Alles makkelijk te vinden op site. Vlotte levering.

Snel en correct

Veel keus ! Snelle levering en correcte levering. Goede qualiteit!

Nette service en compleet assortiment

Erg blij met dit bedrijf. Had m’n email niet goed ingevuld en werd meteen gebeld. Ze hebben een compleet assortiment voor de middelbare. En bv de lastig vindbare 23 ringmappen hebben ze genoeg en ook nog leuke variaties.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering, mooie materialen.

Snelle leverinh, savonds besteld dag erna in huis

Prima, duidelijke website

Leuke website met veel keuze.

Een opvallend breed aanbod met een mooie prijs en snelle levering

Ik zocht een 4-rings ringmap A4, Bij schoolzz vond ik een uitgebreid aanbod met verschillende dessins en goede kwaliteit voor een schappelijke prijs

Verkeerde agenda geleverd

Verkeerde bestelling

Beste Iris, Mijn collega heeft als het goed is (naar aanleiding van je bericht) contact met je opgenomen over de verkeerd geleverde agenda. Dit bleek inderdaad een foutje in ons magazijn te zijn geweest. We hebben aangeboden om de juiste agenda alsnog op te sturen, alleen wilde je liever de agenda houden die we al foutief hadden gestuurd. We hopen dat je veel plezier hebt van deze agenda. Glenn van Schoolzz.nl

Snelle levering, goede prijzen

Ruim aanbod, niet te duur en snelle levering. Zeer tevreden! En zo was ik in 1x klaar voor de schoolspullen voor mijn zoon.

Snelle service en prima kwaliteit !

Zoals hierboven omschreven !

Alles top!

Alles TOPPIE!

Levering goed; kaft beschadigd

Helaas waren de punten van de kaft beschadigd. Extra bescherming per post is dus wenselijk.

Beste Karin, Bedankt voor de review en fijn dat je ons aanbeveelt. Wel jammer om te horen dat de kaft van het notitieboek beschadigd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag samen kijken naar een oplossing. Zou je ons per mail een foto kunnen sturen van de beschadiging, zodat we daarna contact met je kunnen opnemen. Gr. J-P namens Schoolzz.nl

Duidelijke omschrijving. Voorraad duidelijk zichtbaar. Vlotte levering

Duidelijke omschrijving. Voorraad duidelijk zichtbaar. Vlotte levering

We kregen het verkeerde product aangeleverd maar is uitstekend opgelost!

Besteld en snel ontvangen. Helemaal tevreden, kom zeker terug!

Goede nette etui

Goede ervaring, snelle nette levering van een mooie goede etui

Uitstekend!

Echt hele fantastische en fijne blocnotes gekocht.

Late bezorging

Keurig verzonden. Maar werd 3 dagen later bezorgd dan aangegeven. Gelukkig net op tijd voor de Sint.

uitstekend

was niet op voorraad, werd zoals beloofd gebeld als het artikel weer op voorraad was. Is ook gebeurd. Levering was super snel. En aardige mensen aan de telefoon!

Schoolagenda

Goed geleverd, en netjes verpakt en bij telefonisch contact goede uitleg.

Zeer tevreden met het product

Makkelijk besteld en snel geleverd! Top.