Door een foutje was mijn bestelling niet compleet.Contact opgenomen,en prima opgelost.

Helemaal top!

Helemaal top!

Snelle service, klant gericht

Snel geleverd en goed verpakt!

Werd goed op de hoogte gehouden. Stevig verpakt en product was naar verwachting.

snel bezorgd

Goede producten. Ik ben tevreden!!!

zeer goed

zeer goed

Super snelle service

Mijn dochter was erg blij met haar 23 rings map voor school. De map was zeer degelijk verpakt en we hadden hem de volgende werkdag al in huis.

Heel snell

hij kwam snel aan

Snel en overzichtelijk

Duidelijke site, makkelijk bestellen, Snel geleverd!

Fantastisch!

Snelle levering en top klantenservice!! Aanrader!!!

Snelle, maar verkeerde levering, snel opnieuw geleverd

Makkelijk bestellen, snelle levering, foutje snel hersteld en ook eens met extra cadeautje om de fout goed te maken. Top!

Ik had nog nooit van Schoolzz.nl gehoor, maar zeer betrouwbaar snelle levering

Snelle en adequate service

Voor mijn dochter een map besteld Bestelproces was snel en simpel Map was de volgende dag al bezorgd

Mooie 23 rings map en snelle leveringg g

Super snel en netjes…

Prettige website, snelle levering en goeie kwaliteit

Top producten + service!

Ik heb spullen besteld, voor minder geld dan op andere websites (zelfde dingen, zelfde merk). Gevraagd of ze tot donderdag wilden wachten met opsturen (omdat ik nog met vakantie was) kreeg ik meteen een mail terug : geen probleem ze stuurden het donderdag op. En ik kreeg de spullen idd vrijdag, ze hadden het keurig donderdag opgestuurd. Toppie!!!

Snelle levering. Miste alleen bevestigingsmail

Goede prijs en snel geleverd

Alles netjes en snel geleverd. Goed verpakt. We konden alle schoolspullen gewoon in 1 keer bestellen. Ideaal!

Snelle service! Top! Dankjewel

Volgende dag al mijn bestelling in huis. Aanrader!

Snel

Ik heb mijn artikelen snel bezorgd gekregen.

Netjes en snel

Schoolagenda netjes en snel via de brievenbus geleverd.

Kaftpapier

Besteld en snel ontvangen. Ik kan hier een heel verhaal houden, maar het ging alleen om kaftpapier. Het kaftpapier is de volgende dag geleverd.

Heel goed.

Jammer alleen dat op de website de agenda's niet allemaal van de binnenkant te bekijken zijn. Daarbij mis ik afmetingen van produkten, is vanuit een foto niet altijd goed in te schatten.

Snelle levering, goede kwaliteit.