Alles is duidelijk en goed geregeld.

Ik/wij hebben het afgelopen half jaar een paar maal bij jullie een bestelauto gehuurd. Wij zijn heel tevreden over de duidelijkheid/uitleg en de afhandeling. Een punt van aandacht is dat het mooi zou zijn wanneer je vanaf 8:00 uur over de auto kan beschikken.

Perfect voor de verhuizing!

Busje kwam goed van pas en makkelijk in gebruik. Medewerkers heel vriendelijk dus aan te raden!

Geweldige service…!!

Aanrader

Snel geregeld, goede service, prima bestelbus, snel afgehandeld.

Fantastisch bedrijf. Goed geregeld

Fijne bus, goede service

Wat opviel was de soepele, gestroomlijnde organisatie bij Adrem. Alle formaliteiten waren in een mum van tijd afgehandeld. De mensen waren vriendelijk en duidelijk.

Xx

Zeer tevreden!

Bussen waren in een zeer goede staat. Mdewerkers van Adrem staan je altijd te woord en proberen je elke keer zo goed mogelijk te helpen. Top service!

Goede service, zeer goed geholpen!

Correct en vriendelijk, goede service, prima bestelauto.

Niet 1 zin, maar 1 woord : goed !

Prima ervaring. Prettige mensen aan de balie. Alles wordt keurig geregeld. Kortom goed !!

Evenals voorgaande keren een correct verloop van de verhuur.

Via internet gereserveerd, ophalen en terugbrengen vlot verlopen.

Dankjewel voor de 9!

Makkelijk online te regelen. Snelle afhandeling. 24 uurs inleverservice. Een aanrader dit bedrijf.

Super bedankt voro de 10, Franz!

De auto was super geen probleem

Helaas tot op heden heb ik na een week nog steeds me geld niet op de bank terug gestort gekregen

Bedankt voor je beoordeling Willem. Ik ga uitzoeken waarom je het restant van je borg nog niet terug hebt.

absoluut zeer goede service en vriendelijk personeel

voor het eerst een auto bij Adrem gehuurd en de service was top, mocht zelfs mijn scootmobiel binnen zetten en de andere dag de auto inleveren . Wij zijn zeer tevreden en raden Adrem Autoverhuur ook ten zeerste aan bij iedereen die tijdelijk vervoer nodig heeft . Binnenkort moeten we misschien verhuizen en U begrijpt waar wij hem gaan huren.

Hartstikke bedankt voor de 10, Ron!

Een mooi busje, zeer goede service!

Ontzettend bedankt voor de 10, Frans!

Goede persoonlijke service

Auto was top, service idem, correcte snelle afhandeling van terugstorten borg.

Een 10, geweldig bedankt Jeu!

Vriendelijk en goed

Vriendelijke ontvangst , behulpzaam en goede service . Fijne, schone huurvoertuigen tegen een mooie huurprijs.

Dankjewel voor de 8, Ronald!

Snelle bediening, genoeg personeel om de drukte op te vangen. De juiste uitleg geen poespas. Gewoon lekker een auto huren.. Erg vriendelijk en attent

Enorm bedankt voor de 10 Arjen!

Zeer snelle en correcte afhandeling van alle zaken.

Erg goede ervaring opgedaan met Adrem. Zeer betrouwbaar bedrijf met aantrekkelijke prijzen en prima voertuigen. Een aanrader. Volgende keer ga ik hier beslist weer.

Hartstikke bedankt voor de 10, Peter Paul!

Erg vriendelijke service, prima prijs

Op hele korte termijn een kleine auto gehuurd voor een paar dagen. Vriendelijke medewerkers die met je meedenken. Kom hier graag terug.

Dankjewel voor de 9, Marieke!

Over het algemeen positief

Gereserveerde bus was defect, een grotere maat gekregen tegen hetzelfde bedrag. Olielampje was defect, bleef branden en knipperlicht lamp was defect, verder prima bus

Een 8, dankjewel Natasja!

Practisvh nieuw busje

Snel ophalen en inleveren

Dankjewel voor de 8, Wim!

Goede service en onderhoud van de auto's zijn goed verzorgd

Goede collega's en vriendelijk

Een 10, super bedankt Paul!

Goede schone auto

Wegens omstandigheden waardoor mijn huidige auto niet meer rijden kon. Had ik voor mijn vakantie in Maastricht en omstreken een auto nodig. Heb een Peugeot 108 gehuurd. Het is prettig dat voor je de auto ophaalt al even wat gegevens kan doorsturen waardoor eigenlijk alles al gereed staat en alles heel efficiënt en voorspoedig verloopt. Wat ik ook als heel prettig heb ervaren is dat voordat ‘wij’ de auto mee kregen. Er even samen met een werknemer wordt gekeken naar de schade rondom het voertuig. En daarbij worden ook nog even foto’s genomen. Enige opmerking is dat de auto niet in bezit was van een blauwe parkeerschijf. Al werd daar wel bij het terugbrengen een logische verklaring voor gegeven. En wat ik helemaal super vond is dat een medewerker zag hoeveel bagage uit de auto kwam. En de medewerker wist dat we met de trein terug gingen. Dus hij vroeg; kan ik jullie een lift naar het station geven.

Hartstikke bedankt voor de 10 en je uitgebreide review, Juriaan!

Goede service, snel en enorm behulpzaam

Even een middagje snel een busje huren: zo gebeurd bij Adrem. Even bellen en een half uurtje later op te halen.

Dankjewel voor de 8, Ruben!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!