Pluspunten

Wat ik heel prettig vind is dat ze echt de tijd voor je nemen om je te helpen. Ik wist ongeveer waar ik naar op zoek was en daar hebben ze mij uitstekend in geholpen. Je mag een camera testen met verschillende lenzen en krijgt daar ook echt even de tijd voor, zonder dat je het gevoel krijgt dat je snel moet beslissen. Als je twijfelt proberen ze je alleen maar beter te begrijpen, wat heel fijn is als je met veel vragen zit. Uiteindelijk een hele mooie deal gemaakt. Na ongeveer 2 weken stoorde ik mij aan iets van mijn camera (tweedehands model) en heb ik gebeld of ik hiervoor kon terugkomen. Dit was geen enkel probleem. Eenmaal in de winkel was ik blij dat ze mij direct serieus namen en lieten ze weten dat ik altijd nog mocht ruilen of dat ze mijn camera eventueel konden kalibreren als ik dat zou willen. Het feit dat ze niet direct in de verdediging schieten, omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn camera, laat zien dat je bij hen als klant centraal staat. Bedankt Lars voor je uitstekende hulp! Erg blij met mijn set.

Pluspunten

13-12-2017,Na een prettig telefonisch contact met 1 der mannen van Cameraland een Nikon d3X gekocht. Camera is in top conditie met ruim 9000 clicks en 1 jaar garantie zoals werd aangeven in de ad. Verzorgd verpakt en snelle levering,, 14-12-2017 aan de slag met mn nieuwe aanwinst.Mensen van Cameraland,, dank voor de goede service,, keep up the good work

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb idee dat ik een kapot product in mijn maag geduwd kreeg. Ook klantenservice laconieke houding.

Beste Dirk, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u onze klantenservice als laconiek hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling. Uiteraard mijn excuses hiervoor. In onze administratie zie ik dat het product wat u gekocht hebt inmiddels is omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ik hoop dat de klacht hiermee is opgelost. Mocht u toch nog op- of aanmerkingen hebben hoor ik graag van u. U kunt ons per mail bereiken via info@cameraland.nl of telefonisch op 088 - 5150 100. Met vriendelijke groet, Fred - Team Cameraland.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- Geen

Wat een slecht bedrijf! Met de black friday aanbiedingen 2x een flitsset besteld voor €99,- maar omdat er ook in de winkel met dezelfde voorraad gewerkt word waren ze uitverkocht volgens meneer aan de telefoon. Ook willen zij de flitsers niet meer leveren voor die prijs omdat zij ook met inkoop meer moeten betalen. Ik vind dit helemaal nergens op slaan aangezien de flitsers op het moment van bestellen op voorraad waren. Ook word er geen alternatief aangeboden omdat alle flitsers veel duurder zijn. Al met al slechte service en komen zij de afspraken niet na. Mij zie je hier nooit weer terug!

2 sterren: slechter dan verwacht

D.d.3.10 j.l. een mail verzonden m.b.t. inruil van body en lenzen. Bevestiging mail ontvangen: Wij komen er zo snel mogelijk op terug. Tot op heden niets vernomen.

Beste Ad, Bedankt voor uw feedback. Ik zie in ons systeem dat u op 03-10-17 een inruilofferte hebt aangevraagd. Deze is door een van mijn collega's dezelfde dag beantwoord. Kan het zijn dat deze misschien in uw SPAM-folder is beland? Met vriendelijke groet, Fred - Team Cameraland.

Pluspunten

Toen ik constateerde, dat het grijsfilter, welke ik een week daarvoor gekocht had in de winkel, de helft van de prijs was en ik daarover mailde, werd mij binnen 3 dagen het verschil teruggestort; prima aktie van Cameraland.

Ik wilde eigenlijk een verloopfilter, maar ging met een vast filter de deur uit; dit voelde (hoewel eigen schuld, was er zelf bij), niet zo goed.

Pluspunten

Perfecte service, groot aanbod en kennis in huis, snel geholpen. Goede klantenservice!

Pluspunten

nice job

beicie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

prijs

Volgens de website geldt "op werkdagen voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis". Dit is een leugen. Bestellingen na 17.30 (winkelvoorraad) of 17.00 (magazijnvoorraad) worden pas de volgende dag verstuurd. Triest om op deze manier bestellingen te moeten krijgen.

Beste Koekeloer, Wij bieden verschillende bezorgopties om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. U had gekozen voor PakjeGemak (afhalen bij een PostNL afhaallocatie). Hier staat bij vermeld dat bezorging in dat geval 1 a 2 werkdagen duurt. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

Pluspunten

De masterclass portret fotografie gedaan. Was goed georganiseerd. Goede leraar, goed model en goede locatie.

Pluspunten

goed en snel geholpen voldoende en vriendelijk personeel met kennis van zaken

vooral zo doorgaan

Pluspunten

Snelle levering en goede informatie via de telefoon

Ik heb een waardebon erbij gekregen die was verlopen, dat is een minpuntje!

Beste Anita, Dank voor de feedback. We hebben inmiddels een werkende code naar u gemaild! Groet, Team Cameraland

Pluspunten

snel en betrouwbaar

Pluspunten

deskundigheid, goede website, snelle correcte levering. In de winkel: Als je geholpen wordt is er alle tijd en aandacht!

In de winkel is het altijd zoeken naar iemand die je kan helpen. Daar zit geen systeem in. Niet klantvriendelijk.

Pluspunten

Deskundig personeel. Uitgebreide voorlichting. Vriendelijke behulpzaamheid. Cameraland geeft ook gratis fotografiecursussen. Kortom: een hele goede service.

Voor de occasion-artikelen: een minder mooi uiterlijk van de apparatuur, met wel goede werking, kunnen ze wat mij betreft ook wel aanbieden, tegen een gereduceerd tarief. Dan ben ik hun eerste klant daarvoor.

Pluspunten

Tot nu toe geleverd zoals beloofd.

Pluspunten

Pluspunten

Goede prijzen, snel geleverd met goed verzendbedrijf.

Pluspunten

Goede service! Er wordt geadviseerd wat je nodig hebt op basis van jouw specifieke behoefte, niet op basis van wat ze willen dat je koopt.

Pluspunten

Snelle service, degelijke verpakking bij verzending

Een strikje om het pakketje om het een beetje kleur te geven! (Ja, dat is een grapje... Tot op heden geen verbeterpunten gevonden.)

Pluspunten

De informatie welke beschikbaar was, alvorens het overgaan tot de bestelling/ koop, was zeer goed. Links naar video's en reviews waren goed beschikbaar waardoor je je goed kan inlezen over het product. Het verdere bestel proces was zeer gemakkelijk en eenvoudig.

Pluspunten

Duidelijke en snelle antwoorden. Goed product en snelle levering.

De camera heeft wat stof (?) in zich, op de viewfinder. Dit had er wel afgemogen, ook bij een occasion. Ook het inpakken had iets meer solide gemogen qua totaal pakketje. Geen grote dingen, maar aandachtspuntjes.

Pluspunten

Snelle levering, perfect verpakt, snelle communicatie, bestelling voldoet volledig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Tot nu toe nog geen positieve ervaring gehad

Misleidende informatie over het gekocht product.

Beste Hung Tran, We hebben contact met u opgenomen voor details, omdat het ons niet duidelijk is waar uw beoordeling betrekking op heeft. Helaas hebben wij nog niet van u vernomen waarom u ons beoordeeld heeft met een onvoldoende. Graag komen wij met u in contact, zodat wij de gelegenheid hebben onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor de medewerking. Groet, Team Cameraland