Online bestellen, gegevens doorgeven en klaar om auto op aangegeven tijdstip op te halen.

Een 9, dankjewel Anita!

Alles ok maar prijs te hoog.

Alles ok maar prijs te hoog.

Beste Mike, dankjewel voor je beoordeling. Jammer dat de prijs tegenviel!

Goed geholpen door de mensen in Maastricht, zowel bij het ophalen als het inleveren van de bestelbus.

Super bedankt voor de 10, Iris!

Zeer goed !

Snelle afhandeling en voelt erg vertrouwd omdat ik al meerdere malen van jullie diensten gebruik gemaakt heb

Een 8, dankjewel Marc!

Heel goede service

Heel tevreden ook de terugberaling ging heel snel en voir dag extra erbij te huren zonder probleem

Hartstikke bedankt voor de 10, John!

Super tevreden

Duidelijke communicatie en gunstig dag tarief. Weinig puntje van aandacht is dat de offerte en het te betalen bedrag verschilde en dat de borg niet 300 was maar keuze uit 2. Maar verder tevreden hoe het verlopen is en zal voor de toekomst vast nog eens gaan huren bij Adrem

Een 10, geweldig bedankt Robert!

Vriendelijke medewerkers, goede service en goede verhuis wagens.

Dankjewel voor de 9, Chantal!

Mooie kleine transporter

De 3 kubieke meter transporter was perfect, schoon en comfortabel. Ook de vlotte afhandeling bij ophalen/terugbrengen auto is top.

Ontzettend bedankt voor de 10!

Goede service zoals altijd, alleen jammer dat de bus wat meer schade had dan verwacht. Verder alles netjes verzorgd

Dankjewel voor de 7, Maurice!

Alles snel en goed geregeld

goede service, vriendelijke baliemedewerkers. wat beter zou kunnen, controleer het gehuurde voertuig bij terug brengen met de huurder samen. mvg.

Dankjewel voor de 9, Wil!

Prima en snel geregeld!

Flexibel en goed materiaal

Dankjewel voor de 8, Joep!

Prima geregeld alles.

Positief. Huurbus nodig gehad voor terugverhuizing Zwitserland - Nederland. Bus halve dag langer nodig gehad dan gepland, daarover contact gehad en geregeld. TOP!

Enorm bedankt voor de 10, John!

Snelle correcte en deskundige uitleg en afhandeling

Correct en behulpzaam

Dankjewel voor de 9, Jos!

snel een huurauto gekregen

morgens om 08.00 u een bus nodig en wij haalden hem om 09.00 u op in Heerlen beter gaat niet

Super bedankt voor de 10, Achim!

uitstekende service en hulp

Afgelopen zaterdag zou ik een bus ophalen bij bo-rent om 8:15, deze werd om 7:55 geannuleerd omdat deze niet beschikbaar was(heel erg vervelend omdat ik had gereserveerd). Op dat moment naar Adrem gereden zonder reservering. Hier had ik uitgelegd waarom ik geen reservering had en ik werd meteen geholpen. Ze hadden nog een bus beschikbaar en deze kon ik meteen meenemen. Een groot compliment dat ze dit meteen konden regelen en mij uit de brand konden helpen.

Een 10, hartstikke bedankt Hub!

Van te voren fijn en duidelijk mail contact gehad. Vriendelijk personeel. Snelle en goede afhandeling met betaling en borg. En natuurlijk fijne auto.

Geweldig bedankt voor de 10, Peggy!

Perfect, goed en snel geregeld

Ik had een bestelbus gereserveerd voor een hele dag. 's Middags rond 13:00 uur weer ingeleverd. Op de afrekening toch maar een halve dag gefactureerd. Dat noem ik service.

Een 10, ontzettend bedankt Jan!

Top auto en goede service.

Enorm bedankt voor de 10, Bep!

Makkelijk, snel, vriendelijk, duidelijk

Als ik een busje nodig heb, ga ik altijd weer hier terug.

Een 10, reuze bedankt Saskia!

Klant is koning bij Adrem autoverhuur

Zeer vriendelijke telefoniste aan de lijn en kon gelijk een bestelbus huren voor de volgende dag. Ook de locatie medewerker in het filiaal venlo was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dankjewel voor de 9, Serge!

Goede bedrijf

Beste bedrijf dat ik kon vinden om busje te huren om te verhuizen van Hoensbroek naar Den Haag top en Groot Dank was misverstand comunicatie en krijg korting voor Heel erg bedankt,filiale Heerlen,Bedankt gr Marko

Super bedankt voor de 10, Marko!

super alles goed geregeld

Adrem denk met je mee.

Hartstikke bedankt voor de 10, café de Dikke Dragonder!

Prettige samenwerking

Snel online afspraak kunnen maken, in ochtend vlot geholpen, duidelijke uitleg. Fijn dat je de ochtend erna het voertuig pas hoeft terug te brengen.

Super bedankt voor de 10, Kim!

Alles correct afgewerkt.

Professioneel en snel

Dankuwel voor de 9!

Snel geregeld. Goede communicatie. Fijne bussen. Als vrouw zijnde word je gewoon serieus genomen en net zo behandeld als de mannen, hoe groot de bus ook is die je huurt.

Een 9, dankjewel!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!