Pluspunten

Heel veel op voorraad en anders snel in huis. Snelle service en prima advies.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Uitstekend advies

Korter wachttijd

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over Cameraland omdat ik een onjuiste camera had besteld en geleverd waar uit is gebleken dat het niet aan mijn wensen kon voldoen omdat het geen direct beeld had, maar geen enkel probleem voor terug te nemen en gelijk een ander juiste besteld op vrijdag middag en werd afgegeven op zaterdag middag dus enorm vlug en werkt zeer goed zijn orders af.

Heel jammer dat ik dit moet invullen gezien de positieve punten, ik had een van afd. verkoop die me over de eerste onjuiste camera in totaal geen juist antwoord kon geven, omdat steeds werd gezegd ik kan hem niet zien maar geen enkel antwoord kon geven, daarna ben ik naar een onderdeel huis in Goes (15 km)gereden en vertelde me precies wat wel en wat niet kan met deze camera, dus ik moest naar een andere om te horen wat er aan de hand was met deze, hierna heb ik de v 180 gekocht

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel afgehandeld. Top

goede service, goed behandeld

Pluspunten

vriendelijk en vakbekwaam personeel. Er is tijd voor mij gemaakt om mij goed te informeren en ik zelf ben een aanwezig persoon(zacht uitgedrukt) en zelfs daar is goed mee omgegaan. Ik zal zeker nog eens langs komen mocht ik uitbreiding nodig hebben.

gebruik maken van de nummer bonnetjes bij de ingang. Ik werd per ongeluk overgeslagen doordat er geen gebruik van werd gemaakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, duidelijke communicatie en klant vriendelijk.

Pluspunten

Prachtige winkel met een overvloed aan keuze,.. voor de Amateur en Prof fotografen een walhalla om te shoppen :-)

nog niet gevonden..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als iets niet leverbaar is xrt jet dan on nazending en lever de rest wel uit. Nu vijf weken gewacht en niets ontvangen. Retour betaling laat ook nog eens op zich wachten. Slechte service!