Goede wagen en uitstekende deal

Ik kreeg een splinternieuwe Bus in nieuwstaat en kon de zeer lange trip zonder problemen nemen. Bus was ontzettend zuinig. Na afloop een hele vriendelijk afhandeling met de best mogelijke deal. Altijd weer

Super vriendelijke medewerkers en goede service!

Altijd een super vriendelijke en persoonlijke begroeting. Er wordt mij het gevoel gegeven dat ik als klant gewaardeerd word. Een zeer goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

prima alles volgens afspraak, en prima busje.

simpel en snelle wijze van reserveren. goede offerte ophalen en terugbrengen ging allemaal soepel prima busje

Goede nieuwe auto flexibel verhuurbedrijf

Goede prijs kwaliteit verhouding en een flexibele verhuurder met oog voor de klant.

Vriendelijk geholpen nieuwe bus

Vriendelijk geholpen mooie bus en zeker de goedkoopste

Geen gedoe

Geen gedoe en snel een bus, toen Rentarolla per ongeluk verkeerd was ingepland door een van mijn collegae

Toppie

Nette behandeling. Correct personeel. En fijne bussen.

Goed geregeld!

Niks op aan te merken!

goede service in alle opzichten

Het viel me op dat bij teruggave van de bus niet een inspectie werd uitgevoerd (wat in het begin wel werd gedaan). Dit is een te goed vertrouwen. Voor de rest, ik ben uitstekend geholpen. Vind het wel jammer dat de bus niet per uur gehuurd kan worden (met een min. van x uur bijv.).

Prima verzorgd.

Informatie, tegemoettreding en service waren prima.

zeer goede communicatie met Adrem

Zeer goede afwikkeling, en service.

Goede prijs fijne bussen

Adrem : heeft een goede prijs kwaliteit tegenover een ander verhuur bedrijf . Erg vriendelijk personeel. Huur hier altijd top bedrijf

Een 10, dankjewel Rick!

No nonsense autoverhuur

Zoals altijd goede service en duidelijke info.

Dankjewel voor de 10, Leo!

Super bedrijf met super service

Top bedrijf

Een 10, dankjewel APK Boy!

Snel, professioneel, hulpzaam

Ik had met spoed een bus nodig ivm verhuizing snel en goed geregeld!

Dankjewel voor de 10, Bas!

Goede en snelle service

Ik werd goed geholpen. Mijn vragen werden volledig beantwoord.

Een 8, dankjewel Milad!

Nette snelle service

Goede service. Een advies: van tevoren meer duidelijkheid over hoogte eigen risico en voorwaarden waaronder eigen risico geldt

Dankjewel voor de 8, Leo!

Het probleem bij het ophalen van de auto werd goed en snel opgelost.

Bij het ophalen van de bestelde personenwagen, bleek er bij controle geen reservewiel en bijbehorende gereedschap in de kofferbak aanwezig te zijn. Gelukkig kon er snel een andere zelfs jongere auto met reservewiel en gereedschap aangeboden worden. Dus snelle en goede service.

Een 8, dankjewel Herman!

Goede en vriendelijke service

Snelle en goede, vriendelijke service. Contact gehad en alles snel geregeld

Hartstikke bedankt voor de 10, Maikel!

snel gemakkelijk goedkoop

Van tevoren gereserveerd, duidelijke omschrijving op de site en gemakkelijk te reserveren. Snelle bevestiging via mail. Geen onverwachte "extra" kosten bij de balie of een absurd hoge borgstelling. Goede begeleiding en uitleg door de baliemedewerker die samen met je de conditie van de bus naloopt en alles noteert ( zonde hoe sommigen met de geleende busjes omgaan) en bij terugkomst ook weer de bus samen nakijkt. Ik kan geen minpunten ontdekken. De rekening wordt netjes binnen drie werkdagen afgerekend.

Dankjewel voor de 9 en je uitgebreide review Hub!

Ze doen moeite je van dienst te zijn!

Natuurlijk waren we weer eens laat met reserveren! Kosten noch moeite werden gespaart. Na een paar belletjes, was er dan toch nog een bus met laadkkep voorradig voor ons. Dit is al de tweede keer dat wij, last minute uit de brand geholpen zijn. Chapeau! En bedankt!

Jij ook bedankt Richard!

Nog altijd prima service en prijsverhouding

Nog altijd prima service en prijsverhouding.

Een 10, dankjewel Laur!

Goede service, klantvriendelijk, precies zoals het hoort

We werden op een vriendelijke manier geholpen. Het gehuurde busje werd uit de garage gereden en rondom nagekeken of er ook schade te zien was. Dat was het geval en hier werd meteen een aantekening van gemaakt. Ook de afhandeling ( het terugstorten van de borg minus het huurbedrag en de verzekeringskosten) verliep goed. Ik werd maandag al gemaild dat het restantbedrag werd overgemaakt. Ik kan Adrem aan iedereen aanbevelen !!

Dankjewel voor de 10, Bert!

Best service ever.

I really appreciate Adrem. they did everything to help me to get a truck at the weekend at the last moment.

Een 10, dankjewel Donato!