perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

13-12-2017,Na een prettig telefonisch contact met 1 der mannen van Cameraland een Nikon d3X gekocht. Camera is in top conditie met ruim 9000 clicks en 1 jaar garantie zoals werd aangeven in de ad. Verzorgd verpakt en snelle levering,, 14-12-2017 aan de slag met mn nieuwe aanwinst.Mensen van Cameraland,, dank voor de goede service,, keep up the good work

Geen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Dirk, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u onze klantenservice als laconiek hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling. Uiteraard mijn excuses hiervoor. In onze administratie zie ik dat het product wat u gekocht hebt inmiddels is omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ik hoop dat de klacht hiermee is opgelost. Mocht u toch nog op- of aanmerkingen hebben hoor ik graag van u. U kunt ons per mail bereiken via [email protected] of telefonisch op 088 - 5150 100. Met vriendelijke groet, Fred - Team Cameraland.

slechter dan verwacht

Beste Ad, Bedankt voor uw feedback. Ik zie in ons systeem dat u op 03-10-17 een inruilofferte hebt aangevraagd. Deze is door een van mijn collega's dezelfde dag beantwoord. Kan het zijn dat deze misschien in uw SPAM-folder is beland? Met vriendelijke groet, Fred - Team Cameraland.

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Koekeloer, Wij bieden verschillende bezorgopties om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. U had gekozen voor PakjeGemak (afhalen bij een PostNL afhaallocatie). Hier staat bij vermeld dat bezorging in dat geval 1 a 2 werkdagen duurt. Met vriendelijke groet, Team Cameraland

goede service, goed behandeld

Beste Anita, Dank voor de feedback. We hebben inmiddels een werkende code naar u gemaild! Groet, Team Cameraland

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Tot nu toe geleverd zoals beloofd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke en snelle antwoorden. Goed product en snelle levering.

De camera heeft wat stof (?) in zich, op de viewfinder. Dit had er wel afgemogen, ook bij een occasion. Ook het inpakken had iets meer solide gemogen qua totaal pakketje. Geen grote dingen, maar aandachtspuntjes.

Pluspunten

Snelle levering, perfect verpakt, snelle communicatie, bestelling voldoet volledig!

Geen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Hung Tran, We hebben contact met u opgenomen voor details, omdat het ons niet duidelijk is waar uw beoordeling betrekking op heeft. Helaas hebben wij nog niet van u vernomen waarom u ons beoordeeld heeft met een onvoldoende. Graag komen wij met u in contact, zodat wij de gelegenheid hebben onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor de medewerking. Groet, Team Cameraland