Alles goed geregeld

Was 1e keer dat ik een bestelbus heb gehuurd hier Correcte en attente medewerkers Ook de man die de uitgifte verzorgt ( Jordy ) zeer vriendelijk en behulpzaam. Wagenpark zeer netjes en recente modellen en voertuigen. Zeker voor herhaling vatbaar .

Snel, vriendelijk, netjes, no-nonsens

Ik kom altijd graag bij Adrem

Super bedankt voor de 10, René!

Nieuwe locatie, meer ruimte voor alles eigenlijk

Titel omschrijft alles, top bedrijf

Een 10, hartstikke bedankt Henny!

perfect

Very good service ! Friendly people. Good and clean cars And reasonable price.

Thanks a lot for the 10, Marionne!

Snel geholpen

Vriendelijk personeel, mooi nieuwe bussen en snel geholpen. Zeker een aanrader.

Geweldig bedankt voor de 10, Hans!

Prima geregeld

Grote bus gehuurd, heldere voorwaarden bus in goede staat.

Dankjewel voor de 9, John!

Schone auto gehuurd voor een redelijke prijs

Vriendelijk personeel, keurige behandeling, schone auto en vooral service is uitstekend.

Ontzettend bedankt voor de 10, Fer!

Goed geholpen

De medewerker van ad rem Limburg heeft ons goed geholpen en heeft de auto op tijd gereserveerd en snel geleverd aan ons. Voor herhaling vatbaar

Enorm bedankt voor de 10, Taher!

Goede Survice, duidelijke uitleg over verhuur en auto. Super ga zo door.

Hartstikke bedankt voor de 10, Maurice!

Auto zelf prima, klantvriendelijk niet

De auto zelf hebben we niks op aan te merken en hebben we prima kunnen gebruiken tijdens onze verhuizing. De medewerker daarintegen waar we mee te maken hebben gehad vonden we zeer onvriendelijk en gewoonweg brutaal. Door deze nare ervaringen met de betreffende medewerker zullen we in de toekomst ook zeker niet meer voor Adrem kiezen.

Oei, dat is niet best Lizzy! Kun je ons een mail sturen met jouw ervaring? [email protected] Daar willen wij graag van leren,

Toppie

Busje huren ging goed snel fijn dat we het busje later konden in leveren net fijne bus voor mee te werken Aleen borg niet meteen terug storten mag wel wat sneller gaan

Dankjewel voor de 9, Danny!

Good

Good

Super bedankt voor de 10, Felicina!

Altijd goede ervaring

Vooraf online reserveren, zonder financiële verplichtingen.heel eenvoudig opgeven wat en hoe en prijsopgave komt per mail. Auto staat schoon en technisch in orde voor je klaar nadat de administratie gedaan is. Eindafwikkeling ging probleemloos ondanks dat de auto na sluitingstijd terug was

Ontzettend bedankt voor de 10, Frank!

Prima ervaring. Nette bus

Over voertuig zeer tevreden. Kosten zijn onduidelijk opgebouwd. Pas na opmaken offerte/factuur helder. En dan bijna dubbel zo hoog als geadverteerd. Kan beter!

Dankjewel voor de 8, Frans! Sorry dat het tarief niet duidelijk was. Wij proberen bij de bevestiging reserveing altijd aan te geven hoeveel de huur in totaal zal zijn.

Goede, luxe bus, fijne omgang

We hebben een geweldig familie uitje gehad in de luxe Mercedes bus. Medewerkerscontact via de e-mail en ook ter plaatse zeer positief. Ik zou een volgende keer zeker weer hier huren want de prijs is was ook gewoon voordelig! Het is geen vijf sterren omdat de bus zelf wel behoorlijk wat schade had en van binnen niet echt schoon was.

Een 9, dankjewel David!

Geweldig bedankt voor de 10, Harry!

Uitstekend.

Wordt wel saai hè,weer een 10. Ha, ha. Altijd super, tot de volgende keer.

Een 10, reuze bedankt Frank! Graag tot de volgende keer!

Prima service en een goed autopark

Alles goed geregeld zowel administratief of hulp met keuze.

Enorm bedankt voor de 10, Karel!

Fijne communicatie, goede auto mogen rijden

De communicatie was fijn en makkelijk vanaf het begin. Het was even afstemmen op onze wensen en eisen, en dat is uiteindelijk gelukt. Transparant over wat wel en niet gedekt is, en waar we rekening mee moeten houden. Ook erg vriendelijk en netjes behandeld in de vestiging Roermond. Onze dank aan Jordy!

Super bedankt voor de 10, Raoul!

Makkelijk geregeld

Goed georganiseerd verhuurbedrijf

Een 10, hartstikke bedankt Jan!

Exellent

Friendly staff, and great vehicles underline the professional service that I have received from Adrem Maastricht. I can recommend their company to anyone.

Thank you very much for the 10 and your recommandation, Noel!

Professionaliteit is prettig.

Professionele doch vriendelijke afwikkeling door het aanwezige personeel. Dat is ook de reden dat wij vaker van Adrem gebruik maken.

Geweldig bedankt voor de 10, Marcel!

perfect

Excellent service, kind and comfortable. The car is in excellent condition at a fair price.

Thank you very much for the 10, Uri!

Snel, eenvoudig, vriendelijk

Reserveren is eenvoudig. Prijs marktconform. Afhandeling ter plekke snel en vriendelijk.

Snel, efficiënt en voldoen aan mijn verwachting, top!

Bus gehuurd bij Adrem voor een kleine verhuizing. Het ophalen en afhandelen was zeer snel en efficiënt, restant borg kreeg ik netjes terug gestort op mijn rekening.

Hartstikke bedankt voor de 10, Luca!

Bedrijfsgegevens

Heerderweg 33

6224LA Maastricht

[email protected]

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.