Filters

10

Behulpzaam, flexibel, meedenkend... zoals ik gewend ben

In de afgelopen jaren heb ik regelmatig een beroep gedaan op de diensten van Ad Rem Maastricht en kortweg gezegd voel ik geen enkele behoefte om elders te kijken wanneer ik een auto of busje moet huren. Hier denkt men echt mee, toont men waar nodig begrip en flexibiliteit - bijvoorbeeld wanneer je dreigt uit te lopen qua vastgelegde huurtijd - en zo voel je je als klant begrepen, gewaardeerd en ontzorgd. Daarnaast hanteert men een informele en persoonlijke benadering bij elk contact, en doet men zijn uiterste best om de administratieve last voor de klant zo laag mogelijk te houden. Voor mij is er geen ander verhuurbedrijf dan Ad Rem!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Goede communicatie en fijne afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Zeer vriendelijke werknemers, goeie service gehad met de uitleg van het huren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Snel geregeld goed en vriendelijk geholpen. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima en snel geregeld

Snelle verhuur en snel met terugbetaling borg. Nette en fatsoenlijke service, zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, juiste kwaliteit prijs verhouding

De auto heb ik schoner terug geleverd dan ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer makkelijk en snel een splinternieuwe auto gehuurd.

Zeer vriendelijk personeel. Alles snel geregeld. Nette wagens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Alles top gegaan, vriendelijk personeel. Auto netjes.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en correcte afhandeling en service

Super service, goed materieel en snelle administratieve en financiele afhandeling. Minpuntje voor locatie Heerlen is de mindere parkeergelegenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende servese en klantvriendelijk

Ik beveel het ook aan anderen goed verzorgd en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Fijn personeel. Ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig verhuur bedrijf!!

Altijd behulpzaam en meedenkend personeel! Alle bussen zijn altijd schoon. Geen on verwachte kosten achteraf. Ieder schade plekje word met foto en details bekend gemaakt voor je gaat rijden. Je krijgt het bewijs hiervan ook altijd per mail toegestuurd! Echte aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Top verhuurbedrijf met mooi materiaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Nette auto super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Ik belde ontzettend last minute voor het huren van een personenauto. We zijn vriendelijk geholpen en konden de auto meteen komen ophalen. Dankzij Adrem konden we toch nog op tijd op onze bestemming aankomen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Bus huren prima, borg terugbetalen een issue

Het huren van de bus ging prima en gesmeerd. Wederzijdse afspraken nagekomen. Maar de terugbetaling van de borg zou 2-3 dagen op zich laten wachten. Deze werd na drie keer bellen, na een week teruggestort. Dat is wel een dingetje.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Snelle behandeling, snel op weg en het terugbrengen verliep ook heel soepel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld

Ik had meteen een auto nodig en dit was in Maastricht zo geregeld. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede klantenservice, snel en correct.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Fijn behandeld door personeel zeer tevreden ook de uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Via internet besteld, alles werd geregeld voor mij en op die dag kon ik snel met de bestelbus vetrekken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Heel fijn personeel en kundig

  • Aanbevelen? Ja
9

Super nette schone auto

Hele mooie schone auto gehuurd. Goede eerlijke prijs en snelle uitbetaling van de borg . Tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles in 1 keer telefonisch geregeld. Vriendelijke en je krijgt wat je vraagt. Goede service.

Alles in 1 keer telefonisch geregeld. Vriendelijke en je krijgt wat je vraagt. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service

Eenvoudig te bestellen, goed klantencontact, duidelijke uitleg, vriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja

Company details

33 Heerderweg

Maastricht 6224LA

433521100

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours