Goede snelle service en betrouwbaar.

Ontzettend bedankt voor de 10, Roger!

Klantvriendelijk

Een woord uitstekend

Geweldig bedankt voor de 10, Debby!

Een busje huren, dan moet je bij Adrem zijn snel, doeltreffend, goed. En bovendien vriendelijk personeel.

Een 8, dankjewel Pavel!

Eenvoudig en goed

Simpel online te reserveren. Snelle afhandeling.

Dankjewel voor de 9, Rick!

Easy and efficient

My move was made easy by Adrem, it went smoothly from start to finish. Really efficient, amazing customer service too!

Thanks a lot for the 10, Marina!

Snelle, vriendelijke service, prima auto’s

Wij hebben voor ons (onregelmatige) werk vaker verschillende soorten auto’s gehuurd bij Adrem. Van grote bestelbussen tot kleine personenauto’s, voor afstanden tussen de 20 en de 500 kilometer. Wij hebben nooit hoeven wachten, de wagens waren altijd goed in orde. Als er toch een klein probleempje was dan werd dat onmiddellijk opgelost. Als je voor vertrek nog uitleg nodig hebt dan wordt je die rustig gegeven. Heel aardige en behulpzame bediening.

Hartstikke bedankt voor de 10, Tamar!

Top service!

Service is voor mij de dienstverlening en de prijs i.c.m. het geleverde/gehuurde en dat is allemaal top. Je krijgt de emails ter bevestiging, paar minuten aan een balie en een rondje om het gehuurde en voila..je kunt je ding doen. Netjes poetsen en aftanken, inleveren en na een paar dagen staat de borg weer op je rekening.

Een 10, super bedankt Mandy!

Great experience - professional approach

Great experience - professional approach. They have new vans that makes your life easier. They respond quickly & professionally.

Snel, makkelijk, voordelig

Mooie splinternieuwe bus, volgende keer zeker weer!

Dankjewel voor de 9, Remy!

Ontzettend vriendelijke medewerkers , snelle service en afhandeling. Zeer tevreden echt een aanrader (zeer betrouwbaar en snelle terugstorting borg)

Een 10, hartstikke bedankt Cindy!

Uitstekende service. Ik zou er zo weer een busje huren.

Zeer vriendelijk personeel.

Super bedankt voor de 10, Fred!

Goede service en advies!

Een 10, geweldig bedankt Frans!

Ontzettend bedankt voor de 10, Bali!

Alles goed en netjes geregeld

Een 10, enorm bedankt Peter!

Zij maken dat je heel snel wegkomt!

Super georganiseerd, alles voorbereid, binnen een paar minuten weg. Veel keuze, busje prima in orde.

Reuze bedankt voor de 10, Jean!

Klant vriendelijk

Ik huurde een bestelbus om te verhuizen en platen te vervoeren. Aangekomen bij de bouwmarkt kom ik erachter dat de bus te klein was. Gebeld en kon de bus zonder probleem omruilen voor een grotere bus. Top

Een 10, hartstikke bedankt Dirk!

Prima service, mooie busjes

Op service, klantvriendelijkheid en gehuurde bus helemaal niets aan te merken. Alles wordt prima en snel geregeld, zowel online als telefonisch. Paar kritische noten: Prijsopbouw online is niet helemaal transparant. Daarnaast is er net zoals bij alle verhuurbedrijven ter wereld weer die kwestie rondom aanvullende verzekeringen. Dit is gewoon een verdienmodel en leidt altijd weer tot vervelende discussies die je als klant toch weer een onzeker gevoel geven en je gevoelsmatig bijna dwingen om alsnog akkoord te gaan met het afkopen van eigen risico. Zo'n bus is echt 1000x oververzekerd. Stop daar gewoon mee en verdisconteer een redelijk bedrag voor een normale verzekering in de prijs. En wat ik me überhaupt afvraag: elk geregistreerd voertuig in Nederland is toch gewoon al verplicht verzekerd? De premie daarvoor wordt met de verplichte verzekeringskosten die alle huurders samen per dag betalen, toch sowieso al meer dan ruim betaald? Dit is echt gewoon een verdienmodel waarvan ik de business case wel eens zou willen inzien.

Dankjewel voor de 8, Yvo! Ha, dat biedt mij de kans om de verzekeringen nog eens uit te leggen. Verhuurverzekeringen zijn enorm duur omdat in de verhuur extreem veel schade wordt gereden. Denk voor een kale WA verzekering aan € 3000 per bus per jaar, met een eigen risico per schade per dag van € 1500. Wij kiezen ervoor om deze bedragen door huurders op te laten brengen die schade maken, Daarom is het eigen risico hoog. Je kunt dat verlagen (is niet verplicht). Dat is geen verdienmodel, maar helaas nodig.

Jarenlange prima ervaring

Altijd een prima ervaring bij Adrem, persoonlijk contact, ook na een aantal jaren niet te hebben gehuurd. Daarnaast natuurlijk ook gewoon een goede bus/ auto.

Super bedankt voor de 10, Roel! Leuk om jou weer als klant terug te zien!

Zowel telefonisch als aan de balie van het bedrijf is er duidelijk hoe de wetten en regels zijn, altijd vriendelijk personeel, heel correct en betrouwbaar, zeker aan te bevelen!

Dankjewel voor de 8, Francisca!

Vriendelijk, goede service en niet te duur

Van te voren gegevens al ingevuld, waardoor enkel nog kopie van rijbewijs nodig was. Wagen werd netjes klaar gezet, snelle gezamenlijke check. Inleveren ging net zo snel en netjes zonder problemen. Volgende keer weer bij Adrem

Een 10, hartstikke bedankt Leon!

Ben al van begin trouwe klant

Super bedankt voor de 10, Bianca! Gaaf dat je al zo lang klant bent!

Vriendelijke service en een prima prijs

Vriendelijk geholpen bij het huren van een kleine bestelbus en dat alles tegen een vriendelijke prijs. Buy / rent local!!

Hartstikke bedankt voor de 10, Fred!

Goede service/afhandeling. Ruim aanbod wagenpark

Personeel altijd vriendelijk, goede service. Afhandeling is perfect oa het terugstorten vd borgsom. Ruim aanbod ivm het wagenpark

Dankjewel voor de 9, Jo!

Eenvoudig, snel en precies de juiste bestelbus

Snel en adequaat geholpen, keurige bus en eenvoudige pick-up en drop-off

Ontzettend bedankt voor de 10, André!

Snelle en duidelijke communicatie, alles liep vanzelf.

Ik heb last minute een busje gehuurd. Communicatie verliep snel en duidelijk. De bus die ik wilde hebben was niet meer beschikbaar, omdat ik zo last minute ermee kwam. Maar er werden meteen een paar alternatieven aangeboden. Super fijn. Op de zaak zelf was ook alles zo geregeld.

Dankjewel voor de 9, Maartje!

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!