Behulpzaam no-nonsense auto verhuur

Ik gebruik Adrem al jaren als mijn vaste auto huur adres. Personeel denkt goed met mij mee over evntuele oplossingen en is flexibel. Ophalen en afleveren is altijd goed geregeld.

Super bedankt voor de 10, Pieter!

Waardeloos

Ik heb een leuke polo gehuurd. OMdat we op het werk honger kregen is mijn zoon naar de frituur gereden samen met de bazin. Tijdens de rit kwam een tegenligger op zijn weghelft en moesten ze uitwijken. Bazin zwaar gewond en de andere auto is gezien en gevlucht. Dan krijg je de ijskoude douche: U reed niet dus wilt u effen dokken € 16.000. Alsof ik per expres een ongeluk krijg waardoor mijn baas gewond wordt. Naar mijn geld kan ik fluiten de bazin zit in revalidatie en neemt ons niets kwalijk maar Ad rem slaat werkelijk alles om het op mij af te schuiven. Waarvoor is dan het waarborgfonds bedacht ???

Jammer dat je zo reageert. Volgens de Belgische politie had je zoon niet eens een rijbewijs. Dat moet hij nog altijd aan de politie laten zien. Als jij een auto huurt en daar iemand zonder rijbewijs in laat rijden, dan sturen wij de factuur van de schade inderdaad naar jou. Zeker als je een auto meekrijgt van 1 maand oud, die je vervolgens niet meer komt inleveren. Als jij de schade via het waarborgfonds vergoed kunt krijgen, vinden wij dat uiteraard prima. Dat scheelt jou €16.000.

Topervaring!

Zeker niet duur en zéér behulpzame medewerker, zelfs geholpen met het uitladen van lading. Zeker mijn eerste keus bij de volgende keer dat ik vervoer wil huren.

Super bedankt voro de 10, Ralf!

Ik was 15 min te vroeg voor het afhalen, geen enkel probleem! Het verhuizen liep 15 min uit, even gebeld uurtje van tevoren dat we later zouden zijn, geen enkel probleem! Prima wagen gehuurd wat je kan verwachten van een bus met meubelbox. Netjes de auto doorlopen met de medewerker die liet zien welke krasjes en deukjes er al op zaten. Na afloop geen onverwachte kosten op de rekening. Ik zou er zeker nog een keer een busje huren als ik die nodig heb.

Een 10, hartstikke bedankt Sander!

ok

op lokatie zeer aardige en hulpzame mensen. Blijft een crime dat Adrem limburg geen pompwagens wil verhuren. Bijna mijn vinger gebroken bij het leggen van de pomp wagen in de koffer van mijn auto

Dankjewel voor de 7, Peter. Goed idee om ook pompwagens te verhuren!

Een 8, dankjewel Neel!

Een hele fijne auto die heel betrouwbaar is.

Ik heb voor een collega een auto gehuurd voor een zakelijke trip naar Duitsland (1000km). Heel snel na de reservering al antwoord gekregen op de email en een bevestiging gekregen. Ook het wijzigen van de reservering ging makkelijk, vriendelijk personeel aan de telefoon en snelle reacties op overige vragen. De auto werd in de ochtend opgehaald en twee dagen erna teruggebracht. De auto was is goede staat en reedt perfect, soepel en betrouwbaar. Zal hier zeker voor toekomstige reizen een auto huren.

Geweldig bedankt voor de 10, Li-Yen!

Punctueel en verzorgd

Afspraak kan op korte termijn geregeld worden Afhandelen gaat soepel Vooraf schade opname goed verzorgd

Een 10, ontzettend bedankt Ben!

Snel en ongecompliceerd

Ik had de auto voor een week gehuurd met 350km vrij. Toen verlengde ik het met 3 dagen maar kreeg er geen gratis km voor. Ik moest extra betalen voor de extra kilometers. Niet zo goed.

Dankjewel voor de 7, Lutz!

Al vaak een bus gehuurd bij Adrem, dit gaat altijd probleemloos. Niks op aan te merken!

Super bedankt voor de 10, Emily!

Een aanrader voor autohuur

Prima service en prima huurauto. Huur was snel en eenvoudig geregeld met vriendelijke contactpersoon

Dankjewel voor de 9, Theo!

Was heel goed

Vriendelijk personeel en behulpzaam goede uitleg

Een 10, hartstikke bedankt Eddy!

Goed geregeld met goede afspraken

Kon de bus al eerder ophalen als gepland wat uiteindelijk heel fijn was. Goede bus. Alles paste erin.

Dankjewel voor de 8, Paula!

Van A tot Z ok.

Alles goed geregeld.

Geweldig bedankt voor de 10, Lei!

Fijne service

Snel geregeld, fijne auto

Super bedankt voor de 10, Silvia!

Een 9, dankjewel Peter!

Correcte werkwijze en afhandeling verhuur

Ik vind Adrem Heerlen zeer fijn om met te werken. Handelen correct alles af, denken mee, zijn vriendelijk en ook loyaal. Toppertjes! We huren nergens anders meer. Hebben elke keer weer een goed en tevreden gevoel na verhuur.

Hartstikke bedankt voor de 10, Ria!

Prima geregeld door vriendelijke mensen

Gewoon goed geregeld.

Geweldig bedankt voor de 10, Peter!

Dankjewel voor de 9!

Zeer corect flexibel .

Ondanks,alles,toch Zeer zakelijk

Een 9, dankjewel Mark!

Alles goed geregeld heb gebeld voor een auto te reserveren bij aankomst goed ontvangen en alles afgehandeld

Super bedankt voor de 10, Chris!

Super goed en snelle service dus helemaal goed

Het was super goed ik zal het doorgeven aan mam aan mijn vrienden. Dat het geweldig geregeld .

Dankjewel voor de 9 Frans!

Nooooit meer!!!! - Levensgevaarlijke Verhuurder

Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!

Bedankt voor je beoordeling garage Rompelberg. De voorbanden van de bus hadden inderdaad te weinig profiel. Die hebben wij direct vervangen. Een volle asbak? Er zit niet eens een asbak in onze bussen. Maar je mag gerust boos zijn hoor. Ik zie dat Garage Rommelberg in Meerssen niet zo'n goede reputatie heeft op Google.

Quick, easy and best price in town

It's easy to book it on the spot. The cars are in good conditions, always clean in and out and full tank given. No surprises with the price. Best rates in Maastricht.

Thank you very much for the 10, Sandra!

vriendelijke behulpzame personeel. Duidelijk contract.

positief, voor herhaling vatbaar

Dankjewel voor de 9, Gene!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!