Gewoon goed

Snel geregeld en een hele fijne bus om mee te rijden

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Verhuizing naar nieuw pand: 5 sterren Reserveren via website: 5 sterren Medewerkers: 5 sterren Blog Frits Pieper: geef die man een Podium!

Busje gehuurd op laatste minuten .om dat het niet anders ging. Prima geholpen. Ook de afhandeling achteraf Prima

Prima bakwagen ontvangen met goede uitleg van medewerker

Zaterdag een bakwagen met laadklep gehuurd. Op mijn verzoek kon ik hem zonder bijbetaling al vrijdagnamiddag ophalen zodat ik zaterdagochtend al vroeg kon vertrekken. Bus was in goede staat en netjes. Retourtijd van 16.30u ging ik echter door een serieuze oorzaak niet halen. Na telefonisch overleg met een medewerker kon ik de sleutel gelukkig in een buiten kluisje werpen, zonder boete. Goeie service op maat noem ik dit!

Goede service en vriendelijk

uitstekend

Busje helemaal in orde en netjes, beschikbaar op afgesproken tijd, vriendelijk personeel in Heerlen.

Adrem doet er alles aan voor goede service.

Ik had voor dinsdag ochtend een auto telefonisch geregeld voor 1 maand shortlease Echter er was geen auto beschikbaar. Binnen een uur heeft men toch een auto Geregeld. Super bedankt Adrem Heerlen/ Sittard.

Snelle reservering. Behulpzaam team.

Verhuiswagen gehuurd. Gevraagd voor eentje mèt een Duitse milieusticker. Zou geregeld worden. Jammergenoeg toch niet. Wederzijdse communicatie stoornis. Een ander (kleiner) busje gekregen, met sticker. E.e.a. toch allemaal goed verlopen, incl. terugstorten borg. Volgende keer, weer Adrem!

Snel en makkelijk op weg.

Top bedrijf en heel vriendelijk personeel in Heerlen erg behulpzaam ga zo door complimenten

Heel fijn bedrijf ,de eerste keer daar een 9 pers busje gehuurd en Top geadviseerd. Heerlen complimenten in vriendelijkheid :) ga zo door

Ontzettend gemakkelijk

Het boeken, ophalen, retourneren en afhandeling ging very easy. Top.

Uitstekend. Kleine auto nodig nadat beide auto's in de garage waren.

Eerst ging mijn auto kapot, staat al bijna 6 weken in de garage. Toen ging bij mijn zoon's auto de waterpomp kapot. Toch een autootje nodig voor enkele dingen te regelen en boodschappen te doen. Bij Adrem uitgekomen. Na een kort telefoontje prima en snel geholpen tegen een zeer betaalbare prijs. Gewoon top.

Gewoon goed geregeld

Netjes gepoetst en fris van binnen

Alles vlekkeloos verlopen.

Een auto huren bij Adrem is makkelijk, snel en zonder enige vorm van onnodige poespas. Alles wordt netjes voor je geregeld, voertuig wordt samen geinspecteerd voor overgave en daarna kun je met een gerust hart op weg.

Goede service en mooie auto, Klasse !!

Het was voor de verhuurder geen probleem om ons even op te halen om de auto in bezit te krijgen. We hebben een super leuke auto gehad met heel veel opties, een ervaring om in te rijden. En zuinig bovendien. Ik wil de eigenaresse bedanken voor het leuke gesprek en de balie voor de vriendelijke afwikkeling van het huurcontract. We gaan zeker de volgende keer weer terug naar de vriendelijke autoverhuurder. En het nieuwe pand is een grote verbetering t.o.v. de oude vestiging in de stad. Kortom, Chapeau!!

Snel en goed geholpen

Er is geleverd wat afgesproken is. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Uiteindelijk allemaal gelukt maar afhandeling met facturen etc was niet echt geweldig

Ik had tweemaal een busje gehuurd. Echter zijn deze facturen door elkaar gehaald, zijn kilometers in eerste instantie niet gerestitueerd en zijn er verzekeringen op de facturen gezet die nooit zijn afgesloten. Dit alles resulteerde in enorm veel belletjes naar adrem. Ook is adrem een gehele zaterdag niet bereikbaar geweest wat erg vervelend was aangezien ik die dag het busje wilde annuleren. Uiteindelijk is wel alles goed afgehandeld maar het kostte mij wel veel tijd

Goede bestelbelussen en goede vriendelijke service

Snelle service en super bestelbussen

Prima busje, vriendelijke prettige service

goed en niet goed

Auto werd afgeleverd met een fout melden banden spanning controleren, in een file na 20 km, .viel de motor uit niet meer aan te krijgen. De eerste keer in mijn leven van auto rijden van 60 jaar dat mij dat over komt dat ik in een file stop valt en de mensen mij van de weg af moeten duwen. Na een belletje na ADREM zij de monteur, het lag niet aan de auto maar aan mij. Ik was de klootzak. Breng de wagen maar terug zij hij als hij start. De rem in drukken dan de koppeling dan weer rem, en toen starten hij na een half uur. Theo Rondags

Echte service

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Procedure voor het huren is zeer duidelijk. Kortom, zeer goede service.

Toppie verhuur bedrijf super flexibel en meedenkend

We hebben een auto gehuurd in eerste instantie voor drie weken maar door omstandigheden drie keer moeten verlengen, Adrem heeft meegedacht en we zijn op onze wenken bediend. Ook het financiële plaatje viel uiteindelijk erg mee. Vriendelijke mensen hebben ons geholpen. Bedankt.

Correct

Altijd weer goed

Busjes zijn dikke prima en de prijs ook. Tip: als je weet dat er veel mensen komen om 09.00, zorg dan voor meer dan 1 incheck balie. Dit keer iets te lang gewacht.

Prima bus voor een redelijke prijs.

Vriendelijk personeel, goede service en een redelijke prijs voor een prima bus. Zeer correcte afhandeling van de financiën, zowel vooraf als na afloop van het huren van de bus.

Heerderweg 33

6224LA Maastricht

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!