Netjes correct, komt afspraken na afmelden geen probleem etc. gewoon TOPPIE!! beveel ik iedereen aan. en Goedkoop.
Ontzettend bedankt voor de 10, Hub!
Voor 9.00 een busje besteld.bij aankomst stond de bus met een medewerker meteen klaar om ons te woord te staan.Alle gegevens ingevoerd bij de baliemedewerker en vervolgens kregen we bijna een gloednieuwe bus mee.Echt een aanrader bij de volgende klus zeer zeker een adrembus.bedankt voor jullie snelle en goede service
Dankjewel voor de 9, Markus!
Wij hebben al een aantal keer een bus/verhuiswagen gehuurd bij Ad Rem. Nooit gezeik. Fijn bedrijf.
Een 9, dankjewel Emily!
Ik kom terug, dat zegt alles
Dankjewel voor de 9, Ben! Je bent van harte welkom om nog eens te huren.
Heel tevreden.
Geweldig bedankt voor de 10, Bart!
prima bus, goede service, goede prijs
Dankjewel voor de 8, Jake!
Goede en snelle afhandeling
Super bedankt voor de 10, Renie!
Helaas was de vestiging in Heerlen dicht toen ik mijn gehuurde bus wilde gaan ophalen. Ondanks dat ik hiervoor een afspraak had gemaakt. Ik heb 45 minuten moeten wachten en daardoor mijn afspraak gemist waar ik de bus nodig voor had. Toen ik dit aankaartte werd het een beetje weggewuifd en mocht ik eventueel de bus een uur later dan gepland inleveren, maar daar had ik helemaal niks aan aangezien ik de bus voor een hele dag gehuurd had. Erg slechte service en ik zal in de toekomst waarschijnlijk ook geen bus meer huren via Adrem.
Jammer dat we elkaar niet troffen Andrea. Bedankt voor je beoordeling!
Ervaring was uitstekend. Alles werd uitgelegd en het voertuig werd eerst nog op schade gecontroleerd. Het inleveren ging ook vlekkeloos
Een 10, hartstikke bedankt Shannon!
goede ervaring. bedrijf is aan te bevelen
Dankjewel voor de 8!
De airco werkte alleen in stand 4 of niet. Hier door was het of steeds te koud of te warm. Melding olie verversen constant in display. Melding adblue bijvullen terwijl dat niet hoefde. Lift kon van binnenuit niet bediend worden. Laatste keer dat we hier een voertuig huren. Als dit allemaal al niet functioneert dat twijfel ik of er überhaupt wel onderhoud aan de voertuigen worden gedaan.
Dankjewel voor je beoordeling Joey. Je had wel een boel pech bij elkaar. De onderhoudsbeurt was al ingepland.
alleen maar positief
Geweldig bedankt voor de 10, Jo!
Op het moment dat ik vervoer voor een schilderij (1,30x1,30m) nodig had: een telefoontje, 10 min later stond busje klaar. Denken mee: "Die is te klein ivm wielkasten". "Geef de Mercedes maar, die is al schoongeveegd -ivm schilderij. Goed prijs-kwaliteit. Borg is al weer teruggestort (2 werkdagen!!)
Een 10, ontzettend bedankt Frank!
Snel, makkelijk, alleen de parkeergelegenheid is summier
Dankjewel Marleen!
Alles snel en zonder gezeur geregeld en fijne auto's!
Dankjewel voor de 8, Erik!
goede service goede uitleg betalingen goed geregeld en luisteren ook naar de klant ga zo door grt.john
Een 10, ontzettend bedankt John!
Het hele proces van huren, afhalen, en terugbrengen verloopt efficient, en personeel is heel vriendelijk.
Hartstikke bedankt voor de 10, Anne!
Huren gaat snel duidelijk en prijs is prima in orde.
Super bedankt voor de 10, Rob!
Afgelopen dagen twee keer een auto gehuurd bij Ad Rem (een bus en een personenbus). De personenbus op zéér korte termijn. Geen probleem. Vriendelijke medewerkers en snelle financiële afhandeling middels de kredietkaart. Kortom, uitstekend!
Een 10, hartstikke bedankt Herman!
Voor onze twee bedrijven huren we regelmatig busjes en auto's. Bij de Adrem locatie in Maastricht worden we altijd snel, vriendelijk en flexibel geholpen.
Geweldig bedankt voor de 10, Karin!
Ik huur al 25 jaar busjes bij adrem en ben zeer tevreden. Vriendeljjke medewerkers, goede service, nooit problemen.
Ontzettend bedankt voor de 10, Arjan! Super dat je al klant bent van het eerste uur!
Heel goed geholpen
Enorm bedankt voor de 10, Hans!
Beoordelingen hou ik niet zo van, want daar kun je de dag mee vullen. Voor Adrem maak ik een uitzondering, want alles van deze huur was OK !! De teruggave van de borg binnen drie dagen heeft mij over de drempel getrokken om deze review te schrijven. TOP !!
Enorm bedankt voor de 10, Jenze. Leuk dat je de moeite nam voor deze review!
Ophalen, rijden en retour brengen..in twee woorden...top geregeld!
Super bedankt voor de 10, Sabrina!
Snel, correct en dag erna al borg terug op rekening,
Hartstikke bedankt voor de 10, Maurice!
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours