Laden reviews...
Laden reviews...
933 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback is over het algemeen zeer positief, met nadruk op vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, gemakkelijke reservering en betrouwbare service. Klanten waarderen redelijke prijzen en de snelle teruggave van de borg. Enkele opmerkingen noemen kleine verbeterpunten, maar de beleving blijft hoogwaardig en betrouwbaar.
Dat van het voorstel voor extra verzekering valt niet goed als je vooraf een prijsafspraak gemaakt hebt. Daarnaast staat deze 15,— niet in verhouding met de werkelijke extra verzekeringskosten. Verder alles prima. Netjes geholpen. Wacht non op terugstorting en eindfactuur.
Beveelt aan
2 March 2020
Jack van montfort
Sint joost.
Dankjewel voor de 7, Jack! Ik hoop dat je de factuur en het restant van je borg inmiddels hebt gekregen. Zo niet, neem dan gerust nog even contact op.
Meedenken, handelend en correct optreden. Financiele afhandeling snel en duidelijk. HUREN BIJ ADREM IS VOOR HERHALING VATBAAR!!!
Beveelt aan
2 March 2020
Carlos Paulissen
Eijsden
Een 10, super bedankt Carlos!
Adrem bespaarde mij een hoop onkosten door snel een bus beschikbaar te stellen die rijkelijk uitgerust was. Een 9 omdat het enige minimale minpuntje de schade aan de bus was die vorige huurders er aan toe gebracht hadden. Dit valt echter natuurlijk te verwachten met onervaren bestuurders. Al met al. Erg tevreden!
Beveelt aan
2 March 2020
Lars
Eys
Dankjewel voor de 9, Lars!
Een bus met laadklep gereserveerd. Stond netjes klaar bij aankomst, duidelijke uitleg en een fijne bus! Bedankt wederom voor de goede service!
Beveelt aan
2 March 2020
Didier Walstock
Maastricht
Een 10, dankjewel Didier!
Makkelijk via pc te regelen
Beveelt aan
27 February 2020
Co
Brunssum
Dankjewel voor de 10, Co!
Alles correct geregeld en snelle service
Beveelt aan
26 February 2020
maria
Geleen
Een 10, dankjewel Maria!
Ik ben ontzettend tevreden over hoe Adrem mij geholpen heeft, ik had een de grote bus met laadbox achterop gehuurd en het was allemaal snel geregeld en toen ik klaar was, was het ook ontzettend snel afgehandeld. Ik ben zeer te spreken over Adrem, een absolute Topper!
Beveelt aan
25 February 2020
Ricardo
Heerlen
Een 10, dankjewel Ricardo!
Zeer proffesioneler telefonisch gereserveerd Bij aankomst alles zeer snel geregeld .
Beveelt aan
25 February 2020
Chris
Kerkrade
Dankjewel voor de 10, Chris!
Een prettige ervaring
Beveelt aan
25 February 2020
philip
Loontjens
Een 10, dankjewel Philip!
Prettige ervaring met huren. Prima bus, goed gecontroleerd vooraf. Enige minpuntje: moest door drukte 20-30 minuten wachten voordat ik aan de beurt was bij het ophalen van de bus. Zou de volgende keer zeker weer bij ad rem huren.
Beveelt aan
25 February 2020
Tim
Bemelen
Dankjewel voor de 10, Tim! Sorry voor het wachten...
Vlotte afhandeling en geen moeilijke administratieve rompslomp
Beveelt aan
24 February 2020
Gerrit
Maastricht
Een 10, dankjewel Gerrit!
super
Beveelt aan
24 February 2020
michel
landgraaf
Dankjewel voor de 8, Michel!
Duidelijk info vooraf waardoor duidelijk is wat de kosten zijn. Autobus was oke
Beveelt aan
24 February 2020
Lino
Paone
Een 9, dankjewel Lino!
Auto was prima en telefonische contacten en contacten met de verhuurder waren klantvriendelijk en prima
Beveelt aan
20 February 2020
Ton
Vijlen
Bedankt voor je beoordeling Ton! Ik snap dat je geen voldoende wilt geven. Wij hebben de jongen met het petje een draai om zijn oren gegeven ;-) Hopelijk toch tot een volgende keer!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Prettig en zonder problemen.
Beveelt aan
20 February 2020
Wicher
Wessem
Een 9, dankjewel Wicher!
Al meerdere jaren hier en daar bestelbusje gehuurd en altijd perfecte en snelle service.
Beveelt aan
19 February 2020
Sybren
Maastricht
Dankjewel voor de 10, Sybren!
Afspraak gemaakt,alles correct en snel afgehandeld,vriendelijk,kortom goeie service.
Beveelt aan
18 February 2020
Leon
Heerlen
Een 10, dankjewel Leon!
Informeel gesprek met verhuurder Tijd van terugbrengen wordt soepel toegepast gebruik auto goed uitgelegd Financieel correct afgehandeld
Beveelt aan
17 February 2020
Rien
Heerlen
Dankjewel voor de 10 en het leuke gesprek, Rien!
Een bakwagen gehuurd, en deze was zeer net. Service was super, ondanks een klein foutje wat men heel netjes opgelost heeft!
Beveelt aan
17 February 2020
Huub
BEEK LB
Een 9, dankjewel Huub!
Simpel en snel geboekt en ingeleverd.
Beveelt aan
17 February 2020
Phillip
Maastricht
Bedankt voor de 10, Philip!
Goede service, snel gereserveerd, flexibel, vriendelijk. Tot de volgende keer.
Beveelt aan
17 February 2020
Ruud
Heerlen
Een 10, hartstikke bedankt Ruud!
Snelle service ,vriendelijk ,aanrader
Beveelt aan
17 February 2020
Kim
Merkelbeek
Dankjewel voor de 10, Kim!
Voor een weekend een auto gehuurd bij Ad Rem. De auto was gloednieuw, de service was uiterst vriendelijk en professioneel.
Beveelt aan
17 February 2020
Olof
Maastricht
Een 9, dankjewel Olof!
De regeling op voorhand met het reserveren van er bus is super verlopen. De regeling van het huren zelf en het afhandelen ben ik zeer te spreken over. Ik zal daarom zeker terug keren bij en volgende keer huren, dit zal niet lang duren. De volgende plannen zijn al weer in de maak.
Beveelt aan
17 February 2020
kenneth
Maastricht
Een 10, dankjewel Kenneth! Graag tot de volgende keer!
Super service
Beveelt aan
17 February 2020
Max
Verhoeven
Super bedankt voor de 10, Max!
Wij maken dat je wegkomt!
Heerderweg 33
6224LA Maastricht
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Webshops