Top geregeld

Aardige medewerker in sittard.

Een 10, hartstikke bedankt Saman!

correcte afhandeling van klacht

zie bovenstaand

Ondanks jouw klacht geef je ons toch een 8. Dankjewel Frans!

aangenaam praktisch

Adrem heeft een hele prettige service, is snel in de afhandeling, heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende locatie op 5 minuten lopen van station Maastricht.

Een 10, super bedankt Bart!

Uitstekend!

Uitstekende ervaring gehad vanaf het begin tot het einde makkelijk en klant vriendelijk

Hartstikke bedankt voor de 10, Tristan!

Het was best ingewikkeld omdat ik vanaf verre afstand iets moest regelen. Prima te woord gestaan door elle denk ik

Geweldig bedankt voor de 10, Pieter!

Snel geregeld, de auto,s zijn perfect.

Bestelbus via internet besteld, de volgende dag al kunnen huren. De auto,s zijn in zeer goede staat.

Super bedankt voor de 10, Willem!

Snelle, goede service

Afspraken worden nwgekomen en vriendelijk personeel

Dankjewel voor de 8, Claudia!

Gewoon geweldig

Zeer duidelijke afspraken, zeer vriendelijk personeel en dat alles tegen een betaalbare prijs!! Ga zo door, als ik weer eens een auto of busje nodig heb weet ik waar ik zijn moet! Bij Adrem natuurlijk

Een 10, hartstikke bedankt Piet!

Zeer goede service Klant krijg veel info

Ontzettend bedankt voor de 10, Hebe!

Eerste keer bij adrem, zeker niet de laatste keer

Voor oud op Nieuwjaar hadden we een 9 persoons bus nodig, adrem deed uiterst hun best om voir mij een busje in roermond te krijgen. De gegevens en betaling al online gedaan, dus met een rondje om de bus de bestaande schade besproken was ik ook zo weg. Via mail ontving ik onderweg al foto's vd schades vd bus, deze vielen mee. Je rijd echt met een pracht van een bus Hoor!. Daarom voor mij ook geen probleem om de bus schoon van binnen afte leveren. Brengen met een volle diesel tank in roermond en sleutel in brievenbus. Was zo gepiep. Nog even gebeld naar adrem, vonden nog persoonlijk artikel tijdens schoonmaken telefonisch ook erg vriendelijk.

Geweldig bedankt voor de 10 en je uitgebreide review!

Gewoon weg goed!

Had auto vanwege reparatie aan eigen auto, voor 4 dagen gehuurd. Na één dag was mijn auto echter al gerepareerd en kon ik het huurcontract probleemloos stopzetten. Super Service!

Dankjewel voor de 9, Jos!

Goed en verzorgd

Snelle, goede en vriendelijke afhandeling

Hartstikke bedankt voor de 10, Don!

Alles netjes en goed geregeld!

Snelle goede service, snelle terugbetaling van de borg. Ik raad het ten zeerste aan.

Een 10, super bedankt Netty!

OK

OK

Een 10, ontzettend bedankt Corneel!

Enige minpunt is dat de benzinetank vol moet zijn bij inleveren auto terwijl die niet helemaal vol was bij ontvangst auto.

Geweldig bedankt voor de 10, Herman!

Snel geregeld, fijne auto…. Tot een volgende keer.

Een 10, hartstikke bedankt Manon!

Snel, adequaat, goede bedrijfsstructuur t.a.v klant

Ik kreeg wat ik vroeg en vond wat ik nodig had. Vooral de mededeling van de hoogte van de bus was wezenlijk... Verder was de afwikkeling van voor- en natraject deskundig, waardoor we een goede logistieke verhuizing hadden. Marcel

Dankjewel voor de 9, Marcel!

Top geregeld

Een 10, super bedankt Monique!

alles prima

's morgens een busje 6m3 besteld voor diezelfde avond was geen probleem. Auto diezelfde nacht nog voor de deur geparkeerd en sleutel in avondkluis gedeponeerd. Rekening een dag later via de mail. Vlotter en eenvoudiger kan niet..

Dankjewel voor de 9, Paul!

Geweldige service

Probleem snel opgelost

Een 10, hartstikke bedankt Rob!

adrem goed op weg

adrem heeft mij snel weer op weg geholpen waar andere verhuurbedrijven faalden

Graag gedaan, dankjewel voor de 9, Rob!

Goede surfus

Goede surfus.

Dankjewel voor de 8!

Goede service altijd bereikbaarheid zeer vriendelijke en professioneel en vakkundig.

Een 9, dankjewel Evri!

Altijd tevreden over het huren bij adrem, ik huur nergens anders! Vriendelijk, makkelijk om te huren, snel en goed geholpen. Snelle afhandeling bij terug brengen. Mooie en goed onderhouden auto's en busjes.

Super bedankt voor de 10, Mario!

Prima service en bus

Duidelijke info, snelle verrekening borg, prima bus

Een 10, hartstikke bedankt Cisca!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!