Uitstekend!

Ik heb bij cameraland een tweedehands camera en lens besteld, waar ik erg tevreden over ben. De staat van de camera en lens waren zoals omschreven en de bestelling was netjes verpakt. De klantenservice was echt super, al mijn vragen werden heel snel en kundig beantwoord. Ik zou hier zeker opnieuw iets kopen!

Super Snelle afhandeling.

Ik kocht een Nikon 50 mm 1.4 lens, maar ik kreeg een 1.8. Na een mailtje bood men direct excuus aan. Er was intern iets fout gegaan. Omdat ik de prijs van een 1.8 had betaald, die veel lager is, kreeg ik het aanbod om voor een sterk gereduceerde prijs toch mijn 1.4 te kopen. Met bovendien nog een UV filter cadeau. Prima opgelost

Klant kwijt

Vandaag, na lange tijd weer eens in de echte winkel geweest. Voordat ik de Z6 bestel, toch even voor de zekerheid vasthouden en door de zoeker kijken. Wat een tegenvaller. Een zeldzaam arrogante houding van de verkoper. De informatie die hij gaf was irrelevant, en getuigde van slecht inschatten van de klant. Maar gauw vertrokken, geen zin om verder te praten met deze man. De enige lach in de winkel kwam van Ed Dorrestein zelf. Jammer, FotoKiekie was leuker.

One of a kind.

Loyaliteit en enthousiasme vieren hoogtij-- Bewijs van kennis van zaken..

Pluspunten

Heel communicatief, netjes, zeer bereikbaar

Bedankt voor de positieve feedback en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

Pluspunten

Voor mij persoonlijk als hobbyist ben ik Superblij en tevreden met een fotozaak zoals Cameraland. Zeer goed en deskundig advies van het hele team. Hebben Service met een hoofdletter hoog in het vaandel staan! Kortom : Gewoon een supergoed en professioneel stel medewerkers dat passie heeft voor zowel de fotozaak als de klant. Ook komen ze hun toezeggingen en beloftes na. En ik kan het weten.....want heb het zelf ondervonden! Dus een topper en aanrader.

Inruilprijzen zijn niet altijd conform .

Goedemorgen, Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten. Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

Pluspunten

Ik ging via internet info voor de Nikon,en ging weg met een Sony.! Vaak staat er op internetsites geen info over de omvang van de camera . En gewicht telde ook deels mee.Persoonlijk winkel ik het liefst tastbaar,om de reden meer beleving en vaak betere info persoonlijk.

Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

Pluspunten

ik kwam met het idee van "ik koop een camera, betaal en ben weg"... Nee dus. Ik ben bijzonder vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Het is echt een mekka voor fotografen (Niet mijn eigen woorden). Een collega van me had het aanbevolen en ik ben blij dat ik daar iets gekocht heb. Ik kan deze winkel absoluut 100% aanbevelen.

Niks veranderen, een topwinkel met vakmensen

Pluspunten

Voor een uiterst schappelijke prijs bij Cameraland een tweedehands Sony flitser besteld, deze werd zoals beloofd de volgende dag geleverd, zonder extra verzendkosten. Flitser is in absolute nieuwstaat met originele doos en instructieboekje, heeft maar liefst een vol jaar garantie, ik kreeg er gratis een degelijk broekriemtasje erbij voor filters/accu's/SD-kaartjes. Telefonisch contact gehad omdat de betaling niet wilde lukken, ik werd netjes en geduldig te woord gestaan en het probleem werd heel snel opgelost. Helemaal perfect, niets op aan te merken, ik kan Cameraland van harte aanbevelen, super!

Pluspunten

Elke keer weer een feestje als je deze fotosnoepwinkel binnen loopt. Deskundig en service gericht personeel waar je elke keer iets van leert. Of het nu iets nieuws is of 2e hands waar je in geïnteresseerd bent er wordt goed geluisterd en adequaat gehandeld. Website is overzichtelijk en up to date. Ook leuk om zo maar eens binnen te lopen als je in de buurt bent.

Pluspunten

Eerlijk, luisteren goed en vooral geduldig wat de klant wil. Hebben engelengeduld, We zijn zeker 2 uur in de zaak (Alkmaar) geweest, maar meneer de verkoper (Rob) was zeer geduldig, heeft van alles uitgelegd, en ben over gelukkig met de camera die me werd geadviseerd! Ik ging voor Canon, maar liep de deur uit met Lumix (Panasonic) Super,… heel gelukkig mee…

Pluspunten

Prima geholpen in de winkel Ontbrekende (lastig te leveren) originele Zeiss lensdoppen zouden worden nagestuurd, dit heeft even geduurd, maar ik ben perfect op de hoogte gehouden. Nalevering was zeer correct verzorgd, kortom fantastische service.

Niets, dit niveau handhaven is al top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Het lukte me niet de betaling af te ronden van een Nikon D7200 + toebehoren met als enige complicatie een afwijkend afleveradres. Daar baal ik van omdat ik nu niet meer in aanmerking kom voor de cash-back actie.

Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om de bestelling af te ronden. Wanneer u van uw bank de melding krijgt dat u de betaling niet heeft kunnen afronden, kunt u opnieuw proberen de bestelling te plaatsen. Wij hebben normaal gesproken geen problemen met het ontvangen van bestellingen en betalingen via Ideal. Met vriendelijke groet, klantenservice Cameraland

Pluspunten

Zeer gespecialiseerd personeel. Werd geholpen door Martijn. Hij maakte het mij wel moeilijk want hij had 3 camera's voor mij gepakt en daar alle voor en nadelen van vertelt. Na wikken en wegen toch een keuze kunnen maken. Week later heb ik een nieuwe 200mm Sigma lens gratis kunnen omruilen voor een 300 mm lens. Mijn dank daarvoor.

Geen. Ga zo door

Pluspunten

Besteld via Bol.com bij Cameraland. Levering zou volgende dag plaatsvinden dit werd ook bevestigd in mail. Verzendbewijs gaf echter latere datum aan. Na telefonisch contact met een medewerkster van Cameraland heeft zij geregeld dat het toch op de afgesproken dag geleverd werd. Prima service! Product was ook prima in orde

Pluspunten

Snel en netjes behandeld.

Als het gewenste product niet op voorraad is zijn ze niet in staat een alternatief aan te bieden. Ze laten op deze manier veel geld liggen, maar de concurrent was blij met mijn geld.

Pluspunten

Ik had per abuis een verkeerde wireless ontspanner besteld (Phottix Cleon voor Sony i.p.v. voor Nikon). Na 1 telefoontje is de besteloing aangepast. De Sony was aanzienlijk goedkoper dan de Nikon versie, maar deze extra kosten zijn niet in rekening gebracht. Dat vind ik uitermate schappelijk. Topzaak dus, waar ik in zeker terug zal komen als ik wat nodig heb op fotografiegebied.

Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

Pluspunten

Altijd fijn om bij Cameraland binnen te stappen. Al mijn camera's en lenzen en accessoires komen hier vandaan. Vandaag heb ik een verrekijker gekocht: Swarovski 10x30.

Geen. Soms moet je in de winkel even wachten, maar er is zoveel te zien of mee te luisteren met andere adviesgesprekken. Leerzaam!

2 sterren: slechter dan verwacht

Net een bestelling gedaan via de website en een half uur later telefonisch benaderd dat het product net verkocht was in de winkel. Kan gebeuren helaas, wel slecht dat ik snel afgewimpeld wordt en ze helemaal geen enkele aanbieding voor me konden maken. Je zou toch denken dat je elke klant zou willen behouden maar in dit geval kreeg ik het idee dat het ze weinig kon schelen. Jammer want heb toch echt een camera nodig.

Pluspunten

correcte snelle levering ; zeer goede klantendienst ; proficiat.

Pluspunten

Deskundig. Zeer klantvriendelijk. Fantastische service.

Zou er geen een kunnen noemen.

Pluspunten

Ruim aanbod, scherpe prijs, vlotte levering, top. Ik had een opmerking omtrent de administratieve afhandeling van een bestelling, maar dit is meteen rechtgezet, dus ook wat dat betreft een zeer goeie service! Je ziet me zeker nog terug!

Pluspunten

Meer dan 5 jaar geleden een Bushnell bij Cameraland gekocht. Een half jaar geleden de rubberen voorkant-doppen kwijt en dus gevraagd of er nieuwe te verkrijgen zijn. Antwoord ja maar ze zijn niet voorradig dus moeten ze besteld worden. Ruim een half jaar gewachte de moed al bijna opgegeven en dan plots gisteren per post mocht ik de voorkant-doppen ontvangen met een factuur van € 0,00. Geweldige service en omdat ik geen ingang heb bij een media groep geef ik u een particuliere 'warme douche'. Nogmaals bedankt voor de uitstekende service!

Als verkoper wordt de naam Harry gebruikt, maar ik denk en hoop dat deze goede service bewerkstelligd wordt door het gehele (enthousiaste) team. Dat mag u best vermelden resp mee pronken!

Pluspunten

Nadat ik melding had gedaan van het niet werken van de accu lader van de camera, werd mij een nieuwe lader toegezonden, Dinsdag gebeld en donderdag had ik de lader met extra accu (dat is pas service) in huis. Omdat dit binnen de garantietermijn van 1 jaar viel, was dit kosteloos! Super service!

Geen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

beloven "Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis" maar dat betekent volgens de klantenservice: "Susanna van Lent, 03 jan 12:01 Bedankt voor uw email. Bestellingen die 's avonds worden geplaatst, worden de volgende ochtend door ons verwerkt en verzonden. Zodra de pakketten vanmiddag bij ons worden gehaald ontvangt u een Track & Trace code. U heeft gekozen voor een levering overdag. Uw bestelling zal dus naar verwachting morgen worden bezorgd."