Zeer tevreden over de snelle service.

Alle spullen snel gekregen. Netjes ingepakt.

Verrassend

Ik wist niet dat deze hoezen nog bestonden. Heb me eigen gek gezocht. Ik ben zeer tevreden met de site en aankoop!

Alles naar wens verlopen

Lange verzendtijd

Beoordelen is lastig, heb de bestelling op vrijdag gedaan het is nu woensdag maar volgens track&trace is de bestelling nog niet eens verzonden terwijl er wordt gesuggereerd dat er wordt gestreefd het de volgende dag zelfs te bezorgen, we zijn nu 5 dagen verder. Is erg jammer want we hadden ze vandaag nodig. Nu is de zending die ik weet niet wanneer komt volledig overbodig en kunnen we het gaan terugsturen.

Snelle levering.

Bestellling was de volgende dag in huis.

?

Helaas kan ik dit nog niet beoordelen, want ik heb afgelopen donderdag een bestelling gedaan, het is nu zondag en ik heb nog niets ontvangen😬

Beste Nancy, We hebben zojuist contact met je opgenomen via mail. Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het pakketje is afgelopen vrijdag hier de deur uit gegaan. Het lijkt erop dat er bij PostNL iets mis is gegaan. Volgens de track&trace zou de bestelling vandaag geleverd worden. We horen het graag van je als dat niet zo is, dan nemen we contact op met PostNL. Groetjes Schoolzz.nl

De bestelling had ik de volgende dag al in huis.

Top bedrijf, komt afspraken na.

Misschien is het handig om de “bestellen” knoppen iets meer op te laten vallen en/ of te vergroten? Verder zeer tevreden!

niet helemaal tevreden.

Ik heb de ringband 23 rings kraft zwart ontvangen. Ik vind de map niet nieuw ogend, hij is wat smoezelig bij de boven en achterkant beneden rand. De 23 rings turquoise oogt wel blinkend nieuw en fris. Dank voor de supersnelle bezorging en nette verpakking. Met vriendelijke groet, els F.

Beste Els, Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Je hebt een e-mail van ons ontvangen om het op te lossen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Schoolzz

Agenda besteld, goede prijs, goede kwaliteit, snelle levering.

Prima, superbehulpzaam en snel

Mijn zoon wilde een schoolagenda hebben die niet overal meer leverbaar was. Toen ik probeerde die op Schoolzz te bestellen leek er iets mis te gaan op de webinterface, maar met één telefoontje en een email werd ‘t allemaal snel en goed geregeld (en zelfs met een korting die ik niet had verwacht).

Snelle levering voor een goede prijs.

Op tijd geleverd

Snelle levering, leuk product voor een prima prijs

Duimpje op!

Prima webshop

Snelle reactie en verwerking. Snel geleverd en goed product.

Toppie

Uitgebreide website en je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en nog eens snel geleverd.

Geen bijzonderheden anders dan gewoon een prima webshop.

Op zoek naar een agenda voor school heb ik die bij Schoolzz gevonden. Besteld en hij wordt geleverd binnen de aangegeven termijn. Prima.

Ik ben tevreden

Alles is van goede kwaliteit, daar ben ik tevreden over. Allen de retourkosten vallen op mijn rekening :(

Prima. Snelle levering

Prima en snelle levering

Niet tevreden

Ik heb 11 rekbare hoezen gekocht. Inclusief verzenden €30. Blijken ze alleen te passen op harde kaften wat niet in de omschrijving staat. Wel op de kaft zelf toen ik ze kreeg. Kan er van de 111 maar 1 gebruiken. Hoop dat ik ze kan terugsturen

Hoi Esther, Wat jammer dat je niet tevreden bent met de rekbare boekenkaften. Je hebt inmiddels een e-mail van ons ontvangen met daarin de retourprocedure zodat we het snel voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Schoolzz

Schoolagenda besteld en de volgende dag gelijk in huis. In een woord geweldig

Hele goede service

Mijn bestelling werd snel en compleet geleverd. Eén product was beschadigd en ook dit werd zeer snel vervangen. Ik ben zeer tevreden!

Veel keus. Snelle levering.