In de afgelopen jaren heb ik regelmatig een beroep gedaan op de diensten van Ad Rem Maastricht en kortweg gezegd voel ik geen enkele behoefte om elders te kijken wanneer ik een auto of busje moet huren. Hier denkt men echt mee, toont men waar nodig begrip en flexibiliteit - bijvoorbeeld wanneer je dreigt uit te lopen qua vastgelegde huurtijd - en zo voel je je als klant begrepen, gewaardeerd en ontzorgd. Daarnaast hanteert men een informele en persoonlijke benadering bij elk contact, en doet men zijn uiterste best om de administratieve last voor de klant zo laag mogelijk te houden. Voor mij is er geen ander verhuurbedrijf dan Ad Rem!
Geweldig bedankt voor de 10 en je mooie review, Stefan! Leuk om jou al zo lang als klant te mogen helpen.
Goede communicatie en fijne afhandeling
Een 10, super bedankt Roger!
Zeer vriendelijke werknemers, goeie service gehad met de uitleg van het huren.
Dankjewel voor de 8, Sheila!
Snel geregeld goed en vriendelijk geholpen. Top
Hartstikke bedankt voor de 10, Chantalle!
Snelle verhuur en snel met terugbetaling borg. Nette en fatsoenlijke service, zoals het hoort.
Een 10, super bedankt Vincent!
De auto heb ik schoner terug geleverd dan ontvangen.
Dankjewel voor de 8, Bram!
Zeer vriendelijk personeel. Alles snel geregeld. Nette wagens.
Een 10, ontzettend bedankt Faisal!
Alles top gegaan, vriendelijk personeel. Auto netjes.
Geweldig bedankt voor de 10, Piet!
Super service, goed materieel en snelle administratieve en financiele afhandeling. Minpuntje voor locatie Heerlen is de mindere parkeergelegenheid.
Dankjewel voor de 8, Peter!
Ik beveel het ook aan anderen goed verzorgd en netjes
Enorm bedankt voor de 10, Marc!
Fijn personeel. Ik ben zeer tevreden!
Super bedankt voor de 10, Hans!
Altijd behulpzaam en meedenkend personeel! Alle bussen zijn altijd schoon. Geen on verwachte kosten achteraf. Ieder schade plekje word met foto en details bekend gemaakt voor je gaat rijden. Je krijgt het bewijs hiervan ook altijd per mail toegestuurd! Echte aanrader!!!
Een 10, hartstikke bedankt Guyon!
Top verhuurbedrijf met mooi materiaal
Dankjewel voor de 9, Rob!
Nette auto super geregeld
Geweldig bedankt voor de 10, Hanneke!
Ik belde ontzettend last minute voor het huren van een personenauto. We zijn vriendelijk geholpen en konden de auto meteen komen ophalen. Dankzij Adrem konden we toch nog op tijd op onze bestemming aankomen!
Een 10, ontzettend bedankt Sarai!
Het huren van de bus ging prima en gesmeerd. Wederzijdse afspraken nagekomen. Maar de terugbetaling van de borg zou 2-3 dagen op zich laten wachten. Deze werd na drie keer bellen, na een week teruggestort. Dat is wel een dingetje.
Dankjewel voor de 8, Léon! Sorry voor de vertraging van het terugstorten van jouw borg!
Snelle behandeling, snel op weg en het terugbrengen verliep ook heel soepel
Dankjewel voor de 7, Jos!
Ik had meteen een auto nodig en dit was in Maastricht zo geregeld. Prima service.
Een 10, super bedankt Dorrie!
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijne service
Dankjewel voor de 8, Jenny!
Fijn behandeld door personeel zeer tevreden ook de uitleg
Ontzettend bedankt voor de 10, Ton!
Via internet besteld, alles werd geregeld voor mij en op die dag kon ik snel met de bestelbus vetrekken.
Super bedankt voor de 10, Willem!
Heel fijn personeel en kundig
Een 10, hartstikke bedankt Hedy!
Hele mooie schone auto gehuurd. Goede eerlijke prijs en snelle uitbetaling van de borg . Tot de volgende keer
Dankjewel voor de 9, Caroline! Graag tot ziens!
Alles in 1 keer telefonisch geregeld. Vriendelijke en je krijgt wat je vraagt. Goede service.
Geweldig bedankt voor de 10!
Eenvoudig te bestellen, goed klantencontact, duidelijke uitleg, vriendelijke medewerker
Een 10, ontzettend bedankt Wim!
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours