Uitstekende service, vriendelijk personeel zeker een aanrader om hier een auto te huren!!

Alles verloopt snel en vlekkeloos.

Super bedankt voor de 10, Maria!

Top services

Hier kun je snel en gemakkelijk een bus huren voor elk doel. Snelle acceptatie en goedkoop ben zeer tevreden

Een 10, ontzettend bedankt Maurice!

Goede service voor een eerlijke prijs

Prima geholpen door Adrem. Voor drie weken een auto gehuurd. Afhandeling en hulp wordt snel gedaan. Daarna wilde ik de auto nog eens 2 weken langer huren. Dit was allemaal geen probleem. Het terugbrengen van de auto ging snel. Facturering was duidelijk.

Dankjewel voor de 9, Kevin!

Heel vriendelijk geholpen

Hele vriendelijke mensen. Ik heb 2 bussen gehuurd, die wel echt heel beschadigd waren aan alle kanten en 1 bus was waarschijnlijk een verbouwing mee gedaan. Die moest ik eerst schoonvegen.

Een 8, dankjewel Patrick! Sorry voor het moeten vegen...

Goeie service

Goed geregeld

Een 10, hartstikke bedankt!

Goedkoop en snel geregeld

Geen poespas of verborgen kosten. Offerte is helder en personeel vriendelijk

Super bedankt voor de 10, Ivo!

Top absoluut geen problemen

Fijne en klant vriendelijke werknemers en goede service

Hartstikke bedankt voor de 10, Pedreke ontruimingen!

Top service zoals altijd

Een 10, geweldig bedankt Sander!

super

geen gezijk alles klopt gewoon

Haha, dankjewel voor de 9 Paul!

Alles perfect geregeld

Goede communicatie en snelle financiële afhandeling, wat de betrouwbaarheid ten goede komt.

Ontzettend bedankt voor de 10, Bert!

Super service en beste bestelauto ooit?

Vriendelijk, schoon bedrijf en wagen. Wagen voorzien van veel assistentsystemen, airco etc. Wagenpark nieuw , weinig kilometers en staat van onderhoud prima, goede uitlijning van banden bv.

Dankjewel voor de 9, Gio!

Goede service. En niet duur. Denken met je mee wat je wilt huren.

Een 8, dankjewel Roy!

Schone en keurige bestelbus

Keurige bestelbus

Super bedankt voor de 10, Wim!

Snel en prima zaken doen met adrem

Altijd een vlotte administratieve afhandeling en prima voertuigen

Dankjewel voor de 9, Wiel!

Super service en heel vriendelijk personeel!

Een 10, hartstikke bedankt Marietta!

Klantonvriendelijk

Altijd goede ervaringen met Adrem gehad, tot zaterdag jl. Als je je huurauto door onvoorziene omstandigheden niet op tijd kon terugbrengen en dat op tijd doorgaf, werd nooit iets extra’s in rekening gebracht. Nadat ik had doorgegeven de auto later dan half 5 zou terugbrengen, werd even ik na die tijd in paniek door Adrem gebeld: de auto moest direct terug omdat er iemand stond te wachten die mijn huurauto op kenteken had gehuurd. Als ik dat niet deed, zou mij dat een dag extra huur kosten. Een zeer gebrekkige communicatie vooraf en een uiterst klantonvriendelijke actie die ik zeker van Adrem niet had verwacht.

Sorry voor het misverstand Jos. Als jij van tevoren aangeeft dat je om 16:30 terug zult zijn, kan het zijn dat er om 16:30 een volgende huurder op jouw auto staat te wachten. In dat geval vragen wij jou om toch terug te komen. Jij noemt dat klantonvriendelijk - wij proberen zowel naar jou als naar de volgende klant vriendelijk te zijn...

Goed geregeld

Bekwaam personeel!duidelijke afspraken over kosten!

Super bedankt voor de 10, Gerhard!

perfecte service en financieele afhandeling

perfecte service en financiele afhandeling

Dankjewel voor de 8, Lieke!

prima geregeld en prettige service

busje stond klaar. Uitleg kort en bondig. mogelijkheid alles van te voren in te vullen en dus snel af te wikkelen bij ophalen. Goede mogelijkheid om te parkeren eigen auto ruime inlever tijd. Kon alleen geen opmerking achterlaten dat er steeds een melding in beeld kwam van kapotte nummerbord verlichting. Bij verhuur overdag geen probleem.

Een 9, dankjewel Jurjen!

goede service

goede service.

Dankjewel voor de 9, Chris!

Fijne , betrouwbare ervaring :-)

Kleine auto gehuurd voor een paar dagen weg . Netjes geregeld , auto uitgelegd met een app keek de medewerker nog een keer waar beschadigingen zaten , schoon , alleen niet aan de buitenkant maar dat vond ik niet belangrijk . Ik kon de fiets stallen dat was erg fijn , de medewerkers zijn erg vriendelijk , ik kom zeker nog een keer terug :-)

Een 10, hartstikke bedankt Monique!

Geen waarschuwing vooraf megaverbruik bus

Reservering en afhalen verliep prima. Wat tegenviel was het verbruik van de bus. Voor 300 km (gewoon snelweg/90 km p/u) bijna 40 liter diesel. Na navraag kreeg ik simpelweg te horen: dat is normaal en dat terwijl bij nakijken van verbruikscijfers bleek dat het tussen de 50 en 40 procent meer is, dan voor desbetreffende bus wordt opgegeven. Jammer dat adrem niet bereid was een gebaar te maken.

Dankjewel voor je beoordeling, Denis. Een bestelbus met een meubelbox rijdt meestal ongeveer 1 op 5. Je hebt met 1 op 7,5 dus nog zuinig gereden, compliment! Vreemd dat je verwacht dat wij jou compenseren voor dure diesel. Als we dat bij iedereen zouden doen, zijn we snel failliet.

Bakwagen met defecte verlichting en waarschuwingslampjes

Dit was de 4de keer dat ik iets huurde bij adrem vorige 3 keer zeer tevreden geweest...deze keer was buitengewoon vervelend..Ik moest een interieur gaan ophalen in Zeewolde..om 7 uur ochtends had ik met personeel afgesproken bij adrem in Heerlen...maar door de defecte verlichting konden we pas anderhalf uur later vertrekken...en dan met.geen fijn gevoel omdat de verlichting niet werkte...bovendien brande in beide bakwagens een waarschuwingslampje eentje voor teveel olie en eentje voor olie te verversen...al met geen prettig gevoel als je 450 km moet.rijden...telefonisch contact gehad en ik zou nog teruggebeld worden.. maar helaas niks meer gehoord.....

Dat is geen goede beurt van ons Rene! Sorry!

ALTIJD WEER!

Heel vriendelijke en behulpzame Medewerkers,perfekte prijs,mooi busje

Geweldig bedankt voor de 10, Jael!

goede auto

de bus had een kapot knipperlicht verder was ie goed

Dankjewel voor de 8, Dimitri!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!