijk was om te ruilen gezien ze over 5 minuten dicht gingen. Gevraagd om door te verbinden met het filiaal in Heerlen. We gaven aan hoever we van het filiaal waren en Noa heeft nog 20min op ons gewacht na sluitingstijd om de bus voor een maatje groter om te ruilen! Gezien we richting Zuid-Holland moesten hadden wij niks aan het te kleine busje gehad omdat de deuren open moesten blijven en daar was de afstand te lang voor. NOA BEDANKT voor de service!!!

Ongecompliceerd en snel !

Ongecompliceerd en snel.

Last minute reservering precies de juiste wagen

Ondanks de late reservering was alles nog mogelijk.

Niks op aan te merken, fijne jongens

Goeie service, vriendelijke medewerkers, snel geholpen en fijne voertuigen. Altijd goeie ervaringen gehad bij Ad Rem.

"Klacht over misleidende informatie en ongemak tijdens autohuur bij Adrem Heerlen"

"Ik heb een hybride voertuig ontvangen in plaats van een benzineauto, zoals mij vooraf was bevestigd. Door mijn handicap ervoer ik ongemak bij het gebruik van de hybride functionaliteit, wat resulteerde in extra kosten en misverstanden."

Gewoon alles goed geregeld , vanaf het eerste telefoontje.

Zeer aardige mensen en niet duur! Dankjewel

goede service weinig op aan temerken

van begin tot einde gewoon goed en zoals het hoort, kleine schade gemaaakt maar ook onderling goed opgelost volgende keer als ik weer een bus nodig heb weet ik waar ik moet zijn:)

Goede service alles snel geregeld

Goed en betrouwbaar

Professioneel en goed

Goede service,instructie en afhandeling

Prima service en snelle afhandeling

Wat me zeer bevalt is dat de bus is in te leveren wanneer het mij uitkomt en ik niet gebonden ben aan “kantooruren”

Goede service snel geholpen.

Goed en snel geholpen. Goede uitleg van de werking van de bakwagen en de extra punten om op te letten. Bij terugkomst ook weer goed en snel geholpen.

Auto huren zonder gedoe

Makkelijk en snel de juiste auto voor de klus. Adrem werkt uitstekend

Wederom een laadbusje bij Adrem gehuurd. Stond al klaar. Binnen 5 minuten geregeld en onderweg. Snelle en correcte afrekening.

Service erg goed en erg flexibel mbt het terugbrengen.

Vrachtwagen geleend en op het einde na de vrachtwagen vol te hebben bleek de laadklep kapot te zijn. Werd direct opgelost en nog hulp met over brengen van spullen. Top bedrijf en top service.

snel en duidelijk

Fijn contact en behulpzame medewerker

Heerderweg 33

6224LA Maastricht

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!