Naar verwachting, prima bus.

Zorgvuldige afhandeling. Prima gegaan

Een 10, geweldig bedankt Nico!

Zeer goede service

De verleende service is uitstekend!!

Ontzettend bedankt voor de 10, Ger!

Correcte en vriendelijke medewerkers

Zeer goede ervaring

Dankjewel voor de 9, Sergio!

Uitmuntend

Zoals altijd weer perfect geregeld

Hartstikke bedankt voor de 10, Ron! Gaaf dat je al zo lang vaste huurder bent.

Service desk super vriendelijk, alleen probleem oplossen kan Patrick niet

Helaas was mijn ervaring met Adrem Auto Verhuur allesbehalve positief. Tijdens mijn recente huurervaring kwam ik vast te zitten in nat gras, vanwege aanhoudende regenval. Gelukkig had ik tijdig contact opgenomen met de servicedesk, die mij vriendelijk geruststelde dat het geen probleem zou zijn en dat ik rustig mijn zaken kon afhandelen zonder extra kosten en me zorgen te maken over een boeking na mij. Ik kon zelfs de bus gewoon voor het pand parkeren en de sleutel in de brievenbus achterlaten, wat allemaal keurig genoteerd werd in systeem. Echter, tot mijn ontzetting ontving ik achteraf een factuur met extra kosten, die naar mijn mening onterecht waren. Na een e-mail gestuurd te hebben, werd ik gecontacteerd door ene Patrick, die helaas allesbehalve behulpzaam bleek te zijn. Zijn antwoorden waren bot en hij bleef volharden dat de extra kosten terecht waren, ongeacht mijn toelichting van de gehele situatie. Het is teleurstellend dat één persoon, zoals Patrick, de hele ervaring kan verpesten, terwijl de servicedesk juist uitstekend werk leverde. Hopelijk kan Adrem Auto Verhuur in de toekomst ervoor zorgen dat alle medewerkers dezelfde klantvriendelijke benadering hanteren, zodat andere klanten niet dezelfde onaangename ervaring hoeven te doorstaan.

Beste Atik, dankjewel voor je review. Je hebt inderdaad aangeven dat je wat later zou zijn. In plaats van 18:00 was je pas om 23:00 retour. Patrick heeft een factuur voor je gemaakt. Normaal gesproken zou je ook voor de zondag moeten betalen, maar deze kosten zijn niet aan jou berekend. Er is alleen een toeslag later inleveren berekend. Omdat Patrick niet deed wat jij wilde, geef je ons hele bedrijf maar 2 sterren. Jammer. Wij hadden graag verder zaken met jou gedaan, maar op deze manier zullen we dat natuurlijk nooit meer doen.

Goede, snelle service

Goede, snelle service. Nette bus, tegen betaalbare prijs.

Dankjewel voor de 8, Raymond!

Korte lijnen, betrouwbaar tegen goede prijs

Vanwege transport, altijd recente bestelbus. Ook betrouwbaar tijdens een rit.

Super bedankt voor de 10, Huub!

Adrem Venlo dient nog enige verbeteringen

Vorige week 11/ 4 aan de deur niemand aanwezig ok kan gebeuren . Vandaag 15/ 4 gebeld in gesprek, toets 2 en wij bellen u terug , niemand gebeld . Langs gereden we hadden snel een klein personenauto nodig , deur weer op slot .

Sorry dat we niet aanwezig waren, Jan! Voor Venlo zijn we een medewerker aan het inwerken op andere vestigingen, daarom zijn we in Venlo nog niet continu aanwezig. Maar dat gaat snel veranderen!

Op tijd en goede snelle intake

Dankjewel voor de 8, Mathias!

Alles goed geregeld

Vriendelijk personeel en een duidelijke uitleg.

Een 10, reuze bedankt Nora!

Prima auto, goede service, tot de volgende keer.

Enorm bedankt voor de 10, Frouke!

Gewoon goed

Heel kort gewoon goed kort en duidelijk zonder maar een fout te maken daarom kom ik ook naar Adrem omdat ik daar altijd goed geholpen wordt.

Ontzettend bedankt voor de 10, Jan Pieter!

Snelle en goede service

Geweldig bedankt voor de 10, Nadja!

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekend en vriendelijk personeel Bus zoals afgesproken en borg binnen 2 dagen op mijn rekening zeker aan te bevelen

Een 10, hartstikke bedankt Eddy!

Klantgericht en flexibel

Adrem is uitstekend van dienst geweest door snel en zonder veel gedoe een bus te verhuren. Het verlengen van de huur termijn was geen probleem. De bestelbus was schoon en een zeer prettig voertuig.

Super bedankt voor de 10, Harold!

je krijgt dat wat je ook verwacht altijd fijn.

Dankjewel voor de 9, Harold!

Prima auto, correcte afhandeling

Vriendelijke mensen,correct

Een 8, hartelijk bedankt!

Snel, voordelig een prima auto huren? AdRem !

Eenvoudig een auto huren die perfect in orde is, met als groot pluspunt dat het annuleren tot het laatste moment mogelijk is en het meest interessant is wel dat er verder niets verschuldigd is. Inleveren kan ook op ieder moment van de dag.

Super bedankt voor de 10, Oscar!

Goed vervoermiddel, makkelijk te regelen

Een goed en netjes vervoermiddel dat op een makkelijke manier gehuurd kan worden.

Een 10, hartstikke bedankt Rachel!

Prima service en afwikkeling huurauto

Prima service en communicatie ,en snelle afwikkeling

Ontzettend bedankt voor de 10, Mathieu!

Even spannend, maar kwam daarna goed

Werd prima geholpen,werd meegedacht... en toen ik de afspraken op mail kreeg, sloeg schrik toe. We hadden meteen auto nodig nadat we onze leenwagen terug moesten brengen na pech. Mijn man moest op avonddienst. De auto moesten we in een stad ,een uur vanaf hier halen. Terwijl ik geregeld had in een stad, 15 minuten van hier. Meisje inmiddels naar huis. Andere nam het over. Die ging echter ook naar huis,nadat ze de collega niet te pakken kreeg. Maar had hem een voicemailbericht achter gelaten. Deze man belde mij op. En heeft ons super goed geholpen. Hij had echter ook pech, had eerst een uur richting maastricht gereden en moest voor ons meteen weer terug. En daarna weer terug naar maastricht. Ook nadat we de auto eerder wilden terug brengen dan aangegeven, het mocht allemaal. En krijgen dat deel geld terug op de rekening gestort. Jordy !! Goede probleemoplossing... super blij waren we met hem.

Geweldig bedankt voor de 10 en je uitgebreide review, Valérie!

Zeer positieve ervaring

Vlotte en vriendelijke afhandeling. Schone en goede bus.

Dankjewel voor de 8!

Snelle service, vriendelijke medewerkers, goede prijs!

Reuze bedankt voor de 10, Mona!

Vriendelijke, eerlijk en snelle afhandeling van het gehuurde.

Fijn geholpen en meegedacht met de wensen van de klant. Een goede ervaring.

Hartstikke bedankt voor de 10, Mike!

Alles tip top in orde !

Alles prima in orde , goede bus ! En alles prima geregeld!

Een 10, reuze bedankt Eric!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!