Levering was niet helemaal goed. Een mailtje en het was in orde.

Alles netjes en snel geleverd. Geen track and tracé maar na mail direct antwoord en werd opgelost en had ik de spullen snel in huis.

Snelle levering!

Duidelijke website en snelle levering!

Nadat mijn pakketje bij de post ergens was blijven hangen, is dit door schoolzz prima opgelost. Nieuwe pakketje is binnen, oorspronkelijke pakket is nog steeds niet boven komen drijven. Verder een prima site voor alle schoolspullen van mijn dochters

Supersnel

Waar vind je in coronatijd snel 4 multomappen met 23 rings. Bij Schoolzz gevonden. Volgende dag al in huis. Super snel!

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering.

Snel

De spullen waren er snel. Ik had een schrift besteld met lijntjes die eigenlijk ruitjes bevatte, ik werd netjes gebeld of ik een andere wilde. Super opgelost en alsnog snel geleverd, vooral in deze tijd.

Aanrader

Snell levering en goede kwaliteit

Prettige site, snelle levering

Niets ontvangen

Zoe zin.

Beste Alexander, Wij begrijpen je teleurstelling, echter hebben we er alles aan gedaan om je bestelling bij je te bezorgen. Hierover hebben we meermaals per mail contact met je gehad. Op 29 december heeft PostNL geprobeerd de bestelling bij je thuis af te leveren. De bezorger heeft het pakket helaas niet kunnen overhandigen, omdat er niemand aanwezig was om het pakket aan te pakken. Daarna is de bestelling naar een PostNL pakketpunt gebracht bij jou in de buurt. Hier heeft het 7 dagen gelegen, maar is het niet opgehaald. Daarna is het retour gestuurd en hebben we gevraagd of we het nogmaals (gratis) mochten laten leveren. Hiervan heeft u geen gebruik gemaakt en hebben we in overleg het aankoopbedrag volledig en binnen 3 dagen retour aan je overgemaakt. We doen er bij Schoolzz.nl alles aan om bestellingen zo snel mogelijk bij je af te leveren, echter zijn we afhankelijk van bezorgdiensten zoals PostNL. We hopen dat je alsnog je schoolspullen (elders) hebt kunnen aanschaffen. Jean-Paul Team Schoolzz.nl

Snel geleverd en goede klantenservice

Was verbaasd dat ik geen orderbevestiging had gehad. Klantenservice gebeld en zij bevestigden dat dit kortstondig een probleem was geweest. Meteen een mail ontvangen met Track en Trace code en vandaag is het pakketje precies op tijd binnen gekomen.

Prima communicatie, snelle levering!

Het product dat ik bestellen wilde, was op dat moment niet leverbaar. Hierover werd netjes gecommuniceerd. Toen het product weer leverbaar was, werd dit meteen aangegeven. De dag nadat ik het besteld has, had ik het al in huis. Top!

Prima service en in goede staat ontvangen. Fijne dagen, Stay safe en vooral een gezond 2021!

Prima geregeld en bezorgd

Alles prima geregeld

Vandaag besteld, morgen in huis. Heel fijn!

Ruime keus en snelle levering

Ruime keus in artikelen en snelle levering. Alles makkelijk te bestellen en snel binnen gekregen.

Top geregeld en de volgende dag al in huis

Dit jaar voor het eerst online schoolspullen besteld. Zeker geen spijt van. Alles netjes en verrassend snel geleverd via PostNL.

alle producten bij elkaar

Een paar weken voor aanvang van het nieuwe schooljaar bezoeken we de site van Schoolzz. Handig op één plek alles wat de kinderen nodig hebben voor hun nieuwe schooljaar. Van agenda tot schrift, van gum tot passer. Snelle levering.

Snel en perfect ontvangen

Snel en perfect ontvangen, lage prijs en goede quality.

Snel, vlot en goede kwaliteit! Een vergissing bij levering werd keurig afgehandeld (1 schrift ontvangen van een bestelling van 3) maar de resterende schriften werden in een dag nagezonden. Heel blij kind en klaar voor het nieuwe schooljaar!

Zeer tevreden over deze webshop. Niet duur en snelle levering. Top dus!

Mooie prijs

Mooie prijs voor 5 schriften met kantlijn. En supersnelle levering, volgende dag in huis.

Snel geleverd en niet overdreven duur

Snelle levering, netjes verpakt en niet overdreven duur.

Zeer tevreden over de snelle service.

Alle spullen snel gekregen. Netjes ingepakt.

Verrassend

Ik wist niet dat deze hoezen nog bestonden. Heb me eigen gek gezocht. Ik ben zeer tevreden met de site en aankoop!

Stikker 9

5721 VD Asten