Super makkelijk te bestellen en snel geleverd

Nadat ik contact zocht met dit bedrijf ivm een fout in het geleverde product kreeg ik heel snel een mail terug met verschillende mogelijkheden waaruit ik kon kiezen. Het is top opgelost en super snel! Mijn complimenten!!

Snelle levering. Overzichtelijke site.

Ruim assortiment agenda's

Mijn zoon is erg blij met zijn schoolagenda, jullie waren één van de weinige die exact de agenda had die hij heel graag wilde hebben.

Juiste info en snel geleverd

Juiste informatie, snel geleverd.

Snel geregeld

Product goed ingepakt en verzonden

Mooie gele 4 gaats ordner

De ordner is mooi stevig. De kleur is precies zoals op de site vermeld staat. Helaas krijg ik de sticker die op de rug van de map zit niet helemaal verwijderd.

snel geleverd, goede etui

Product zoals omschreven. Snelle levering

Slecht

Iets besteld maar toevallig van mijn vriendin hetzelfde gekregen. 3 x gebeld en niemand aan de lijn gekregen. Vervolgens gemaild. Na 2 dagen reactie. Moet ik een heel formulier printen invullen en daarna inscannen en weer opsturen. Dat is mij echt teveel moeite voor 12 euro. Laatste keer dat ik hier iets bestel, tevens ook veels te duur! Prijs kwaliteit is ruk!!

Beste Gil, Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze reactie snelheid en retourbeleid. Wij proberen iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden. Ik heb een en ander intern even uitgezocht, wij hebben je mail ontvangen op maandag 12 september om 17.38uur, net buiten onze kantooropeningstijden, de mail is de volgende werkdag meteen opgepakt en op 13 september om 12.12 uur is de reactie verstuurd. Dit zit dus ruim binnen ons streven om binnen 24 uur een reactie te versturen. Ons retourbeleid is zoals dit wettelijk is vastgesteld en ook vermeld staat op onze website. Bij aanmelding van een retour sturen wij een formulier wat ingevuld kan worden en per omgaande mail retourgestuurd kan worden, daarna kan het pakket (op eigen kosten) retour worden gestuurd en bij ontvangst van de retour wordt het aankoopbedrag aan je overgemaakt. We vinden het spijtig te horen dat je ons te duur vindt en de kwaliteit "ruk" zou zijn. We werken met A-merken en de prijzen zijn conform de adviesprijzen van de fabrikanten. Glenn namens schoolzz.nl

Snelle service, mooie spullen en niet duur

Erg tevreden

veel keuze

ik ben tevreden

Ruim en leuk assortiment. De schoolartikelen zijn snel geleverd. Bedankt!

Erg snel geleverd.

Het bestellen ging vlot en snel

Had wat moeite om de juiste site te vinden , maar het bestellen ging bestellen en bezorgen ging snel

Snel, netjes verpakt, goed product.

Hele goed

De service is heel goed, snel en eficient

Keurig

Keurig verpakt en snel verzonden. In vergelijk met andere onlinewinkels ook acceptabele verzendkosten.

Niet hetzelfde

Product niet gelijk met afbeelding op de website. Maar is perfect en snel opgelost. Fouten maken kan, maar hoe het opgelost is, is formidabel.

Leuke, overzichtelijke website

Een leuk overzichtelijk website. Veel leuke artikelen. Voor ieder wat wils en een betaalbare prijs.

Snelle en goede levering

Snel geleverd, alles klopte

Snel aflevering en duidelijk net zoals op de site. Bedankt.

Snel aflevering en duidelijk net zoals op de site. Bedankt.

Snelle verzending wel een vrij beperkt assortiment

Het productaanbod is oke, maar zou uitgebreider mogen. Verzending en afhandeling van de order was prima.

Geweldige service

Leuke schoolspullen

Leuk assortiment en wordt snel geleverd!