good

Good service

An 8, thank you very much!

Goeie bus voor een snelle klus

Ik had een bus gereserveerd voor een dagdeel, dat bleek pas om 13 u te zijn terwijl ik 12 had aangegeven, verder geen probleem want bus stond klaar. Maten bleken ook niet helemaal accuraat want 20 cm boven de vloer paste een plank van 2.20m er niet meer in. Ook dat is opgelost door extra ritje te maken. Paar kleine dingen dus maar verder helemaal tevreden.

Dankjewel voor de 9, Esther!

Vriendelijk personeel, snelle afwerking

Een 9, dankjewel Nicole!

ARDIGE BEHULPZAME NENSEN. GOEIE BUS,SNEL GEREGELD EN DE BORG WEER SNEL TERUG

Dankjewel voor de 9, Esther!

Goede auto, goede prijs, goede service

Vlot telefonisch geholpen met boeken. Kom online alle gegevens al invullen en daardoor auto snel meenemen op de dag van huur. Prima ervaring met AdRem!

Super bedankt voro de 10, Pim!

Prima geregeld allemaal

Snel en gemakkelijk

Een 10, hartstikke bedankt Steve!

Goed en snel geregeld zonder poespas

Zie boven

Geweldig bedankt voor de 10, Sebas!

No nonsense autoverhuur. Alles snel geregeld. Goede bussen.

top.

Een 10, ontzettend bedankt Patrick!

Vanaf de reservering tot aan het huren en inleveren van de bestelbus was alles goed georganiseerd. Ik heb mijn reservering nog kunnen omboeken, ook allemaal geen probleem. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Vooruitbetaling van de borg maakte het afleverproces sneller. De afrekening ging ook snel, restbedrag stond de volgende dag alweer op onze rekening. De bestelbus was in goede staat en schoon. Het personeel heel vriendelijk en ik werd overal goed over geïnformeerd.

Super bedankt voor de 10 en je uitgebreide review, Eelco!

Goed service

Alles was top!

Hartstikke bedankt voor de 10, Anthony!

alles snel geregeld

bij ophalen auto grondige check op [eerdere] schades, goed gepoetste auto. alleen vervelend dat airco direct aanspringt wat zorgt voor minder fris luchtje door schimmelvorming in luchtkanalen. tip; doe ff zelf de check of de airco stinkt en vervang filter op tijd. voor de rest zeer tevreden, heb binnenkort weer een nodig en kom zeker terug :)

Dankjewel voor de 9, Marcel!

Toppie !

Snelle en goede service .

Dankjewel voor de 8 Willem Robert!

Vriendelijk correct en to the point

Uitstekend geholpen. Contact met de dienstverlener was correct en to the point. De auto zelf was netjes voldeed aan de behoefte en reed prima. Ik kom hier in de toekomst zeker terug en zal vrienden een positief advies geven indien ze voornemens zijn een auto te huren.

Een 9, dankjewel Arthur!

Vriendelijk, correct, efficiënt.

Super bedankt voor de 10, Rogier!

Proberen en je wil niets meer anders

Super mooie, bijna nieuw Mercedes Vito personenbus gehuurd voor op vakantie te gaan. omdat we niet wisten of de bus geschikt voor ons was,mochten we van te voren een kijken je nemen, aldaar had de medewerker alle tijd voor ons om alles rustig uit te leggen. De personen bus was van alle gemak voorzien. voor en achter airco; navigatie en super zuinig in gebruik ( 6,7 / 100). De service voortreffelijk; hadden de bus gehuurd voor de avond, kregen in de ochtend een telefoontje dat we de bus ook eerder konden krijgen, zonder extra kosten. Aan de balie werden we alle keren vriendelijk te woord gestaan. Toen we de bus na de vakantie terug brachten, hadden ze ook alle tijd voor ons. We kregen nog geld terug van de borg, die zou ongeveer 3 werkdagen duren. Het geld stond binnen 1 werkdag op onze rekening. Adrem beveel ik iedereen aan, ga nergens anders meer een auto huren.

Hartstikke bedankt voor de 10 en je leuke review, Jan!

Top bedrijf

Makkelijk en duidelijke reservering. Correcte informatie en snelle terugbetaling van de borgsom minus de daadwerkelijke kosten.

Ontzettend bedankt voor de 10!

Zo als altijd correct en snel geregeld

Een 10, geweldig bedankt Jack

Soepel en snel verlopen

Volgende keer weer een bestelbus van Adrem - vriendelijk en klantgericht

Top.. levering , service , communicatie en prijs zeker ook goed.

Een 10, super bedankt!

Fijne ,vriendelijke mensen. Alles top geregeld,een echte aanrader.

Geweldig bedankt voor de 10, Brigitte!

Super service, prima bus

We wilden twee kasten ophalen en hadden vooraf geinformeerd of dat ging passen, omdat sommige bussen een bult achter de stoelen hebben. Dat zou niet het geval zijn. Op locatie bleek dat de bus toch deze bult had en dat de kast dan net niet pastte. De medewerker had direct een oplossing en gaf een iets grotere bus mee. Top service! We huurden hier al vaker een bus en zullen dat een volgende keer zeker weer doen

Een 10, ontzettend bedankt Ralf!

snelle en goede afhandeling; schone auto's

reageren zeer snel op vragen en denken mee of juiste auto en termijn dat huur gevraagd wordt. schone auto's. transparante communicatie

Een 10, super bedankt Rob!

Vriendelijk respect optijd niks te klagen. What you ask you get. Auto zijn altijd schoon geleverd. Een top bedrijf. Ik ben echt blij ermee.

En wij zijn blij met jou, super bedankt voor de 10!

Prettig bedrijf en aardige mensen

Al meerdere keren een auto gehuurd. Elke keer een prima service. Snel en eerlijk. Fijne mensen.

Hartstikke bedankt voor de 10, Niels!

Prima service en oplossingsgericht

Één opmerking is open om 8 uur in de ochtend, maar medewerker komt ook net op 8 uur aan. Loopt daardoor vertraging op bij de afhandeling en feitelijk de hele dag natuurlijk achter de feiten aan. Advies: zorg dat de medewerker(s) er voor 8 uur zijn, zodat ze voldoende voorbereid zijn om de afhandelingen te doen. Bij terugbrengen van het busje , werd het busje dus door tijdgebrek niet meer samen gecontroleerd!!

Geweldig bedankt voor de 10, Andre! Goede tip, bedankt!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!