fantastisch

snel geregeld. een gloednieuwe auto. werd met betaling aan huis afgeleverd en opgehaald. Jammer was het wel dat het niet de auto was waar ik om gevraagd had. Dit heeft voor mij gelukkig niet voor veel problemen gezorgd.

Uitstekend!!

Duidelijke site, kundig personeel en snelle service.

Geen stress bij terugbrengen auto

Snelle afhandeling afhalen en vriendelijk personeel. Ook afleveren van auto na sluitingstijd voorkomt de nodige stress bij het terugbrengen van de auto. Top service!

Snelle service, vriendelijk personeel zowel op de telefooncentrale en op locatie zelf. Mooie goed onderhouden auto’s. Al met al top ervaring. Ik ga hier absoluut vaker huren.

Snel

Snel, en als enige nog auto's ter beschikking, telefonisch meteen alles geregeld. Tip: even erbij vermelden dat de zaak pas om 09uur open gaat. Er stonden 4 man buiten te wachten, omdat waarschijnlijk gedacht word dat het eerder mogelijk is. Mensen moeten normaal om 8 a half 9 op kantoor staan.

Alweer goed geregeld

Alweer goed geregeld

Helemaal perfect

Hartstikke bednakt voor de 10, Marlon!

Goede service !

Snelle afhandeling, alles duidelijk uitgelegd, klant vriendelijk, wij waren zeer tevreden

Een 10, super bedankt Kerstin!

Excelente!! Buen Servicio y disposición!!!

Alquilar un auto en Maastricht resultó muy sencillo y barato gracias a Adrem!!! Muy buena atención!!!

• ¿Nos recomendarías?

Many thanks for the 9, Ariel!

Snel en duidelijk

Fijne auto, snel geholpen, geheel duidelijk.

Een 10, super bedankt Roy!

Prettig contact en goede service

Ik ben positief over de geleverde service en het contact met de balie. Toonden zich flexibel in het verlengen van contract omdat huurperiode niet goed was in te plannen vanwege reparatie aan priveauto die langer duurde dan verwacht. Kosten voor gereden kilometers zie ik als extra en niet nodig aangezien de tank vol moet worden ingeleverd.

Dankjewel voor de 8, Ludy!

Flexibel, beleefd, correct

Erge fijne ervaring gemaakt. Alles tiptop in orde.

Super bedankt voor de 10, Maria!

Perfect gemakkelijk

Alles heel gemakkelijk geregeld. Super service! Ik kom zeker terug!

Hartstikke bedankt voor de 10, José!

Vriendelijk en alles snel geregeld

Vriendelijke en klantgerichte mensen Goede auto’s en alles snel en tot in de puntjes geregeld

Een 10, geweldig bedankt Hennie!

Altijd super tevreden

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel.

Super bedankt voor de 10, Roger!

snelle en goede service

zelfs op korte termijn een bus koenen huren en altijd vriendelijk

Een 10, hartstikke bedankt Achim!

Heel goed geregeld

Gewoon goed geregeld!! De bus stond klaar toen wij hem kwamen halen, konden hem goed kwijt bij het retourneren en duidelijke uitleg van de factuur. De borg ook netjes op tijd teruggestort.

Ontzettend bedankt voor de 10, Trudy!

Uitstekend!

Uitstekende servies, prima auto, snelle afhandeling, kortom alles goed geregeld!

Een 10, hartstikke bedankt Stefan!

Super goede service

Geweldig bedankt voor de 10, Felix!

Uitstekend probleemoplossend vermogen

De kwaliteit en klantgerichtheid van een bedrijf worden pas goed zichtbaar als er problemen zijn . Wij hadden een nieuw busje dat desondanks problemen gaf . We zijn onder de indruk van de snelheid , de creativiteit, het probleemoplossend vermogen en het meeleven van adrem . Prima

Super bedankt voor de 10, Olab!

Uitstekende service en mooie bus

Klantgerichte service en goede en snelle afhandeling van de huurovereenkomst

Ontzettend bedankt voor de 10, Lambert!

Zeer vriendelijk en vlot geholpen

Zeer vriendelijk en vlot geholpen

Een 10, geweldig bedankt Christa!

heel goede bediening

we zijn heel goed behandeld worden

Hartstikke bedankt voor de 10, Jan!

Een op maat gemaakte service

Een fijne persoonlijke behandeling door zowel de customer support als de werknemers op locatie. De wagen werd in uitstekende staat geleverd. Niks op aan te merken! 10/10 zou er weer een wagen huren

Super bedankt voor de 10, Mitchell!

Perfect, duidelijk en vriendelijk

Ik heb gebeld, problemen uitgelegd ivm huren en de prijs van huurauto's op Eindhoven Airport. Snelle en goede offerte zonder verassingen achteraf. Zeer a n te bevelen

Dankjewel voor de 9, Robert!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!