Filters

2

Slecht behandeld.

Dit is mijn tweede keer dat ik een wagen bij Adrem gehuurd heb. De eerste keer waren ze super vriendelijk en zeer professioneel. Helaas bij deze heb ik het niet zo ervaren. Zeer bot.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uit de kunst.

Prima auto, goede uitleg en prima afhandeling.Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Adrem is gewoon goed, niet te duur en lekker in de buurt !

Ik weet waar ik de volgende keer een bus ( of auto ) ga huren ! Snel geregeld, persoonlijk contact. Voor een nette prijs en geen creditcard vereist zoals bij meerdere verhuurbedrijven. Ik zeg : houden zo

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en een mooie bus

Met een telefoontje goed geholpen en geadviseerd. Denken mee. Top service, goed bereikbaar en een fijne 9 persoons bus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede persoonlijke service en goede auto's

ik heb een bus voor 1 dag gehuurd. De bus was netjes, de uitleg goed. In totaal een zeer goede ervating met een voor mij op dat moment nog ombekend bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Auto stond klaar, netjes geregeld, snelle afhandeling bij retour en geld snel terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Snel en goed geholpen. Hele aardige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een aanrader

Snel geregeld tegen een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende persoonlijke service

Administratie en borg snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wisseled

Ruitenwisser was slecht. Rechterbuitenspiegel was kapot

  • Aanbevelen? Nee
10

Efficiënte en uitstekende service

Goede service, gemakkelijk te organiseren, prima en goed verzorgde auto’s voor een prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, niks op aan te merken!

Alles verloopt heel prettig. Betrouwbaar, duidelijk, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mijn favoriete autoverhuurder

  • Aanbevelen? Ja
4

Snelle service, maar slechte after care

Ik huurde zonder problemen een auto bij Adrem in Maastricht. Nieuwe auto, heel schoon, mooie prijs en snelle service. We namen de auto mee met 75% benzine in de tank, ik bracht hem vol terug. Bij de afrekening was hier geen rekening mee gehouden. Ik heb er twee keer achteraan gebeld en er werd mij beloofd dat ik wat zou horen. Dat is nooit gebeurd. Gezien de huidige benzine prijzen vind ik dit niet okay. Vandaar 2 sterren. Niet voor de verhuur, huurprijs of service, maar wel voor de after care.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer vriendelijk personeel en goede service !!

Vriendelijke en meedenkend Zeker een aanrader Top locatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Goede informatie telefonisch en via mail. Duidelijke uitleg en afhandeling wat de voorwaardes zijn van verhuur. Voertuig goede conditie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie prijs boor een goed product en efficiente service!

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een uitstekende start

Net zoals de goede service en het daarop volgende wegrijden met de prachtige auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurige afhandeling, flexibel in aanpassingen

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

fijn geholpen en meestal staat de borg er de volgende dag weer op je rekening

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, correct en to the point...

Vriendelijk, correct en to the point...

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Kreeg zonder problemen auto op laatste minuut verlengen was ook geen probleem goeie service en niet te duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettige ervaring

Alles verloopt soepel, personeel is vriendelijk en denken ook met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prettige werkwijze, fijn personeel en gelukkig betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Scherpe prijs, nette service, vlot geregeld.

Zie de titel, ik heb daar verder niks op aan te merken. Enige punt is de parkeer gelegenheid op de locatie in Maastricht. Betaald parkeren voor de deur dus wat onhandig met je eigen wagen achterlaten en wanneer je met een grote bus terug komt na 17:00 kan het tricky zijn een plekje te vinden in de straat. Verder top service, de fijnste verhuurder in de buurt en scherp geprijsd.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

33 Heerderweg

Maastricht 6224LA

433521100

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours