Snel, correct en vriendelijk

Het reserveren ging soepel, het ophalen en terugbrengen ging soepel en vriendelijk werd ik te woord gestaan. De afhandeling van de eindfactuur vond eveneens snel en correct plaats.

Conform afspraak

Prima service, goede wagen en terugbetaling restant borg na 2 dagen (incl een zondag).

Klasse service

Super service en altijd correcte afhandeling

Positief en klantvriendelijk

Ik ben op een klantvriendelijke wijze geholpen. Medewerker met humor en niet alleen maar een commerciële wijze van benaderen.

quick and efficient

the administration and explanation about the hiring process was clear and efficient. the staff was friendly and welcoming

Klantvriendelijk en meedenkend

Goede en snelle service

Voldoende keuzes in aanbod, snelle, duidelijke en goede uitleg. Snel geholpen en afgehandeld ( terugbetaling)

Aanrader

Alles verliep soepel, snel en waarborg nog de zelfde teruggestort.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Konden de bus probleemloos nog een extra dag verlengen. Ook de afhandeling is prima verlopen.

Aanrader voor het huren van tijdelijk vervoer

Bij aankomst stond de gehuurde bus al klaar, gepoetst en slecht 6000 km gereden. Fijn dat je snel aan de slag kunt. Top service met vriendelijke en correcte medewerkers. Aanrader!

Eenvoudig, strak geregeld en ruim aanbod

Eenvoudig via de website het juiste vervoer uitgezocht. Via de mail de dag erna een prima offerte ontvangen, en ook het akkoord werd snel bevestigd met een reservering. Zowel bij het ophalen en inleveren snel en correct geholpen.

Perfecte persoonlijke benadering

Vriendelijk ontvangst en alles snel geregeld perfecte staat van het voertuig Top!!

TOP!!!

Voor mij geen ander bedrijf.

Tutto bene, ottimo noleggio

Ottimo noleggio, fatto tutto on line e al momento del ritiro era tutto pronto. Prezzi ragionevoli. Macchina pulita

Kon op het laatste moment nog van dag ruilen om de verhuisauto te komen halen. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad die alles had aangepast . Vriendelijk personeel. Alles snel afgehandeld en uitgelegd . Zal hier zeker nog n keer een bus huren.

Goed aan afspraak gehouden

Als ze de klant kunnen helpen, dan doen ze dat zonder problemen! Je komt nog maar zelden zo een fijne dienstverlening tegen! Bedankt!

Goed geregeld

Alles was goed geregeld

Zeer goed!

Zeer vriendelijk...en ruime locatie en makkelijk kosteloos parkeren.

Betrouwbaar maar duur

Ik vind Adrem erg duur, er moet een minimaal aantal kms in het contract opgenomen worden naar mijn mening, zodat het aantrekkelijker wordt. Het personeel is wel vriendelijk en alles is snel geregeld.

Snel en betrokken medewerkers

Snelle reservering, meteen beschikbaar binnen 1u. Snelle nette afhandeling

Correct en meedenkend

Correct en meedenkend. Klantgericht

gewoon alles snel en goed geregel. Top

Snelle en goede service

Ik werd snel geholpen bij ophalen. Bij het inleveren werd er niet samen met mij rond de auto gelopen. Daar had ik een iets minder prettig gevoel bij, omdat ik bij een ander autoverhuurbedrijf al eens achteraf een zware rekening heb gekregen voor schade die er al was toen ik hem ophaalde. Nu bij ADREM, Geen issues achteraf. Erg fijn om hier een auto te huren.

ongecompliceerde, snelle en betrouwbare service!

ongecompliceerde, snelle en betrouwbare service!

33 Heerderweg

Maastricht 6224LA